Ainakin yksi uskoi tekemäänsä horoskooppiin antamieni tietojen mukaan ihmetteli ikääni vain, muttei älynnyt muuta hämärää.
Jos osaat astrologiaa niin, mitä ennustat syntymäajastani: Oinas syntynyt A.D. 6.12.1917
Sukupuolella ei ole näköjään mitään väliä.
Horoskooppi uskotko?
27
370
Vastaukset
- crocuta_crocuta
Mikäs käärmeenkantaja/skorpioni.
Et usko, on minun tähtien lukuni. En usko minäkään... Tiedä nyt niistä, mutta sellainen kummallinen juttu horoskooppeihin liittyen, että vastakkaisessa sukupuolessa on parhaiten natsannut aina oinaiden ja vaakojen kanssa. Muiden kanssa on ollut sitten vähän niin ja näin...
- Skorpionin merkeissä
syntynyt. Oinaat syntyvät muistaakseni 23.3.-24.4. välillä. Taitaa nyt olla kalojen horoskooppi menossa. Hyvä kun muistutit. ;)
- crocuta_crocuta
http://www.ursa.fi/auringonsijainti/index.php4?PAIVA=7&KUUKAUSI=4&VUOSI=2011&TUNNIT=21&MINUUTIT=29&SEKUNNIT=00&MANUAALINEN_AIKAVYOHYKE=&AIKAVYOHYKE=&KESAAIKA=&LEVEYSASTE=60.15&PALLONPUOLISKO=&PITUUSASTE=24.95&ITAAN_VAI_LANTEEN=&SINISYYS=&AUTOMAATTINEN_RAJAMAGNITUDI=&RAJAMAGNITUDI=6&ILMANPAINE=0&LAMPOTILA=&PROJEKTIO=&EKVATORIAALINEN_KOORDINAATISTO=&EKLIPTIKAALINEN_KOORDINAATISTO=ekliptika&HORISONTAALINEN_KOORDINAATISTO=&KIELI=&TAHTIKUVIOT=&TAHDISTONIMET=
Toimiikohan tää nyt oikein. Vaan ei noita helppo muistaa olekaan. Mutta 10.4 ollaan ainakin kaloissa... - olisi kalat
crocuta_crocuta kirjoitti:
http://www.ursa.fi/auringonsijainti/index.php4?PAIVA=7&KUUKAUSI=4&VUOSI=2011&TUNNIT=21&MINUUTIT=29&SEKUNNIT=00&MANUAALINEN_AIKAVYOHYKE=&AIKAVYOHYKE=&KESAAIKA=&LEVEYSASTE=60.15&PALLONPUOLISKO=&PITUUSASTE=24.95&ITAAN_VAI_LANTEEN=&SINISYYS=&AUTOMAATTINEN_RAJAMAGNITUDI=&RAJAMAGNITUDI=6&ILMANPAINE=0&LAMPOTILA=&PROJEKTIO=&EKVATORIAALINEN_KOORDINAATISTO=&EKLIPTIKAALINEN_KOORDINAATISTO=ekliptika&HORISONTAALINEN_KOORDINAATISTO=&KIELI=&TAHTIKUVIOT=&TAHDISTONIMET=
Toimiikohan tää nyt oikein. Vaan ei noita helppo muistaa olekaan. Mutta 10.4 ollaan ainakin kaloissa...http://www.mtv3.fi/horoskoopit/
Hyvä että tarkistin. Tuosta pitäisi selvitä oikeat päivämäärät - synttärisankarikin
olisi kalat kirjoitti:
http://www.mtv3.fi/horoskoopit/
Hyvä että tarkistin. Tuosta pitäisi selvitä oikeat päivämääräton kalojen merkeissä syntynyt. Häntä muistin onnitella lahjalla.
- ?
olisi kalat kirjoitti:
http://www.mtv3.fi/horoskoopit/
Hyvä että tarkistin. Tuosta pitäisi selvitä oikeat päivämäärät"Pidät kiinni tosiasoista"ja "Pelkästään toisen ihmisen lähelleä olo saa muuttamaan käsityksiäsi"
- En ole kalojen
? kirjoitti:
"Pidät kiinni tosiasoista"ja "Pelkästään toisen ihmisen lähelleä olo saa muuttamaan käsityksiäsi"
merkeissä syntynyt, mutta pidän kiinni tosiasioista, tuo loppu on huuhaata.
- TAIKAUSKOINEN rayon
En ole kalojen kirjoitti:
merkeissä syntynyt, mutta pidän kiinni tosiasioista, tuo loppu on huuhaata.
.
- compus sui
Tämän vuoden itsenäsyyspäivänä on 97 vuotiaan synttäreiden perumiseen varauduttava ettei dementikko
sano enää horoskooppimerkkiään ainakaan oikein, jos enää ollenkaan.
Lääkäri arvioisi morbiditeetin ehkä noin saman luvun 97% - miksi joidenkin on
välttämättä tiedettävä melkein jokaisen horoskooppimerkki ja he kysyvätkin sitä tutustumisvaiheessa ensitöikseen. Itse kyselen merkin siinä tapauksessa jos olen aikeissa ostaa siihen sopivaa lahjaa. Luonteissa sanotaan olevan erilaisuuksia/yhteensopivaisuuksia millaisten tähtimerkkien alla ovat sattuneet syntymään. Katin kontit, sanon minä. Joku saattaa olla liukas kuin kala, hidas kuin krapu, tai tulinen kuin leijona, oli sitten syntynyt mihin vuodenaikaan ja tähtien alla tahansa.
Joskus huvin vuoksi olen horoskooppeja lukenut, nykyisin en enää pariin vuoteen. - alv-liskot
yhtä astrologiaan hurahtanutta hörhöä, joka jotenkin kovin tungettelevasti uteli horoskooppimerkkiäni. Ajattelin, että jos luonne ja merkki kerran vastaavat toisiaan oikeasti, niin eihän hänen silloin tarvitse erikseen kysyä. Ja hänhän myös huomaa, jos vastaan väärin.
Sanoin että kalat, ja olin pitkään tyypillinen kala.
En ole kala. Hitto että se suuttui.- compus sui
joka perustuu 12 eri vuoteen ja tähän tavalliseen astrologiaan etsien mahdollisimman epäsopivan parin
sellainen olisi määrätyssä kuussa 12 vuotta nuorempi nainen.
En ole vaan löytänyt sellaista ketään. Laittaisnko etsintään ja ottaisin eukoksi tieteen vuoksi;) - alv-liskot
compus sui kirjoitti:
joka perustuu 12 eri vuoteen ja tähän tavalliseen astrologiaan etsien mahdollisimman epäsopivan parin
sellainen olisi määrätyssä kuussa 12 vuotta nuorempi nainen.
En ole vaan löytänyt sellaista ketään. Laittaisnko etsintään ja ottaisin eukoksi tieteen vuoksi;)ja mitähän merkkiä saisi olla?
- jämääijä
täysin tyrmäisi mahdollisuutta että luonteen/ominaisuuksien ja horoskooppimerkin välillä olisi jokin yhteys. Mutta ei tähtikuvioiden takia. Vaan sen takia että ihmiset kypsyy ensin sen 9 kk ja sitten sen jälkeen kasvaa suunnilleen ennakoidussa aikataulussa. Ja samaan aikaan meillä on vuoden kierron mukaan erilaisia lämpötiloja ja etenkin valoisuuksia ja ihminen kuitenkin on biologinen olento. Mutta tuolla perusteella Austarlian kalojen pitäisi olla erilaisia kuin Suomen kalojen.
- compus sui
alv-liskot kirjoitti:
ja mitähän merkkiä saisi olla?
Olen oikeastikin tutkinut senssipalveluista etsiäkin
mutta
Ennätysvalehtelija olikin vain vähäsen vanhempi l. 27vuotta:(
Joten kuiskaan:
http://www.youtube.com/watch?v=0714IbwC3HA - matikkaa
*
- .
matikkaa kirjoitti:
*
.
- alv-liskot
jämääijä kirjoitti:
täysin tyrmäisi mahdollisuutta että luonteen/ominaisuuksien ja horoskooppimerkin välillä olisi jokin yhteys. Mutta ei tähtikuvioiden takia. Vaan sen takia että ihmiset kypsyy ensin sen 9 kk ja sitten sen jälkeen kasvaa suunnilleen ennakoidussa aikataulussa. Ja samaan aikaan meillä on vuoden kierron mukaan erilaisia lämpötiloja ja etenkin valoisuuksia ja ihminen kuitenkin on biologinen olento. Mutta tuolla perusteella Austarlian kalojen pitäisi olla erilaisia kuin Suomen kalojen.
kyllä hyvä pointti.
Ja afrikassa erilaisia kuin siperiassa. - alv-liskot
compus sui kirjoitti:
Olen oikeastikin tutkinut senssipalveluista etsiäkin
mutta
Ennätysvalehtelija olikin vain vähäsen vanhempi l. 27vuotta:(
Joten kuiskaan:
http://www.youtube.com/watch?v=0714IbwC3HA:(
anna plondillekin käypä vihje - compus sui
alv-liskot kirjoitti:
:(
anna plondillekin käypä vihjesitten olisi jo ulkonäkökin sopivasti epäsopiva. Saisinko lisätietoja, jos kuitenkin löytyisi mahdollisimman sopimaton akka löytymään, uhraan itseni tieteelle.
Mallinen tomumajanikin on testamentattu tieteen käyttöön ja kortin lisäksi lähiomaiset tietävät estää siunaamisenkin, etten joudu iankaikkisesti veissaamaan ylistysvirsiä Uudessa Jerusalemissa.
En voi sietää filistealaisten kivitystä:( - alv-liskot
compus sui kirjoitti:
sitten olisi jo ulkonäkökin sopivasti epäsopiva. Saisinko lisätietoja, jos kuitenkin löytyisi mahdollisimman sopimaton akka löytymään, uhraan itseni tieteelle.
Mallinen tomumajanikin on testamentattu tieteen käyttöön ja kortin lisäksi lähiomaiset tietävät estää siunaamisenkin, etten joudu iankaikkisesti veissaamaan ylistysvirsiä Uudessa Jerusalemissa.
En voi sietää filistealaisten kivitystä:(kaljuja, itselläni on takkuinen moppi. Se ei varsinaisesti ole minkään värinen.
- compus sui
alv-liskot kirjoitti:
kaljuja, itselläni on takkuinen moppi. Se ei varsinaisesti ole minkään värinen.
katsoa oletko riittävän vastemielinen tukimukseen. Sitä puoltaisi myös puremisen vimmasi, Inhoan puremista, varsinkin jos minua pureskellaan.
On niitä arpia jo niirn runsaastikin, että poden närsimisfobiaa
- sun pitää
kysyä sitä varmaan silloin kuin olen valtionpäämies tai elokuvatähti.
Nyt en kiireiltäni valitettavasti ehdi.
Mutta ennustan että lyöt pääsi seinään. Ennen pitkää.- povaja.akka
.
- ------------
povaja.akka kirjoitti:
.
.
usko, jään vain joskus miettimään kuinka hyvin vahingossa osuvat, joihinkin asioihin. Ei itseään toteuttavaan ennustukseen kuulukaan uskoa, sitä pitää ällistellä ja myöhemmin ällistellä enemmän, kun se menee ja toteutuukin vielä. Uskominen pilaisi koko homman, yllätyksellisyys loppuisi siihen paikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995