Haha!

Jeeeee!!! Miinuspeukkuja ei pysty enää antaa! *Näyttää kieltä*

34

226

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crocuta_crocuta

      Mitä sä sekoilet... *Näyttää... mitä joku puska sanoisi minun näyttävän*

    • Byhyy :( Ai pystyy sittenkin.. Meen pois .. Ajattelin, että ainoa hyvä asia uudistuksessa.

      • Mä laitoin kyselyn liittyen sinuun tuonne laajaan hakuun, niin se viimeiset haut! poistettiin kokonaan:D


      • crocuta_crocuta
        modelli kirjoitti:

        Mä laitoin kyselyn liittyen sinuun tuonne laajaan hakuun, niin se viimeiset haut! poistettiin kokonaan:D

        Ei kerro onko y.b sinkku ei...

        Kaikki nyt painamaan sitä tuolta hauista, niin saadaan se huipulle.


    • Kuten todettu, tämä uudistus oli kaikinpuolin paska joten kyllä edelleenkin pystyy nettikiusaamista harrastaan.

      • No en mä sitä kiusaamisena ajattele, mutta peukut on ollut musta alunpitäenkin tyhmiä, kun ne ei kerro syytä, miksi peukku annettiin ja sitä taas ei kyllä pysty arvailemaan. Jokaisella lienee oma logiikkansa siinä, miksi plus- ja miinuspeukut antaa.


      • Papu.Sparrow
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        No en mä sitä kiusaamisena ajattele, mutta peukut on ollut musta alunpitäenkin tyhmiä, kun ne ei kerro syytä, miksi peukku annettiin ja sitä taas ei kyllä pysty arvailemaan. Jokaisella lienee oma logiikkansa siinä, miksi plus- ja miinuspeukut antaa.

        Ne on enemmän kuin tyhmiä. Lapsellisia ja typeriä.

        Tällä palstalla voi miinuspeukun ottaa ihan henkilökohtaisena vittuiluna. Sanomisellasi ei ole mitään väliä vaan miinusta tippuu kahdesta syystä.. nikistä ja siitä että kirjoitit jotain.

        Plussapeukkua sitten tuleekin jo kirjoituksesta, koska tuskin kukaan ei ole niin kova mielistelijä että kävisi plussailemassa suosikin juttuja kun taas inhoojat muistaa kyllä hyvin usein laittaa miinuspeukun heti kun inhokin nikki vilahtaa silmissä. Ne ei kerkiä edes juttua lukeen kun räpsähtää nikkimiinus :D

        Koska tällä palstalla ei noi peukut toimi kuten ajatus on, niin ne voisi täältä poistaa tai jättää pelkkä plussa. Kyll' tyhmimmänkin pitäisi nähdä, jos ylipäätänsä tarvii jotain peukkujen antamaa infoa ohjailemaan lukemisiaan että jos on 0 plussaa tai 10 että eroa on.

        Itse en seuraa ollenkaan niitä ja sellainenkin vaihtoehto voisi olla hyvä että saisi jostain asetuksista napsauttaa näkymästä pois kokonaan moinen turhake.

        Taidankin käydä ehdottamassa ylläpidolle moista uudistusta. Tuskin ne sitä käyttää kun ei käytä mitään muutakaan oikeasti hyvää ideaa.


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        Ne on enemmän kuin tyhmiä. Lapsellisia ja typeriä.

        Tällä palstalla voi miinuspeukun ottaa ihan henkilökohtaisena vittuiluna. Sanomisellasi ei ole mitään väliä vaan miinusta tippuu kahdesta syystä.. nikistä ja siitä että kirjoitit jotain.

        Plussapeukkua sitten tuleekin jo kirjoituksesta, koska tuskin kukaan ei ole niin kova mielistelijä että kävisi plussailemassa suosikin juttuja kun taas inhoojat muistaa kyllä hyvin usein laittaa miinuspeukun heti kun inhokin nikki vilahtaa silmissä. Ne ei kerkiä edes juttua lukeen kun räpsähtää nikkimiinus :D

        Koska tällä palstalla ei noi peukut toimi kuten ajatus on, niin ne voisi täältä poistaa tai jättää pelkkä plussa. Kyll' tyhmimmänkin pitäisi nähdä, jos ylipäätänsä tarvii jotain peukkujen antamaa infoa ohjailemaan lukemisiaan että jos on 0 plussaa tai 10 että eroa on.

        Itse en seuraa ollenkaan niitä ja sellainenkin vaihtoehto voisi olla hyvä että saisi jostain asetuksista napsauttaa näkymästä pois kokonaan moinen turhake.

        Taidankin käydä ehdottamassa ylläpidolle moista uudistusta. Tuskin ne sitä käyttää kun ei käytä mitään muutakaan oikeasti hyvää ideaa.

        Miinuspeukut pois ja enintään pluspeukut saa jäädä. Nekin kyllä turhia. Nekin saisi olla mielummin pois, niinku ennen vanhaan. Tulis enemmän keskustelua, kun pitäis sanoa jotain, peukun sijaan.


    • Nooh,

      sen pitää sitten sanoa......*Miinuspeukku*

    • rose18

      taisit erehtyä. mitä noista niitä sattuu 8D

      • Juu, ainoa aloitus vuoden sisään ja siksi saa jäädäkin, kun noin pieleen meni :)


      • crocuta_crocuta
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Juu, ainoa aloitus vuoden sisään ja siksi saa jäädäkin, kun noin pieleen meni :)

        No eii...


      • rose18
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Juu, ainoa aloitus vuoden sisään ja siksi saa jäädäkin, kun noin pieleen meni :)

        se on sitä todella huonoo tuurii..
        ..

        uskon että ne muut aloitukset on parempia..ettei ainakaan huonommaksi voi muuttua ..


    • Mä olen ajatellut, että mua ei välttämättä bannata, jos en tee aloituksia. Ja mun aloitukset kuitenkin poistettaisiin. Täällä kaikkien järkevien aloitukset poistetaan, kuten PMDn ja mariamanian. Ja minähän olen järkevä!

      • crocuta_crocuta

        Joo PMDn ja Marian aloitukset on aina parasta a-luokkaa...


    • Hyvä, että ollaan samaa mieltä :)

      • Mikä ihme toi on, kun tota nuolta ei ilmesty aina..


      • crocuta_crocuta

        Kysymys, vastasitko tohon äskösee... Vai tärähditkö puhumaan itsekses.


      • crocuta_crocuta
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mikä ihme toi on, kun tota nuolta ei ilmesty aina..

        Painatko vastaa siitä viestistä johon vastaat, vai valmiiksi pohjalla olevasta vastauslaatikosta?


      • crocuta_crocuta kirjoitti:

        Kysymys, vastasitko tohon äskösee... Vai tärähditkö puhumaan itsekses.

        Mikä kumma tässä on, kun välillä heittää tonne alkuun. No nyt mellastan tässä omassa ketjussani niin kauan kun kerkeen höpönlöpöjä ja mihin sattuu :)


      • crocuta_crocuta kirjoitti:

        Painatko vastaa siitä viestistä johon vastaat, vai valmiiksi pohjalla olevasta vastauslaatikosta?

        Sekä että.. Ahaaa!


    • Hiljaa! Tää vaatii keskittymistä!

    • on kyl seksikäs kieli :)
      ei ollenkaan samanlainen ku miun karttakieli :(

      • öööh? karttakieli?


    • crocuta_crocuta

      Keskity rauhas.

    • crocuta_crocuta

      No hyvä puoli on se. Että kun palstan virallinen miinuspeukuttaja iskee. Välillä on runsaidenkin vastausten keskustelussa kaikkiin laitettu miinus 1... Niin nyt ne on helpompi korjata, kun tulee kokoajan nähtyä kaikkien viestien peukut.

      • Tää on hyvä! Nyt voi pelata tässä samalla peukku-tetristä, mulla ei oo yhtään sinistä peukkulootaa näkyvissä.


    • sivunicci

      Mitenkä niin?

      Mistä nuo ala- ja yläpeukut sitten noihin viesteihin on tullut?

      • Juu, mää erehdyin. Ihan eka kerta elämässä :)

        Nyt mää meen pois, zau!


      • yksinkertane.blondi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Juu, mää erehdyin. Ihan eka kerta elämässä :)

        Nyt mää meen pois, zau!

        Antaka mun kuval peukui kansa


      • tähä mää meinasi yb,

    • VOI JUMA

      Kuinka VAJAKKI SÄ OIKEIN OLET??

    • <3

    • ratikkakuskaaja

      En minä tiedä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      416
      4351
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      138
      2889
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1998
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1380
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      76
      1351
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1288
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1272
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1251
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      54
      1071
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      298
      997
    Aihe