Jeeeee!!! Miinuspeukkuja ei pysty enää antaa! *Näyttää kieltä*
Haha!
34
287
Vastaukset
- crocuta_crocuta
Mitä sä sekoilet... *Näyttää... mitä joku puska sanoisi minun näyttävän*
Byhyy :( Ai pystyy sittenkin.. Meen pois .. Ajattelin, että ainoa hyvä asia uudistuksessa.
Mä laitoin kyselyn liittyen sinuun tuonne laajaan hakuun, niin se viimeiset haut! poistettiin kokonaan:D
- crocuta_crocuta
modelli kirjoitti:
Mä laitoin kyselyn liittyen sinuun tuonne laajaan hakuun, niin se viimeiset haut! poistettiin kokonaan:D
Ei kerro onko y.b sinkku ei...
Kaikki nyt painamaan sitä tuolta hauista, niin saadaan se huipulle.
Kuten todettu, tämä uudistus oli kaikinpuolin paska joten kyllä edelleenkin pystyy nettikiusaamista harrastaan.
No en mä sitä kiusaamisena ajattele, mutta peukut on ollut musta alunpitäenkin tyhmiä, kun ne ei kerro syytä, miksi peukku annettiin ja sitä taas ei kyllä pysty arvailemaan. Jokaisella lienee oma logiikkansa siinä, miksi plus- ja miinuspeukut antaa.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
No en mä sitä kiusaamisena ajattele, mutta peukut on ollut musta alunpitäenkin tyhmiä, kun ne ei kerro syytä, miksi peukku annettiin ja sitä taas ei kyllä pysty arvailemaan. Jokaisella lienee oma logiikkansa siinä, miksi plus- ja miinuspeukut antaa.
Ne on enemmän kuin tyhmiä. Lapsellisia ja typeriä.
Tällä palstalla voi miinuspeukun ottaa ihan henkilökohtaisena vittuiluna. Sanomisellasi ei ole mitään väliä vaan miinusta tippuu kahdesta syystä.. nikistä ja siitä että kirjoitit jotain.
Plussapeukkua sitten tuleekin jo kirjoituksesta, koska tuskin kukaan ei ole niin kova mielistelijä että kävisi plussailemassa suosikin juttuja kun taas inhoojat muistaa kyllä hyvin usein laittaa miinuspeukun heti kun inhokin nikki vilahtaa silmissä. Ne ei kerkiä edes juttua lukeen kun räpsähtää nikkimiinus :D
Koska tällä palstalla ei noi peukut toimi kuten ajatus on, niin ne voisi täältä poistaa tai jättää pelkkä plussa. Kyll' tyhmimmänkin pitäisi nähdä, jos ylipäätänsä tarvii jotain peukkujen antamaa infoa ohjailemaan lukemisiaan että jos on 0 plussaa tai 10 että eroa on.
Itse en seuraa ollenkaan niitä ja sellainenkin vaihtoehto voisi olla hyvä että saisi jostain asetuksista napsauttaa näkymästä pois kokonaan moinen turhake.
Taidankin käydä ehdottamassa ylläpidolle moista uudistusta. Tuskin ne sitä käyttää kun ei käytä mitään muutakaan oikeasti hyvää ideaa.Papu.Sparrow kirjoitti:
Ne on enemmän kuin tyhmiä. Lapsellisia ja typeriä.
Tällä palstalla voi miinuspeukun ottaa ihan henkilökohtaisena vittuiluna. Sanomisellasi ei ole mitään väliä vaan miinusta tippuu kahdesta syystä.. nikistä ja siitä että kirjoitit jotain.
Plussapeukkua sitten tuleekin jo kirjoituksesta, koska tuskin kukaan ei ole niin kova mielistelijä että kävisi plussailemassa suosikin juttuja kun taas inhoojat muistaa kyllä hyvin usein laittaa miinuspeukun heti kun inhokin nikki vilahtaa silmissä. Ne ei kerkiä edes juttua lukeen kun räpsähtää nikkimiinus :D
Koska tällä palstalla ei noi peukut toimi kuten ajatus on, niin ne voisi täältä poistaa tai jättää pelkkä plussa. Kyll' tyhmimmänkin pitäisi nähdä, jos ylipäätänsä tarvii jotain peukkujen antamaa infoa ohjailemaan lukemisiaan että jos on 0 plussaa tai 10 että eroa on.
Itse en seuraa ollenkaan niitä ja sellainenkin vaihtoehto voisi olla hyvä että saisi jostain asetuksista napsauttaa näkymästä pois kokonaan moinen turhake.
Taidankin käydä ehdottamassa ylläpidolle moista uudistusta. Tuskin ne sitä käyttää kun ei käytä mitään muutakaan oikeasti hyvää ideaa.Miinuspeukut pois ja enintään pluspeukut saa jäädä. Nekin kyllä turhia. Nekin saisi olla mielummin pois, niinku ennen vanhaan. Tulis enemmän keskustelua, kun pitäis sanoa jotain, peukun sijaan.
- Nooh,
sen pitää sitten sanoa......*Miinuspeukku*
- rose18
taisit erehtyä. mitä noista niitä sattuu 8D
Juu, ainoa aloitus vuoden sisään ja siksi saa jäädäkin, kun noin pieleen meni :)
- crocuta_crocuta
Juu, ainoa aloitus vuoden sisään ja siksi saa jäädäkin, kun noin pieleen meni :)
No eii...
- rose18
se on sitä todella huonoo tuurii..
..
uskon että ne muut aloitukset on parempia..ettei ainakaan huonommaksi voi muuttua ..
Mä olen ajatellut, että mua ei välttämättä bannata, jos en tee aloituksia. Ja mun aloitukset kuitenkin poistettaisiin. Täällä kaikkien järkevien aloitukset poistetaan, kuten PMDn ja mariamanian. Ja minähän olen järkevä!
- crocuta_crocuta
Joo PMDn ja Marian aloitukset on aina parasta a-luokkaa...
Hyvä, että ollaan samaa mieltä :)
- crocuta_crocuta
Kysymys, vastasitko tohon äskösee... Vai tärähditkö puhumaan itsekses.
- crocuta_crocuta
Mikä ihme toi on, kun tota nuolta ei ilmesty aina..
Painatko vastaa siitä viestistä johon vastaat, vai valmiiksi pohjalla olevasta vastauslaatikosta?
crocuta_crocuta kirjoitti:
Kysymys, vastasitko tohon äskösee... Vai tärähditkö puhumaan itsekses.
Mikä kumma tässä on, kun välillä heittää tonne alkuun. No nyt mellastan tässä omassa ketjussani niin kauan kun kerkeen höpönlöpöjä ja mihin sattuu :)
crocuta_crocuta kirjoitti:
Painatko vastaa siitä viestistä johon vastaat, vai valmiiksi pohjalla olevasta vastauslaatikosta?
Sekä että.. Ahaaa!
Hiljaa! Tää vaatii keskittymistä!
on kyl seksikäs kieli :)
ei ollenkaan samanlainen ku miun karttakieli :(- crocuta_crocuta
Keskity rauhas.
- crocuta_crocuta
No hyvä puoli on se. Että kun palstan virallinen miinuspeukuttaja iskee. Välillä on runsaidenkin vastausten keskustelussa kaikkiin laitettu miinus 1... Niin nyt ne on helpompi korjata, kun tulee kokoajan nähtyä kaikkien viestien peukut.
Tää on hyvä! Nyt voi pelata tässä samalla peukku-tetristä, mulla ei oo yhtään sinistä peukkulootaa näkyvissä.
- sivunicci
Mitenkä niin?
Mistä nuo ala- ja yläpeukut sitten noihin viesteihin on tullut?- yksinkertane.blondi
Juu, mää erehdyin. Ihan eka kerta elämässä :)
Nyt mää meen pois, zau!Antaka mun kuval peukui kansa
- tähä mää meinasi yb,
yksinkertane.blondi kirjoitti:
Antaka mun kuval peukui kansa
http://media.photobucket.com/image/rebecca de mornay gallery/m1975rc2020/Mike Photos/7e99.jpg
- VOI JUMA
Kuinka VAJAKKI SÄ OIKEIN OLET??
- <3
- ratikkakuskaaja
En minä tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967251Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695254Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1092607- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831726Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311480