Haha!

Jeeeee!!! Miinuspeukkuja ei pysty enää antaa! *Näyttää kieltä*

34

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crocuta_crocuta

      Mitä sä sekoilet... *Näyttää... mitä joku puska sanoisi minun näyttävän*

    • Byhyy :( Ai pystyy sittenkin.. Meen pois .. Ajattelin, että ainoa hyvä asia uudistuksessa.

      • Mä laitoin kyselyn liittyen sinuun tuonne laajaan hakuun, niin se viimeiset haut! poistettiin kokonaan:D


      • crocuta_crocuta
        modelli kirjoitti:

        Mä laitoin kyselyn liittyen sinuun tuonne laajaan hakuun, niin se viimeiset haut! poistettiin kokonaan:D

        Ei kerro onko y.b sinkku ei...

        Kaikki nyt painamaan sitä tuolta hauista, niin saadaan se huipulle.


    • Kuten todettu, tämä uudistus oli kaikinpuolin paska joten kyllä edelleenkin pystyy nettikiusaamista harrastaan.

      • No en mä sitä kiusaamisena ajattele, mutta peukut on ollut musta alunpitäenkin tyhmiä, kun ne ei kerro syytä, miksi peukku annettiin ja sitä taas ei kyllä pysty arvailemaan. Jokaisella lienee oma logiikkansa siinä, miksi plus- ja miinuspeukut antaa.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        No en mä sitä kiusaamisena ajattele, mutta peukut on ollut musta alunpitäenkin tyhmiä, kun ne ei kerro syytä, miksi peukku annettiin ja sitä taas ei kyllä pysty arvailemaan. Jokaisella lienee oma logiikkansa siinä, miksi plus- ja miinuspeukut antaa.

        Ne on enemmän kuin tyhmiä. Lapsellisia ja typeriä.

        Tällä palstalla voi miinuspeukun ottaa ihan henkilökohtaisena vittuiluna. Sanomisellasi ei ole mitään väliä vaan miinusta tippuu kahdesta syystä.. nikistä ja siitä että kirjoitit jotain.

        Plussapeukkua sitten tuleekin jo kirjoituksesta, koska tuskin kukaan ei ole niin kova mielistelijä että kävisi plussailemassa suosikin juttuja kun taas inhoojat muistaa kyllä hyvin usein laittaa miinuspeukun heti kun inhokin nikki vilahtaa silmissä. Ne ei kerkiä edes juttua lukeen kun räpsähtää nikkimiinus :D

        Koska tällä palstalla ei noi peukut toimi kuten ajatus on, niin ne voisi täältä poistaa tai jättää pelkkä plussa. Kyll' tyhmimmänkin pitäisi nähdä, jos ylipäätänsä tarvii jotain peukkujen antamaa infoa ohjailemaan lukemisiaan että jos on 0 plussaa tai 10 että eroa on.

        Itse en seuraa ollenkaan niitä ja sellainenkin vaihtoehto voisi olla hyvä että saisi jostain asetuksista napsauttaa näkymästä pois kokonaan moinen turhake.

        Taidankin käydä ehdottamassa ylläpidolle moista uudistusta. Tuskin ne sitä käyttää kun ei käytä mitään muutakaan oikeasti hyvää ideaa.


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        Ne on enemmän kuin tyhmiä. Lapsellisia ja typeriä.

        Tällä palstalla voi miinuspeukun ottaa ihan henkilökohtaisena vittuiluna. Sanomisellasi ei ole mitään väliä vaan miinusta tippuu kahdesta syystä.. nikistä ja siitä että kirjoitit jotain.

        Plussapeukkua sitten tuleekin jo kirjoituksesta, koska tuskin kukaan ei ole niin kova mielistelijä että kävisi plussailemassa suosikin juttuja kun taas inhoojat muistaa kyllä hyvin usein laittaa miinuspeukun heti kun inhokin nikki vilahtaa silmissä. Ne ei kerkiä edes juttua lukeen kun räpsähtää nikkimiinus :D

        Koska tällä palstalla ei noi peukut toimi kuten ajatus on, niin ne voisi täältä poistaa tai jättää pelkkä plussa. Kyll' tyhmimmänkin pitäisi nähdä, jos ylipäätänsä tarvii jotain peukkujen antamaa infoa ohjailemaan lukemisiaan että jos on 0 plussaa tai 10 että eroa on.

        Itse en seuraa ollenkaan niitä ja sellainenkin vaihtoehto voisi olla hyvä että saisi jostain asetuksista napsauttaa näkymästä pois kokonaan moinen turhake.

        Taidankin käydä ehdottamassa ylläpidolle moista uudistusta. Tuskin ne sitä käyttää kun ei käytä mitään muutakaan oikeasti hyvää ideaa.

        Miinuspeukut pois ja enintään pluspeukut saa jäädä. Nekin kyllä turhia. Nekin saisi olla mielummin pois, niinku ennen vanhaan. Tulis enemmän keskustelua, kun pitäis sanoa jotain, peukun sijaan.


    • Nooh,

      sen pitää sitten sanoa......*Miinuspeukku*

    • rose18

      taisit erehtyä. mitä noista niitä sattuu 8D

      • Juu, ainoa aloitus vuoden sisään ja siksi saa jäädäkin, kun noin pieleen meni :)


      • crocuta_crocuta
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Juu, ainoa aloitus vuoden sisään ja siksi saa jäädäkin, kun noin pieleen meni :)

        No eii...


      • rose18
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Juu, ainoa aloitus vuoden sisään ja siksi saa jäädäkin, kun noin pieleen meni :)

        se on sitä todella huonoo tuurii..
        ..

        uskon että ne muut aloitukset on parempia..ettei ainakaan huonommaksi voi muuttua ..


    • Mä olen ajatellut, että mua ei välttämättä bannata, jos en tee aloituksia. Ja mun aloitukset kuitenkin poistettaisiin. Täällä kaikkien järkevien aloitukset poistetaan, kuten PMDn ja mariamanian. Ja minähän olen järkevä!

      • crocuta_crocuta

        Joo PMDn ja Marian aloitukset on aina parasta a-luokkaa...


    • Hyvä, että ollaan samaa mieltä :)

      • Mikä ihme toi on, kun tota nuolta ei ilmesty aina..


      • crocuta_crocuta

        Kysymys, vastasitko tohon äskösee... Vai tärähditkö puhumaan itsekses.


      • crocuta_crocuta
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mikä ihme toi on, kun tota nuolta ei ilmesty aina..

        Painatko vastaa siitä viestistä johon vastaat, vai valmiiksi pohjalla olevasta vastauslaatikosta?


      • crocuta_crocuta kirjoitti:

        Kysymys, vastasitko tohon äskösee... Vai tärähditkö puhumaan itsekses.

        Mikä kumma tässä on, kun välillä heittää tonne alkuun. No nyt mellastan tässä omassa ketjussani niin kauan kun kerkeen höpönlöpöjä ja mihin sattuu :)


      • crocuta_crocuta kirjoitti:

        Painatko vastaa siitä viestistä johon vastaat, vai valmiiksi pohjalla olevasta vastauslaatikosta?

        Sekä että.. Ahaaa!


    • Hiljaa! Tää vaatii keskittymistä!

    • on kyl seksikäs kieli :)
      ei ollenkaan samanlainen ku miun karttakieli :(

      • öööh? karttakieli?


    • crocuta_crocuta

      Keskity rauhas.

    • crocuta_crocuta

      No hyvä puoli on se. Että kun palstan virallinen miinuspeukuttaja iskee. Välillä on runsaidenkin vastausten keskustelussa kaikkiin laitettu miinus 1... Niin nyt ne on helpompi korjata, kun tulee kokoajan nähtyä kaikkien viestien peukut.

      • Tää on hyvä! Nyt voi pelata tässä samalla peukku-tetristä, mulla ei oo yhtään sinistä peukkulootaa näkyvissä.


    • sivunicci

      Mitenkä niin?

      Mistä nuo ala- ja yläpeukut sitten noihin viesteihin on tullut?

      • Juu, mää erehdyin. Ihan eka kerta elämässä :)

        Nyt mää meen pois, zau!


      • yksinkertane.blondi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Juu, mää erehdyin. Ihan eka kerta elämässä :)

        Nyt mää meen pois, zau!

        Antaka mun kuval peukui kansa


      • tähä mää meinasi yb,

    • VOI JUMA

      Kuinka VAJAKKI SÄ OIKEIN OLET??

    • <3

    • ratikkakuskaaja

      En minä tiedä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe