Judas Priest

18-v. Priest-typykkä

Oon pitkän aikaa kuunnellu bändiä Judas Priest ja aivan ihastuksissani bändin musiikkiin! Kertokaa mulle kuinka vanhoja Priestin hemmot on??

6

639

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rocker

Kaipa ne kaikki on lähellä viittäkymmentä, jossei jo ylikin...
      Itse pidän Priestiä kaikkien aikojen parhaimpana hevibändinä!! Palataan asiaan...

• tepa

Vanhoja ne ainakin ovat, mut en oo varma kuinka. Mut hyvää musaa ne kuitenkin tekevät

• Vara-Rob

Parhaat ja kattavimmat levyt selityksineen

Stained Class - levy joka oli aikakautensa virstanpylväs. Kipeitten sanoitusten sanottiin johtaneen nuorten itsemurhiin jenkeissä.

Screaming for Vengeance - Kunnon tuottajien tekemä Priest lätty joka myi mm. platinaa jenkeissä. Mahtavat soundit mutta omituiset sanoitukset

Killing Machine - levy joka toi käsitteen metal heavy rockiin.

Painkiller - viimeisin työnäyte Robin kanssa. Pesee muut aikakautensa ns. kovan luokan metallibändit mennen tullen.

• sjödgsdgds
        Vara-Rob kirjoitti:

Parhaat ja kattavimmat levyt selityksineen

Stained Class - levy joka oli aikakautensa virstanpylväs. Kipeitten sanoitusten sanottiin johtaneen nuorten itsemurhiin jenkeissä.

Screaming for Vengeance - Kunnon tuottajien tekemä Priest lätty joka myi mm. platinaa jenkeissä. Mahtavat soundit mutta omituiset sanoitukset

Killing Machine - levy joka toi käsitteen metal heavy rockiin.

Painkiller - viimeisin työnäyte Robin kanssa. Pesee muut aikakautensa ns. kovan luokan metallibändit mennen tullen.

Stained Class levyltä biisi better by you,better than me muka ajoi nuoret itsariin,Tarkimmat priest-fanit tietävät ettei biisi edes ole priestin oma vaan Spooky Tooth-bändin 1969 levyttämä biisi.

• ... syystä olen ottanut uudelleenkuunteluun näitä Judas Priest levyjä (huom. vinyylinä). Suoranaisia klassikoitahan ovat niiden 4 ensimmäistä albumia. Ei uudemmatkaan Priest albumit huonoja ole, mutta kohderyhmänä saattavat olla niissä hieman nuorempi sukupolvi. Rob Halfordin Crusible albumi on myös ihan hyvä ja ostin sen Anttilasta todella naurettavaan alehintaan (2,99) tässä kuukausi sitten. Priest hemmot ovat ainakin minua vanhempia ja ihmettelenkin sitä, kauanko ne jaksaa vielä ankarassa musabisneksessä ja heilua lavalla?

• Janne78.

Miksi ihmettelet? Eihän ikä ole sama asia, kuin väsymys. Sairaudet ovat se raja, mihin hupi loppuu. valitettavasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      92
      3392
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2604
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2393
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      39
      1614
    Aihe