Oon pitkän aikaa kuunnellu bändiä Judas Priest ja aivan ihastuksissani bändin musiikkiin! Kertokaa mulle kuinka vanhoja Priestin hemmot on??
Judas Priest
6
826
Vastaukset
- The Rocker
Kaipa ne kaikki on lähellä viittäkymmentä, jossei jo ylikin...
Itse pidän Priestiä kaikkien aikojen parhaimpana hevibändinä!! Palataan asiaan... - tepa
Vanhoja ne ainakin ovat, mut en oo varma kuinka. Mut hyvää musaa ne kuitenkin tekevät
- Vara-Rob
Parhaat ja kattavimmat levyt selityksineen
Stained Class - levy joka oli aikakautensa virstanpylväs. Kipeitten sanoitusten sanottiin johtaneen nuorten itsemurhiin jenkeissä.
Screaming for Vengeance - Kunnon tuottajien tekemä Priest lätty joka myi mm. platinaa jenkeissä. Mahtavat soundit mutta omituiset sanoitukset
Killing Machine - levy joka toi käsitteen metal heavy rockiin.
Painkiller - viimeisin työnäyte Robin kanssa. Pesee muut aikakautensa ns. kovan luokan metallibändit mennen tullen. - sjödgsdgds
Vara-Rob kirjoitti:
Parhaat ja kattavimmat levyt selityksineen
Stained Class - levy joka oli aikakautensa virstanpylväs. Kipeitten sanoitusten sanottiin johtaneen nuorten itsemurhiin jenkeissä.
Screaming for Vengeance - Kunnon tuottajien tekemä Priest lätty joka myi mm. platinaa jenkeissä. Mahtavat soundit mutta omituiset sanoitukset
Killing Machine - levy joka toi käsitteen metal heavy rockiin.
Painkiller - viimeisin työnäyte Robin kanssa. Pesee muut aikakautensa ns. kovan luokan metallibändit mennen tullen.Stained Class levyltä biisi better by you,better than me muka ajoi nuoret itsariin,Tarkimmat priest-fanit tietävät ettei biisi edes ole priestin oma vaan Spooky Tooth-bändin 1969 levyttämä biisi.
... syystä olen ottanut uudelleenkuunteluun näitä Judas Priest levyjä (huom. vinyylinä). Suoranaisia klassikoitahan ovat niiden 4 ensimmäistä albumia. Ei uudemmatkaan Priest albumit huonoja ole, mutta kohderyhmänä saattavat olla niissä hieman nuorempi sukupolvi. Rob Halfordin Crusible albumi on myös ihan hyvä ja ostin sen Anttilasta todella naurettavaan alehintaan (2,99) tässä kuukausi sitten. Priest hemmot ovat ainakin minua vanhempia ja ihmettelenkin sitä, kauanko ne jaksaa vielä ankarassa musabisneksessä ja heilua lavalla?
- Janne78.
Miksi ihmettelet? Eihän ikä ole sama asia, kuin väsymys. Sairaudet ovat se raja, mihin hupi loppuu. valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477