mä oon nyt maanantaista saakka työstäny yhtä projektia koneella about 18h/vrk. Järki ei enää luista mitenkään, mutta ei osaa lähtiä poiskaan. Tänäänkin hukkasin 4:n tunnin työn, kun en vittu vissiin muistanu tallentaa.
Kiitos.
Voi helevetti,
11
134
Vastaukset
- Ei se ole ollenkaan:
.
vaarallista
Entisessä Neuvostoliitossa uhrattiin silmää räpäyttämättä ihmishenkiä avaruuskisassa, kaikille ei annettu edes koulutusta, sanottiin vaan että lähdet tällä peltipurkilla lähiavaruuteen ja se on käsky
Muistaakseni kolme ensimmäistä testipilottia menettivät kaikki henkensä ja nimet pyyhittiin kaikista kirjoista
.Mä en tuota tiennytkään... vaikka kyllähän tuon melkein arvata voi. Mistä sä oot lukenu?
- Tietolähde:..!1%#´
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä en tuota tiennytkään... vaikka kyllähän tuon melkein arvata voi. Mistä sä oot lukenu?
.
"Three Soviet pilots died in attempts to conquer space before Gagarin's famous space flight, Mikhail Rudenko, senior engineer-experimenter with Experimental Design Office 456 (located in Khimki, in the Moscow region) said on Thursday.
According to Rudenko, spacecraft with pilots Ledovskikh, Shaborin and Mitkov at the controls were launched from the Kapustin Yar cosmodrome (in the Astrakhan region) in 1957, 1958 and 1959.
"All three pilots died during the flights, and their names were never officially published," Rudenko said.
He explained that all these pilots took part in so-called sub- orbital flights, i.e., their goal was not to orbit around the earth, which Gagarin later did, but make a parabola-shaped flight.
"The cosmonauts were to reach space heights in the highest point of such an orbit and then return to the Earth," Rudenko said.
According to his information, Ledovskikh, Shaborin and Mitkov were regular test pilots, who had not had any special training, Interfax reports.
"Obviously, after such a serious of tragic launches, the project managers decided to cardinally change the program and approach the training of cosmonauts much more seriously in order to create a cosmonaut detachment," Rudenko said."
http://replay.waybackmachine.org/20011119102824/http://english.pravda.ru/accidents/2001/04/12/3502.html
. Tietolähde:..!1%#´ kirjoitti:
.
"Three Soviet pilots died in attempts to conquer space before Gagarin's famous space flight, Mikhail Rudenko, senior engineer-experimenter with Experimental Design Office 456 (located in Khimki, in the Moscow region) said on Thursday.
According to Rudenko, spacecraft with pilots Ledovskikh, Shaborin and Mitkov at the controls were launched from the Kapustin Yar cosmodrome (in the Astrakhan region) in 1957, 1958 and 1959.
"All three pilots died during the flights, and their names were never officially published," Rudenko said.
He explained that all these pilots took part in so-called sub- orbital flights, i.e., their goal was not to orbit around the earth, which Gagarin later did, but make a parabola-shaped flight.
"The cosmonauts were to reach space heights in the highest point of such an orbit and then return to the Earth," Rudenko said.
According to his information, Ledovskikh, Shaborin and Mitkov were regular test pilots, who had not had any special training, Interfax reports.
"Obviously, after such a serious of tragic launches, the project managers decided to cardinally change the program and approach the training of cosmonauts much more seriously in order to create a cosmonaut detachment," Rudenko said."
http://replay.waybackmachine.org/20011119102824/http://english.pravda.ru/accidents/2001/04/12/3502.html
.ohhoh ...
Ole hyvä vaan.
Mee poies siitä koneelta vähäks aikaa päivällä, tekemättömät työt mihinkä katoa, koskaan. Painut vaikka pihalle kakaroien kans peuhaan, niien kanssa saa helposti ajatukset aivan muuanne, ees hetkeks ja se riittääkin.
On tot iteki tullu tehtyä, mutta kyllä ne työtehot alkaa laskeen selvästi joskus 10 tunnin jälkeen, viimestään, kun ei pää toimi juur ollenka. Ja ainahan se on mukava tehdä tuplasti töitä jonku homman eteen, vaik vähemmälki ois päässy.No tänään olin tunnin verran koirien, sekä keskimmäisen ja nuorimman tytön kanssa ulkona. Käytiin naapurissa kattomas koiranpentua ja toisen naapurin hevostallilla. Oli komia ilima ulukoolla.
Vittuku on vaan niin rästis kaikkia hommia, että en tiedä kuinka näistä saatana kaikista kunnialla seleviää...
Eikö koneeseesi saa automaattitallennusta? Muistan, kun aikoinaan kirjoitin lopputyötäni. Kaksi päivää aamusta yömyöhään ja sitten kaikki katosi. Elämä opettaa.
Noin muuten ei kannata tehdä mitään ajatustyötä yli 45 minuuttia enempää yhtäsoittoa eikä yli 15 tuntia päivässä. Muuten törmää haukionkalahaukionkala-ilmiöön ja kaikki menee persiilleen. Tsemppiä kuitenkin, mitä ikinä teetkään!No ei tähän ohjelmaan saa automaattitallennusta. Pitää varmentaa pariinkin kertaan ennen tallennusta. Minä unohdin sen tehdä... tai siis, kyllähän toi kone kyseli, että ootko ihan varma, että haluat lopettaa ja mä olin varma ja nyt vähä vituttaa.
Nyt on vähä pakko tehdä pitkää päivää, kun olin tuos melkein neljä viikkoa kokonaan pois töistä. Ja kevät painaa päälle.
Kiitokset tsemppauksesta!
- Relan vaimo
Olenkin ihmetellyt mitä ukko siellä koneella nysvää kokoajan. Ei ole edes tiskannut perkele, täällä haisee jo koko asunto raadolle.
Löysin siten koneelta herran suuren projektin.
http://i54.tinypic.com/ofzkup.jpg
Onhan tuo vielä parin pillunkarvan verran kesken.
TISKAAMAAN SIITÄ SUURI TAITEILIJA. ootko käynyt säännöllisesti virtsalla???
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tutkimus Virtsan pidättely johtaa parempiin päätöksiin/1135264212020/?cmp=tm_etu_luetuimmat_uutiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674
