Voi helevetti,

mä oon nyt maanantaista saakka työstäny yhtä projektia koneella about 18h/vrk. Järki ei enää luista mitenkään, mutta ei osaa lähtiä poiskaan. Tänäänkin hukkasin 4:n tunnin työn, kun en vittu vissiin muistanu tallentaa.

Kiitos.

11

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se ole ollenkaan:

      .

      vaarallista

      Entisessä Neuvostoliitossa uhrattiin silmää räpäyttämättä ihmishenkiä avaruuskisassa, kaikille ei annettu edes koulutusta, sanottiin vaan että lähdet tällä peltipurkilla lähiavaruuteen ja se on käsky

      Muistaakseni kolme ensimmäistä testipilottia menettivät kaikki henkensä ja nimet pyyhittiin kaikista kirjoista

      .

      • Mä en tuota tiennytkään... vaikka kyllähän tuon melkein arvata voi. Mistä sä oot lukenu?


      • Tietolähde:..!1%#´
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Mä en tuota tiennytkään... vaikka kyllähän tuon melkein arvata voi. Mistä sä oot lukenu?

        .

        "Three Soviet pilots died in attempts to conquer space before Gagarin's famous space flight, Mikhail Rudenko, senior engineer-experimenter with Experimental Design Office 456 (located in Khimki, in the Moscow region) said on Thursday.

        According to Rudenko, spacecraft with pilots Ledovskikh, Shaborin and Mitkov at the controls were launched from the Kapustin Yar cosmodrome (in the Astrakhan region) in 1957, 1958 and 1959.

        "All three pilots died during the flights, and their names were never officially published," Rudenko said.

        He explained that all these pilots took part in so-called sub- orbital flights, i.e., their goal was not to orbit around the earth, which Gagarin later did, but make a parabola-shaped flight.

        "The cosmonauts were to reach space heights in the highest point of such an orbit and then return to the Earth," Rudenko said.
        According to his information, Ledovskikh, Shaborin and Mitkov were regular test pilots, who had not had any special training, Interfax reports.

        "Obviously, after such a serious of tragic launches, the project managers decided to cardinally change the program and approach the training of cosmonauts much more seriously in order to create a cosmonaut detachment," Rudenko said."

        http://replay.waybackmachine.org/20011119102824/http://english.pravda.ru/accidents/2001/04/12/3502.html

        .


      • Tietolähde:..!1%#´ kirjoitti:

        .

        "Three Soviet pilots died in attempts to conquer space before Gagarin's famous space flight, Mikhail Rudenko, senior engineer-experimenter with Experimental Design Office 456 (located in Khimki, in the Moscow region) said on Thursday.

        According to Rudenko, spacecraft with pilots Ledovskikh, Shaborin and Mitkov at the controls were launched from the Kapustin Yar cosmodrome (in the Astrakhan region) in 1957, 1958 and 1959.

        "All three pilots died during the flights, and their names were never officially published," Rudenko said.

        He explained that all these pilots took part in so-called sub- orbital flights, i.e., their goal was not to orbit around the earth, which Gagarin later did, but make a parabola-shaped flight.

        "The cosmonauts were to reach space heights in the highest point of such an orbit and then return to the Earth," Rudenko said.
        According to his information, Ledovskikh, Shaborin and Mitkov were regular test pilots, who had not had any special training, Interfax reports.

        "Obviously, after such a serious of tragic launches, the project managers decided to cardinally change the program and approach the training of cosmonauts much more seriously in order to create a cosmonaut detachment," Rudenko said."

        http://replay.waybackmachine.org/20011119102824/http://english.pravda.ru/accidents/2001/04/12/3502.html

        .

        ohhoh ...


    • Ole hyvä vaan.

      Mee poies siitä koneelta vähäks aikaa päivällä, tekemättömät työt mihinkä katoa, koskaan. Painut vaikka pihalle kakaroien kans peuhaan, niien kanssa saa helposti ajatukset aivan muuanne, ees hetkeks ja se riittääkin.

      On tot iteki tullu tehtyä, mutta kyllä ne työtehot alkaa laskeen selvästi joskus 10 tunnin jälkeen, viimestään, kun ei pää toimi juur ollenka. Ja ainahan se on mukava tehdä tuplasti töitä jonku homman eteen, vaik vähemmälki ois päässy.

      • No tänään olin tunnin verran koirien, sekä keskimmäisen ja nuorimman tytön kanssa ulkona. Käytiin naapurissa kattomas koiranpentua ja toisen naapurin hevostallilla. Oli komia ilima ulukoolla.

        Vittuku on vaan niin rästis kaikkia hommia, että en tiedä kuinka näistä saatana kaikista kunnialla seleviää...


    • Eikö koneeseesi saa automaattitallennusta? Muistan, kun aikoinaan kirjoitin lopputyötäni. Kaksi päivää aamusta yömyöhään ja sitten kaikki katosi. Elämä opettaa.

      Noin muuten ei kannata tehdä mitään ajatustyötä yli 45 minuuttia enempää yhtäsoittoa eikä yli 15 tuntia päivässä. Muuten törmää haukionkalahaukionkala-ilmiöön ja kaikki menee persiilleen. Tsemppiä kuitenkin, mitä ikinä teetkään!

      • No ei tähän ohjelmaan saa automaattitallennusta. Pitää varmentaa pariinkin kertaan ennen tallennusta. Minä unohdin sen tehdä... tai siis, kyllähän toi kone kyseli, että ootko ihan varma, että haluat lopettaa ja mä olin varma ja nyt vähä vituttaa.

        Nyt on vähä pakko tehdä pitkää päivää, kun olin tuos melkein neljä viikkoa kokonaan pois töistä. Ja kevät painaa päälle.

        Kiitokset tsemppauksesta!


    • Relan vaimo

      Olenkin ihmetellyt mitä ukko siellä koneella nysvää kokoajan. Ei ole edes tiskannut perkele, täällä haisee jo koko asunto raadolle.

      Löysin siten koneelta herran suuren projektin.

      http://i54.tinypic.com/ofzkup.jpg

      Onhan tuo vielä parin pillunkarvan verran kesken.

      TISKAAMAAN SIITÄ SUURI TAITEILIJA.

      • heeh,

        oliskin saamari aikaa tuallaasia väkertää :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe