PRKL!

Rock-sisko

Mua kyllä on alkanut vituttaa kun joka paikassa tulee Darudea ja ym. paskaa! Luin jostain kun joku oli kirjottanut että "Darudella täytyy olla tosi hyvä musiikkikorva kun se tekee niin ihania biisejä" joo tosi paljon täytyy tehdä töitä sellasen tyhjän paskamusiikin eteen. Niissä kaikissa Daruden biiseissä on se sama hittikaava minkä se on joskus vahingossa varmaan keksinyt! Onneksi tollaset teknojätkät lopettaa homman heti ekan vuoden suosion jälkeen koska ne ei enää keksi mitään uutta. Ei tarvi enää kattella Darudea ensi vuoden puolella!
HAHHAH! Kuunnelkaa vanhaa kunnon Rock N' Rollia ja nauttikaa!

4

494

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koponen

Osuit niin asian ytimeen kuin voi osua!!!

• seppo_kirahvi

En minäkään pidä erityisemmin Daruden musiikista (Sandstorm oli ihan kiva tanssipala, Feel the Beat taas melko löysää saman idean toistoa...), ja
      Joka tapauksessa minua ärysttävät suunnaatomasti enemmän kaiken maailman puristi-vittupäät, jotka luulevat ahdasmielisine pikku mieltymyksineen voivansa sanoa, mikä on hyvää ja mikä on huonoa musiikkia.

Ns. vanha kunnnon rock n' roll on aika pitkälle se hyvä tuotantojälkikin lienee Jaakko Salovaaran ansiota.
      toki helppo vaihtoehto jos haluaa uskottavuutta jo hyväksi tunnustettujen asioiden parissa. Ja onhan "nykypäivän pinnallisuus" helppo sylkykuppi kaikille epäsosiaalisille ilkiöille, joiden pitää kehittää itselleen jokin viiteryhmä esim. rokkarina, punkkarina tai hopparina saadakseen jonkin "samankaltaisen" hyväksyntää osalleen. Edes virtuaalisesti.

(Viimeinen kappale on onnetonta Jyrki Lehtola -jäljittelyä, häpeän jo.)

• kjdhf

mä en kyllä tajuu miten joku jaksaa kuunnella jotain darudee ja muita tollasii...britit rakastaa just tollasta paskaa...

• Vahingoniloinen Fanittaja

Darude tulossa Suomi-rundille taas joulukuussa 2009, ei siis vissiin lopettanutkaan 2002, menikö vähän veikkaukset pieleen? ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      2065
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      701
      1398
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      105
      1132
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      127
      999
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      87
      925
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      805
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      684
    8. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      15
      642
    9. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      76
      563
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      511
    Aihe