Netin treffit, nyt sokkona laivalle.

70-luvun teini

Tavattiin netissä ja juttu on nyt edennyt niin, että pitäisi tavata sokkona, mietittiin että mennään laivalle. Välimatkaa on, ettei voi tavata ex-tempore 15min kaffeilla.. Pitäisikö ottaa erihytit, vai onko se epäluottamus? itse mietin että ok..
Laivatreffit lienee suositut sokkoilijana liikkeellä oleville, mutta miten tulisi toimia ettei geissi menisi pieleen?? miten selvitä alkushokeista kun edessä on illuusiot?? Lähtökohtana jutut meni hyvin ja kuvat yllätti positiivisesti. help.

6

216

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaan

No, menkää laivalle mutta ottakaa eri hytit. Kun ette ole koskaan tavanneet toisianne niin ei voi yhtään tietää millainen tapaus on livenä. Jos hommasta ei tule mitään tai jommalle kummalle tulee fiilis "äkkiä karkuun" niin laivamatkan voi sitten viettää itsekseen (ja halutessaan iskeä uuden kumppanin livenä baarista) kun on oma hyttikin. Jos taas kaikki menee hyvin niin ainahan voitte päätyä samaan hyttiin.

Itse uskon ensivaikutelmaan, ellei se ole ihan shokki niin kannattaa tutustua. Mutta tässä tapauksessa, jos se on shokki niin ei sitä koko laivamatkaa ole pakko deitin seurassa viettää. Mutta toivottavasti edessä on positiivinen yllätys!

• 70-luvun teini

Valitettavasti toinen osapuoli meni puihin ja ensitreffit siirtyy maihin, sen ymmärtää hki-tukhlma väli puolitoisa vuorokautta, siinä on riskit.

• yks vaan
        70-luvun teini kirjoitti:

Valitettavasti toinen osapuoli meni puihin ja ensitreffit siirtyy maihin, sen ymmärtää hki-tukhlma väli puolitoisa vuorokautta, siinä on riskit.

Mitkä riskit?

• melissa sissell
        yks vaan kirjoitti:

Mitkä riskit?

varmaan et saa, joutuu läheisyyttä liki tai joutuu suhteeseen, joillekin etsiminen on hauskaa vaan ei salli sen löytyvän..

• romeo xxxhki

sexiä , sexiä

• ei ain stemmaa

kun näkee niin sit kokee..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      770
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    6. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      556
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      68
      553
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe