Huomaako muut kahden välisen kipinän helposti työpaikalla. Mistä merkeistä olette huomanneet/aavistelleet?
Huomaatteko kahden välisen kipinän
19
8437
Vastaukset
- vallatonnainen..
Riippuu varmaan, itse en ole koskaan huomannut ja myöhemmin on paljastunut että kipinöintiä on ihmisillä ollut.
Itse olen tällä hetkellä aivan jumalattoman ihastunut töissä pyörivään mieheen ja miettinyt samaa, että huomaako kukaan. En tiedä huomaako, mutta oikeastaan ihan sama. Jos asiat johonkin etenee, osaan itse ainakin aikuisena ihmisenä hoitaa hommat kunnolla :)
Tsemppiä sinulle! - jjjani79
On kyllä joskus pistänyt merkille pitkät katseet, mutta sitä on ihan hauska seurata. Työpaikkaromansseista annetaan usein ihan turhan sotkuinen kuva.
Känniset panosekoilut on asia erikseen sitten, mutta ihan puhdas ihastuminen ja toisen löytäminen työkuvioista voi olla oikein positiivinen juttu. - sivustakatsojana
Naispuolinen työkaverini ihastui uuteen työntekijäämme ja se oli aika ilmiselvää. Ainaki kaikille muille paitsi ei sille kohteelle.
Työkaveri meni aina vähän "vaikeaksi" kun mies tuli paikalle ja katteli lähinnä kahvikuppiaan tai räpläsi käsiään.
Kyllä sen usein huomaa, mutta niin kun tossa jo tulikin, niin ei se ole välttämättä huono asia.
Sotkuja tulee yleensä jos aletaan säätää pikkujouluissa tai muualla, kännissä.
Kiinnostuksensa voi tehdä selväksi muutenkin kun parin rohkaisevan jälkeen.
Nykyään nämä työkaverit ovat olleet kimpassa jo jonkin aikaa.
Että on näitä hyviäkin työpaikkaromansseja.
Ihan on ihmisistä kiinni ja siitä miten näiden juttujen kanssa toimitaan. - kerrankin positiivis
ta keskustelua aiheesta.
Kyllä jos tarpeeksi kipinöi ja tarpeeksi pitkään niin varmaan joku huomaa.
Jos aikoo toimia asian suhteen niin kannattaa vähän tietysti arvioida miten sen parhaiten tekee niin ettei herätä liikaa huomiota. Loppujen lopuksi se on aika helppoa, jossain keskustelun lomassa vaikka heittää toiselle puhelinnumero. Mä olen tehnyt niin pari kertaa. Siinä ei tavallaan häviä mitään kun heittää huolettomasti että lähdeppä joskus parille, tossa on numero.
Mun mielestä kuitenkin kannattaa toimia eikä heti alkuunsa panikoida siitä että on kiinnostunut työkaverista. Ei sitä tarvi mitään rakkauslurituksia kirjoitella tai selitellä, toi numerojuttu toimii aika hyvin eikä siitä jää kummallekaan kummempaa miettimistä. Se on sitten joko tai.
Kesä tulee hei, nyt kaikki suomalaiset talviunilta ylös ja vähän rohkeutta ja kevätmieltä rinnuksiin ja tartutaan elämään joka ei ole ihan niin vakavaa!
Ihmisiä me ollaan kaikki, myös työkaverit!
Järkeä peliin niin hommat menee ihan hienosti, kävi miten kävi! - auttakaa siskot!
Itse pohdin ihan samaa. Olen aloittanut määräaikaisena ja meillä on yksikössä tosi hyvä tyyppi johon olen vähän ihastunut. Mies on ilmeisesti juuri eronnut. Mitään vakavampaa nyt ei ole tapahtunut kuin pientä ainahan nätille tytölle on aikaa flirttiä yms. kun käyn kysymässä neuvoa. Punasteleekin söpösti mikä on jotenkin kamalan sympaattista. MInulla on kuitenkin jotenkin epäilys, että hänellä on tai on joskus ehkä ollut jotakin erään tiimissä työskentelevän tytön kanssa (joka omien puheidensa mukaan seurustelee). Aikaa ei ole tuhlattavaksi ja pohdin kuumeisesti kuinka selvittää olenko vain mustasukkainen vai onko asia todella kuten aavistelen. Kolmiodraama ei ole kovin hyvä pelinavaus uudessa työpaikassa.
- ^^^^^*****^^^^
Uusi työntekijä saa olla varovainen uudessa työpaikassa, ettei retkahda tyyppiin jolla on ollut jo säpinää useamman kanssa.
Itse myös määräaikaisena ja viereisessä huoneessa istuu ukkomies joka ihastuu kuulema aina kaikkiin naisiin. Olenkin ihmetellyt kun flirttailee ja osoittaa ihastumisen merkkejä, mutta esim. syömään mennään vain omalla porukalla. Syykin selvisi. Suhde omalla tahollaan varattuun harjoittelijatyttöön. Asia halutaan ilmeisesti pitää vain pienen porukan tiedossa, joten mukaan ei uutta työntekijää huolita ettei juttu leviä vaimon ja muiden työntekijöiden korviin.
Miten joku ihan oikeasti kehtaa pyörittää useampaa samanaikaisesti. Ja vielä omalla työpaikalla?
- myöskin-ihastunut-
Jos aikaa ei ole tuhlattavaksi niin ei muuta kun vähän suorempaa toimintaa :)
Saattaa olla että olet vain mustasukkainen tai sitten hänellä on kenties ollut sen toisen kanssa joskus flirttiä tms. Mutta mitä sitten jos onkin, koska sinä olet aina kovempi saalis, eikö ;) Tee se selväksi myös miehelle!
Varovasti ja vaikka vähän kaverillisesti, kevään kunniaksi, pyydä seuraksi johonkin tai kysele illanviettopaikkoja tms tms. Eikä välttämättä tarvi pyytää edes heti mihinkään, alat vaan olla vielä aktiivisemmin tekemisissä tämän miehen kanssa, kyselet ja juttelet :) - yhdyn tähän
nyt kaikki ihastuneet silmiin pieni pilke ja eletään tää kevät ja kesä täysillä!!!!
- Korni Kalle
Yhdyn edelliseen puhujaan.
- EU-nukki
Korni Kalle kirjoitti:
Yhdyn edelliseen puhujaan.
Yhtyisin edellisen puhujan puolisoon, ellen olisi eunukki.
- kimppakivaa kevättä
EU-nukki kirjoitti:
Yhtyisin edellisen puhujan puolisoon, ellen olisi eunukki.
Kun kaikki muutkin häneen yhtyvät niin minäkin. Ja kun juuri nyt ei ole ketään muutakaan kehen yhtyä.
Paitsi, että en yhdy eunukin puolisoon.
- pävö
Pakko huomata kun jos työpaikka romanssi on kestänyt vuosia niin ihmiset tulee varomattomaksi tai eivät viitsi enää peitellä mitään jos kaikki työkaverit jo tietää.Menin uutena työntekijänä erääseen paikkaan jossa suhde oli kestänyt vuosia.Olin ollut kai viikon kun ajattelin et toi on pari kun huoneiden väliä mentiin sipistiin ja supistiin välillä joskus huutelivat toisilleen pääseekö kyytiin.Asuivat lähekkäin lapsetkin samassa tarhassa ei kuitenkaan ihan lähi tarhassa vaan hiukan asuntoa kauempana sanoivat itse.Kuulin muilta myöh. että olivat itse halunneet että huoneet on vierekkäin joten muut sitten joutuivat tekemään uudet järjestelyt.
- likinäköinen
Rakkaus on sokea, työkaverit ei!
- toivottavasti ei
Huomaan.
Toivon, että muut ei huomaa. Varsinkaan yksipuolista ihastumistani. - huomattu on
Monesti sen kipinän huomaa siitä että sitä yritetään peittää läpinäkyvästi eli ovat niin kuin mitään ei olisikaan ja kuitenkin puheet ja joku pieni juttu käyttäytymisessä kiinnittää huomiota eli tulee tunne ett noilla on jotakin säpinää keskenään. Joskus miettii ett niinkö sokeiksi jotkut toisia ihmisiä luulee ;)
- zz...
Luoja loi ihmiselle kaksi päätä – toisella istua ja toisella ajatella. Siitä lähtien hänen menestyksensä tai epäonnistumisensa on riippunut siitä, kumpaa päätä hän on käyttänyt enemmän ;))
- Nakkilan norsu
Mieheni ex-salarakas lähetteli miehelleni jopa kokousten aikana tekstiviestejä joissa ihmetteli eivätkö muut ole "huomanneet mitään". Eivät ilmeisesti olleet, aivopöhö ei näy heti ulospäin. "Olemmeko niin epäuskottava pari?" Kyllä olitte, todennäköisesti.
Tällä erään tulevan vaalivoittajan näköisellä rouvalla oli ja on myös "oma" mies jossa ilmeisesti suuriakin vikoja kun niitä oli yhdessä miehenikin kanssa käyty läpi. - nainen36
Joskus luullaan, vaikkei mitään olisikaan. Olen itse kokenut sen, että mun on luultu edenneen "reittä pitkin", vaikken ole niin tehnyt. Yksi työkaveri tuli kännissä sanomaan, että "Kyllähän te panette, kaikkihan sen tietää." Kyse oli minusta ja esimiehestäni, joka oli ko. firman johtaja.
Yllätys oli minulle todellakin suuri, koska esimieheni ja minun välillä ei ollut mitään seksuaalista, ainoastaan erittäin toimiva työsuhde. Tein kovasti töitä ja osasi palkita minua siitä hyvästä ihan päivänvaloa kestävin keinoin. Muut sitten olivat sitä mieltä, että ansaitsin asemani jakamalla perää. - Miesss-ad
Se vaan halus panna sua...naiivi nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532325Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271354Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871106Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551062Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1741026Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.12941- 88914
- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22843Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833