pistäkää vitusti mielipiteitä!!!!!
Vastaukset 19
- Dimmu
dimmu rulaa! sentenced on hyvää kamaa kans ninku korni ja muut vastaavat
- Koponen
Helloween,Judas Priest,Dio,Accept ym-ym
- ...
Saatanan kirkkomusiikin harrastajat! tota kuunnellessa tulee tosi vittumainen olo. mitä järkee on maalata naamansa mustavalkeiksi?ei taida tyypeillä olla pahemmin järkee
- Angel??
-Sentenced
-Children of Bodom
-Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus
...ym...
Ja tämmösiä kovia suomalaisia....- ccc
onko jonku mielestä children of bodom ARTISTI??mun mielest se o bändi!!Mieli piteitä!kiitos..
- PK
ccc kirjoitti:
onko jonku mielestä children of bodom ARTISTI??mun mielest se o bändi!!Mieli piteitä!kiitos..
Oli ne muutkin bändejä. Hitto tuollaisia välimerkkierotiikan harrastahia!
- Scapegoat
ccc kirjoitti:
En tiiä onko artisti vai bändi mutta paskaa se ainakin,taattua sellaista kun suomalaista on.
- Malibu
ccc kirjoitti:
W.A.S.P:in legendaarinen metalkunkku BLACKIE
LAWLESS
- Tiger
Children of Bodom, Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus...ja monet muut!!!
- jee
Nightwishin Tarja Turunen on paras laulaja,
Nightwish Rulez!!:)
- vvv
ja Glen Tipton kun sekin on judas priestista ja sillä on hyvä biisi baptizm of fire.
- hyvä piisi
Vai, että Glen Tiptonilla on hyvä piisi. Sen täytyy olla tiukka ukko, ku sillä on kerran hyvä piisi. Vittuun levyt, jos on hyvä piisi.
- ozzman
Kyllä se ozzy on paras heavy/metal artisti!
- joopeli
Ozzy on Ihan täyttä humppaa sen laulu ainakin
- hursti
pantera, sepultura,tool
nii loistavii soittajii teknillisesti ja ei oo mitää vitun sankarihevii tai kirkumista vaan kunnon brutaalii hevii siis hevii ei mitää lässyn lässyn musaa!!! - Nothing else matters
Metallica (James Hetfield), on paras...
- james ite
KUINKA TOTTA!
- maggot
Sentenced,Amorphis,KoRn ja SLIPKNOT on ehdottomasti kovimmat..
- paranoid
black sabbath,deep purple,led zeppelin,sillä eihän iällä ole väliä.he tekivät/tekevät musiikkia sydämestään toisin kuin nyky "suomirokkaajat",kuten tyrävyö,him,klisee,apulanta jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291246
- 731203
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun97967Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50895- 78822
- 45781
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40768- 67653
- 113624
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39546