Käytetty nainen?

-amen-

Mies, monenko miehen "käyttämän" naisen huolit?

Käytetyllä tarkoitan seurustelu- ja sukupuolikumppanien määrää, eli
sitä että onko hän joku epätoivoinen suhteesta toiseen hyppijä jota
yksikään mies ei huoli pidemmäksi aikaa tai jonka kanssa kukaan ei tule
toimeen.
Mitä enempi suhteita, sitä huonompi nainen, TÄÄ ON TOSI!

49

2407

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......-------------

      Siis kaikesta huomaa että ap on
      a) joko nuori ja seksuaalisesti kokematon/poikuus tallelle
      b) seksuaalisesti kokematon/poikuus tallella, KOSKA

      jos henkilöllä on ollut pari-kolme suhdetta jossa siis seksuaalinen kanssakäyminen on tapahtunut, hän ei ajattele noin. Minä ajattelin samoin silloin kun olin neitsyt ja sitä olin ihan tuonne 27 ikävuoteen asti, mies jonka kanssa olin ensimmäisen kerran oli juuri ap:n mainitsema "käytetty" mies ja pitää myöntää, että se häiritsi, vatutti, sekä otti mielettömästi pattiin joka kerta kun olimme intiimisti. En pitänyt tunteesta ja suhteemme loppuikin parin vuoden jälkeen.

      Sitten seuraavassa suhteessa asia ei enää häirinnyt minua koska itselläni oli myös kokemusta sillä saralla ja suhde toimi paljon paremmin ilman niitä ajatuksia.

      • Niinpä.

        Eli seuraavassa suhteessa koit että olette " samanarvoisia"


    • elämän kevät

      Jaa, en minäkään semmosta äijää halua, joka on kaikki kylän naiset hoidellut.
      Mulla on SAHAPUKKI mökillä ja siinä on tarpeeksi pitelemistä.

      Mistä muuten sen tietää, monenko kanssa itsekukin on veivannut ???

    • rööri_roope

      "Käytetty nainen" eikö parenmminkin sisään ajettu.

      • -amen-

        käyttöönoton ja sisäänajon sekä lopullisen käytön suorittaa vain yksi mies,
        oma puoliso!


      • Ruusunpunaiset lasit
        -amen- kirjoitti:

        käyttöönoton ja sisäänajon sekä lopullisen käytön suorittaa vain yksi mies,
        oma puoliso!

        "käyttöönoton ja sisäänajon sekä lopullisen käytön suorittaa vain yksi mies,oma puoliso!"

        No, huhhuh! Miltä vuosituhannelta sä oikein olet? Tai mitä uskontokuntaa? Jos puhumme pelkästään seksistä, niin eiköhän tuosta tyylistä ole jo aika ohi ajanut. Minä ei ainakaan olisi aikanaan halunnut ensimmäistä kertaani toisen kokemattoman kanssa. Vai oletko kenties sitä mieltä, että miehen ei tarvitse olla neitsyt, mutta naisen tarvitsee?
        Eri asia on sitten katkeroituminen. Jos on kokenut riittävän monta HUONOA suhdetta, saattaa olla, että katkeroituu ja siirtää seuraavaankin suhteeseen nämä tunteet. Ei välttämättä, mutta mahdollisuus siihen kasvaa mielestäni. Jos taas on ollut paljon hyviä kokemuksia, on oppinut paljon empatiasta yms. ja näistä taidoistahan on vain hyötyä parisuhteessa.

        Tässä pitää tietenkin erottaa toisistaan kaksi porukkaa - useammassa parisuhteessa eläneet ja toisaalta kukkasta kukkaan lentäjät. Jakorasiaa tai sitä pukkia tuskin monikaan haluaa, mutta rakkaus voi muuttaa kaiken.


    • UsedCars

      Joo, sitä aina välillä törmää naishenkilöihin nettisaiteissa joilla on ero takana ja sen (jälkeen muutama) heillä on ollut ns. parisuhteita useampikin. Muutaman vuoden sisällä.

      Itellä tulee kanssa selanen fiilis, että ko. henkilö ei yksinkertaisesti tule toimeen kenenkään kanssa. Kun tuohon vielä lisää jonkinlaisen aggressiivisen käyttäytymisen deittikuvioissa niin kyllä siinä homma lärvähtää kokonaan.

      Ei se ole kovinkaan kaukaa haettu vertaus mitä autoissakin: mitä useampi omistaja sitä käytetympi ja epävakaampi versio.

      Ja kun siltä alkaa tuntumaan niin parempi jättää ko. "kohde" valitsematta.
      Materialismia? Ei tai joo, mutta kuka muukaan ajattelee puolestasi kuin sinä itse.

      • koskee miehiäkin

        todella epävakaita!
        miksi muuten nainen on käytetympi kuin mies, vaikka miehellä on voinut olla ns. kumppaneita naista enemmän?
        tuli vaan yleisesti mieleen tästä keskustelusta..


      • kossisen hane
        koskee miehiäkin kirjoitti:

        todella epävakaita!
        miksi muuten nainen on käytetympi kuin mies, vaikka miehellä on voinut olla ns. kumppaneita naista enemmän?
        tuli vaan yleisesti mieleen tästä keskustelusta..

        Höh, no tietty sen äijempi mitä useampi nainen. Sehän on tuo koulupihan ikiaikainen laki ja sääntö. Joillekin jää tuo laki vaan pysyvästi päälle, toiset kasvaa siitä ulos.

        Nyt kun tyydytin tiedonjanosi niin osaatko kertoa miksi ihmiset hakee netistä seuraa? Miksei ne mene tuonne ulos ja kattele ympärilleen?


      • koskee miehiäkin
        kossisen hane kirjoitti:

        Höh, no tietty sen äijempi mitä useampi nainen. Sehän on tuo koulupihan ikiaikainen laki ja sääntö. Joillekin jää tuo laki vaan pysyvästi päälle, toiset kasvaa siitä ulos.

        Nyt kun tyydytin tiedonjanosi niin osaatko kertoa miksi ihmiset hakee netistä seuraa? Miksei ne mene tuonne ulos ja kattele ympärilleen?

        Itsekin valitettavasti kuulun nykyään niihin ihmisiin..
        Syitähän voi olla monia, kuten esimerkiksi:
        asuu syrjässä, ei ole rahaa eikä aikaa käydä esim. ravintoloissa, harrastamassa, vaan rahat menevät elämisen kulujen kattamiseen < kaikki yleensä maksaa, missä näkisikin muita ihmisiä.
        epäsäännöllinen vuorotyö..
        nais/ miesvaltainen ala..
        onhan niitä syitä, että miksi nykyään etsitään netistä.. ja jokainen tyylillään

        ..ja höh, valitettavan moni on tuossa koulupihan säänössä kiinni :/


      • kossisen hane
        koskee miehiäkin kirjoitti:

        Itsekin valitettavasti kuulun nykyään niihin ihmisiin..
        Syitähän voi olla monia, kuten esimerkiksi:
        asuu syrjässä, ei ole rahaa eikä aikaa käydä esim. ravintoloissa, harrastamassa, vaan rahat menevät elämisen kulujen kattamiseen < kaikki yleensä maksaa, missä näkisikin muita ihmisiä.
        epäsäännöllinen vuorotyö..
        nais/ miesvaltainen ala..
        onhan niitä syitä, että miksi nykyään etsitään netistä.. ja jokainen tyylillään

        ..ja höh, valitettavan moni on tuossa koulupihan säänössä kiinni :/

        Joo, ilman muuta kaikki tehköön tyylillään. Täällähän voi kuitenkin valehdella niin paljon kuin sielu sietää Miten sä esim. luotat näihin heeboihin jotka ainakin esittävät miehiä?

        No, itse en ole enää henkisestikään kouluiässä enkä ole oikeassa maailmassa juurikaan törmännyt tuollaiseen outoon ahdasmielisyyteen. Kattelen kyllä aika vinoon tuollaisia henkisiä pikkupoikia jos niitä tulee joskus vastaan.


      • nää tiedetään

        Jaa. Toisaalta voi ajatella niin että kun ihminen kykenee aloittamaan suhteen jonkun kanssa, vaikka useammallakin syötöllä, niin sitten hän tulee toimeen muiden kanssa kun kelpaa ainakin noihin suhdekokeiluihin.

        Erosin vajaa vuosi sitten ja eksäni on minun jälkeeni ollut parisuhteessa kuuden muun ihmisen kanssa. Minä olen ollut vain yhdessä suhteessa enkä laskisi sitäkään koska kyseinen ihminen ei halunnut normaalia parisuhdetta vaan olla ns. moniavioinen.

        Kumpi meistä tulee paremmin ihmisten kanssa toimeen? En tiedä. Kumpikohan meistä mahtaa olla mies ja kumpi nainen?

        Minä olen nainen. Ja minulle kun ei ilmeisesti kelpaa kukaan niin onhan minussa vikaa. Mutta jos minä olisin se joka ramppasi kuusi kertaa vuoden sisällä suhteesta toiseen niin sittenkin minussa olisi vikaa. Jotkut miehet kun näitä asioita miettivät niin jostain kumman syystä juttu menee aina niin että naisessa on vikaa oli asiat miten hyvänsä!


    • Äijä 324

      Mitä helvetin väliä tuolla asialla on??? Kuka on ollut 16 miehen kanssa ja kuka 66 kanssa..Ihan sama. Keksi poika itsellesi jotain kehittävää ja koita kasvaa!

      • öööötotaaaaa

        Oliko äitis huora, kun noin kilahti päähäsi, vai muija?


      • Teurastamo

        "Äijällä" taitaa olla ainoastaan yksi suunta, ja se on leveys :D
        Liho markkinoilla, possu menee kaupaksi :D


      • sljkdjqldjlkqddjlkq
        öööötotaaaaa kirjoitti:

        Oliko äitis huora, kun noin kilahti päähäsi, vai muija?

        Lääkitystä lisäämällä olo yleensä paranee, oletko kokeillut?


      • tehomies

        Kuules Äijä 324!

        Ei kai se nyt ihan sama ole monenko kanssa kukakin on maannut.Monenko nussima vaimosi tai tyttöystäväsi on???

        Sinä Äijä 324, yrität lohduttautua ajatuksella että "samahan tuo"
        EI SE OLE SAMA, KUTEN HYVIN TIEDÄT!


      • Anonyymi
        Teurastamo kirjoitti:

        "Äijällä" taitaa olla ainoastaan yksi suunta, ja se on leveys :D
        Liho markkinoilla, possu menee kaupaksi :D

        Eiköhän se läski ol myös naisten ongelma?


    • djydjshfd

      Miehillä on puolet enemmän seksikumppaneita mitä naisilla, ja TÄÄ ON TOSI!!! Harvemmin löytää sellaisen miehen jolla on ollut max 1 kumppani, kun kaikki äijät on läpi käytettyjä!!

      • tehomies

        Kaikki äijät eivät varmaan ole läpikäytettyjä, kukas niitä olisi käyttänyt!

        Mutta on olemassa miehiä joilla on ollut jopa satoja kumppaneita,
        eli mies on "käyttänyt "valtavaa joukkoa naisia.


    • rajansa kullakin

      Missä menee raja, että monenko kanssa voi olla, ennenkuin puhutaan
      loppuun- kuluneesta, vaikkakaan en ymmärrä mitä väliä entisillä
      kerroilla on, kunhan pidetään suhteessa ollessa jumala mielessä ja
      housut jalassa muiden suhteen.

      Minä en itseasiassa halua tietää moista asiaa.
      Eri juttu, jos toinen alkaa leveillä niillä, niin silloin pomsahtaa yli hilseen..

    • tyytyväisyystakuu

      Yhden kanssa ollut ei kyllä tiedä seksistä mitään. Kokemus tuo hyvän seksin. Sitten kun se oikea löytyy, niin ei tarvi enää miettiä miten saa toisen tyydytettyä, vaan voidaan hakea se yhteinen sävel kaiken kokemuksen pohjalta.

      • Anonyymi

        Eikös ihminen opi vaikka olisi kokematon? Häh?!??


    • huuhaata_

      Ap. on viimeisen päälle yksinkertainen ja kivikaudella elävä. Onko sulla
      kenties huono itsetunto, että jos naisella on kokemuksia miesrintamalla,
      niin pelkäät heidän vertaavan sun suoritustasi muihin.

      Voi pyhä jysäys sentään, mutta ehkä tämä on vain tsoukki, muiden joukossa.

    • huh-huh-huh!

      No on -amen-illa kysymys :) Pitäisikö ennen seurustelusuhdetta selvittää entiset miesystävät? Millähän vuosisadalla nimimerkki -amen- kuvitteleekaan elävänsä ...
      Tämän viestin on pakko olla huumoriviesti, onhan se. onhan ....

    • neljäs haussa

      nainen jos vaihtaa usein kumppania, on kriittinen, eikä halua ketä vaan. Usein vasta yhdessä asuessa huomaa, mikä on mies.
      Suuri helpotus on päästä erään sellaisesta miehestä, josta ei todellakaan pidä.

      • Anonyymi

        Sama koskee naista eikä siihen tarvita edes yhdessä asumista.


    • Anonyymi

      Riippuu iästä. Jos 50 -vuotiaalla on ollut 50 eri seksikumppania on se eri asia kuin 30 -vuotiaalla sama määrä. Itse en käytettyä pyörää halua jolla on kaikki polkenut. Järvikin kyllä pilaantuu eikä sielä tee mieli soutaa.

    • Anonyymi

      Olen tavannut useamman naisen joilla on takana 2 avioeroa ja siihen jotain suhteita päälle. Kaikki täysin sekopäitä. Nykyään lopetan heti jos naisella on 2 avioeroa.

    • Anonyymi

      Entisten määrä ei kiinnosta, naisella itsellään on merkitys ja tunteilla.

    • Anonyymi

      Sekopäitä on niidenkin joukossa, jotka ovat olleet 10 vuotta ilman miestä. Sattuneesta syystä.

    • Anonyymi

      Kertoo sitoutumis-ongemista. Vaikea kuvitella alkavansa olemaan tuuliviirin kanssa. Tämä oli vain yhden miehen näkemys asiaan. Voi olla, että samanlaiset voivatkin viihtyä yhdessä... Sen pienen hetken. Jos sellaiseen tyytyy, niin ei se muhun vaikuta.

      Itse suosin monestakin syystä parisuhteeseen sitoutuvaa naista. Eihän sitä yhteistä tulevaisuutta muuten voi yhdessä rakentaa.

    • Anonyymi

      Naisenko pitäisi huolia se ensimmäinen mies, joka sattuu vastaan tulemaan. Ei miehet heti niitä huonoja puoliaan tuo esille. Siihenkö pitäisi silti jäädä kärvistelemään, jottei saa käytetyn leimaa eikä löytäisi sitä hyvää miestä.

    • Anonyymi

      Muutamia vuosia olen tinderissä ollut ja noin tuhat miestä vienyt minut hotelliin illan päätteeksi. Ei naisen sukupuolielin kulu tai ole käytetty jos harrastaa seksiä.

      • Anonyymi

        Ei mutta se likaantuu kuten autokin...


    • Anonyymi

      Tinden nelikymppiset ovat vakaita ja luotettavia.
      Heidän mielensä ei muutu.

    • Anonyymi

      Mitä enemmän on kilometrejä, sitä enemmän on huollettavaa ja vaivaakin, autoissa. Eikö sama logiikka toimi vähän kaikessa, jos on varaa niin parempiin autoihin kaikki pyrkii? Laatu maksaa enemmän ja niissä on vähemmän huollettavaa, niissä viihtyy paremmin. Vähän ajettu käytetty kiinnostaa monia ja arvokin voi tällöin nousta? Hyvänä esimerkkinä Ruotsissa Saab 900, joka oli yli 35-vuotta vanha ja ajokilometrejä oli noin 820 km/ v. Ja hintapyyntö 400.000 SEK noin 40.000 euroa.

      • Anonyymi

        Maksa ihmeessä laadusta, etenkin deittipalveluissa.
        Vanha Saab voi tulla yllättävänkin kalliiksi.


    • Anonyymi

      Yksi riittää huolimattomuuteen jos kyseessä on vanha pappa.
      1-8 seksi/seurustelu kumppania menee vielä. Yli 10 mittari hakkaa jo punaisella.

      Tiedän että monilla nykyajan lortoilla on 50 jopa satoja ja he ovat ylpeitä siitä. Toivottavasti emme tapaa koskaan.

      • Anonyymi

        Normaali nainen ei huoli miehestä joka nimittelee naisia lortoiksi.


    • Anonyymi

      Paljon suhteita luo paljon epävarmuutta, yhteisen hyvän rakentaminen vaatii paljon uskoa yhteiseen hyvään. Se nainen, jolla on ollut paljon suhteita, ei ole välttämättä se, joka kestää paremmin vastoinkäymisiä, kytkin nousee heillä helpommin.

      • Anonyymi

        Kestää vastoinkäymisiä? Mitä tarkoitat? Sitäkö että hyväksyy huonon kohtelun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestää vastoinkäymisiä? Mitä tarkoitat? Sitäkö että hyväksyy huonon kohtelun?

        Vastoinkäymisillä tarkoitan näkemyseroja asioista tyyliin, wc- kansi ylhäällä vai alhaalla asioita. Astiat tiskaamatta taas, turhalta tuntuvat riidat, eri ruokavalioiden tuomat haasteet, kaikenlaisista asioista valittaminen, kielteinen suhtautuminen vähän kaikkea kohtaan. Hänen seurassaan tuntuu, et kaikki on aina ihan vinksin vonksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastoinkäymisillä tarkoitan näkemyseroja asioista tyyliin, wc- kansi ylhäällä vai alhaalla asioita. Astiat tiskaamatta taas, turhalta tuntuvat riidat, eri ruokavalioiden tuomat haasteet, kaikenlaisista asioista valittaminen, kielteinen suhtautuminen vähän kaikkea kohtaan. Hänen seurassaan tuntuu, et kaikki on aina ihan vinksin vonksin.

        Siis, jos olette eri mieltä arkisista asioista kuten siitä missä asennossa vessanpytyn kannan pitää olla, mitä telkusta katsotaan, mitä ruokaa laitetaan tai mennäänkö lauantaina elokuviin vai ollaanko kotona, niin vaimo on riidanhaluinen ja hankala ja mies (joka hänkään ei anna piiruakaan periksi) on kärsijän ase.adsa, ja että kun ollaan eri.mieltä niin mies on oikeassa ja vaimo väärässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastoinkäymisillä tarkoitan näkemyseroja asioista tyyliin, wc- kansi ylhäällä vai alhaalla asioita. Astiat tiskaamatta taas, turhalta tuntuvat riidat, eri ruokavalioiden tuomat haasteet, kaikenlaisista asioista valittaminen, kielteinen suhtautuminen vähän kaikkea kohtaan. Hänen seurassaan tuntuu, et kaikki on aina ihan vinksin vonksin.

        Näkemyserot pitää siis ratkaista niin että mies päättää miten toimitaan ja nainen pitää suunsa kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastoinkäymisillä tarkoitan näkemyseroja asioista tyyliin, wc- kansi ylhäällä vai alhaalla asioita. Astiat tiskaamatta taas, turhalta tuntuvat riidat, eri ruokavalioiden tuomat haasteet, kaikenlaisista asioista valittaminen, kielteinen suhtautuminen vähän kaikkea kohtaan. Hänen seurassaan tuntuu, et kaikki on aina ihan vinksin vonksin.

        Kun asutaan yhdessä niin juuri nuo arkiset asuste ovat niitä joista syntyy konflikteja. Kumpikin on tottunut tekemään asiat tietyllä tavalla ja toisen erilainen tapa tuntuu väärältä ja harmittaa. Siinä pitää keskustella ja kummankin pitää kuunnella toista, siis todella kuunnella eikä vain paasata omaa totuuttaan. Täytyy pystyä tekemään kompromisseja ja antaa joissakin asioissa myös periksi.

        Kuulostaa siltä että sinun mielestäsi sinun tapasi ovat ne ainoat oikeat ja että vaimon kuuluu aina muuttua, sopeutua ja joustaa, ei koskaan sinun.

        Taidat olla hemmetin itsekäs. Ei nainen tuollaisen ihmisen kanssa jaksa.

        Mainitsit vessanpytyn kannen. Etkö todella pysty tajuamaan miksi sillä on naiselle merkitystä? Kyse on hygieniasta. Se että opettelisit nostamaan laidat ylös kun pissaat ja sen jälkeen laskemaan ne alas ja sulkemaan kannen, kuuluu normaaliin kohteliaaseen käytökseen kun käytät samaa vessaa naisen kanssa. Naiset pissaavat istualtaan. Luulisi että jokainen kymmenvuotias poikakin tietää sen. Sinä ilmeisesti et tiedä. Onpa kiva istua pytylle jos laidat ovat miehen kusessa! Nosta e ylös kun kyse ha laske sen jälkeen alas. Haluatko itse istua paikkaan joka on märkä toisen pissasta? 🤮🤮🤮🤮Jos tuo on sinulle ylivoimaista, teillä pitää kummallakin olla oma vessa. Laitojen.päälle pissaaminen on törkeää. Tykkäisitkö jos nainen jättäisi käytetyt terveyssiteet lattialle? Kyse on
        samasta asiasta eli siistrydestä ja toisen huomioimisesta. kohteliaisuudesta.

        Sitä paitsi vessaa vedettäessä kannen kuuluu olla kiinni, muute kaikki pöpöt ja bakteerit leviävät pöntöstä huoneilmaan. Lue netistä jos et usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun asutaan yhdessä niin juuri nuo arkiset asuste ovat niitä joista syntyy konflikteja. Kumpikin on tottunut tekemään asiat tietyllä tavalla ja toisen erilainen tapa tuntuu väärältä ja harmittaa. Siinä pitää keskustella ja kummankin pitää kuunnella toista, siis todella kuunnella eikä vain paasata omaa totuuttaan. Täytyy pystyä tekemään kompromisseja ja antaa joissakin asioissa myös periksi.

        Kuulostaa siltä että sinun mielestäsi sinun tapasi ovat ne ainoat oikeat ja että vaimon kuuluu aina muuttua, sopeutua ja joustaa, ei koskaan sinun.

        Taidat olla hemmetin itsekäs. Ei nainen tuollaisen ihmisen kanssa jaksa.

        Mainitsit vessanpytyn kannen. Etkö todella pysty tajuamaan miksi sillä on naiselle merkitystä? Kyse on hygieniasta. Se että opettelisit nostamaan laidat ylös kun pissaat ja sen jälkeen laskemaan ne alas ja sulkemaan kannen, kuuluu normaaliin kohteliaaseen käytökseen kun käytät samaa vessaa naisen kanssa. Naiset pissaavat istualtaan. Luulisi että jokainen kymmenvuotias poikakin tietää sen. Sinä ilmeisesti et tiedä. Onpa kiva istua pytylle jos laidat ovat miehen kusessa! Nosta e ylös kun kyse ha laske sen jälkeen alas. Haluatko itse istua paikkaan joka on märkä toisen pissasta? 🤮🤮🤮🤮Jos tuo on sinulle ylivoimaista, teillä pitää kummallakin olla oma vessa. Laitojen.päälle pissaaminen on törkeää. Tykkäisitkö jos nainen jättäisi käytetyt terveyssiteet lattialle? Kyse on
        samasta asiasta eli siistrydestä ja toisen huomioimisesta. kohteliaisuudesta.

        Sitä paitsi vessaa vedettäessä kannen kuuluu olla kiinni, muute kaikki pöpöt ja bakteerit leviävät pöntöstä huoneilmaan. Lue netistä jos et usko.

        Mainitsin vessanpytyn kannen, koska tiedostin sen synnyttävän kärkästä keskustelua naisten keskuudessa. Itse pidän sen aina alhaalla, koska pytty on bakteeripesä, koska en jynssää sitä joka kerran jälkeen aina puhtaaksi. Kansi pidetään aina kiinni mun taloudessa. Enemmän ärsyttää sellaisista asioista riitelyä, jotka luulisi olevan itsestään selviä asioita. Naiset ovat monissa asioissa niin uusavuttomia tai kokevat, että tietyt asiat aina kuuluvat miehille mm. lampun vaihdot, pyörän renkaan paikkaus ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsin vessanpytyn kannen, koska tiedostin sen synnyttävän kärkästä keskustelua naisten keskuudessa. Itse pidän sen aina alhaalla, koska pytty on bakteeripesä, koska en jynssää sitä joka kerran jälkeen aina puhtaaksi. Kansi pidetään aina kiinni mun taloudessa. Enemmän ärsyttää sellaisista asioista riitelyä, jotka luulisi olevan itsestään selviä asioita. Naiset ovat monissa asioissa niin uusavuttomia tai kokevat, että tietyt asiat aina kuuluvat miehille mm. lampun vaihdot, pyörän renkaan paikkaus ...

        Mutta kun tuollaiset asiat eivät ole läheskään kaikille miehille itsestäänselvyyksiä.. Siksi ne on pakko ottaa puheeksi suhteen alussa. Hyvä jos ne sinulle ovat itsestäänselvyyksiä. Olet positiivinen poikkeus mieheksi. .


    • Anonyymi

      Itseäni ei haittaa naisen menneisyyden miehet. Miksi vaatisin ihmeellistä siveellisyyttä, kun kokematon en ole itsekään.

      Vanha totuus on, että ei järvi soutamalla kulu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe