Punaiset hiukset?

mä vaan

Niin, eli mulla on pitkät vaaleat hiukset ja olen vähän ajatellut, että voisin värjätä ne punaisiksi. Joukossa saisi olla myös jotain muuta väriä, ehkä (tumman)ruskeaa? Ongelma on nyt siinä, että en osaa päättää värjäänkö vai en.. Haluaisin jotain uutta ja kokeilla mutta..
Kannattaako? Joitain vinkkejä ehkä...?

7

923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hans

Muutama sata vuotta sitten punatukkaset poltettiin roviolla!! Mietippä sitä!

• Nonna

Tottakai se silloin kannattaa jos sitä itse todella haluat. Tiedän tunteen, monesti itsekin miettii että uskaltaako tehdä sitä ja sitä hiuksille.. mutta aina se uusi tyyli piristää jos entiseen on kyllästynyt. :)

Muista kuitenkin, että jos haluatkin yhtäkkiä värjäyksen jälkeen takaisin vaaleaksi, ei se onnistukaan ihan tuosta vaan.. Mutta kampaaja varmasti keksii jotain uutta ilmettä hiuksillesi, suosittelen siis sitä ennemmin kuin itse kokeilua. :)

• redhead

...näet miltä uusi look näyttää ja viihdytkö punatukkaisena. Itse muutuin jokunen vuosi sitten blondista punapääksi ja olen ollut päätökseeni tyytyväinen :) Halusin jotain uutta piristystä ulkonäkööni ja hiusten väriä muuttamallahan sitä saa. Ekaa värjäyskertaa varten suosittelen käymistä kampaajalla, vaikka se maksaa vähän enemmän kuin tee-se-itse-väri. Mutta on turvallisempi vaihtoehto. Myöhemmin hiuksia voi värjäillä itse kaupan väreillä, esim. Casting-sarjan punasävyt ovat tosi hyviä. Rohkeasti vaan kokeilemaan elämää punapäänä! :)

• huhuu

Punainen väri on sitten aivan sairaan sitkeästi hiuksissa pysyvä, vaaleiksi niitä ei saa hiuksia tajuttomasti rasittamatta enää millään. Mieti siis rauhassa värinmuutosta ja ajattele myös sitä näkökulmaa että väri sitten kasvatetaan pois hiuksista. Ellet sitten värjäytä kampaajalla sillä Elumen (?) värillä jonka saa myös pois hieman kivuttomammin jos kyllästyt.

Mutta toisaalta, punapäänä on kivaa ja blondius on jo hieman tavanomaista. Repäise jos haluat ja itke sitten myöhemmin. Kasvaahan se karva kun vain jaksaa odottaa :)

• minä

kyllä punanen aika sitkeesti päässä pysyy...mutt
      kannattaaa kokeilla;)...

• Syd

Värjäytin noin vuosi sitten tolla Elumen-värillä ihan kirkkaan punaiseksi ja väri pysyi todella hyvin, ei oikeastaan haalistunut ollenkaan niin kuin punaisille hiusväreille yleensä käy (varmaan kaikki kokeillut..).
        Mutta, mutta..sitten päätinkin että haluan vaihteeksi jotain muuta, mielellään vaaleampaa. Ei onnistunut, ei sitten millään. Elumen-väri ei lähtenyt edes niillä sille tarkoituilla poistoväreillä vaan jämähti tosi sitkeesti kiinni.Vieläkin kuultaa latvoista punainen, vaikka mitään siihen viittaavaakaan en ole päähäni pitkään aikaa pistänyt. Eli jos haluat kauniin värin, joka tosiaan pysyy eikä haalistu niin pistä vaan elumen, itse taidan kiertää jatkossa kaukaa..

• Tuleva Kampaaja
        Syd kirjoitti:

Värjäytin noin vuosi sitten tolla Elumen-värillä ihan kirkkaan punaiseksi ja väri pysyi todella hyvin, ei oikeastaan haalistunut ollenkaan niin kuin punaisille hiusväreille yleensä käy (varmaan kaikki kokeillut..).
        Mutta, mutta..sitten päätinkin että haluan vaihteeksi jotain muuta, mielellään vaaleampaa. Ei onnistunut, ei sitten millään. Elumen-väri ei lähtenyt edes niillä sille tarkoituilla poistoväreillä vaan jämähti tosi sitkeesti kiinni.Vieläkin kuultaa latvoista punainen, vaikka mitään siihen viittaavaakaan en ole päähäni pitkään aikaa pistänyt. Eli jos haluat kauniin värin, joka tosiaan pysyy eikä haalistu niin pistä vaan elumen, itse taidan kiertää jatkossa kaukaa..

olisi pitänyt varoittaa että näin saattaa käydä. muuten elumen on paras väri punaiseksi tai vaikka siniseksi värjätessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6444
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3863
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3240
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      374
      1761
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1003
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      900
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe