Tällaista ei olekaan...

Hra X

Minulla ikää 35 jo ja nyt sen vasta tajuan. Ihannenaiseni olisi:

- minua pari vuotta nuorempi
- voisi olla "naapurintytön" oloinen, ehkä käyttäisi silmälaseja ja pitäisi ponnaria
- voisi olla älyllisesti haastavassa työssä: lääkäri, tutkija, kemisti, tiedenainen...
- pitäisi kulttuurista (teatteri, musiikki, kirjallisuus)
- pitäisi luonnosta, lähtisi kanssani vaikka retkelle
- pitäisi pitkistä keskusteluista ja hyvästä ruuasta
- tsemppaisi jos on vaikeaa eikä heti luovuttaisi

Häh? Noista saa yhden kohdan paketissa kerrallaan, mutta kaikkia ei koskaan. Ovatko ihmiset niin kapea-alaisia?

12

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkilö ö

      Tai sitten sä vaan olet nin kapea-alainen..

    • huhuu!

      Olen kuvailemasi nainen, mutta kouluttamaton ja työtön. Tiede kiinnostaa kyllä kovasti. Niin ja olen läski yh.

    • ei sulla mahkuja

      Tuon kuvauksen naiset ovat olleet varattuna jo monta vuotta.Tunnen yhden vapaan naislääkärin. Vielä on muutama työvuosi ennen eläköitymistä. Lääkärit nai lääkärin, ei sua.

    • 3+2

      tunnistan itseni, mutta en tiedä olenko naapurintyttömäinen

      millainen itse olet?

      • Hra X (ap)

        No, minä olen suunnilleen tuollainen, fyysikko ja harrastan monipuolisesti kulttuuria ja luontoa. Arvostan parisuhdetta ja tiedän, että sen eteen on tehtävä työtä.

        Aikanaan olin töissä sairaalassa ja siellä ihastuin monta kertaa naisiin (jotka olivat usein lääkäreitä tai jonkin sortin tutkijoita), jotka suhtautuivat älyllisesti haastavaan työhönsä antamuksella. Minusta sellainen on ihailtavaa ja jopa seksikästä (älykäs nainen on!). Usein heillä oli ponnari ja silmälasit, en keksi parempaakaan sanaa kuin "naapurintyttö" kuvaamaan ;). No, joskus päädyttiin treffeillekin, mutta olivatkohan he sitten niin työnsä lumoissa että muusta ei sitten juteltu kuin työstä.

        Humanistin kanssa olin muutaman vuoden, ja harrastukset ja kiinnostuksen kohteet olivat samat, mutta sain koko ajan kuulla, että "tätä ei insinööri voi ymmärtää" (en edes ole insinööri), ja sillä kuitattiin kaikenlaista kummaa käytöstä toisen puolelta.

        Joopajoo... varmaan olen kapea-alainen ja joo varmaan kaikki kuvaamani kaltaiset naiset on varattuja. Mutta tän palstan nimi onkin "ihannenainen", niin eikös tänne voi vuodattaa?


    • nuorinainen**

      niimpä kerrohan se!

    • minunkin ihannenainen olisi suurinpiirtein tuota, paitsi ei tarvitse olla lääkäri. Ihan riittää kun on mukava. Eikä tarvitse edes olla vapaa. Suostun kyllä ihan tapamaan silloin tällöin teemukin ääressä ja jutellemaan pitkään.

    • Elena I.

      Hauskaa että kaltaiselleni naiselle olisi edes jossakin ottaja, ja vielä vapaana ;) Emme me kaikki tutkijanaiset ole varattuja, eivätkä kai kaikki tutkijamiehetkään...

    • Tiedätkö mitä ero on ponnarila ja nutturalla? Leteistä puhumattakaan.

      • Hra X (ap)

        No, luulen ainakin tietäväni. Kaikki edellä mainitut ovat kivoja. Niska on naisen kauneimpia kohtia, eikä sitä saisi peittää...


    • Tutkittu juttu
      • Hra X (ap)

        Osin jutun voi allekirjoittaa, muttei kaikkea:

        "miehet etsivät naista, joka olisi perheen elättäjä"

        ei päde ainakaan minun kohdallani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe