Tällaista ei olekaan...

Hra X

Minulla ikää 35 jo ja nyt sen vasta tajuan. Ihannenaiseni olisi:

- minua pari vuotta nuorempi
- voisi olla "naapurintytön" oloinen, ehkä käyttäisi silmälaseja ja pitäisi ponnaria
- voisi olla älyllisesti haastavassa työssä: lääkäri, tutkija, kemisti, tiedenainen...
- pitäisi kulttuurista (teatteri, musiikki, kirjallisuus)
- pitäisi luonnosta, lähtisi kanssani vaikka retkelle
- pitäisi pitkistä keskusteluista ja hyvästä ruuasta
- tsemppaisi jos on vaikeaa eikä heti luovuttaisi

Häh? Noista saa yhden kohdan paketissa kerrallaan, mutta kaikkia ei koskaan. Ovatko ihmiset niin kapea-alaisia?

12

544

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkilö ö

Tai sitten sä vaan olet nin kapea-alainen..

• huhuu!

Olen kuvailemasi nainen, mutta kouluttamaton ja työtön. Tiede kiinnostaa kyllä kovasti. Niin ja olen läski yh.

• ei sulla mahkuja

Tuon kuvauksen naiset ovat olleet varattuna jo monta vuotta.Tunnen yhden vapaan naislääkärin. Vielä on muutama työvuosi ennen eläköitymistä. Lääkärit nai lääkärin, ei sua.

• 3+2

tunnistan itseni, mutta en tiedä olenko naapurintyttömäinen

millainen itse olet?

• Hra X (ap)

No, minä olen suunnilleen tuollainen, fyysikko ja harrastan monipuolisesti kulttuuria ja luontoa. Arvostan parisuhdetta ja tiedän, että sen eteen on tehtävä työtä.

Aikanaan olin töissä sairaalassa ja siellä ihastuin monta kertaa naisiin (jotka olivat usein lääkäreitä tai jonkin sortin tutkijoita), jotka suhtautuivat älyllisesti haastavaan työhönsä antamuksella. Minusta sellainen on ihailtavaa ja jopa seksikästä (älykäs nainen on!). Usein heillä oli ponnari ja silmälasit, en keksi parempaakaan sanaa kuin "naapurintyttö" kuvaamaan ;). No, joskus päädyttiin treffeillekin, mutta olivatkohan he sitten niin työnsä lumoissa että muusta ei sitten juteltu kuin työstä.

Humanistin kanssa olin muutaman vuoden, ja harrastukset ja kiinnostuksen kohteet olivat samat, mutta sain koko ajan kuulla, että "tätä ei insinööri voi ymmärtää" (en edes ole insinööri), ja sillä kuitattiin kaikenlaista kummaa käytöstä toisen puolelta.

Joopajoo... varmaan olen kapea-alainen ja joo varmaan kaikki kuvaamani kaltaiset naiset on varattuja. Mutta tän palstan nimi onkin "ihannenainen", niin eikös tänne voi vuodattaa?

• nuorinainen**

niimpä kerrohan se!

• minunkin ihannenainen olisi suurinpiirtein tuota, paitsi ei tarvitse olla lääkäri. Ihan riittää kun on mukava. Eikä tarvitse edes olla vapaa. Suostun kyllä ihan tapamaan silloin tällöin teemukin ääressä ja jutellemaan pitkään.

• Elena I.

Hauskaa että kaltaiselleni naiselle olisi edes jossakin ottaja, ja vielä vapaana ;) Emme me kaikki tutkijanaiset ole varattuja, eivätkä kai kaikki tutkijamiehetkään...

• Tiedätkö mitä ero on ponnarila ja nutturalla? Leteistä puhumattakaan.

• Hra X (ap)

No, luulen ainakin tietäväni. Kaikki edellä mainitut ovat kivoja. Niska on naisen kauneimpia kohtia, eikä sitä saisi peittää...

• Tutkittu juttu
      • Hra X (ap)

Osin jutun voi allekirjoittaa, muttei kaikkea:

"miehet etsivät naista, joka olisi perheen elättäjä"

ei päde ainakaan minun kohdallani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      116
      6310
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      377
      6113
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5810
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3952
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2345
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2335
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      115
      1390
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1211
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      182
      1052
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      867
    Aihe