Huono joukkoliikenne

_LLLLLLLLLLL________

Kemistä ei kulje esim.Takajärveltä ollenkaan busseja... Eikö nyt jollekin
yritykselle olisi hyvä sauma kokeilla sen kannattavuutta.. Mamutkin
luultavasti käyttäisivät bussia, koska olen nähnyt, että he yleensä
kävelemällä ovat liikenteessä. Eipä monella takajärvi/oklaholmalaisella
ole henkilöautoa.

8

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylvain

Tähänkin moni bussikuski heittäisi: "Ei ole matkustajia"

Itse asun kaupungissa, mutta olen kuullut että esimerkiksi hepolahteen ja sinne muualle syrjemmälle on todella todella huonot bussiyhteydet. Viimeinen bussi lähtee jo kello 21, mitä ihmettä oikeasti? Luulisi nyt, että viikonloppunakin viimeinen bussi voisi lähteä siinä 00-01 aikoihin. Mutta ei.

Täällä ei ole ilmeisesti tarpeeksi matkustajia. Ei se kannata lisätä vuoroja tai uusia reittejäkään. Kokeilla aina toki voi.

• ????

Jospa täällä sen verran varakasta väkeä, että kaikilla oma auto tai taksilla.
      Ainaskin CM:n edustalla taksit käy päivittäin. Eikä sieltä nouse hienohelmoja minkki turkeissaan, vaan maailmaa nähneen näköisiä karjuja lökäpöksyissään toinen käsi maata viistäen. Raha miehiä...

• Kehitystäkö

Kolarista jos mielit päästä bussilla Ouluun tai Rovaniemelle et viikonloppuina pääse. Viikollakin lähtevät vain yksi bussi aamuyöstä kumpaankin kaupunkiin. Samaan aikaan Etelä-Suomessa lisätään mm. nopeampia yhteyksiä välille Turku-Helsinki vaikka niiden välillä on jo juna- ja bussiyhteyksiä pilvin pimein. Elämme vuotta 2016 ja kestävä kehitys on yhä tärkeämpää. Kuitenkin Lapissa on omistettava auto jos haluaa joskus käydä jossain. Ei ole halpoja ne hinnatkaan täällä.

• Anonyymi

Osta Alaojankadulta polkupyörä. Siellä niitä on pihat väärällään.

• "Eikö nyt jollekin yritykselle olisi hyvä sauma kokeilla sen kannattavuutta.."

Ei ole.
      Maksavat asiakkaat ja julkiset tuet puuttuvat.
      Ne kun hommaat, niin yrittäjiä tulee.

• Anonyymi

Miksi sieltä keskustaan pitää raahattua,syväkankaalta löytyy kaikki palvelut.

• Anonyymi

Terveyskeskus ja hammaslääkärit löytyy vain keskustasta. Kyyti pitäs saaha!

• Anonyymi

Jos reitti kulkisi yhden korttelin verran kauempaa sairaalaan mennessä niin olisi paljon helpompaa mennä nauttimaan uimahallin ja uuden areenan palveluksista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2046
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1382
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1330
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      28
      1282
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      67
      1206
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1018
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      88
      941
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      53
      868
    9. 121
      777
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      766
    Aihe