Kavin Williams

tunkiolla tunkua

Näyttää liittyvän kukkolaumaan, nopea kaveri ja omintakeinen heittotyyli. Noita aiempien kausien highlightseja hetken nähtyäni, nuorempi Johnsson taitaa saada kloonin. Kavin ehkä voittaa pelinrakentajien etenemistilaston, mutta aika lähellä taitaa olla myös intertilaston voitto, sen verran pitkiä korkeita ja vaappuvia lyhyitä lähtee solkenaan. Kesällähän se nähdään, tuleeko uusi shutdown, lights out local hero kausi vai ei.

14

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+18

”Odotamme innolla Williamsin liittymistä joukkueeseemme”, kommentoi Roostersin hyökkäyksen koordinaattori Atte Kniivilä. ”Nicolas Sandhun siirryttyä Porista Roostersiin meillä on ollut pallo ilmassa hyvää malliin jo talven treeneissä. Williams tuo mukanaan nopeutta ja suoritusvarmuutta mutta myös Sandhulle hyvän työparin. Odotamme tältä kaksikolta nuoruuden intoa ja piristäviä uusia kommervenkkejä hyökkäyksemme aseiksi.”

Taas yksi suomalainen lupaus laitettiin penkille kehittymään :)
      Olis kannattanut jäädä Poriin.

• 4+7

Porihan on tunnettu loistavien pelinrakentajien kasvattamisesta... Just. Ja onhan toi ollu tiedossa koko ajan, että Roostersiin tulee jenkkikuuppa.

• Joo..

Hyvin on Williams pelannu!

• sdgf

No niin on !

• 6+11

eiks toi kniivilä aikoinaan itkeny ihan orgissa asti ku ei anneta mahiksia ja aina tuodaan niitä jenkkejä.
      Ny sitte ku äijä on koutsina ja omalta joukkueelta on käytännös mahkut menny, tuodaan jenkki ennenkuin kehitettäis lupaavaa junnaria.
      siinä taas puheet ja teot on mahtavasti linjassa.

• 55

Sori, mutta... mitä sä höpiset?! Mikä jenkki nyt on tuotu pelinrakentajaks...? Kerro meille kun mitään ei oo uutisoitu.

• 10+19
        55 kirjoitti:

Sori, mutta... mitä sä höpiset?! Mikä jenkki nyt on tuotu pelinrakentajaks...? Kerro meille kun mitään ei oo uutisoitu.

Oletko tosissasi?

• 19
        10+19 kirjoitti:

Oletko tosissasi?

Olen. Kun kirjoitat, että omalta joukkueelta on käytännössä mahkut mennyt, viittaat nykyhetkeen ja kun liität sen jenkin hankintaan, syntyy kuva jenkin hankkimisesta nyt. Minä en ole sellaisesta kuullut, oletko sinä? Sen sijaan olen kuullut, että Sandhu on pelannut ja hyvin.

• 20+2
        19 kirjoitti:

Olen. Kun kirjoitat, että omalta joukkueelta on käytännössä mahkut mennyt, viittaat nykyhetkeen ja kun liität sen jenkin hankintaan, syntyy kuva jenkin hankkimisesta nyt. Minä en ole sellaisesta kuullut, oletko sinä? Sen sijaan olen kuullut, että Sandhu on pelannut ja hyvin.

Ajattelin, että edes tiedät missä ketjussa kirjoitat ja/tai että olet lukenut ketjun, johon kommentoit. Sattumalta tämä ketjun päähenkilö on aloittanut 3 Roostersin neljästä ottelusta pelinrakentajana. Aikamuotoihin en ota kantaa, mutta mulle ei tuottanut mitään ongelmia ymmärtää, mitä tuo nimim. 6 11 (en muuten ole se) tarkoitti. Tätä taustaa ja tässä ketjussa quotattua uutista vasten kommenttisi siitä, ettei mitään ole uutisoitu tuntui aika älyttömältä.

• 87
        20+2 kirjoitti:

Ajattelin, että edes tiedät missä ketjussa kirjoitat ja/tai että olet lukenut ketjun, johon kommentoit. Sattumalta tämä ketjun päähenkilö on aloittanut 3 Roostersin neljästä ottelusta pelinrakentajana. Aikamuotoihin en ota kantaa, mutta mulle ei tuottanut mitään ongelmia ymmärtää, mitä tuo nimim. 6 11 (en muuten ole se) tarkoitti. Tätä taustaa ja tässä ketjussa quotattua uutista vasten kommenttisi siitä, ettei mitään ole uutisoitu tuntui aika älyttömältä.

Mun mielestä taas vaikuttaa älyttömältä sanoa, että nyt kun mahkut on menny, hankitaan jenkki. Sori, mutta mun mielestä on älytöntä kirjottaa älyttömyyksiä. Mut kukin tavallaan, toiset ymmärtää älyttömyyksiä paremmin, mistä sitte mahtaa johtua...

• 9+5
        87 kirjoitti:

Mun mielestä taas vaikuttaa älyttömältä sanoa, että nyt kun mahkut on menny, hankitaan jenkki. Sori, mutta mun mielestä on älytöntä kirjottaa älyttömyyksiä. Mut kukin tavallaan, toiset ymmärtää älyttömyyksiä paremmin, mistä sitte mahtaa johtua...

No joo, onhan se vähän epäselvästi kirjoitettu kommentti. Mutta ottaen huomioon missä ketjussa se on (=Kavin Williams) niin ei kuitenkaan mahdoton tulkittava.

• 57
        9+5 kirjoitti:

No joo, onhan se vähän epäselvästi kirjoitettu kommentti. Mutta ottaen huomioon missä ketjussa se on (=Kavin Williams) niin ei kuitenkaan mahdoton tulkittava.

Mutta kun täälläkin on spekuloitu kuupan vaihtamisella, niin mun mielestä ei oo myöskään kohtuutonta pyytää selventämään, koska viestistä saa helposti kuvan, että a) kirjoittajalla on sisäpiirin tietoa tai b) kirjoittajan ainoa tarkoitus on vittuilla.

• 4+12
      • sfgsg

no varmaa rootressin hyökkäykseen ei tule isompia muutoksia muuta kun että tulee enemmän heittomaaleja nyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      118
      1409
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      42
      1281
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      50
      1029
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      898
    5. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      815
    6. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      84
      813
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      77
      733
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      718
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      646
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59