Käy vaikka itse tsekkaamassa osoitteesta: supergreg.com
Hip Hop pehmentää aivot
5
464
Vastaukset
- Hiphop sucks
Hiphop on perseestä
- h0pp4ri
toi sun otsikko kertoo että oot ahdasmielinen penikka
- happysinger
hahhah, mielipidekysymys
- AITO!!! hoppari
h0pp4ri kirjoitti:
toi sun otsikko kertoo että oot ahdasmielinen penikka
oon samaa mieltä.....muuten et oo hoppari vaan joku idiootti pissis ku 4 on aa ja joku h0ttis nolla o!!!! painu kuule jonnekin muualle ruikuttaa idiootti tiiäkkö ees mikä on rähinä records???
- ootte urpoja
Te itsekeskeiset urpot!! Pop musiikki on ihan sukka ja muutenkin pop musa on lälläri musaa jotka jotkut mutsin paidankulmaan nyyhkyttävät ei aikustuneet teinit kuuntelee!!!!! ja jos joku paskiainen väittää että "hip hop pehmittää aivot, daa" on se syvältä!!!!!!!!!!!!!!!!!! vaik ite kuuntelen enemmän rappii ei se tarkota ettei kiinnostais kaikilla on oma musa maku! että haistakaa VITTU!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876