Minä ainakin pelkään nuita meidän virkamiehiä ja päättäjiä, ovat niin inhottavia toisinajattelijoille ja yleensä oppositiolle, ei mitään itsekritiikkiä vaan röyhkeätä kuntalaisten mielipiteitten yli kävelyä ja paskamaisia omia suosivia mielivaltaisia päätöksiä.
"Siellä missä kansa pelkää vallanpitäjiä, vallitsee diktatuuri.
Siellä missä vallanpitäjät pelkäävät kansaa, vallitsee demokratia."
Liisa Mariapori
Siis Ylitorniolla on se diktatuuri mitä ilmeisimmin vallalla.
HYI ja hyvästi, Ylitornio.
Kansa pelkää päättäjiä
12
1161
Vastaukset
- Mussolini tykkäs
No täällä Ylitorniollahan oli jopa kansanedustaja IKL:n kansanedustajana 30-luvulla, papppi L.P.Tapaninen.
Siis äärioikeisto ja Mussolinen fasismin kannatus oli oikein huipussaan täällä, niin että tällainen on tausta tähän polittiseen johtamiseen.
Isänmaallinen kansanliike, kiellettiin myöhemmin, koska oli liian kiihkofasistinen liike.
Mussolini jopa lähetti muotokuvansa Suomen IKL:lläläisille kiitokseksi kannatuksesta.
Voi hyvänen aika.- ääntä harkitseva
Ylitorniolta oli kokoomuksen kansanedustajana pastori Lauri Impiö (esiintyi eduskunnassa julkisesti tukevassa humalassa) ja putosikin sitten eduskuntavaaleissa ja taisipa pudota myös kunnanvaltuustosta.
- hyvätmiehet
muistan tapauksen, ei ole mekitty ansioluetteloon jossa kehutaan muuten tätä tyyppiä
- Korubtio
Ylitorniolla jos oot lessu ja kepu niin hyvä. Jos et ole niin kärsi se nahoissasi. Sama korruptio on kaikissa Lapin ja Kainuun kunnissa.
Eli kaikki työt ja urakat kunnassa menee tällä kaavalla. Esimerkiksi jos olet työtön lessu kepulainen Lapissa niin et saa ikinä karenssia ja muut
laitetaan orjaksi lessujen yrityksiin. TE-toimisto on lessujen käsissä.
Lessujen saamat orjat ja tuet ovat miljardi luokkaa euroissa. Eli kerätään verot ja orjat ja lessu eliitti vetää massit !!!- monitekeeniin
Työllistä itse itsesi. Ei tartte orjailla muita kuin asiakkaitaan.
- Korubtio
Kalikka osu kepulessuun ja narsisti lessukepu narisee... Siis kyllähän se on totuus Lapissa että lesdakeput käyttää orjana muita ja varastaa
ja huijaa yritystuet ! - monitekeeniin
Korubtio kirjoitti:
Kalikka osu kepulessuun ja narsisti lessukepu narisee... Siis kyllähän se on totuus Lapissa että lesdakeput käyttää orjana muita ja varastaa
ja huijaa yritystuet !Kyllä muutkin kuin uskovaiset voi alkaa yrittäjäksi. Mutta kun kaikista ei ole siihen hommaan. Sitten pitää olla orjana kun ei riitä luovuus ja rohkeus eikä ideat saati varat yrittäjyyteen.
- Rahaavaiei
monitekeeniin kirjoitti:
Kyllä muutkin kuin uskovaiset voi alkaa yrittäjäksi. Mutta kun kaikista ei ole siihen hommaan. Sitten pitää olla orjana kun ei riitä luovuus ja rohkeus eikä ideat saati varat yrittäjyyteen.
Siinähän se tuli RAHA, sitä Ylitorniolla kumarretaan, ja sillä mitataan ihmisen arvo. Hyvät ihmiset on mitätöity rahan puutteen vuoksi. Tällainen vääristymä on vahingollista kaikille. Jokainen suuntautuu siihen asiaan, mistä on kiinnostunut, ja kiinnostuksen kohteena voi olla monet muut asiat kuin raha.
- oleninsinööri
pelottava mies tuo kepulainen hakkaaja olisko se viellä lesta
- Tottatotisesti
He käyttäytyvät kuin mafiosot, ja on rikos toisten ihmisyyttä vastaan kohdella ala-arvoisesti. Kirjoitettu on, kohtele muita niin kuin haluat heidän kohtelevat itseäsi. Ylitornion tarvii uudistua ja paras tapa uudistua on vaihtaa päättäjät. Tehdään se yhdessä.
- mieolentosimies
muistakaa ketä äänestätte laitetaan uuttaverta koko taloon,unohdetaan ne vanhat suvun tuomat meriitit.
- Menoksivaan
Hyvä, hyvä. Muutos on mahdollinen ja välttämätön. Toimeksi vaan, niin saadaan asiat oikealle tolalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179