Sinkkumiehet kaupassa

bfgvhy

Oho.. Olipas erikoinen näky. Kävin äsken tuossa vähän ennen sulkemisaikaa kaupassa. Kauppa oli melko autio, kuten arvata saattaa, mutta ne vähät asiakkaat, joita siellä oli, olivat varmaan 90 prosenttisesti miehiä. Yksinliikkuvia, nuoria ja luulisin että monet heistä sinkkuja. Itse käyn yleensä aikaisemmin kaupassa, ja silloin siellä on paljon porukkaa. Liikkeellä on paljon lapsiperheitä, eläkeläisiä ja kaikkia muitakin.

Pitäisi varmaan jatkossa ajoittaa tuo kaupassa käynti iltaan ja koittaa lähestyä jotain mukavalta vaikuttavaa sinkkumiestä. Melko tyhjässä kaupassa kaikki tuntuivat olevan jotenkin helpommin lähestyttävämpiä ja kiireettömämpiä. Mihin aikaan muuten tän palstan porukka yleensä käy ruokakaupassa?

34

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Darth

      Mä aina käyn kaupassa iltaisin 1h - 30min ennen sulkemisaikaa.

    • crocuta_crocuta

      Vaikea kuvitella lähestymistä kaupassa...

      Käyn usein juuri niin myöhään kuin mahdollista. Jos jotain ei ole kriittisesti lopussa, niin sitten usein viimeisen aukiolotunnin aikana. Tämä siis silloin kun olen vapaalla. Työpäivänä useimmiten töiden jälkeen. Vuorotyöläisenä tuo on tietenkin mitten sattuu ja myöhäis vuoron päivänä olen ostokseni tehnyt jo edeltävänä päivänä tai sitten käyn ennen töihin menoa.

      • aloittajaa

        Minusta ois mukava jos lähestyttäis muuallakin kuin siellä baarissa. En nyt ihan mitään iskemistä tai suoraan treffeille pyytämistä tässä tarkoita, mutta ihan muuten vaan vaikka juttelemista, ja jos se sujuu vaivattomasti ja mukavasti niin kai sitä vois sitten vaikka kysellä kahvillekin.


    • 29

      Yleensä käyn joskus kuuden seitsemän maissa. Ja monesti kauppa on tosiaan aika täynnä.

    • Hehhee, tulin juuri itsekin kaupasta ja tein saman havainnon.

      Iltaan on aina mukavampi ajoittaa kaupassakäynti, kun ei ole hirveätä ryysistä.

    • S. Inkku

      Minä käyn ruokakaupassa alkuiltapäivästä, koska silloin ruokatunnilla olevat ovat palanneet töihin eivätkä töistä lähtijät ja lapsiperheet ole vielä liikkeellä.

      En katsele miehiä enää ollenkaan sillä silmällä, mutta joskus kassajonossa edessä kulkee ilmiselvä sinkkumies - vähän nuhjuisen oloinen tyyppi, joka latoo hihnalle mäyräkoiran, lenkkimakkaraa ja iltapäivälehden. Joka kerran yllätyn vähän siitä, että joku oikeasti ostaa tuollaista omasta halustaan. (Heillä voisi puolestaan olla ihmettelemistä minun ostoksissani, mutta viis minä siitä veisaan.)

    • Iltaisella normaalisti. Tai päiväsaikaan kun muut on töissä.

    • työtön ATM

      Käyn ruokakaupassa yleensä siinä klo 14 kieppeillä.

    • Yleensä kasin pintaan illalla.

    • jackaroo

      Aamuisin tulee nykyään käytyä kun olen aamuihmisiä ja tykkään ostaa tuoretta leipää. Toki jos olisin töissä, niin sitten ehkä saattaisin iltaisin käydä kaupassa kun on vähemmän väkeä. Missään nimessä en lähtisi siinä 15-18 välillä kaupassa käymään.

    • Ei enää iskuja

      Miehenä joka on tehnyt lähestymisiä kaupassa niin eipä paljon kannata.

      Naiset odottavat kai että mies on tosi komea ja osaa lähestyä todella sulavasti tosi hyvää läppää heittäen samalla kun he itse naisina lähinnä valitsevat salaatteja ja pitävät maksalaatikkoa mielenkiintoisempana kuin tavallista miestä siinä vieressä.
      Toisin sanottuna reipas keskustelunavaus ja kahvikutsu naisille on suoraan perseestä avauksena suominaiselle vaan nainen odottaa että häntä lämmitellään ja kuherrellaan tummahipiäisenä komistuksena tai sitten uskomattomin sanakääntein ennen kuin ehdottaa kahveja.
      Muistinko tosiaan että nainen sillä hetkellä itse ei tee yhtään mitään ja hädin tuskin osaa jutella?

      Joskus olen sattunut iskemään varattuakin kun ovat tuijotelleet omituisesti ja kiehnänneet lähistöllä.

      Miehenä homma ei siis kannata, mutta koska olet nainen niin onnistumisprosentti on varmaan aika korkea jos tosiaan ei ole varattuja.

      Yhtään naista en Suomesta kaupasta pyydä ulos. Sen verran kylmää kyytiä sieltä saa ja eräskin varattu vaikutti suorastaan loukkaantuneelta kun en osannut päätellä että hän onkin varattu (ei sormusta yms. mistä olisi voinut päätellä) eikä ole kiinnostunut.
      Vastaus oli tyyliin "Mun avokki siitä tuskin tykkäis!"...ennen kuin käänsi selkänsä.

      Että se siitä.

      Enkä ole mikään mörökölli vaan vaalea normaalipituinen ja keholtaan normaali oleva siististi pukeutuva mies. Kysyin oikein erikseen että saako häntä häiritä joka varmaaan oli se viimeinen virhe.

      Suomalainen nainen kun tykkää vain noista edellämainituista lähentyleistä arkitilanteissa tai sitten baarissa jonkun äijän tai jätkän "mennääks panee" repliikeistä kun molemmat ovat pikkaisen tuhrussa.

      • Ei enää iskuja

        Käyn milloin mitenkin kaupassa itse.
        Naiselle joka iskee varmaan totean että "huorien kanssa en vehtaa!"

        Se olisi suurin piirtein se miten voisi kiteyttää miten niissä aloiteissa on käynyt mitä kaupassa olen itse tehnyt.


      • sir_eino

        Et kai sä heti sitä kahvikutsua täräytä? Öö... Moka.


    • lonryder

      Minä käyn joskus kun pidän "omaa lomaa" koulusta niin heti citymarketti aukeaa. Silloin ei tule kiinnitettyä mitään huomiota ihmisiiin. Joskus käyn ruokatauolla ja silloin on kaikki eläkeläiset ja duunarit asioimassa kaupassa.

    • 246434553

      Nykyään töistä kotimatkalla. Aikanaan opiskelijana ihan milloin sattuu.

    • sir_eino

      Mihin aikaan? No riippuu päivästä. En lähde ruokakauppaan yleensä erikseen vaan käyn siellä kun olen tulossa töistä tai salilta tai kaverilta tai mistä nyt olenkin tulossa.

      Iskeminen ruokakaupassa... Sehän sopii ylisuurelle egolleni. Olen joskus jututtanut tyttöjä ruokakaupassa. Jos olen nähnyt jonkun oikein namun.

      • jackaroo

        Itseänikin kiinnostaisi mennä joskus juttelemaan joillekin naisille ruokakaupassa, mutta en ole sitä koskaan uskaltanut tehdä sillä pelkään sitä etten keksi yhtään mitään järkevää sanottavaa. Ei niistä pakastevihanneksista nyt kovin hienoa juttua saa aikaiseksi, ja tuo kahvittelukutsun suoraan sanominen on kyllä vähän liian suora lähestymistapa minulle.


      • opetrt
        jackaroo kirjoitti:

        Itseänikin kiinnostaisi mennä joskus juttelemaan joillekin naisille ruokakaupassa, mutta en ole sitä koskaan uskaltanut tehdä sillä pelkään sitä etten keksi yhtään mitään järkevää sanottavaa. Ei niistä pakastevihanneksista nyt kovin hienoa juttua saa aikaiseksi, ja tuo kahvittelukutsun suoraan sanominen on kyllä vähän liian suora lähestymistapa minulle.

        Mene ihmeessä juttelemaan. Minä liiikun aika paljon yksin, ja aika monestikin tuntemattomat ihmiset ovat tulleet juttelemaan. En laita sitä yhtään pahaksi. Multa on kysytty tosi monesti tietä jonnekin tai bussiaikatauluja ja reittejä. Minulta on jopa kysytty jonkin tuotteen ominaisuuksista ja ulkomaalaiset ovat kyselleet mitä jossakin ruokapakkauksessa lukee kun eivät ymmärtäneet suomea. Joskus minulle on saatettu myös kommentoida jotain tyyliin, "onpa täällä lasinsirpaleita" (joku oli rikkonut bussikatoksen seinän) ja siitä on sitten saattanut kehkeytyä jotain muutakin juttua.

        Kannattaa vaan ihan rennosti lähestyä muita ihmisiä, eikä välttämättä olla se iskeminen heti mielessä. Jaaritella vaan niitä näitä jos toinen tuntuu olevan juttutuulella, ja sitten ehkä pyytää myöhemmin kahvillekin. Suoraan ei ehkä kannata kahvittelukutsua esittää, voi tulla monille liian puuntakaa.


      • sir_eino
        jackaroo kirjoitti:

        Itseänikin kiinnostaisi mennä joskus juttelemaan joillekin naisille ruokakaupassa, mutta en ole sitä koskaan uskaltanut tehdä sillä pelkään sitä etten keksi yhtään mitään järkevää sanottavaa. Ei niistä pakastevihanneksista nyt kovin hienoa juttua saa aikaiseksi, ja tuo kahvittelukutsun suoraan sanominen on kyllä vähän liian suora lähestymistapa minulle.

        En minä niille pakastevihanneksista puhu. Kerran menin esimerkiksi kertomaan yhdelle tytölle että se on tosi kaunis. Se punastui.


      • jackaroo
        sir_eino kirjoitti:

        En minä niille pakastevihanneksista puhu. Kerran menin esimerkiksi kertomaan yhdelle tytölle että se on tosi kaunis. Se punastui.

        En tiedä onko minulla alhainen itsetunto naisten suhteen, mutta en kyllä uskalla edes kuvitella että menisin jollekin täysin tuntemattomalle naiselle ruokakaupassa sanomaan että se on tosi kaunis. Hölmöä, mutta totta.


      • asiapohjainen mies
        jackaroo kirjoitti:

        En tiedä onko minulla alhainen itsetunto naisten suhteen, mutta en kyllä uskalla edes kuvitella että menisin jollekin täysin tuntemattomalle naiselle ruokakaupassa sanomaan että se on tosi kaunis. Hölmöä, mutta totta.

        Ei toisen ulkonäön arvosteleminen kuulu kauppareissulle mielestäni eikä ainakaan itselle tule mieleenkään etsiä seuraa kauppareissulla. Kaupassakäynnin tarkoituksena on hankkia elintarvikkeita eikä sitä tarkoitusta suorittaessa pidä häiritä muilla asioilla toisia kaupassakävijöitä saati kaupan henkilökuntaa.


      • nöösi_poika
        asiapohjainen mies kirjoitti:

        Ei toisen ulkonäön arvosteleminen kuulu kauppareissulle mielestäni eikä ainakaan itselle tule mieleenkään etsiä seuraa kauppareissulla. Kaupassakäynnin tarkoituksena on hankkia elintarvikkeita eikä sitä tarkoitusta suorittaessa pidä häiritä muilla asioilla toisia kaupassakävijöitä saati kaupan henkilökuntaa.

        Naurattaa!

        "Kaupassakäynnin tarkoituksena on hankkia elintarvikkeita eikä sitä tarkoitusta suorittaessa pidä häiritä muilla asioilla toisia kaupassakävijöitä saati kaupan henkilökuntaa."

        Niin suomalaista!

        Menepä Välimeren suuntaan katsomaan, miten Turkki-pojat. italiaanot tai espanjalaiset kundit hoitavat hommat. Suurin idiootti on se, joka jättää käyttämättä tilaisuuden kauppa-iskemiseen!


      • fhskjfsdk
        asiapohjainen mies kirjoitti:

        Ei toisen ulkonäön arvosteleminen kuulu kauppareissulle mielestäni eikä ainakaan itselle tule mieleenkään etsiä seuraa kauppareissulla. Kaupassakäynnin tarkoituksena on hankkia elintarvikkeita eikä sitä tarkoitusta suorittaessa pidä häiritä muilla asioilla toisia kaupassakävijöitä saati kaupan henkilökuntaa.

        Baarissakin keskityt ilmeisesti mallasjuomista ja baarimiljööstä nauttimiseen, etkä häiritse baarin asiakaskuntaa.


      • sir_eino
        asiapohjainen mies kirjoitti:

        Ei toisen ulkonäön arvosteleminen kuulu kauppareissulle mielestäni eikä ainakaan itselle tule mieleenkään etsiä seuraa kauppareissulla. Kaupassakäynnin tarkoituksena on hankkia elintarvikkeita eikä sitä tarkoitusta suorittaessa pidä häiritä muilla asioilla toisia kaupassakävijöitä saati kaupan henkilökuntaa.

        Ei se siitä häiriintynyt. Oli ihan tyytyväinen. Avoliitossa eli, se selvisi pian mutta varmaan se ulkonäön kehumnen kuitenkin piristi päivää.


      • sir_eino
        jackaroo kirjoitti:

        En tiedä onko minulla alhainen itsetunto naisten suhteen, mutta en kyllä uskalla edes kuvitella että menisin jollekin täysin tuntemattomalle naiselle ruokakaupassa sanomaan että se on tosi kaunis. Hölmöä, mutta totta.

        Ei kukaan nainen ole kyllä koskaan kehua palkinnut avokämmenellä tai ikävällä käytöksellä. Kyllä rehellinen kehu kauniista silmistä tai huulista saa yleensä ihan toisenlaisen vastaanoton etenkin kun sen tekee selvin päin ja jossain muualla kun baarissa.


    • ihkuuu

      riippuu.. yleensä kyllä illasta, mut jos aiemmin on menoo kaupungille niin samalla käyn ruokaostokset tekemässä :) Vähä muute ois ihanaa jos joku mies tulis kaupassa juttelee.. eikä vaan missään baarissa.. !!

    • siiriiiiii

      Ite en vois ikinä kuviteella että uskaltaisin mennä sanoo jollekkin miehelle kaupassa että ootpa kommee :D Mut ainaki jos joku mies menis sanoo naiselle yllättäen vaikkapa, että ootpa nätti, niin se nainenhan ois ihan onnensa kukkuloilla koko loppupäivän :) kertois varmasti kaikille, että tänään yks mies tuli sanoo silleen... kohottais itsetuntoo varmasti hirveesti tollane!

      • nöösi_poika

        "jos joku mies menis sanoo naiselle yllättäen vaikkapa, että ootpa nätti, niin se nainenhan ois ihan onnensa kukkuloilla koko loppupäivän :) kertois varmasti kaikille, että tänään yks mies tuli sanoo silleen... kohottais itsetuntoo varmasti hirveesti tollane!"

        Tuohan se ongelma onkin! Antaa naisille vähän huomiota, ja se nousee heti päähän. Tavismuija luulee olevansa jotain "vähän parempaa".

        Eipä kannata muiden tavismiesten sen jälkeen kähestyä muijaa, joka luulee olevansa muiden yläpuolella. Hänelle ei kehumisen päähännousun jälkeen enää kelpaa tavismies.

        Tämä on kehumisen ongelma!

        "kohottais itsetuntoo varmasti hirveesti tollane!"

        Kehuminen tekee muiden miesten pelin myöhemmässä vaiheessa pirun paljon vaikeammaksi.


      • sir_eino
        nöösi_poika kirjoitti:

        "jos joku mies menis sanoo naiselle yllättäen vaikkapa, että ootpa nätti, niin se nainenhan ois ihan onnensa kukkuloilla koko loppupäivän :) kertois varmasti kaikille, että tänään yks mies tuli sanoo silleen... kohottais itsetuntoo varmasti hirveesti tollane!"

        Tuohan se ongelma onkin! Antaa naisille vähän huomiota, ja se nousee heti päähän. Tavismuija luulee olevansa jotain "vähän parempaa".

        Eipä kannata muiden tavismiesten sen jälkeen kähestyä muijaa, joka luulee olevansa muiden yläpuolella. Hänelle ei kehumisen päähännousun jälkeen enää kelpaa tavismies.

        Tämä on kehumisen ongelma!

        "kohottais itsetuntoo varmasti hirveesti tollane!"

        Kehuminen tekee muiden miesten pelin myöhemmässä vaiheessa pirun paljon vaikeammaksi.

        "Tuohan se ongelma onkin! Antaa naisille vähän huomiota, ja se nousee heti päähän. Tavismuija luulee olevansa jotain "vähän parempaa".

        Eipä kannata muiden tavismiesten sen jälkeen kähestyä muijaa, joka luulee olevansa muiden yläpuolella. Hänelle ei kehumisen päähännousun jälkeen enää kelpaa tavismies.

        Tämä on kehumisen ongelma!"

        Aion edelleen kehua naisia kauniiksi jos siihen on aihetta ja siltä tuntuu.


    • nöösi_poika

      Töiden jälkeen tai juurikin illalla, 10 minuuttia ennen sulkemisaikaa.

      On totta, että syrjäytyneet AT-miehet muodostavat suuren osan tästä "hetki ennen sulkemista" -asiakkaista.

    • realismus

      Ostoskärryjen sisällöstä voi päätellä paljon ihmisestä, pikainen analyysi ennen mahdollista kiinnikäymistä :)

      • nöösi_poika

        Onko valmisruoka hyvä juttu?

        Nainen näkee heti, että kundi on syrjäytynyt luuseri, joka eikä osaa itse edes valmistaa ruokaansa...


    • realismus

      Valmisruoissa on eroja, on niissä syötäväksikin kelpaavia. Ja voihan jossain naisessa herätä voimakas äidillinen hoivavietti ja adoptointitarve nähdessään miehen kiikuttavan kassalle Saarioisten makaronilaatikkoa :D

      En minäkään viitsi yksin itselleni ruokaa tehdä, ostan kuitenkin mielummin henkilökuntaravintolasta annoksen mukaan, siellä tehdään kunnollista ruokaa ja vältetään eineksiä.

    • ijoivjeriojg0rejg098

      Mikäs vika makaronilaatikossa, onhan se nyt tukevampaa ruokaa kuin roiskeläppäpitsa :P

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      227
      4847
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      79
      3084
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2802
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2249
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2067
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1697
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1655
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1608
    9. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      46
      1600
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1449
    Aihe