Onko täällä ketään kuka olisi lähdössä kesällä 2011 töihin Espanjaan? :)
Espanjaan kesällä?!
6
334
Vastaukset
- tsuppiduu
Mulla olis suunnitelmissa Barcelonaan lähteä! :) Puhelinmyyntiä nyt alkuun aattelin kokeilla, et on ees joku varma työpaikka siellä sitte ja yksin oon lähössä, joten jos sinnepäin oot menossa niin ois ihan kiva jos olis jotain suomalaista matkaseuraa ettei tarvii ihan paniikissa sielä sitte olla alkuun :D
- panico
ransk. "Avez vous tendence de panique?"
esp. "Hay vuestra la tendencia a el panico?"
Sinnepäin lentohintoja bonganneena voin todeta, että kys. maahan maalisk-11 alun jälk. oli vertaa.fi:ssa "eestaas" lippuja, jotka maksoivat ~150€ to BAR, - wwwq
Heippa!
Oon lähdössä kesäkuussa Alicanteen kielikurssille 3 viikoks aluks ja ajattelin samalla katsastaan mahdollisia työpaikkoja. Millon oot ajatellu lähteä Barcelonaan ja mihin firmaan?? :)- Krista123
Hei!
Mitä kautta oot lähdössä kielikurssille Alicanteen? Itsekin koitan etsiskellä erilaisia opiskelumahdollisuuksia Espanjasta kesäksi. (:
Olis tarkoitus lähteä barceloonaan töihin Onecontact nimiseen ruotsalaiseen firmaan puhelinmyyntiä tekemään huhtikuun lopulla.. Jos samaiseen firmaan tai barceloonaan on lähdössä porukkaa töihin niin olis kiva vaihtaa vähän ajatuksia ym.. laittakaa mailia [email protected]
- wwwq
Oon lähdössä sinne Alicanteen Español pro-nimiseen kielikouluun. Kesäkuun alussa on lähtö :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798