Mistä syystä miltei 100% miehistä ajattelee, että vain pitkä ja hoikka nainen voi olla näyttävä?
Valtaosa miehistä on vajaa satakahdeksankymmentäsenttisiä, mutta siitä huolimatta sen "unelmien naisen" pitäisi olla ainakin sataseitsemänkymmentäviisisenttinen.
Olemmeko ulkonäkörasisteja?
En minä tiedä.
http://www.aijaa.com/v.php?i=008827653081.jpg
Näyttävä nainen
32
1465
Vastaukset
- kaunotar.
Vain harvat naiset ovat 175 cm pitkiä.
Ei niitä riitä joka jätkälle.- ratikkakuskaaja
No sitten me haemme niitä ulkomailta.
HAHAHAHAHAHAHA!
Toki pitkä ja hoikka nainen voi olla näyttävä, mutta myös lyhyt ja hoikka nainen voi olla tyylikäs. - Idea on siinä, että nainen on hoikka.
- seIma
Aloit sitten haukkumaan läskiperse-bluikkista.
- ratikkakuskaaja
Ei hoikkuus riitä.
Naisen on oltava pitkä, koska lyhyt näyttää jotenkin naurettavalta.
Lyhyestä naisesta tulee sellainen mäyräkoirafiilis.
En minä tiedä. ratikkakuskaaja kirjoitti:
Ei hoikkuus riitä.
Naisen on oltava pitkä, koska lyhyt näyttää jotenkin naurettavalta.
Lyhyestä naisesta tulee sellainen mäyräkoirafiilis.
En minä tiedä.No höpö höpö ! Marilynistä mäyris ;)))
- ratikkakuskaaja
xena-183 kirjoitti:
No höpö höpö ! Marilynistä mäyris ;)))
Marilyn Monroe ei ole mikään tavallinen nainen.
Ei vertailukelpoinen. - alle 67 kiloinen
seIma kirjoitti:
Bluikkishan on nykyisin hoikka!
- bluikkis..
seIma kirjoitti:
Niinno...ei mainittu mun nimeä eli sä aloit :)
- seIma
bluikkis.. kirjoitti:
Niinno...ei mainittu mun nimeä eli sä aloit :)
Tunnetusti olet läskiperse eli hoikan vastakohta.
- Idea on siinä, että nainen on hoikka. - ratikkakuskaaja
seIma kirjoitti:
- Idea on siinä, että nainen on hoikka.Hoikka ja pitkä naisen kuuluu olla, mutta toki isot rinnat ja muodokas perse on plussaa.
En minä tiedä. - bluikkis..
seIma kirjoitti:
- Idea on siinä, että nainen on hoikka.Niin imperfektissä palleroinen imperfektissä :) ja nyt sylettää eikö?
- %%
alle 67 kiloinen kirjoitti:
Bluikkishan on nykyisin hoikka!
Ilmeisesti bluikkis alkaa olla normaalipainoinen.
Minulle tulee pitkästä ja hoikasta naisesta mieleen ensimmäisenä hirvi tai hevonen..... pahoittelen... =)
- ratikkakuskaaja
No niin.
Poikkeus vahvistaa säännön.
Mutta kyllä sinäkin todellisuudessa valitsisit pidemmän naisen jos vain ulkonäkö otetaan huomioon. ratikkakuskaaja kirjoitti:
No niin.
Poikkeus vahvistaa säännön.
Mutta kyllä sinäkin todellisuudessa valitsisit pidemmän naisen jos vain ulkonäkö otetaan huomioon.No en... olen tosin seurustellut 184 cm kanssa... joka on vain pari senttiä minua lyhyempi....eli itsetuntoni juuri ja juuri sen kesti.... =)
- ratikkakuskaaja
iivar-runoilija kirjoitti:
No en... olen tosin seurustellut 184 cm kanssa... joka on vain pari senttiä minua lyhyempi....eli itsetuntoni juuri ja juuri sen kesti.... =)
Satakahdeksankymmentäneljäsenttinen nainen...
Olet styylannyt todellisen harvinaisuuden kanssa.
Loppuiko teidän suhteenne siihen, että vertasit häntä hirveen? :D ratikkakuskaaja kirjoitti:
Satakahdeksankymmentäneljäsenttinen nainen...
Olet styylannyt todellisen harvinaisuuden kanssa.
Loppuiko teidän suhteenne siihen, että vertasit häntä hirveen? :DJuu, korkokengissä oli minun pituinen.... en toki asiasta hänelle sen enempää maininnut , mutta ostin kerran lahjaksi hevosen kengät ja suitset..... =)))
- ratikkakuskaaja
Juu, korkokengissä oli minun pituinen.... en toki asiasta hänelle sen enempää maininnut , mutta ostin kerran lahjaksi hevosen kengät ja suitset..... =)))
Älä paljasta intiimejä yksityiskohtia julkisella keskustelupalstalla...
ratikkakuskaaja kirjoitti:
Älä paljasta intiimejä yksityiskohtia julkisella keskustelupalstalla...
Niin... juu en....mutta suhteemme loppui kun hän ei jaksanutkaan vetää tukki rekeä perässä minun ollessa kyydissä..... =))
- ratikkakuskaaja
Niin... juu en....mutta suhteemme loppui kun hän ei jaksanutkaan vetää tukki rekeä perässä minun ollessa kyydissä..... =))
Onko tässä nyt kyse naisesta vai eläimestä? :D
- =------~
Juu, korkokengissä oli minun pituinen.... en toki asiasta hänelle sen enempää maininnut , mutta ostin kerran lahjaksi hevosen kengät ja suitset..... =)))
Annoitko raippaa kans?
ratikkakuskaaja kirjoitti:
Onko tässä nyt kyse naisesta vai eläimestä? :D
Onko niillä jotain eroa....? heh....okei... joo... =)
- Koulutuksen tarvetta
Ei ajattele. Ulkonäköä tärkeämpiä ominaisuuksia ovat oikea asenne, tavoite ja osaaminen.
Toivottavasti kaikkien suominaisten osaaminen ei ole tällä tasolla..- ratikkakuskaaja
Millä tasolla?
Mä tykkään enemmän sellaisista pygmeistä...
- ?&?
Lyhyistä, tummista, muodokkaista, seksikkäistä?
- bluikkis..
Niinno....
Tuskinpa vaan ajattelee. Missit ja mallit ovat aina olleet pitkiä ja hoikkia. Ja kuka ne on valinnut? Miehet? Vai sittenkin homot ja naiset, jotka yrittävät myydä vaatteita naisille?
Ps. Pieni on kaunista ja feminiinistä.
Pps. 30 sentin pituusero tasoittuu vallan mainiosti vaakatasossa.- rouva kuminukke
Valhetta.
Haluat vain mielistellä siivoojapersettä ja koppista jotka ovat molemmat persjalkaisia rumiluksia.
- jämääijä
Kyllä sekin on näyttävää, jos nanen on rintava, reitevä ja persevä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023