Minusta tulee ISÄ =)

next generation

Nyt aamulla, tunti sitten sain tietää, että rakkaani on raskaana. Pakko sitä on jollekin kertoa, edes anonyymisesti. Hyvää tästä tulee! Nyt vain toinen asunto myyntiin ja perhettä muodostamaan. Tänään taitaa teskittyminen työhön olla vähän vaikeampi, perhe mielessä!

15

2303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lämpimät

      onnitteluni tulevalle isälle.

    • onnea isälle

      Onneksi olkoon,pidä naistasi ja lasta kuin kukkaa kämmenellä :) On uskomaton kokemus nähdä oma jälkeläinen jossa näkyy kahden aikuisen rakkauden lopputulos ja tulevaisuus

    • ei yhtä onnekas..

      Voi kuinka ihanalta kuulostaa kun mies on noin onnellinen ja iloinen ja suunnittelee tulevaa perheelleen!!

      Minä tässä mietin yksinhuoltajuutta johon joudun todennäköisesti totuttautumaan kun miehellä ei ole samanlaiset fiilikset kuin sinulla.... On vaikeaa käsittää että kun tämä on itselle aivan valtavan ihana asia niin toista ei paljoa kiinnosta... :(

    • iloinen.

      Onnea tulevalle isukille!♥

    • efefefe

      kyllä se NYT vielä tuntuu hienolta, mutta kyllä se lapsen olemassaolo alkaa sullakin vituttamaan, kun se huutaa yötä päivää milloin mistäkin ja naisystävä huutaa silloin kun lapsi ei huuda...
      kyllä tekin eroatte vuoden parin päästä, älä huoli.
      ja lasta näet vain joka toinen viikonloppu ja saat hänestä parhaat palat..jos edes silloin enää haluat nähdä lasta..yleensä miehet eivät tosin lapsiaan tahdo eron jälkeen tavata..
      nauti vielä kun voit.

    • jk

      vai tulee sinusta isä

    • Never get baby

      Onnittelut!

    • Tiedustelen

      Aloitus on laitettu pari vuotta sitte... Joko olette eronneet?

      • Hahalol.

        Sulle taitaa perheestä ja lapsestaan nauttiva mies olla ihan utopistinen asia? Surullista toki, jos oma isäs ei osottanut minkäänlaista kiinnostusta sua kohtaan syntymäs jälkeen.


      • Niinpäniin
        Hahalol. kirjoitti:

        Sulle taitaa perheestä ja lapsestaan nauttiva mies olla ihan utopistinen asia? Surullista toki, jos oma isäs ei osottanut minkäänlaista kiinnostusta sua kohtaan syntymäs jälkeen.

        Avioerot ovat yleisimpiä pikkulapsivaiheessa.


    • mamma x2

      Onnea tulevalle isälle ja äiteelle kans! Ihana asiahan se on :)

    • Isäksi vuonna 2014

      Sain kuulla tyttöystävältäni, että minusta on tulossa isä elokuussa 2014. Veti minut eka sanattomaksi, mutta pienen hiljaisuuden jälkeen purskahdin itkuun onnesta. Olen halunnut omia lapsia jossain vaiheessa, tosin en vielä näin nuorena, mutta aborttiin en todellakaan suostu. Aion kantaa vastuuni ja tehdä parhaani. Olen 21-v ja asun vielä porukoilla. Äitini oli onnensa kukkuloilla kun kerroin ja isä myös hämillään ja onnellinen puolestani. Äiti jo ruvennut miettii mitä ostaa lapsenlapselleen. No, mummit, ymmärtäähän tuon. Mutta nyt tuen tyttöystävääni(20-v) parhaalla mahdollisella tavalla koko raskausajan ja myös sen jälkeen. Eiköhän me siitä selvitä, kun isovanhemmat auttaa niin paljoin kun pystyy.:-)

    • aika menee

      no ei mitään uutta, meidän lapsi on 2 vee!! :D

    • Pexiboy

      Sain pari kuukautta sitten tietää, että minusta on tulossa isä ens kesäkuun puolessavälissä!
      Tunne on mahtava ja tätä olen pitkään odottanut!
      Aion hoitaa osani niin hyvin kuin kykenen, enkä kaihda ottaa vastuuta parisuhteesta kuin lapsestakaan. . Molemmat ovat etusijalla, työ on sitten vain järjestelykysymys.
      Kyllä oli hienoa nähdä ensimmäinen ultrakuva pikkuusesta n. 2,5cm mittasesta vauvanalusta! <3

    • persesutikyrpä

      Olen pahoillani! Onko äpärä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe