Kertokaapa mulle onko tuo sellainen status jolla saa hyvin kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, kun avopuoliso löytyy milloin mistäkin treffipalvelusta ja häpeilemättä kertoo olevansa varattu. Tätä rumbaa on jatkunut jo monta vuotta ja olen yrittänyt asiasta puhua, raivota ym. mutta aina vaan löytyy uusia ilmoituksia. Mies on 46 ja treffiseuraa hakee 28-50v. naisista. Yhteistä taivalta meillä on takana kohta 30 vuotta. Olen hoikka, ihan mukavan näköinen nainen, muttei sekään tunnu hänelle riittävän. Olemme jo yhdestä suhteesta selvinneet, muttei menee minun ymmärrykseni yli miksi tätä touhua yhä jatkaa. Olisi mukava kuulla mikä näissä varatuissa niin kiinnostaa ja myös kokemuksia muilta joilla mies samassa koukussa.
Varattu hakee seuraa
79
2705
Vastaukset
En ymmärrä, miksi kestät. Lähde kävelemään, kyllä sinulla ottajia on.
- *vaimo*
Niinpä...olen monesti tätä miettinyt miksi kestän. Viimeksi jo olimme eron partaalla ja eniten kadunkin sitä etten silloin sitä tehnyt. Harmittaa vaan, että kun toinen jatkaa samalla mallilla eikä tajua sitä että kohta siinä sivussa mene perhe, koti ja kaikki mitä vuosien aikana on yhdessä saatu aikaan. Kannattaako se? Onko se oikeasti niin jännittävää tuo nettisuhteissa seikkailu että riski kannattaa ottaa?
- yksinainenvain
*vaimo* kirjoitti:
Niinpä...olen monesti tätä miettinyt miksi kestän. Viimeksi jo olimme eron partaalla ja eniten kadunkin sitä etten silloin sitä tehnyt. Harmittaa vaan, että kun toinen jatkaa samalla mallilla eikä tajua sitä että kohta siinä sivussa mene perhe, koti ja kaikki mitä vuosien aikana on yhdessä saatu aikaan. Kannattaako se? Onko se oikeasti niin jännittävää tuo nettisuhteissa seikkailu että riski kannattaa ottaa?
Näytä hänelle, hänhän se riskinsä otti... Kuvauksesi perusteella (josta suurin on moraalinen selkäranka) sinulla on paremmat mahdollisuudet rakentaa ehjä elämä uudestaan jonkun toisen ihmisen kanssa, kuin mitä tällä nettideittaavalla miehelläsi on. On harmillista, että hän ei ole tätä vielä ymmärtänyt.
- *vaimo*
yksinainenvain kirjoitti:
Näytä hänelle, hänhän se riskinsä otti... Kuvauksesi perusteella (josta suurin on moraalinen selkäranka) sinulla on paremmat mahdollisuudet rakentaa ehjä elämä uudestaan jonkun toisen ihmisen kanssa, kuin mitä tällä nettideittaavalla miehelläsi on. On harmillista, että hän ei ole tätä vielä ymmärtänyt.
Niin, olet luultavasti oikeassa. Siksi minua harmittaa, etten osannut tehdä tästä loppua jo heti kun asia minulle ensimmäistä kertaa selvisi. Siitä olisi nyt jo vuosia ja minulla ehkä olisi uusi ja parempi elämä. Mutta kun luottaa ja uskoo ja luule vielä tuntevansa ihmisen jonka kanssa on yli puolet elämästänsä viettänyt niin siinä taitaa olla se virhe. Ihmiset muuttuu, toiset parempaan ja toiset huonompaan suuntaan.
- elämä jatkuu
*vaimo* kirjoitti:
Joillekkinhan se on jonkin moinen sairaus hakea netistä vaikka mitä, vaikka vaimona olisi manneekiini. Ei se siis välttämättä johdu sinusta tai sinun vioistasi (onko niitä) Pistä moinen pihalle ja jatka elämääsi. Jossain on joku sinulle :)
- been there,done that
Näitä urpojahan riittää, jotka roikkuu senssipalstoilla vaikka ovat varattuja. Oma ex-äijäni tosin oli olevinaan siellä aina sinkku. Ja painopiste sanalle ex, ei muuta kun kenkää perseelle. Eipä tunnu miehes paljon 30 vuoden yhteistä taivalta kunnioittavan eikä sen puoleen arvostaa sinuakaan. Arvosta sinä siis itse itseäsi ja lähde. Valitettava tosiasia on et hän tuskin siitä muuttuu kun on kerran tähän nettinamukaupan makuun päässyt.
- *vaimo*
Niin taidat olla oikeassa....aika osuva nimitys muuten tuo nettinamukauppa : )
Ottaa vaan aivoon se ettei kaveri tajua että kaikki mitä tähän asti on saatu yhdessä aikaan menee siinä sivussa, mutta kuten sanoit ei taida sitä paljoa arvostaakaan. Se vaan on mun mielestä ala-arvoista, ettei voi "ottaa härkää sarvista" ja sanoa mulle jos asiat on niin huonossa jamassa, että pitää uutta seuraa hakea. Kaveri on kotona vaan niinkuin ei mitään olisi vialla. No meikä on aina "varpaillaan". Sen oon oppinu edellisestä hairahduksesta. - been there,done that
*vaimo* kirjoitti:
Niin taidat olla oikeassa....aika osuva nimitys muuten tuo nettinamukauppa : )
Ottaa vaan aivoon se ettei kaveri tajua että kaikki mitä tähän asti on saatu yhdessä aikaan menee siinä sivussa, mutta kuten sanoit ei taida sitä paljoa arvostaakaan. Se vaan on mun mielestä ala-arvoista, ettei voi "ottaa härkää sarvista" ja sanoa mulle jos asiat on niin huonossa jamassa, että pitää uutta seuraa hakea. Kaveri on kotona vaan niinkuin ei mitään olisi vialla. No meikä on aina "varpaillaan". Sen oon oppinu edellisestä hairahduksesta.Juu,sama homma oli meillä että ei ollut sen vertaa selkärankaa sanoa suoraan ettei tule kyseistä touhua koskaan lopettamaan. Vaikka kiinni myös jäi useaan otteeseen ja jopa sitten sovittiin että hän itse kertoo jos hommat vaan jatkuu. No arvaat varmaan kertoiko...
Kyllä siinä menee oma mielenterveys pikkuhiljaa jos olet aina varpaillaan ja epäilet ja pelkäät pahinta. Erot on rankkoja ja vaikeita, mutta kun aikaa kuluu ja pääsee pahimman yli, ymmärtää hyvin että niin oli parasta. Mielenrauha on aika arvokas asia. Voimia!!
- Jätä se
Kun olet kerran antanut anteeksi, mies ajattelee sen lupana jatkaa vanhaan malliin.
Kokemusta on vastaavasta tilanteesta.
Järkipuheella ei ollut mitään vaikutusta, selityksiä riitti laidasta laitaan.
Lopulta pyysin miestä valitsemaan minut tai nettideittailun. Hän sanoi, ettei voinut lopettaa deittailua, kun oli maksanut puoli vuotta etukäteen.
Eipä ollut minun arvoni kovin kummoinen.
Lähtö ei ollut helppo. Mies syytti MINUA petturiksi ja sain paskaa niskaani yllinkyllin, mutta nyt ajan päästä olen tyytyväinen tekemääni ratkaisuun. - 13+17
Nettitreffipalstoihin riippuvaiset miehet ovat kuin peliriippuvaisia tai alkoholisteja. Eivät he punnitse järjellä tekojensa seuraamuksia, kun se huume vie... Apuahan tällaiseenkin riippuvuuteen olisi saatavilla, mutta sitä ennen on tajuttava se oma tila ja myönnettävä ongelma.
- yöhoitsu--
Niin naisetkin. Nettideittiriippuvuus koskee myös naisia.
Se on kuin huumetta joillekkin, sukupuoleen katsomatta.
Varatut ihmisetkin saattavat viettää enemmän aikaa nettituttujensa
kanssa kuin omien perheenjäsentensä kanssa.
Alakouluikäiset lapsetkin saattavat olla jo riippuvaisia netistä.
- gfhgfhgfhgfhfghfg
"Kertokaapa mulle onko tuo sellainen status jolla saa hyvin kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, kun avopuoliso löytyy milloin mistäkin treffipalvelusta ja häpeilemättä kertoo olevansa varattu"
On...monet haluavat nimenomaan varattua tavaraa.Ukkomiehet saavat pimppiä varmasti jos on edes jonkun näköinen.Ja jos molemmat ovat tahoillaan varattuja se lisää turvallisuuden tunnetta.- ex-puoliso
Sitoutumisen suhteen on olemassa vain kaksi vaihtoehtoa.
Sitä joko on tai sitten ei. Mitään välimuotoa ei ole. - *vaimo*
Olisin tosiaan toivonut vähän enemmän kommenttia myös niiltä naisilta jotka tällaiseen ilmoitukseen vastaavat ja miksi yleensä vastaavat. Mikä niissä varatuissa niin erityisesti kiinnosta kun markkinoilla on vapaitakin miehiä.
- eiiiiiiiiii
Minä olen sen verran itseäni kunnioittava, etten missään nimessä katselis,
jos mies roikkuis netissä muiden eukkoje kanssa.
Siinä ei auttas maamme laulukaan. - Ei niin pahaa
>VASTAUS nimim..*VAIMO* Muista ettet jätä hyvää miestä noin pienistä syistä..
Muista ,että tämä kirjoittelu on sellaista sosiaalista kontaktia ,eikä muuta..
Nämäkin naiset jotka käskevät sinun erota ,missäs ne roikkuvat varatut naiset
täällähän ne ovat hakemassa miehiä ja toista kirjoittaa,
kuten tämäkin.eiiiiiiiiii- eiiiiiii
Jos tarkoitit minua, että "varatut naiset notkuvat täällä" niin voin oikaista,
en ole varattu tällä hetkellä, enkä etsi seuraa, tämähän on keskustelu-
palsta, jos et satu tietämään.
Olen leski ja kerroin vain mielipiteeni, "etten kattelis" jos seurustelisin.
Toivottavasti tuli selväksi !
- been there,done that
No just just "ei niin pahaa"... enpä tiennyt minäkään et tämä onkin joku treffipalsta mihin kirjoitin. Jos osaat lukea ja oikein sisäistää lukemas niin alkuperäinen viestin aloittaja pyysi kokemuksia ihmisiltä joilla on ollut sama tilanne.
Joten suksi sudaniin jos ei ollut keskusteluun muuta annettavaa. - mikään panopuu ole
Olen sinkkunainen, ja ilmossani lukee, että vapaat miehet ja etsin tositarkoituksella.
Silti varatut miehiä seksiä hakevat, ja jopa matkojen päästä olisivat valmiit tulemaan hakemaan nautintonsa. Kerronkin heille, että mitä mä varatulla teen, jos kerran itse olen vapaa. Nautintoa saisin..Höpö, höpö, en tarvitse varattua, sillä vapaita miehiä kyllä löytyy.
Itseäni yököttää koko touhu, sillä olin erittäin pitkässä avioliitossa, ja arvostan uskollisuutta.
Ota ero, sillä miehesi ei todellakaan arvosta sinua, kun toimii noin. - Hauki-silakkaa
Jos mies roikkuu treffilinjoilla ja vielä maksaa siitä vaikka seurustelee tai on parisuhteessa, on hän kykenemätön aitoon rakkauteen ja välittämiseen.
On harmi niiden naisten kannalta, jotka ottavat nämä neitsyt-miehet todesta, he kun osaavat olla hurmaavia halisuukkien lähettäjiä ja niin vähäeleisiä, että menevät todesta naisiin.
Itselläni tälläinen ystävä, joka taitaa kyllä olla kohta entinen, ei ole mitään järkeä kilpailla toisten naisten kanssa koko ajan miehen huomiosta.
Miettikää te turhat naistennaurattajat mitä olette vakisuhteessanne menettämässä ekonne typerässä pönkittämisessä. Pitääkö sitä koko iän vanhana eläkeläisenäkin vielä testata onko kysyntää! Nuoret miehet taitavat olla tässä suhteessa aidompia! - varovaisuus hyvä
alkoholisteja saakin helpolla netin kautta, osaavat näytellä alussa, kunnes kaikki paljastuu.
Usen liian myöhään, jopa avioon on menty?- ........
miehet ei usko et pitkässä parisuhteessa vaimo jättää, jos pettävät.
- Miehesi ei
suhtaudu sinuun vakavasti.
Hän on jäänyt kiinni aiemmin ja olet antanut anteeksi. Olet itse luonut ilmapiirin jossa tämä on "sallittua" vaikkakin kiukkuat asialle. Olet näyttänyt, että et mihinkään lähde, mikään ei muutu - joten hän saa jatkaa.
Nyt en moralisoi ollenkaan naisia ketkä hänen ilmoituksiinsa vastaavat - se on sitten jo toinen juttu.
Et voi syyttää miestäsi jos itse olet sallinut asioinen mennä näin.- *vaimo*
Näinkö se sitten menee, onko ainoa keino lopettaa koko parisuhde kun puhe ei häneen auta. Ikävä juttu tämä on lastenkin kannalta. En kyllä anteeksi antaessani kuvitellut joutuvani uudestaan samaan oravanpyörään. Tämä ei ainakaan ollut minun tavoitteeni ja ei tuntunut olevan hänenkään koska vaadin jo silloin häntä poistamaan kaikki ilmoitukset ja näin olen joka kerta tehnyt kun niitä on ilmennyt. Erota hän ei silloinkaan halunnut kun sitä ensimmäisen salasuhteen jälkeen ehdotin joten mistä ihmeestä tässä nyt mättää. Olisi jo silloin vaihtanut naista, jos se hänen tavoitteensa nyt on.
- no johan....
*vaimo* kirjoitti:
Näinkö se sitten menee, onko ainoa keino lopettaa koko parisuhde kun puhe ei häneen auta. Ikävä juttu tämä on lastenkin kannalta. En kyllä anteeksi antaessani kuvitellut joutuvani uudestaan samaan oravanpyörään. Tämä ei ainakaan ollut minun tavoitteeni ja ei tuntunut olevan hänenkään koska vaadin jo silloin häntä poistamaan kaikki ilmoitukset ja näin olen joka kerta tehnyt kun niitä on ilmennyt. Erota hän ei silloinkaan halunnut kun sitä ensimmäisen salasuhteen jälkeen ehdotin joten mistä ihmeestä tässä nyt mättää. Olisi jo silloin vaihtanut naista, jos se hänen tavoitteensa nyt on.
MInun mielestäni sinä omalla toiminnallasi olet tavallaan antanut luvan tälle miehen toiminnalle. MIksi mies ei jatkais treffailua, kun sinäkin sen sallit pysymällä suhteessa. Mieshän käyttää kiltteytäsi surutta hyväkseen. MIksi mies päästäisi irti tutusta ja turvallisesta, kun samalla voi saada muutakin sivussa sitoumuksetta. Näytä, että et hyväksy asiaa missään muodossa ja laita se kävelemään.
Enkä ymmärrä puhettasi "lasten kannalta". Olette olleet kirjoituksesi mukaan 30 vuotta yhdessä, joten lapsenne on ilmeisesti aikuisia. Kuinka pohjalle annat itsesi polkea lasten takia. Jos lapsesi romahtavat eronne takia, siksi että sinä et hyväksy vieraita naisia, niin ei siellä ihan terveellä pohjalla lapset ole.
Sinä et ansaitse moista elämää. Laita kunnolla tuulemaan ja älä salli enää päivääkään oista käytöstä itseäsi kohtaan. - *vaimo*
no johan.... kirjoitti:
MInun mielestäni sinä omalla toiminnallasi olet tavallaan antanut luvan tälle miehen toiminnalle. MIksi mies ei jatkais treffailua, kun sinäkin sen sallit pysymällä suhteessa. Mieshän käyttää kiltteytäsi surutta hyväkseen. MIksi mies päästäisi irti tutusta ja turvallisesta, kun samalla voi saada muutakin sivussa sitoumuksetta. Näytä, että et hyväksy asiaa missään muodossa ja laita se kävelemään.
Enkä ymmärrä puhettasi "lasten kannalta". Olette olleet kirjoituksesi mukaan 30 vuotta yhdessä, joten lapsenne on ilmeisesti aikuisia. Kuinka pohjalle annat itsesi polkea lasten takia. Jos lapsesi romahtavat eronne takia, siksi että sinä et hyväksy vieraita naisia, niin ei siellä ihan terveellä pohjalla lapset ole.
Sinä et ansaitse moista elämää. Laita kunnolla tuulemaan ja älä salli enää päivääkään oista käytöstä itseäsi kohtaan.Lapset on teini-iässä vasta siis nuorena on tämä meidän taival yhdessä alkanut.
- yks vaan
*vaimo* kirjoitti:
Se että kiellät miestäsi "salasuhteet" ei nyt ainakaan auta.
Keinoja on oikeastaan jäljellä vain 2. Joko todella eroat (uhkailu ei auta vaan pitää ihan todella tehdä se) tai sitten annat maistaa omaa lääkettään. Sekin voi toimia. Tähän tulee kommenttia että lapsellista kostaa mutta itse ajattelen sen niin että samat säännöt molemmilla. Joko ilmoitat miehellesi että olet alkanut itse samaan hommaan tai sitten "jäät kiinni" hänelle jotenkin. Ehkä häneltä siinä kohtaa voisi löytyä halua sopia parisuhteenne säännöistä. Usein ei tule ajateltua miltä itsestä tuntuisi jos toinen osapuoli toimisi kuten itse toimii.
- *vaimo*
Mitäköhän tuo tuumaisi, jos laittaisin samalle treffisivustolle oman ilmoituksen? Ymmärtäisiköhän se silloinkaan? Toisaalta en ole seuraa hakemassa eikä tässä tilanteessa tuntuisi muutenkaan hyvältä sotkea muita tähän kuvioon. Vaikka mistä sitä tietää jos sitä löytyisikin joku hyvä ehdokas. Siltikin haluan aloittaa uuden suhteen "puhtaalta pöydältä" jos sellaiseen ryhdyn vielä joskus. Mutta ideasi miehen "hereille ravistamisesta" oli ihan hyvä.
- yks vaan
Kokeile ihmeessä. Onhan se keinona vähän kyseenalainen muita miehiä kohtaan mutta jos ilmoitat olevasi varattu niin et johda harhaan. Jos varattua lähtee tavoittelemaan niin voi olettaa että tietää "realiteetit". Eli eiköhän siinä ole kyse lähinnä seikkailun ja seksisuhteen hakemisesta.
Sitten pitäisi vielä miettiä että mikä on tavoitteesi. Jos se on "jäädä kiinni" miehellesi, niin hänen pitäisi itse ottaa sinuun yhteyttä tai sitten sinun häneen. Ellet ole kuvalla liikenteessä niin muutenhan ei miehesi huomaa että olet siellä pyörimässä. Ja jos laitat sinne kuvasi niin ota huomioon että palstalla saattaa pyöriä joku sinun/miehesi tuttu/tutuntuttu jolloin soppa kasvaa äkkiä vähän laajemmaksi.
En oikein usko että pöytäsi on riittävän puhdas uuden suhteen aloittamiseen kun et ole vasta kuin harkitsemassa eroa, joten eiköhän tuo toimisi vain miehesi herättelyyn ja motivointiin suhteenne sääntöjen osalta. - pippidipoppedipuu
Otan osaa , olet joutunut kauheaan tilanteeseen:(
Olen nyt muiden vastaajien mielipidettä vastaan hieman. Olisiko se oikeasti paras keino, että alentuisit miehesi tasolle? Vaikutat tosi hienolta ja hyvätahtoiselta ihmiseltä! Etkö sotisi enemmän itseäsi vastaan? Jos tilanne on jo tuollainen, että miehen toiminta on jatkuvaa ja pettäminen toistuvaa, sitä tuskin enää paljon parannetaan mustasukkaistamalla häntä.
Minunkin sulhoni löysi eräänä baari-iltana suuteluseuraa toisesta naisesta. Hän tosin katui sitä ja kertoi itse tapahtuneesta, joten annoin sen anteeksi, aivan kuten Sinäkin. Minullakin on tietenkin mielessä käynyt kaikenlaista, ja aivan alkushokin aikaan olisi kieltämättä ollut houkuttelevaa antaa takaisin samalla mitalla - mennä juhlimaan ja vaihtaa huulten kosketuksia jonkun tuntemattoman kanssa. Ymmärsin kuitenkin, ettei se toisi mitään hyvää tilanteeseen. Mieheni suudelmat eivät sillä poistuisi, eikä minun oloni olisi parantunut. Olisin vain liannut itseni olemalla jotain muuta, kuin oikeasti olen. Päätin, etten minä ole sellainen - en pettäjä, enkä kostaja.
Jos kultaseni eksyy vielä jonkun toisen luokse, uskon meidän tiemme pariskuntana päättyvän siihen. Ymmärrän siis täysin, ettet Sinäkään voi jatkaa enää samalla tavalla miehesi kanssa, koska hänen käytöksensä on ollut toistuvasti niin loukkavaa. Jokin muutos on tultava, ja sen muutoksen on lähdettävä miehestäsi.
Toki ymmärrän, että on vaikeaa lähteä suhteesta, jos siinä on ollut melkein 30 vuotta. Se voi olla - ja usein onkin - pelastamisen arvoinen. Silloin herättely voi olla se oikea keino. Sinun kannattaa olla kuitenkin rehellinen itsellesi: kirjoitit "Siksi minua harmittaa, etten osannut tehdä tästä loppua jo heti kun asia minulle ensimmäistä kertaa selvisi. Siitä olisi nyt jo vuosia ja minulla ehkä olisi uusi ja parempi elämä." Jos asia todella on noin, niin mieti, mihin haluat käyttää voimiasi.
Mihin ratkaisuun ikinä päädytkin, voimia siihen!:) Älä kuuntele liikaa minua, äläkä ketään muutakaan - me olemme vain tienviittoja. Todellinen suunta löytyy kuitenkin omasta sydämestäsi:) Onnea matkallesi!
- Taas petetty?
Tunteeko kukaan nimimerkillä "Johan on kumma!" Suomi24:n sivuilla seikkailevaa miestä?
- vatruska
Miksi sinulle oli merkityksellistä nostaa esille; "Olen hoikka, ihan mukavan näköinen nainen, muttei sekään tunnu hänelle riittävän. ?"
Itse pitkässä, uskollisessa, uusiutuvassa ja intohimoa sisältävässä avioliitossa eläneenä ajattelen, että mieheni pysyy minulle uskollisena omasta valinnastaan. Mikäli mieheni ei näin haluaisi enää toimia, olisi luontevaa lopettaa liitto.
Hoikkuus ei todellakaan ole se asia, joka on merkityksellisin tekijä parisuhteen uskollisuudessa. Miehesi on tehnyt valintansa; hän haluaa jännitystä, uusia kokemuksia; ehkä jopa vähän runsaampia muotoja...Eikö ole jo aivan selvää, ettei hoikkuus ja ihan mukava ulkonäkö riitä?
Pelasta itsesi ennen tautia tai sitten hyväksyt tuon käytöksen. Tuskin hän voi lopettaa. Jaksamista.- yks vaan
Oliko tuo nyt ihan pakollista? Jos tuossa tilanteessa nainen onnistuu kokemaan olemaan edes jotenkin "hyvä" ja riittävä, vaikka vain omassa mielessään, niin tarviiko lähteä epäilemään että mies haluaakin juuri jotain muuta ulkonäöllisesti? Tuskin se pettäminen ulkonäöstä kiinni on.
Ja helppohan se on uskollisesta liitosta huudella, eri asia on saada ukkonsa tuollaisesta kiinni ja vielä vaikeampaa todella lähteä vuosien suhteesta josta vielä lapsia. - *vaimo*
Kiitos tästä kommentista. Ajattelin minäkin aikoinaan, että meillä on pitkä ja uskollinen liitto ja luotin mieheeni täysin. Tietenkin se on hänen oma valintansa ettei näin ole. Niin, eihän se tietenkään ole mikään ulkonäöllinen kysymys ja voi olla että isompia tissejä kaipaa tai jotain muuta mitä tämmöisellä luuviululla ei ole tarjota. Tämä ei kuitenkaan muuta sitä asiaa, että vietämme edelleen aikaa yhdessä, teemme asioita, matkustelemme ja ulkoilemme koiramme kanssa yhdessä, keskustelemme, harrastamme ja ylllätys yllätys on meilläkin seksiä. Joten ei tässä ole kyse siitä, että ulkonäkö pelkästään suhdetta pitäisi kasassa, vaan jokin muu tässä nyt mättää.
- Miehesi ei
.. jatkaa vielä..
Kyllä tässä aloittajalla on kaksi vaihtoehtoa, lähteä tai jäädä. Jäämällä hän hyväksyy miehensä käytöksen ja sitten on enää turhaa itkeä sitä, että sama toistuu ainavaan.
Mies on tässä jo kerran jäänyt kiinni, luvannut lopettaa, mutta silti vain jatkanut. Mitä tämä nainen on tehnyt?
Kumpi tässä on vaikempaa, hyväsyä ja sietää - mies ei kuunapäivänä muutu, vai ottaa itseään niskasta kiinni ja aloittaa oma uusi elämä - kuka tietää mikä siellä aloittajaa odottaa. Itkeminen täällä on tuhaa, faktat ovat ne mitkä ovat. Teot ratkaisevat ja tässä mies on osoittanut, että ihan sama - hän haluaa pitää seikkailunsa.
Me naiset liian usein hyväksymme - hiljaisesti jäämällä. Siihen hänkin on oppinut ja käyttää oppimaansa.. ikävä juttu.- yks vaan
Niinpä. Vaihtoehdot on lähteminen ja jääminen. Jälkimmäiseen vaihtoehtoon ehdotinkin sitä oman lääkkeeen maistattamista miehelle. Ei tule muuta uutta mieleen jäämisväihtoehdossa koska puhe ei tehoa.
- NÄIN ON
Miehesi haluaa mudokasta naista. Itse olen ylipainoinen ja varattu...., vienti on ollut kova:). Ja ihanaa:). Monet miehet sanoo et oma vaimo näyttää naapurin teinipojalta:(. SORRY. Yleensä tavataan vaimon zumbatunnin aikana.
- Wege_
Onko kellään kokemusta siitä että mies olisi hakenut apua tuohon "riippuvuuteen"?!
- *vaimo*
Niin tämä kiinnostaisi minuakin, kun tuntuu, että homma on täysin hallitsematonta hänellä. Kun kuitenkin monesti on luvannut tämän touhun lopettaa, muttei siihen näytä itse pystyvän. Homma on kuin huumetta hänelle. Jotenkin tuntuu niin ikävältä tuo eroaminenkin, jos kyse on kuitenkin riippuvuudesta. Mahdollisuus nettideittailuun rauhassa hänellä on koska minä teen päivätyötä ja hän taas vuorotyötä. Tosin hyvin hän näyttää siellä viihtyvän kun olen poissa kotoa, käyn kaupassa tai haen lapsia harrastuksesta. Eli aina kun en ole paikalla. Hän voi käydä sivustolla jopa 10 kertaa päivässä. Kohta tässä menee yöunet kun ajattelee tätä asiaa. Tosiaan jos joku muu on selvinnyt tästä hommasta kuiville eroamatta, haluaisin ehdottomasti kuulla miten.
- avomies29
*vaimo* kirjoitti:
Niin tämä kiinnostaisi minuakin, kun tuntuu, että homma on täysin hallitsematonta hänellä. Kun kuitenkin monesti on luvannut tämän touhun lopettaa, muttei siihen näytä itse pystyvän. Homma on kuin huumetta hänelle. Jotenkin tuntuu niin ikävältä tuo eroaminenkin, jos kyse on kuitenkin riippuvuudesta. Mahdollisuus nettideittailuun rauhassa hänellä on koska minä teen päivätyötä ja hän taas vuorotyötä. Tosin hyvin hän näyttää siellä viihtyvän kun olen poissa kotoa, käyn kaupassa tai haen lapsia harrastuksesta. Eli aina kun en ole paikalla. Hän voi käydä sivustolla jopa 10 kertaa päivässä. Kohta tässä menee yöunet kun ajattelee tätä asiaa. Tosiaan jos joku muu on selvinnyt tästä hommasta kuiville eroamatta, haluaisin ehdottomasti kuulla miten.
Samoja ongelmia, mutta meillä vaimoke viettää kaiket illat eri sivustoilla
hengailemassa nettikavereiden kanssa. Sen vielä ymmärtää, että
jos muutaman kerran viikossa kirjoittelee nettikavereille, mutta hänellä
on lähtenyt täysin mopo käsistä. Tämä on vaikea asia ottaa puheeksi
hänen kanssaan. - yks vaan
*vaimo* kirjoitti:
Miehesi varmasti on tosiaan jotenkin riippuvainen ko touhuun mutta se että miksi hän on ko sivustolle alunperin eksynyt on kuitenkin aika iso kysymys. Ja kun hän etsii vimmalla sieltä naista niin hänhän toimii täysin päinvastaisesti kuin sinulle sanoo. Siis että haluaa olla sinun kanssasi suhteessa. Se kuitenkin loukkaa sinua ja vaikka hän nyt on riippuvainen niin kyllä siitä riippuvuudesta pääsee eroon jos haluaa. Voipi tulla vieroitusoireita alkuun mutta pääsee siitä silti eroon jos on riittävän suuri motivaatio.
Ellet halua että miehesi sitä jatkaa niin kaipa sinun on pakko laittaa hänet valitsemaan. Sinä tai nettideittailu. Ja siis ihan käytännön tasolla, jos jatkaa vielä niin muutat vaikka pois alkuun kuukaudeksi ja katsot sitten onko ukko tullut katumapäälle. Herättely voisi olla hyväksi. - *vaimo*
avomies29 kirjoitti:
Samoja ongelmia, mutta meillä vaimoke viettää kaiket illat eri sivustoilla
hengailemassa nettikavereiden kanssa. Sen vielä ymmärtää, että
jos muutaman kerran viikossa kirjoittelee nettikavereille, mutta hänellä
on lähtenyt täysin mopo käsistä. Tämä on vaikea asia ottaa puheeksi
hänen kanssaan.Jaaha, se on nyt ikähaarukka levinnyt 18-55 vuotiaisiin. Eikö 18 ole aika nuori 46 vuotiaalle miehelle. Vois melkein olla oman tyttären ikäinen. Voi luoja sentään.
- Sileex
Nimim "vaimo" tuollaiseen mieheen minäkin törmäsin noin vuosi sitten eräällä deittipalstalla. Oli alkuun kuvattomalla profiililla, eikä siviilisääty näkyvissä. Myöhemmin ihan reilusti kuvan kanssa, usealla deittipalstalla ja status "varattu" tai avoliitossa näkyvillä. Tämä mies on pääkaupunkiseudulta ja 47 v. On mitä ilmeisemmin tosi riippuvainen nettideittailusta, chattailystä ja naisten huomiosta. Muuten oli kyllä todella mukava ja kivan näköinen, nopeaälyinen ja huomioon ottava kaveri. Sääli hänenkin avovaimoaan.
- takakiree
Näis jutuis kai olettaa että muutkin toimivat samoilla periaatteilla kuin itse vaan niinhän asiat eivät mene.Itseäni suorastaan ällöttää varatut miehet.jotka etsivät seksiseuraa.Sen verran kunnioitan itseäni ja miehen vaimoa/avovaimoa etten varattujen miesten vonkauksiin lähde.Siinä satuttaa ainakin itseään ja sitten sitä tuntematonta osapuolta.Sanonkin miehille että olen uskollinen heidän vaimolleen/avovaimolleen kun eräs ei siihen kykene...Näillä minä potkin eteenpäin,taaplatkoon toiset omalla tyylillään.Asiathan synkkaavat kun löytää samoilla periaatteilla kulkevan puoliskon ja semmoisen kaikki löytäköön;)
- luotto meni
vaimo ei aina osaa eikä pysty netissä käymään, eli hyvä on miehen pelata kotoa käsin,vaikka vaimo istus lähellä sukkaa kutoen, kuvitellen et kaikki hyvin ja ollaan onnellisia.
Katalia voi jotkin olla ja jopa nauttivat siitä? - elämä opetti
Varattujen kanssa ei kannata vehdata naisten, sillä lopulta kaikki on naisen syytä, mieshän on viaton vaikka olis valehdellu, jopa vaimot on tätä mieltä.
- Petetty voittaja
Minulla on ollut pettäjä mies. Mikään ei riitä. Jatkuva naisten ihailu onse tärkein asia hänelle. Jätin. Pahaa teki, meillä pienet lapset, mutta minä en suostunut enää. Anteeksi en antanut vaan se oli kerrasta poikki.
Nyt kun olen netissä seuraa etsinyt, en vastaa varatuille enkä ota mitään kontaktia moisiin miehiin. En halua kellekkään muulle vaimolle sitä tunnetta mikä minulla oli. Sama pätee varmasti varattuihin naisiin. Miehet..älkää koskeko. Se että asia ei kuulu muille kun kaksi aikuista ihmistä tekee keskenään jotain ei pidä alkuunkaan paikkaansa! Päinvastoin! Silloin loukataan avio/avo puolisoa ja monesti myös lapsia. Pettäjä jää AINA kiinni. Jossei sillä sekunnilla niin aika nopeaa. Niinhän tämä ex miehenikin jää..jokaisen uuden naisen kanssa. Hän on tiensä valinnut mutta minä pysyn kaukana tuollaisista jatkossakin.
Sinulle vaimo sanon: lähde! lapsikin ymmärtää. Terapia on ihan yhtä tyhjän kanssa jos miehesi ei ole siihen avoin. Vain pitääkseen liittonsa hän voi siihen suostua, mutta käytös tuskin tulee loppumaan heti..tätä voi jatkua vielä vuosia! Lähde hyvä ihminen, kunnioita itseäsi sekä lapsia! Voimia!- Vuoroin vieraissa
Minä olen petetty vaimo ja minulla on profiili, jossa etsin vapaita miehiä, kerron itse olevani aviossa. En halua vastata varatuille mutta samat ukkomiehet vaan lähettelevät ehdotuksiaan. Jotkut oikein pohdiskelevat miksi ihmeessä toinen varattu ei kelpaa.
Haluaisin vain pienen seikkailun itselleni. Mutta en varatun kanssa.
- kova kokemus
Totta, minäkin olin yli 20 vuotta aviossa, jossa mies petti heti alussa ja sitä oli koko ajan, en antanut koskaan anteeksi, mutta odotin muutosta, eipä muuttunut.
Viimein paljastui vuosien salainen suhde ja hain avioeron.
Muutin pois ja sanon kyllä, sitä tuskan määrää on vaikea kuvailla, siinä kärsi lapset ja muutkin sukulaiset.
Niin ovelasti mie käyttäytyi ja valehteli, ihmettelen näin jälkeenpäin, miksi hän niin teki.
Valehteli koko ajan, tässä yksi esimerkki, käytös ei muuttunut, sillä mukaan tuli vielä väkivalta minua kohtaan, koska aloin eroa järjestellä.
Ei olisi halunnut erota, mutta ei olisi halunnut lopettaa salasuhdettakaan.
Hyvä että pääsin siitä ihmisestä lopullisesti.
Hyvää oloa toivon kaikille saman kokeneille ja ei kannata mennä varattujen kanssa pelehtimään, siitä ei hyvää seuraa. - Wege_
Minulla tilanne että mies hakee apua tuollaiseen käyttäytymiseen. Tälläistä jatkunut jo pari vuotta, lähdin jo kerran ja palasin, se auttoin joksikin aikaa. Ja kun seuraavan kerran jäi kiinni, sovittiin että hakee apua. En ole lähipiiriltä asiaa salaillut ja sitä kautta sain miehen ymmärtämään että ei ole normaalia tälläinen käyttäytyminen. Ja itse pyysi että jos auttaisin avun saannissa.
Ja nyt vaan kiinostaa onko ketään päässyt tästä vaivasta eroon ja onko ketään jaksanut olla siinä miestä/naista tukemassa? - maailman menoa
Tulee vaan mieleen, että onko näillä varatuilla miehillä niin huono itsetunto, että pitää nettideittipalvelussa egoansa pönkittää ja saada huomiota muilta naisilta. Tätä ei vaan pysty tajuamaan. Onko enää miehiä jotka on suoraselkäisiä ja tajuaa sen, että jos on suhteessa ei muita silloin tapailla. Netissähän kuka tahansa voi olla mitä tahansa, vaikka kuinka ihana ja symppis, mutta todellisessä elämässä taas ihan jotain muuta.
- lapsia tahi ei..
Oma mieheni jäi koukkuun siihen kehuun ja ihastumisen tunteeseen. Aina pitää olla jotain säpinää. Koti ei riitä, ei vaikka mitä tekis. On pakko saada huomioo ja kehua muualta ja aina naisilta. No siksi kyseessä on ex mies. Ei tuota ala kattomaan kk saati vuosi tolkulla. Kavereiden kanssa baari reissut onki ihan jotain muuta jne. Hulluinta on, että ihminen tulee kotiin...rakastaa muka niin kovasti jne..joopa joo!
Kantsii lähtee. Se on paljon parempi kuin riutuu onnettomana kun toinen kaipaa niin sairasta määrää huomiota, että omat lapsetki jää sen takia. - Lähde jo
En tajua, miksi viitsit vaivautua edes kirjoittelemaan tänne. Jätä tuollainen mies.
Älä esti syitä toisista naisista vaan miehestäsi. Hän luultavasti uskottelee eroavansa tms, koska muuten kukaan itseään kunnioittava nainen ei kauaa jaksa häntä (lue: varattua) katsella. Näitä toisia naisia jymäytetään myös. Hän todennäköisesti saa heidän luottamuksensa esittämällä rehellistä kertomalla olevansa varattu. - *vaimo*
Kirjoitin tänne siksi, että yksinkertaisesti ottaa niin aivoon, että pakko saada purkaa tätä vähän ensin ennenkun tekee mitään ratkaisua suuntaan tai toiseen. Sairasta touhuahan tuo on sen tajuan ja tajuan senkin että mahdollisuudet parempaan ovat hyvin vähissä. Se mitä mies ei itse tajua on se, että minä tiedän näistä ilmoituksista, enää vaan en ole viitsinyt hänelle sitä kertoa. Todennäköisestihän homma jää siihen, että netissä naisia naurattelee, siihen viittaaa jo sekin jos ovat ympäri Suomea. Mutta silti minun ymmärrykseni mukaan treffi-ilmoitus on seuranhakuilmoitus, ei mikään keskustelupalstan juttutuokio ja siksi olenkin varpaillani, koska eihän voi tietää mihin lopulta homma johtaa. Tämä taas on keskustelupalsta ja tänne saa ja on ehkä tarkoituskin purkaa mieltä painavia asioita tai saada aikaan keskuselua ja kuulla toisten mielipiteitä.
- yks vaan
Tämä on tosiaan keskustelupalsta ja täällä saa keskustella vaikkei se mitään tilanteeseen itsessään auttaisikaan.
Itse olen tukalissa tilanteissa huomannut että kaikkein raskain vaihe on se epätietoisuus, kun ei tiedä minkä ratkaisun tekisi. Kun tuota tilannettanne miettii niin en kyllä näe mitään mahdollisuutta että tilanne ratkeaisi odottelemalla, siis että miehesi jotenkin itsekseen tajuaisi lopettaa nettideittailun. Ja mitä pidempään hän siellä pyörii sitä todennäköisemmäksi käy että hän ottaa seuraavan askeleen joka on sitten jo ihan livetapaaminen jonkun naisen tai useamman kanssa.
Eli ellet tuossa tilanteessa halua jatkaa (sekin tietysti valinta mutta sen kanssa voi olla raskasta elää kun siinä kulkee mukana epäluottamus toista kohtaan) niin kannattaisi kyllä nostaa kissa pöydälle ja sopia miehen kanssa pelisäännöistä. Joko deittailu loppuu tai sitten hän jatkaa sitä ja eroatte tai itsekin alat tapailemaan muita miehiä. Miehet ovat usein aika omistushaluisia, tuskin haluaa jälkimmäistä vaihtoehtoa. Tulevaahan ei voi tietää, voi olla tietysti että tulee myöhemmin taas kiusaus laittaa ilmoitus nettiin mutta katkaisee ainakin sen tilanteen tässä ja nyt ja tee selväksi että hän jää aina kiinni ja seuraavalla kerralla sinä lähdet.
Toki on varmasti miehellä riippuvuutta ja se voi olla sairautta mutta sinäkin sairastut ja samalla koko perheenne tuossa tilanteessa. Jos miehellä on halua parantua niin tekee sen eteen jotain.
- yksi elämä
Täällä tuntuu olevan hurskaita ihmisiä että ihan itkettää. Tosiasia on kuitenkin että suurin osa ihmisistä pettää kumppaniaan. Uusista avioliitoista suurin osa päätyy eroon ja näyttää vahvasti että usein hypätään suoraan suhteesta toiseen. Etenkin naiset...
Nyt vaimo sulle erittäin hyvä neuvo. Lopeta uhrina olo. Jos ukkos on sulle muuten hyvä sano sille että homma ok. Laita ittes nätiks ja lähe ulos kavereides kanssa ja katso mitä elämä tuo tullessaan. Tee oma profiili nettiin. Nauti elämästä äläkä pilaa omaasi. Jos et kestä, hae heti eroa. - pianotte
Se, että SUURIN osa pettää, ei ole tutkimusten mukaan totta. Ainakaan vielä, vaikka pettäminen varmasti yleistymässä onkin.
Nykyään sosiaalinen media, maailman seksistyminen ja lääketiede on vaikuttanut osaltaan siihen, että seksi ja suhteet ovat helpommin yhä suuremman osan ihmisistä saavutettavissa. Erektiolääkkeet mahdollistavat miesten heilumisen naismarkkinoilla yhä pidempään ja antavat rohkeutta yhdenyön sutinoihin. Tuskin kukaan jo potenssiongelmista kärsivä haluaisi kokeilla onneaan vieraan lyylin kanssa. Huomiosta ja ihastumisesta tulee kiihottavaa valtapeliä, johon kehittyy varsin nopeasti riippuvuus.
Riippuvuudet voidaan luokitella tietyssä vaiheessa sairaudeksi ja niistä voi toipua, vaikka hiton haastavaa se on. Ihailusta ja ihastumisesta sekä jännityksestä pudottautuminen "arkeen" on todellakin vaikeaa. Ei mahdotonta. Puolisolla on aina rankkaa ja oman elämän löytäminen puolison toiminnasta huolimatta on tärkeää. Voimia kaikille tässä tilanteessa eläville. - narsismiako?
kun olis saanukki mennä ulos, mutta petturi vahtii vaimoaa tosi tarkasti, vaikka itse pettää.
Mistähän moinen käytös johtuu?- paattipsyko?
Se on sairaus,lähentelee psykopaattia, kaikki on vain häntä varten,vahtii mustasukkaisesti vaimoa tai tyttöystävää, silti kokee itse olevansa vapaa seurustelemaan toisten naisten kanssa. Suhde saattaa johtaa väkivaltaiseen käyttäytymiseen, eräänlaiseen kostoon jos vaimo etsii muuta vaikka vain ystävä/seuralaisseuraa erilaisiin tilaisuuksiin. Jos voi päästä irti tämän kaltaisesta ihmisestä on hieno asia löytää oma elämänsä.
- yksi elämä
Tutkimusten ongelma on että suuri osa valehtelee niissä. Sosiaalisen paineen vuoksi on erittäin vaikea tunnustaa edes tutkimuspaperille omat säädöt. Ravintolassa lähestyvistä naisista yli puolet ovat parisuhteessa kun hieman niitä enemmä jututtaa. Elämme erittäin mielenkiintoisia aikoja, sosiaaliset suhteet ovat todella kovassa muutoksessa. Parisuhteen psykologiassa ympäristön paine on varmasti suurin käyttäytymiseen ja häpeän tunteeseen liittyvä asia. Kun paine ja suvaitsevaisuus lisääntyvät, tulevat kaappipettäjät yhä useammin esiin. Avioliittokin voi kokea järisyttävän muutoksen seuraavan 50 vuoden aikana.
Jos puoliso vahtaa toista osapuolta tarkasti on syytä epäillä sosiopatiaa tai narsismia. Silloin on syytä ryhtyä heti toimenpiteisiin. Ongelmana on että nämä ihmiset ovat todella häikäilemättömiä. Kannattaa ottaa yhteyttä omaan kuntaan, kirkkoon tai lähimmän kaupungin alueella olevaan vapaaehtoisjärjestöön. Minuuttiakaan ei kannata odottaa vaan lähteä heti. Meillä on vain yksi elämä, käytä se hyvin eteenpäin katsoen. - Tai ota itse selvää
Mitäpä jos vaimo antaisit sen miehesi käyttämän profiilin nimen, niin otan selvää puolestasi mitä miehelläsi on oikein mielessä.
Vai haluatko edes tietää?
Palvelus naiselta naiselle! - *vaimo*
Tein kuten ehdotettiin, perustin oman profiilin samalle sivustolle, edes kuvaa en ehtinyt laittaa kun jo hävisi miehen profiili palvelusta. Eikä ole toistaiseksi ilmestynyt uudestaan.
- yks vaan
Oho, otitko mieheesi yhteyttä sitä kautta, tunnistiko hän sinun profiilisi vai miksi luulet että hävisi miehen profiili palvelusta?
Kannattaa tarkistaa muutkin saitit, esim zoosk ja match ja mitä niitä onkaan.
- *vaimo*
Luultavimmin jostain tunnisti profiilin, en oikein muuta selitystä keksi kun se tapahtui samoihin aikoihin. No tältä erää tämä jäi tähän, mutta katsotaan mitä tulevaisuudessa tapahtuu.
- yks vaan
Oliko profiilissa jotain mistä miehesi olisi sinut voinut tunnistaa? Osasi ilmeisesti sitten ainakin epäillä että sinäkin olet aktivoitumassa sillä saralla?
Jos miehesi on sinut sieltä tunnistanut ja siksi sieltä häipynyt niin on hyvin mahdollista että siirtyy tai on jo siirtynyt toiseen deittipalveluun.
Otitko omasi jo pois? Todennäköisesti miehesi seuraa sitä kuitenkin jos sinut tunnisti. Miehesi saattaisi olla pakotettu ottamaan asian kanssasi puheeksi jos huomaa että sinä jatkat puuhaa omalta osaltasi. Nyt luulee (tai tietää) että olit siellä vain häntä vakoilemassa, voipi olla kova pala huomata että pysyt siellä vaikkei hän enää siellä olekaan. Tai vaihtoehtoisesti oikeuttaa saman itselleen. - *vaimo*
yks vaan kirjoitti:
Oliko profiilissa jotain mistä miehesi olisi sinut voinut tunnistaa? Osasi ilmeisesti sitten ainakin epäillä että sinäkin olet aktivoitumassa sillä saralla?
Jos miehesi on sinut sieltä tunnistanut ja siksi sieltä häipynyt niin on hyvin mahdollista että siirtyy tai on jo siirtynyt toiseen deittipalveluun.
Otitko omasi jo pois? Todennäköisesti miehesi seuraa sitä kuitenkin jos sinut tunnisti. Miehesi saattaisi olla pakotettu ottamaan asian kanssasi puheeksi jos huomaa että sinä jatkat puuhaa omalta osaltasi. Nyt luulee (tai tietää) että olit siellä vain häntä vakoilemassa, voipi olla kova pala huomata että pysyt siellä vaikkei hän enää siellä olekaan. Tai vaihtoehtoisesti oikeuttaa saman itselleen.Juu niin hän siirtyi toiseen palveluun, nyt roikkuu täällä Suomi24:ssä, jossa hänellä on myös profiili tuolla yhteisössä. Tässä S24:n palvelussa hän onkin näitä "vanhoja naamoja" jotka on alusta saakka olleet näillä sivustoilla. Enpä vaan käsittänyt, että yhteisökin toimii jonkinlaisena treffailusivustona.
- Petetty minäkin
"Olisi mukava kuulla mikä näissä varatuissa niin kiinnostaa ja myös kokemuksia muilta joilla mies samassa koukussa."
Sinä siis ymmärrät miehesi seuran hakua, sanot hänen olevan koukussa.
HALOO miehelläsi on aikomus hakea seksi seuraa..... Ei riitä että olet hänelle täydellinen? Sun täytyy olla vielä enempi.
Miehet on sikoja, kuten erään ystäväni mies, teki häämatkalta treffejä, naisen kanssa minkä oli löytänyt iskurista. Kai heillä on suhde vieläkin. En tiedä, mutta miehen ilmoitukset pyörii joka treffi palstalla.
Minä nakkaisin ukon ulos, hyi helvetti.
Olet normi tyhmä rouva, ymmärrä nyt ettet ainakaan voi kakkosta syyttää jos miehelläsi on pano, kun kerran suhtaudut noin kevyesti asiaan.- _siru_
Jokainen elää kuten haluaa, toiset on hyvinkin mustavalkoisia ja vetää rajat heti. Toiset haluaa asioita ajatella pidemmän kaavan kautta. Mutta kysymykseen: "Olisi mukava kuulla mikä näissä varatuissa niin kiinnostaa ja myös kokemuksia muilta joilla mies samassa koukussa." ei taida ainakaan tuon ensimmäisen osan kohdalta tulla vastausta sillä nuo kyseiset naiset jotka tuollaisiin varattujen miesten ilmoituksiin vastaa pyörii tuolla uskottomuus-palstalla.
- yksi elämä
Hyvä vaimo
Nyt kampaamoon ja väriä tukkaan. Sitten baanalle. Älä mieti turhaan toisen tekemisiin vaan ota elämästä kaikki irti. Lupaan että sun murheet haihtuu kun keskityt kerrankin vain itseesi. Ja hei, miehesi ei ilmeisesti ole läpensä paha tapaus jos huomasi sun profiilin, eikä siihen puuttunut millään tavalla.
Toivottavasti tulee mukavia ihmisiä vastaan. - kokenut oon
Samaa suosittelen mä myös, jos ei erota halua niin ottaa oman elämän hallintaan ja aikaa itselle. Omia ystäviä, omia harrastuksia, kaikkea mahdollista mikä on ihan omaa. Pian se mieskin huomaa, että vaimolla onkin oma elämä eikä ole riippuvainen miehen touhuista. Leuka pystyyn vaan.
Se jatkuva vahtiminen tekee vaan sairaaksi ja samalla siinä tuhlaa omaa elämäänsä ihan turhaan. Mies kun ei ilmeisesti kuitenkaan tuosta miksikään muutu joten muutu sinä vaimo ja ala elää itselles. - jugolando
Mielenkiintoista.. Näin nuorena miehenä vanhempia tylkavereita ja muita tuttavapiirin äijiä seuratessa oon yhden yhteisen asian huomannu.. Eihän noilla irstailla vanhoilla papoilla ja miehillä oikeen muu oon enään mielessä ku naiset jne..
Jos miettii miks on porukka niin irstasta ja pitää hakea kaikkea jännitystä ni johtuu vaan siitä, ettei oo ikinä viittiny tehä asialle mitään vaan on antanu sellasten ajatusten elää ja kasvaa.. Viljelty sitä irstautta ja jännitystä minkä vieraastta naisesta saa.. se on ku huumetta mitä on pakko saada lisää.
Eli kyllä se siitä lähtee että tekee ittelleen selväks ettei halua pettää ei edes ajatuksissa.. kun salliii ajatuksissa pettämisen sitä on helppo siirtyä nettiin ja siitä sitte ihan fyysiseen kontaktiin...
Ite tossa ku nettideittejä harrasti niin huomasin nuo ajatukset ittessäni kun oli se ihana kulta löytyny.. ja kyllä sitä täytyy myöntää et välillä käyny mielessä et pitäskö taas hakea jännitystä mut kun miettii et mitä kaikkea sitä itellään on niin eipä paljoa kiinnosta seuranhaku varattuna.. ehkä vähän sama ku vetäsis käteen.. hetken huuma ja taas uudestaan pakko vetää et tulis ees siedettävä olo.. :)
Onneks osaa aitoa rakkautta arvostaa..
Voimia. .en tiiä oliko tästä pohdinnasta nyt mitään apua.. - pienenistä ei hätkäh
asiaa..oma akka on riittänyt aina ja näin molemminpuolinen uskollisuus ja luottamus ei siinä sivullisii tarvita. ompahan ainakin yks perhe yhdessä
- _neito_
Oman kokemuksen mukaan juuri varatut miehet on ne jotka kirjottaa mielenkiintoisesti ja kauniisti, mutta kun keskustelemaan aletaan alkaa valitus siitä kuinka vaimon kanssa on vaikeaa, vaimo ei ymmärrä jne... tai ollaan juuri eroamassa. Tällä perusteella sitten yrittävät oikeuttaa omaa toimintaansa kun hakevat jotain salasuhdetta. Itse en koskaan tuollaiseen lähtisi mukaan, en halua satuttaa kenenkään vaimoa. Muutenkin minusta moinen toiminta on aika alhaista näiltä varatuilta miehiltä.
- Jj
Täällä yleistetään ja syytetään miehiä. Ajattepa niinpäin että jos miehellä on perhe ja lapset mutta hän ei ole rakastellut vaimon kanssa kolmeen vuoteen kun vaimoa ei nyt asia kiinnosta. Hän on jo kyllästynyt omaan käteen. Mitä hänen pitäisi mielestäsi tehdä? Joo, arvaan ajatuksesi - mies on mielestäsi surkimus! Sitä minäkin. Hän voisi käydä välillä muiden ihanien naisten luona. Ja jatkaa elämää onnellisena oman perheen ja lasten kanssa.
- ei saa pettää
Ei voi olla tärkein asia elämässä, miehen penis!
- wanhako
Itse olen aviossa, eipä ole kummoista. Ja onneksi riittää riittä varattuja miehiä. Joiden vaimot antaa ukolleen 1-4 kertaa vuosi. Ehkä vaimojenkin pitäisi osata sängyssä muutakin kuin maata kuin tukki..
Kyllä ne aviossa olevat miehet kaipaa romantiikkaa, erotiikka ja oikeaa kunnon seksiä ja panoa. Jos sitä ei kotoa saa, se haetaan muualta. Mitä sydän ei tiedä, sitä se ei sure. Ja jos suree, se on sitten sen aika..
Ja kyllä, naimisissa olevan kanssa on turvallisempi seikkailla, koska kumpikaan ei halua menettää sitä mikä on se arki. Ja vanhemmilla naisilla on todella kysyntää.- wywy
Miksi sun oma liittosi sitten on niin kehno, et pitää jakaa varatuille miehille?
"Ehkä vaimojenkin pitäisi osata sängyssä muutakin kuin maata kuin tukki"????
Kuka sinulle on kertonut, että vaimo antaa pettäjämiehelle 1-4 krt/v? Tämä mieskö, joka vonkaa sun pöksyihin? Haukkuu siinä oman vaimonsa huonoksi sängyssä ja kehuu sinut taivaisiin...? Ja sinä uskot? HyväHyväHyvä...
Jatka samaan malliin. - wanhako
wywy kirjoitti:
Miksi sun oma liittosi sitten on niin kehno, et pitää jakaa varatuille miehille?
"Ehkä vaimojenkin pitäisi osata sängyssä muutakin kuin maata kuin tukki"????
Kuka sinulle on kertonut, että vaimo antaa pettäjämiehelle 1-4 krt/v? Tämä mieskö, joka vonkaa sun pöksyihin? Haukkuu siinä oman vaimonsa huonoksi sängyssä ja kehuu sinut taivaisiin...? Ja sinä uskot? HyväHyväHyvä...
Jatka samaan malliin.Mun oma mies sattuu olevaan vaan huono sängyssä... Joten jos parempaa on tarjolla, niin mikä ettei... Ja ei koskaan ole kyse kuin seksistä ja nautinnosta... Tavataan - nautitaan ja jatketaan oma elämää.. Kaikille se ei käy- mulle se käy ja hyvä niin ja sama on tapaamillani miehillä. En voisi kuvitella heistä ketään osaksi elämääni - eikä he minua. Otetaan mitä tarvitaan ja jaksetaan, sitä arkea paremmin.. Kummankaan puolisot ei taatusti tiedä, jos tietäisi - niin tuskinpa se ongelma olisi...
Voin olla huora tai ihan mitätahansa mielestäsi - mutta olenpa onnellinen näin. Eikä haukkuminen saa mieltäni muuttumaan. Yhtään miestä ei tarvitse vokotella - ihan ovat itse olleet aloitteen tekijöitä tapaamisiin... Ja jos eroaisin, en mene naimisiin uudelleen ja jos olisin joskus kimpassa - olisi oleminen vapaata - kuhan tauteja ei tuo kotiin.... Elämässä voi myös saada - eikä vain pelkästään antaa...
- vai mitä
netissä ei oo yhtää hyvää seuranhaku deittiä!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315570Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283589HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2772451- 1281773
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1291484Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3791435Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101223- 131163
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76952- 115905