Minun öinen aloitus oli itketty pois, niin tekasen uuden nyt.:))
Lumimyräkkää on täälläpäin ja Japanissa maanjäristys.
Tulin tuossa mieleen vaan sellainen asia, että heijastaako ihmiset näillä foorumeilla omaa heikkoa itsetuntoaan toisiin ihmisiin?
Eikös se ole niin, kun ei ole sinut itsensä kanssa, niin ei voi hyväksyä muitakaan ihmisiä?;)
Näin minä ainakin ajattelen.
Teinpä tässä joutoaikana soittolistan.;))
http://www.youtube.com/watch?v=jmN3ieWrzlk&playnext=1&list=PL23FE64646A2DBA25
Huomenta!;)
8
100
Vastaukset
Huomenta ja kohta hyvää yötä. Pikku unet on pakko vetäistä kun tuo yöhuki loppui. Lunta pyrytti oikein kunnolla ja nyt on maantiet loskaisia ja paskaisia.
Ihan viisaasti aattelit, niin kai se sitten on. Mutta kyllä täällä on henkisistä ongelmistakin kärsiviä ihmisiä, kuka enempi ja kuka vähempi. Kieroilu on tämän palsta yksi taakoista. No, kaipa tuo joskus rauhoittuu.Katsotaan kerkeänkö sulle vastata.;)
Juuh, tuli tuo myräkkä nyt uudelleen.....tännekin..
mutta me ei mahdeta häriintyneille mitään, sitä varten on psykiatrit.;))
- joo noi uutiset
voi kukin lukea lehdestä ihan itse.
No tietenkin voi, enhän minä kaikkea edes kertonut vielä, olihan siellä se tsunamikin.;))
- taitaa taas kerran
Satumainen.Nainen kirjoitti:
No tietenkin voi, enhän minä kaikkea edes kertonut vielä, olihan siellä se tsunamikin.;))
pahasisuisella nuttura kiristää?
- !!!
taitaa taas kerran kirjoitti:
pahasisuisella nuttura kiristää?
Vaihdevuodet, vaihdevuodet.
Onhan tota lunta tuprutellut eilen ja viimeyön aikana parikymmentä senttiä.
Tälle palstalla näyttää pesiytyneen harvinaisen herkkähipiäistä porukkaa ja kerran nekkuun saatuaan eivät voi enää jatkaa elämäänsä normaalisti, vaan jatkuvasti purkavat pahaa oloaan muihin kirjoittajiin palstalla.
Pistetään sit jotain tuubittaenkin :)
http://www.youtube.com/watch?v=OZo3hVBHv04&feature=relatedJuuh, lunta tupaan ja jäitä porstuaan ja huomenta samalla.;)
Herkät on hipiät, ei voi mitään.;))
Kiitos tuupista pyrähdän nyt tuonne toiselle osastolle, tämä oli pikavisiitti tänne.:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5205642Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255229Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.302550- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 681175
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731011Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958