Pikkusiskoni menee naimisiin

ikisinkku.

Toki olen iloinen uutisista, mutta oma "kohtalo" on alkanut mietityttämään entistä enemmän. Tulenko itse koskaan löytämään ketään ja pääsenkö ikinä naimisiin asti. Viimeistään nyt alkaa suvun säälittelyt ja voivottelut siitä, miten minunkin nyt tulisi joku löytää. Miten päädyn vanhaksi piiaksi loppu elämäkseni.

Tällä hetkellä tilanne näyttää ihan oikeasti siltä. Pitäisi yrittää jotenkin aktivoitua ja löytää paikkoja, joissa miehiin voisi tutustua. Huoh, tällaiset uutiset muistuttaa aina siitä, miten ankeaa elämää sitä itse elääkään.

8

201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sir_eino

Minunkin yksi pikkusiskoni on naimisissa ja hänellä on lapsiakin. Äh.

• Mun pikkuveli menee kesällä naimisiin ja silläkin on jo kaksi lasta.

• Lycka till

Onnea vaan pikkusiskolle.

• Heh, minun tuttavapiirissä tulee vain eroja... No onneksi olen siitä onnekkaassa asemassa että minun ei tarvi niitä kestää, ikisinkkuna olemisessa tämäkin hyvä puolensa. Meitä on muitakin ikisinkkumiehiä suvussa, niin ei ole mitään pelkoa siitä että joku sanoisi jotain tilanteestani.

• freedo.m1977

Mun sisko on vuotta vanhempi ja hän ollut jo yli vuoden naimisissa ja lapsi. Itse siis 34-vuotias ja yksin. No elän yksin. Ei ole muutakaan mahdollisuutta.

• jackaroo

Eipä minulle siskoja tai veljiä ole, mutta kyllähän sitä itsekin alkoi pikkuhiljaa huolestumaan kun lähes kaikilla kavereilla se tyttöystävä tai avopuoliso alkoi löytymään jo tuossa pari vuotta sitten. Ja nyt sitä on entistäkin enemmän huolissaan kun noiden kavereiden pikkuveljillä/siskoillakin on jo omat puolisonsa ja itse sitä on ihan yksin. Jotain on pakko tehdä, sillä en todellakaan aio odottaa sitä hetkeä kun olen vieläkin yksin ja kaikki muut ovat jo naimisissa tai jo eronneitakin.

• öhö

Kyllähän tuo huolettaa kun paljon nuoremmat serkutkin pariutuu oikealta ja vasemmalta...

• Suku sammuu

Mulla on yksi veli ja yksi sisko. Ollaan kaikki yli nelikymppisiä, ja sinkkuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      86
      1809
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      136
      1260
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1090
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      956
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      77
      897
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      84
      838
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      826
    8. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      817
    9. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      799
    Aihe