Pikkusiskoni menee naimisiin

ikisinkku.

Toki olen iloinen uutisista, mutta oma "kohtalo" on alkanut mietityttämään entistä enemmän. Tulenko itse koskaan löytämään ketään ja pääsenkö ikinä naimisiin asti. Viimeistään nyt alkaa suvun säälittelyt ja voivottelut siitä, miten minunkin nyt tulisi joku löytää. Miten päädyn vanhaksi piiaksi loppu elämäkseni.

Tällä hetkellä tilanne näyttää ihan oikeasti siltä. Pitäisi yrittää jotenkin aktivoitua ja löytää paikkoja, joissa miehiin voisi tutustua. Huoh, tällaiset uutiset muistuttaa aina siitä, miten ankeaa elämää sitä itse elääkään.

8

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sir_eino

Minunkin yksi pikkusiskoni on naimisissa ja hänellä on lapsiakin. Äh.

• Mun pikkuveli menee kesällä naimisiin ja silläkin on jo kaksi lasta.

• Lycka till

Onnea vaan pikkusiskolle.

• Heh, minun tuttavapiirissä tulee vain eroja... No onneksi olen siitä onnekkaassa asemassa että minun ei tarvi niitä kestää, ikisinkkuna olemisessa tämäkin hyvä puolensa. Meitä on muitakin ikisinkkumiehiä suvussa, niin ei ole mitään pelkoa siitä että joku sanoisi jotain tilanteestani.

• freedo.m1977

Mun sisko on vuotta vanhempi ja hän ollut jo yli vuoden naimisissa ja lapsi. Itse siis 34-vuotias ja yksin. No elän yksin. Ei ole muutakaan mahdollisuutta.

• jackaroo

Eipä minulle siskoja tai veljiä ole, mutta kyllähän sitä itsekin alkoi pikkuhiljaa huolestumaan kun lähes kaikilla kavereilla se tyttöystävä tai avopuoliso alkoi löytymään jo tuossa pari vuotta sitten. Ja nyt sitä on entistäkin enemmän huolissaan kun noiden kavereiden pikkuveljillä/siskoillakin on jo omat puolisonsa ja itse sitä on ihan yksin. Jotain on pakko tehdä, sillä en todellakaan aio odottaa sitä hetkeä kun olen vieläkin yksin ja kaikki muut ovat jo naimisissa tai jo eronneitakin.

• öhö

Kyllähän tuo huolettaa kun paljon nuoremmat serkutkin pariutuu oikealta ja vasemmalta...

• Suku sammuu

Mulla on yksi veli ja yksi sisko. Ollaan kaikki yli nelikymppisiä, ja sinkkuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe