hiusten kasvu fast-shampoo

pirkkkolii

Sain tällä palstalla vinkin Fast-shampoosta ja hoitoaineesta ja olen kokeillut syyskuusta asti ja kasvu on todellakin selvästi vahvempaa. Hiusten kasvua voi siis selvästi stimuloida myös ulkoisesti vaikka joku väitti jollain palstalla että ei voi. Tuo Fast sisältää ainakin aminohappoja joita on hiuksissa ja huomasin aika pian käytön aloituksen jälkeen että hiukset vahvistui kovasti. Olen kyllä siinä mielessä todella tyytyväinen että en ole löytänyt sellaista tuotetta aiemmin jonka tehon olisi jotenkin huomannut. Biotiini vahvistaa myös. Onko teillä muita vinkkejä vaikka muista pillereistä, tavanomaisia prio... ym en lähde ostamaan, mutta jos on jotain perusravinteita yms.

13

5021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirkku kakkonen

      Mistäs sitä shampoota saa?

    • Biotiini nro.1

      Minulla ei toiminut kyllä lainkaan :D

      • fast-

        ei minullakaan, taitaa olla ihan humpuukia........


    • jaa'a

      Saattaahan se olla uskomusjuttukin, mutta Piimaxin pitäisi ihan oikeasti toimia tai ainakin todella monet kyseistä tuotetta käyttäneet suosittelevat:) Voihan tietysti olla myös hiuskohtaista, toisiin vaikuttaa, toisiin ei...

    • 22

      Ulkoisesti hiusten kasvua EI VOI nopeuttaa. Se nyt ei vain ole mahdollista.

      Hius kasvaa hiustyvestä, ihon sisältä. Aineenvaihdunnan ravintoaineet vaikuttavat hiuksen kasvuun ja rakenteeseen. Geeniperimä vaikuttaa hiuksen paksuuteen ja elinikään ja kasvutahtiin. Jos joku hivenainepuutos hidastaa kasvutahtiasi niin puutoksen korjaamalla saat kasvutahtisi sinulle parhaimpaan nopeuteen. Ravinto- ja geeniseikka.

      Hiusten latvojen kulumiseen ja katkeiluun voi vaikuttaa ulkoisesti, mm välttämällä kovakouraista käsittelyä ja hoitamalla hiustyypin mukaisesti.

      Mikään shampoonvaihdos ei kuitenkaan voi vaikuttaa hiusten kasvua selvästi nopeuttavasti. Kesäkin tekeen enemmän ;D Ja biotiinivajeen korjaaminen vaikuttaa parin kuukauden kuluttua, hieman.

      • geneettinen juttu.

        just näin, shampoon tarkoitus on puhdistaa hiukset ja päänahka, millään aineilla ei voi ulkopuolelta nopeuttaa karvojen kasvua, se on geeniperimä millai karvat kasvaa.


    • ...

      mistä tuota saa?

    • bullshittii

      Nyt on pakko kommentoida kyseistä shampoota. Omistan ainakin 10 eri shampoota, osa tuuheuttavaa, osa kosteuttavaa ymymym.
      Ostin fastin koska halusin nopeuttaa hiusten kasvua. Jostain kumman
      syystä koko kevät oli kamalinta tukka-aikaa, hiukset katkeili pienissä muutaman millin osissa, koko tyyny oli täynnä hiushöttöä, suihkun ritilät tukkeutui hiuksista , tukka venyi kuin purkka ja ja näytin ihan Rölli-peikolta monta kuukautta. Tuskailin ja mietin jos kyse oli suoristusraudasta, mutta olin raudan omistanut jo kauan eikä ongelmia ennen ollut.
      Muuton jälkeen purnukka jäi kaappiin ja käytin muita hiustuotteita ja hiukset yhtäkkiä paranivat kuin taikaiskusta.
      Tänään pitkästä aikaa pesin Fastilla hiukseni kun halusin jotain puhdistavampaa kuin yleensä mutta kappas, kun sivelin hiuksiani, lattia oli taas täynnä pientä millien pituista hiuspätkää ja tukka venyi kuin purkka, kuivatessa koko pehko oli ihan kuiva hamppukasa!!!!
      Lensi roskiin koko tökötti, hoitoainetta myöten. >:(

    • Fast+biotiini

      Olen käyttänyt kuukauden ajan Fast -shampoota ja hoitoainetta. Lisäksi olen kyseisen ajan syönyt Biotiini -tabletteja (2/pvä) ja kalsium-tabletteja yhden päivässä. En ole huomannut hiuksissa mitään eroa ainakaan parempaan päin. Minullakin hiuksia on lähtenyt erityisen paljon tämän kuurin aikana. Kasvunopeudessa, jota olen tarkkaillut juurikasvun avulla, ei ole tapahtunut mitään muutosta edelliseen. Harmittaa, koska maksoin edellä mainituista Fast -tuotteista ja muista tableteista noin 60e ... turhaan. Lähikaupasta olisi saanut vastaavan tuloksen aikaansaavat aineet paljon edullisemmin. En suosittele, mutta aion silti käyttää nuo aineet loppuun. Tuli mitä tuli.. :s

    • Assa3

      Olen aloittannuut fast shampoo ja hoitoaine 02.08.13 ja tänään on 09.08.13 just viikko. Ei yhtä muutosta. Lyhyempi kuin aikaisemmin ja kuiva. Olen pettynyyt.oliko teidan tukkakin kuiva? En uskalla enä käytä siitä.

    • Harhautettu

      Myyrmannin apteekin "osaavan" neuvonnan seurauksena tuli hanittu perheelle lopulta kolme pakettia Nix'iä, paljon helpommalla olisi päässyt jos olisi antanut rahat hyväntekeväisyyteen. Tuote on täyttä roskaa, itse meinasin että hyönteismyrkytöntä olisi syytä olla, mutta vakuutuin kun lupailtiin että "tämä saattaa tehota jopa kertakäsittelyllä"
      Paranix auttoi kerralla, nyt on 6 päivää kammattu ja etsitty jos jotain vielä löytyisi.

      Apteekin proviisorin kanta asiaan oli etteivät ota vastuuta tuotteen myymisestä, eli ei palautusta edes avaamattomalle paketille, koska tuotteella on voimassa oleva myyntilupa. Suosittelen välttämään kyseistä putiikkia

    • Testaaja1

      Voin sanoa että fast tuote toimii. Kampaaja pilasi hiukseni ja minulta leikattin hiukset pois (Halusin ne pois)
      Sit menin aptekkiin ja minulle ehdottiin fastia ostin sen ja nyt olen hetken käyttänyt ja olen huomannut kasvun minulla on jo kivan kokoinen siili tukka joka hieman kiharoitu kun minulla on luonnon kiharat eli kun kayttäà tuotetta oikein sääntöjen mukaan se toimii .
      Suosittelen

      • Uskokoonkentahtoo

        Heh, heh mitä satua ,hiukset kasvaa noin 1-1,5 cm kuukaudessa niitä ei voi millään shampoilla nopeuttaa ,se on geeneissä millaiset hiukset sulla on .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe