kotisivut: http://eurooppa3.com
Viimeisin levy: pakko matkustaa, julkaisut v. 2001
Jäsenet: v.v. riihiluoma, panu riihiluoma, keke sipilä, macce taanila ja mika lundgren. Toivottavasti lähtevät joskus vielä keikoillekkin...älä unohda minua.
eurooppa 3 / eurooppa3.com
6
3589
Vastaukset 6
- Näkkäri
Olispa muuten älyttömän siisti juttu jos lähtisvät keikalle. Mä matkustaisin vaikka Suomen halki jos vois nähdä livenä. Toista samanlaista ei ole eikä tule.....
- Minä...
Itsekin löysin kaverit vasta noin puolivuotta sitten ja vei kyllä meikäläisen mukanaan. Todella hyviä biisejä! Heidän kotisivuiltaan ymmärtää että vääntävät harrastusmielessä. Itse kyllä sanon kuulemani perusteella, että ovat kyllä täysin ammattilaisia!
- Dark Kitty
Minä... kirjoitti:
Itsekin löysin kaverit vasta noin puolivuotta sitten ja vei kyllä meikäläisen mukanaan. Todella hyviä biisejä! Heidän kotisivuiltaan ymmärtää että vääntävät harrastusmielessä. Itse kyllä sanon kuulemani perusteella, että ovat kyllä täysin ammattilaisia!
Vesa eli se laulaja niin se on mun kummisetä ja se tulee imppariin aina tiistaisin joskus illal
- !!!
Minä... kirjoitti:
Ammattilaisia kyllä ovatkin. Jostain luin, kotisivulta?! että vuonna 2010 olisi tavoitteena kesällä keikkoja.
- Y
No Nythän ne kuulemma alkaa keikkailemaan taas. eli ei sun kovin kauan tarvinnut odottaa:)
- Y
Nythän ne kuulemma lähtevät keikoille. ei sun kovin kauan tarvinnut odottaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606