kotisivut: http://eurooppa3.com
Viimeisin levy: pakko matkustaa, julkaisut v. 2001
Jäsenet: v.v. riihiluoma, panu riihiluoma, keke sipilä, macce taanila ja mika lundgren. Toivottavasti lähtevät joskus vielä keikoillekkin...älä unohda minua.
eurooppa 3 / eurooppa3.com
6
3532
Vastaukset
- Näkkäri
Olispa muuten älyttömän siisti juttu jos lähtisvät keikalle. Mä matkustaisin vaikka Suomen halki jos vois nähdä livenä. Toista samanlaista ei ole eikä tule.....
- Minä...
Itsekin löysin kaverit vasta noin puolivuotta sitten ja vei kyllä meikäläisen mukanaan. Todella hyviä biisejä! Heidän kotisivuiltaan ymmärtää että vääntävät harrastusmielessä. Itse kyllä sanon kuulemani perusteella, että ovat kyllä täysin ammattilaisia!
- Dark Kitty
Minä... kirjoitti:
Itsekin löysin kaverit vasta noin puolivuotta sitten ja vei kyllä meikäläisen mukanaan. Todella hyviä biisejä! Heidän kotisivuiltaan ymmärtää että vääntävät harrastusmielessä. Itse kyllä sanon kuulemani perusteella, että ovat kyllä täysin ammattilaisia!
Vesa eli se laulaja niin se on mun kummisetä ja se tulee imppariin aina tiistaisin joskus illal
- !!!
Minä... kirjoitti:
Ammattilaisia kyllä ovatkin. Jostain luin, kotisivulta?! että vuonna 2010 olisi tavoitteena kesällä keikkoja.
- Y
No Nythän ne kuulemma alkaa keikkailemaan taas. eli ei sun kovin kauan tarvinnut odottaa:)
- Y
Nythän ne kuulemma lähtevät keikoille. ei sun kovin kauan tarvinnut odottaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017403
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83008- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211820