Vällyjen väliin..

17 ja 6

Olen reilu kolmekymppinen mies ja tavannut samanikäistä naista nyt muutaman kerran.

Kysymykseni suuntautuu lähinnä naisille eli miten naiset reagoivat jos mies ei halua sänkypuuhiin heti vaan tutustua toiseen ensin kunnolla? Siis kun yleensä tuntuu vallitsevan ajatus että miehet alkaa heti vonkaamaan...

Itsellä ei ole kiinnostusta intiimiin kanssakäymiseen vielä vaikka kumppani on hyvännäköinen ja minun mieleen haluan vaan selvittää ensin onko meissä
riittävästi yhteistä.

7

628

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 26

Jos mies vonkuu heti seksiä, niin ei tuu toisia treffejä. Vaikka kuinka eletään
      2000 lukua, niin ei se ainakaan mun kohdalla tarkoita, kaikki heti ja nyt.

• tutustu rauhassa

Olet fiksu mutta harvinainen laji miesten keskuudessa.

• Järkevä tunnut olevan. Itsekin haluan ensin tutustua ja antaa tunteen kehittyä ennen kuin ajattelen seksiin ryhtymistä.

• Trzza

Tavallaan aika vaikea juttu koska jos et ala heti lähentelemään naista, nainen luulee että hänessä on jotain vikaa tai että itse olet homo. Mutta jos heti alat vonkaamaan, nainen pitää sinua iljettävänä sikana jolle tärkeintä on vain päästä naisen pöksyihin. Siltikin sanoisin että kannattaa edetä rauhallisesti, varmasti suurin osa naisista arvostaa sitä ettei mies halua heti hypätä sänkyyn vaan että ensin tutustutaan kunnolla.

• 14 t 5

Minä olen muuten törmännyt tähän edellisen kirjoittajan tapaukseen jossa laitoin naisen ajatukset sekaisin kun en ampunut kiinni heti :D

Ollaan nyt tavattu muutama kerta mutta edetään hitaasti yhteisellä sopimuksella.

• 14+14

Minusta seksi on luonnollinen osa tutustumista. Jos toisen kokee puoleensavetävänä niin tottakai häntä haluaa myös seksuaalisesti. Tuntuisi oudolta "pihdata", jos on toiseen ihastunut.

Ajattelisin varmaan tuollaisessa tilanteessa, että mies on hakemassa järkisuhdetta. Hän ei ole ihastunut minuun naisena vaan miettii voisinko olla sopiva vai kannattaisiko etsiä vielä parempaa.

• ..............

No tuossa merkkaa sekin, että saako läppäsyn sormille jos käsi miehen reidelle eksyy ja hiljaisuuden vai kerrotaanko avoimesti, että et halua seksiä aikaisessa vaiheessa, koska....

Jos mies avoimesti tästä kertoisi eikä lähdettäisi sellaiseen mitäköhän tuo nyt aattelee kun en tahdo/miksi tuo ei nyt halua mitään intimiiä kanssani-leikkiin, niin tuskinpa haittaa olisi, päinvastoin siitä tulee iso plussa jos noista avoimesti ollaan eikä lähdetä siihen naisten ja miesten ajatusleikkeihin ja pyörittämään pikkujutuista omassa päässä isompaa asiaa kuin se todellisuudessa on.

Toisaalta mä en kyl yhtään tiedä mikä näissä on "heti". Loppuuko se parien treffien vai kuukausien jälkeen. On niin venyviä nuo tutustumisen käsitteet ja se hetikin. Oman mieheni opin tuntemaan vasta siinä nelisen vuoden jälkeen ja vieläkin jaksaa joskus yllättää. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      303
      11669
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5962
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5309
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4399
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4289
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3621
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3618
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3145
    Aihe