Sinkkuuden syyt?

verkkarigansteri

Uskon että suurin osa ihmisistä haluaisi kumppanin, mutta ei jostain syystä sitä saa. Mitkä sinulla ovat suurimmat syyt sinkkuuteen?
Mainitse pari kolme.
Omat syyni ovat:
1.) heikot sosiaaliset taidot
2.) ujous
3.) raivoraittius

59

800

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • and_justice_for_all

      1) Taas kerran potkaistiin pihalle pitkästä suhteesta.
      2) Haluan juuri nyt olla sinkkuna, kunnes en enää halua olla sinkku.
      3) Kukaan jalat alta vievä nainen ei ole hetkeen kävellyt vastaan.(Lue kukaan ajatusmaailmani tyrmäävä sisäinen kaunotar ei ole vienyt järkeäni hetkeen).

    • kolme_porsasta

      1.) naiset eivät ole löytäneet
      2.) ovat jo varattuja
      3.) en keksi

    • jackaroo

      1.) En ole ollut kovinkaan aktiivinen iskemään naisia
      2.) Ujous naisia kohtaan
      3.) Epävarma siitä etten kelpaa kellekään

    • sir_eino

      1) Maanisdepressiivisyys
      2) Maanisdepressiivisyys
      3) Maanisdepressiivisyys

      • sir_eino

        Ai niin. Ja se ettei mulle kuitenkaan kelpaa ihan mikä vaan vaan etsin itselleni ihan oikeasti sopivaa naista josta pidän kovin paljon...


    • 1) Ujous
      2) En tee aloitteita
      3) En ole tarpeeksi kiinnostavan näköinen, että naiset tekisivät aloitteita.

    • ES

      - En ole osannut edes kuvitella, että minulla voisi olla miesystävä ja muutenkaan normaalia elämää.

      - On aina ollut paljon minua suurempia asioita ja ongelmia. Ei mahdollisuutta eikä voimia omaan elämään.

      - Arkuus, ujous; huono itsetunto.

    • en kelpuuta huonoa

      Minulla on yksi syy sinkkuuteeni; Miehet joista minä olisin kiinnostunut ovat aina varattuja. Pari on sattunut kohdalle, joista olisin voinut kiinnostua mutta en ole kelvannut heille. Minusta kiinnostuvat miehet ovat aina jollain tavalla erikoisia ja ongelmaisia enkä kelpuuta heitä siksi. Haluan tavallisen, normaalin miehen.

      • Ei sinulle

        oikeasti tavallinen mies kelpaa. Tavallisia miehiähän suurin osa miehistä on.


      • en kelpuuta huonoa
        Ei sinulle kirjoitti:

        oikeasti tavallinen mies kelpaa. Tavallisia miehiähän suurin osa miehistä on.

        Kyllä minulle kelpaisi oikeasti tavallinen mies, ja suurin osa miehistä on tavallisia. Jostain syystä minä en kelpaa heille (vaikka olen 100% varmuudella normaali ja tavallinen itsekin) ja minusta kiinnostuvat miehet ovat aina jotenkin ongelmaisia. Koska olen kiltti, en kelpaa normimiehille jotka toivovat naisessa olevan "sitä jotakin" (särmää, luonnetta, näkyvää temperamenttia, joiden olemus on jo ensisilmäyksellä "säväyttävä" enkä puhu pelkästä ulkonäöstä vaan nimenomaan olemuksesta). Ongelmaisille miehille kiltti nainen on hyvä vaihtoehto, joille vuodattaa ongelmiaan ja toivotaan, että nainen ymmärtää ja ottaa miehen ongelmat omikseen ja hoitaakseen. Auttaa mieheen "normaaliin elämään". Todella monet "pahat pojat" ovat sanoneet haluavansa kiltin ja ymmärtävän naisen. Minun kuvitellaan olevan sellainen, mutta en ole. Haluan tavallisen miehen, jolla ei ole elämä sekaisin.


      • Kiltti ja kiva mies
        en kelpuuta huonoa kirjoitti:

        Kyllä minulle kelpaisi oikeasti tavallinen mies, ja suurin osa miehistä on tavallisia. Jostain syystä minä en kelpaa heille (vaikka olen 100% varmuudella normaali ja tavallinen itsekin) ja minusta kiinnostuvat miehet ovat aina jotenkin ongelmaisia. Koska olen kiltti, en kelpaa normimiehille jotka toivovat naisessa olevan "sitä jotakin" (särmää, luonnetta, näkyvää temperamenttia, joiden olemus on jo ensisilmäyksellä "säväyttävä" enkä puhu pelkästä ulkonäöstä vaan nimenomaan olemuksesta). Ongelmaisille miehille kiltti nainen on hyvä vaihtoehto, joille vuodattaa ongelmiaan ja toivotaan, että nainen ymmärtää ja ottaa miehen ongelmat omikseen ja hoitaakseen. Auttaa mieheen "normaaliin elämään". Todella monet "pahat pojat" ovat sanoneet haluavansa kiltin ja ymmärtävän naisen. Minun kuvitellaan olevan sellainen, mutta en ole. Haluan tavallisen miehen, jolla ei ole elämä sekaisin.

        Ja säkö luulet, että kiltti ja kiva mies, ei siis mikään paha poika, ei haluaisi, että naisystävä olisi kiltti ja kiva? Mä ainakin haluaisin.


      • m38v, "luuserimies"
        en kelpuuta huonoa kirjoitti:

        Kyllä minulle kelpaisi oikeasti tavallinen mies, ja suurin osa miehistä on tavallisia. Jostain syystä minä en kelpaa heille (vaikka olen 100% varmuudella normaali ja tavallinen itsekin) ja minusta kiinnostuvat miehet ovat aina jotenkin ongelmaisia. Koska olen kiltti, en kelpaa normimiehille jotka toivovat naisessa olevan "sitä jotakin" (särmää, luonnetta, näkyvää temperamenttia, joiden olemus on jo ensisilmäyksellä "säväyttävä" enkä puhu pelkästä ulkonäöstä vaan nimenomaan olemuksesta). Ongelmaisille miehille kiltti nainen on hyvä vaihtoehto, joille vuodattaa ongelmiaan ja toivotaan, että nainen ymmärtää ja ottaa miehen ongelmat omikseen ja hoitaakseen. Auttaa mieheen "normaaliin elämään". Todella monet "pahat pojat" ovat sanoneet haluavansa kiltin ja ymmärtävän naisen. Minun kuvitellaan olevan sellainen, mutta en ole. Haluan tavallisen miehen, jolla ei ole elämä sekaisin.

        "Jostain syystä minä en kelpaa heille (vaikka olen 100% varmuudella normaali ja tavallinen itsekin) ja minusta kiinnostuvat miehet ovat aina jotenkin ongelmaisia. "

        Voisiko tuo johtua siitä, että pyrit joka tilanteessa piilottamaan omat tunteesi, ja näinollen annat miehelle itsestäsi täysin vääriä signaaleita kuin mitä oli tarkoitus ?! Minä ainakin osaan lukea naisen eleitä sen verran huonosti, etten lähde naisen tuntemuksia arvuuttelemaan. Nainen voi ihan luonnollisesti sanoa olevansa kiinnostunut sen sijaan, että jättää sen yleensä kertomatta.


    • Noh; ehkä otsikoisin tämän pikemminkin sinkkuuteni perusteet kuin "syyt":

      1) Liian lyhyt aika pitkän suhteen päättymisestä
      2) En oikein edes tiedä tahdonko enää uuteen suhteeseen
      3) Lapset eivät ainakaan tahdo, että seurustelisin jonkun kanssa

      • sir_eino

        Minkä ikäisiä sulla on?

        Exän poika oli tosi iloinen kun äidillä oli poikaystävä. Sitten se oli surullinen kun erosimme ja uudesta se ei tykkää yhtään.


      • sir_eino kirjoitti:

        Minkä ikäisiä sulla on?

        Exän poika oli tosi iloinen kun äidillä oli poikaystävä. Sitten se oli surullinen kun erosimme ja uudesta se ei tykkää yhtään.

        12 ja 14. - Sepä se, kun ero on aina lapsille niin epäreilua. - Kyllä aikuiset aina selviää, mutta lasten pitää vain "sopeutua". Eikä asiaa auta se, jos ex manipuloi lapsia ja ylläpitää turhaa toivoa asioiden palaamisesta entiselleen... - Itse olen kuitenkin ajatellut, että niin kauan kuin lapseni tarvitsevat minua, olen tässä heitä varten.


      • sir_eino
        xena-183 kirjoitti:

        12 ja 14. - Sepä se, kun ero on aina lapsille niin epäreilua. - Kyllä aikuiset aina selviää, mutta lasten pitää vain "sopeutua". Eikä asiaa auta se, jos ex manipuloi lapsia ja ylläpitää turhaa toivoa asioiden palaamisesta entiselleen... - Itse olen kuitenkin ajatellut, että niin kauan kuin lapseni tarvitsevat minua, olen tässä heitä varten.

        Niin, eikä se tosiaan varmaan tuonikäisille ole helppoa ottaa uutta "isää" taloon jos ero on tuore? Pakko siinä niitä lapsia on ajatella, tietenkin. Ehdit varmasti vielä löytää seuraa myöhemminkin.


      • sir_eino kirjoitti:

        Niin, eikä se tosiaan varmaan tuonikäisille ole helppoa ottaa uutta "isää" taloon jos ero on tuore? Pakko siinä niitä lapsia on ajatella, tietenkin. Ehdit varmasti vielä löytää seuraa myöhemminkin.

        Näin sen näen. Virallisesta erosta on vasta puolitoista vuotta.


      • sos pula-aho

        gallerian mukaan olet varattu?


    • 1. En lähesty ketään, kun ei ole ketään kiinnostavaa näköpiirissä (paitsi yksi mutta siinä on niin monia ongelmia edessä että on toivotonta tai siis hän ei taida olla kiinnostunut ollenkaan).
      2. Kiinnostavat aina varattuja.
      3. Kukaan ei ole ollut kiinnostunut siinä mielessä livessä pitkään aikaan tai jos on ollut niin en tiedä asiasta mitään.
      4. Pieni epäsosiaalisuus.

    • Kolmikymppinen mies

      1) Huono itsetunto, joka estää tekemästä aloitteita koska en halua olla arvostelun kohteena / tulla torjutuksi
      2) Ulkonäkö ei kestä ajan hammasta, status laskee (hoikka mutta vatsa kasvaa, kaljuuntuminen yms. iän merkit)
      3) En liiku ympäristössä, jossa paljon sinkkunaisia, ja kiinnostavat samanikäiset varattuja (kuinkas aina sattuukaan)

      Jep, sitä kuvitteli että pitkän suhteen jälkeen löytäisi helposti uuden kun asunto ja työpaikka ja elämä muutenkin reilassa, mutta eipä moneen vuoteen olekaan mitään tapahtunut... yhtä vaikeaa kuin ennen "sen oikean" löytämistä, monen vuoden seurustelu ei sittenkään kauheasti kohentanut itsetuntoa...

      • Sinkkumies, tre

        Jos pitäisi valita kumppaniehdokas aidon sinkun ja eronneen väliltä, sinkku veisi pidemmän korren. Perustelut: sama elämäntilanne ja lapsettomuus. En on ole kiinnostunut sijaisvanhemman roolista (haluan omia lapsia). Sitä paitsi eronnut on valansa rikkonut, joten jo ihan periaatteesta kiitos ei...


    • Ujous ja epävarmuus, joka kumpuaa ankarasta itsekriittisyydestä.

      Sosiaalisen verkoston olemattomuus ja kiinnostuksen puute sen laajentamiseen.

    • Naisasialooseri.

      1)Olemattomat supliikki/viettelytaidot
      2)Estyneisyys
      3)Sureka itsetunto
      4)Ei kokemusta, mikä on sama asia jos yrittäisi hakea tässä iässä töitä ilman kokemusta
      5)Ujous
      6)Asperger

    • Reipasmies3847534

      Moi, olen sinkku mutta positiivinen silti. Harrastan tai aattelin harrastaa enemmänkin kevyitä suhteita siihen saakka kunnes löytyy sellane oikee kiva nainen mulle jonka kaa asettuu aloilleen. Ei kaikki sinkut oo atm tyyppei tai ujoi niinku annetaan tällä palstan pahasell ymmärtää.

      Meitsin syyt (väliaikaiseen) sinkkuuteen:

      1.) Ei oo sattunu sopivaa vastaan
      2.) Ei oo ollu järjettömästi ollu aikaa.
      3.) Aika kovat mutta samalla realistiset kriteerit vakituisen kumppanin suhteen.

      Olen sinkku, ja tyytyväinen itseeni ja uskon löytäväni jonkun enemmin tai myöhemmin. : D

    • Still single

      1) Liian itsevarma suhteessa siihen miten epävarma olen naisten kiinnostuksesta minuun (naisen pitäisi vaikuttaa erityisen kiinnostuneelta tai olla aktiivinen että uskoisin jota Suomessa vain ei tapahdu)
      2) Vaalea täysin mitäänsanomaton naamataulu joka ei herätä naisissa kipinöitä ensivaikutelmalla tai alkukontakteissa
      3) Vaihtoehdot naisissa, jotka kiinnostuneita, sellaisia, jotka eivät sopisi omaan elämään ollenkaan osasiksi
      4) Aivan liian tottunut naisten seuraan noin muuten vain joka johtaa ajautumiseen juttelututtaviksi
      5) Varsin rajoittuneet sosiaaliset ympyrät joihin vaikea vaikuttaa jolloin naisten kohtaaminen tapahtuu harvoin, tähän lisänä nykyinen baariseuran puute
      6) Totaaliset paskat kokemukset omista ja toisten suhteista, jotka ajavat miettimään mitä mieltä olla parisuhteessa ylipäätään

    • Darth

      Vain pari kolme, kun voisin luetella kymmeniä?
      Ujous, introverttius, tylsä ja hiljainen, loveshy, estynyt persoonallisuus.
      Menen paniikkiin jos nainen lähestyy.
      Sosiaalisten kaveriverkostojen täydellinen puute.
      Tietynlaisesta syrjäytymisestä johtuva itsetunnon puute, joka häiritsee myös koulutuksenmukaisen työn löytymistä, mikä johtaa pitkiin työttömyys jaksoihin, mikä johtaa naisettomuuteen ja itsetunnon romahtamiseen, mikä johtaa...
      ...
      Ehkä kaiken olisi voinut tiivistää vain yhteen sanaan:
      - Kohtalo!

      • opjopjew

        Melkein, kuin olisin itse tuon kirjoittanut. Samat on fiilikset...


    • N(22)

      1.Ahdistuneisuus, mikä tulee esille erityisesti miesseurassa (kumpuaa isään ja veljeen liittyvistä traumoista ja vuosia kestäneestä koulukiusaamisesta poikien taholta)
      2.Huono itsetunto (aiheuttaa ujoutta, tunnemyrskyjä, takertuvaisuutta mielikuviin yms.)
      3.Ei ole löytynyt ketään, jonka kanssa ois "samoilla aalloilla"

    • luulisin ainakin

      En ole tarpeeksi pitkä vaikka olen sentään 175cm.

    • syyni vai

      1) en jaksa riidellä, toisen pitää olla samanlainen just eikä melkeen, jotta viihtyy
      2) haluaisin lapsia, mutta tähän brutaaliin maailmaan en hanki
      3) ujous iskee just niitä tyyppejä kohtaan, joihin tykkäisi tutustua enemmän

    • kolme kohtaa

      Vastaan palstan äänekkäimpien atmn puolesta
      1) Naisten vihaaminen
      2) Naisten pitäminen ei-ihmisinä, arvottomina
      3) Naisten esineellistäminen ja halveksunta

      • Insult to injury

        Ei. Suurimmat syyt monien AT-miesten "kohtaloon on
        1) Naisten nostaminen jalustalle perustuen siihen mitä heille on opetettu naisista joka on ristiriidassa sen kanssa mitä arvoja naiset arvostavat parisuhteissa (seksiä, seksuaalisuutta ja yleistä panetusta)
        2) Naisten arvostaminen ihmisinä eli vaikeus suhtautua naisiin pelkkinä reikänä ja panona joten miehen vaikea saada oikeaa iskemisvaihetta silmään (naiselle tulee miehestä joko saamaton, epävarma tai epämiehekäs kuva ihan tiedostamattomasti)
        3) Paskaiset kokemukset naisista ja jatkuva naisten keljuilu aiheesta kuten tuostakin viestistä saa lukea


    • kriteeri-ihminen

      Olin tosi pitkään eroni jälkeen sinkku. Siis nyt puhutaan vuosista!
      Olin sinkku siksi, että itsetuntoni oli tallottu maanrakoon.
      Sinkkuutani edisti epäluuloisuuteni, en uskaltanut luottaa keneenkään.
      En kiinnostunut kenestäkään, koska sisimpäni oli rikki.
      En uskonut kenenkään voivan kiinnostua minusta oikealla tavalla.
      Lisäksi minulla on lapsia. Ja lapset ovat ykkösasia!
      Yritin tapailla sopivalta suntuvia ehdokkaita, mutten sitten rakastunut heihin.
      Eivätkä he minuun. Luovutin rakkaudesta. En enää toivonut enkä odottanut.
      Sitten onni tippui taivaalta päällleni ja valaistuin! Huomasin, että olen ihan rakastettava ihminen ja nyt saan antaa rakkautta toiselle ihmiselle ja saan sitä itsekin.
      Kriteerini olivat:
      ei alkoholiongelmaa
      päivätyö
      asuu samalla paikkakunnalla
      lapsia pitää olla
      oma asunto
      auto
      sukset
      luistimet
      polkupyörä
      saa olla eläimiä
      koulutuksesta viis, kunhan on sydämensivistystä (kovin kriteeri)
      tunteellinen
      herkkä
      hellä
      siisti
      kriteerit eivät ole tärkeysjärjestyksessä!

    • Maailman paskin mies

      1.) Maailman paskin ihminen, aina on joku parempi
      2.) Maailman paskin ihminen, aina on joku parempi
      3.) Maailman paskin ihminen, aina on joku parempi

    • RookerMoore

      Sinkkuuden syyt:

      1) Tällä naamalla ei saa muuta kuin turpaan
      2) Ujous ja "jäätyily naisseurassa
      3) En jaksa enää edes yrittää

    • Lernan hydra

      1) En juurikaan poistu kotoa
      2) Ahdistaa/pelottaa päästää toinen lähelle (fyysisesti ja etenkin psyykkisesti, ihmisiin kun en pahemmin luota)
      3) Huono itsetunto & melankolisuus ja kaikki ne herkut, mitä edellä mainitut tuo tullessaan.

    • yksinainenvain

      1) Käyn harvoin ulkona
      2) ehkä en ole kedon kaunein kukka, kun ei ruokakaupasta ole kukaan koittanut iskeä mukaansa.
      3) minulla on erittäin korkea moraali, mutta hyvin avoin mieli. Vaikea yhdistelmä ajassa, joka on päinvastoin näyttää olevan löyhä (BB) mutta umpimielinen (PS) :/

    • mr_groove

      Omat syyni:
      1) Suhteellisen tuore ero takana, joten en halua sitoutua kovin tiiviisti
      2) Epäluottamus omiin parisuhdetaitoihin.
      3) Lapseni vuoksi en halua lähteä yrittämään suhdetta kevein perustein.

    • GanjaMan------------

      Muija jätti ja en nyt tunne ketään vapaata naista jota viittis yrittää iskee joten sinkkuna oon. En oo ujo enkä raitis, mut vähän vaikee se on ketään löytää ku ei oo nyt rahaa paljoo käydä paareissa vonkaamassa ja yöllä paarissa ryyppääminen on niin vitun kallista ku ei oo töissä.

    • MIES ....

      Heikko itsetunto.
      ujous

    • KLOT

      Ämmien hyvä valehtelutaito ja paskanpuhuminen on saanut minut pysymään sinkkuna jo kuudetta vuotta.

    • 21

      1. Avioliitto nro 1
      2. Avioliitto nro 2
      3. Lapset

      Ps. Mikä on AT -mies?

    • hjh,hj,kjn,.k

      Naisten yleisimpiä sanomia syitä:

      1) liian ujo
      2) liian hiljainen
      3) vitun ruma
      4) liian läski (180cm/80 kg)
      5) työtön

      Ei kehtaa enää ottaa lokaa niskaan...

    • olen yh

      1) olen yh
      2) olen yh
      3) olen yh

    • Nearly30

      1) En ihastu yleensä ihmisiin, jotka ihastuvat minuun
      2) En ihastu ylipäätäänkään juuri koskaan
      3) Jos ihastun, ihastun yleensä ihmisiin, joilta en saa vastakaikua.

      Miesten pokailuyrityksistä on tullut jo vastenmielisiä ja usein yritän paeta tilanteita, joissa näen että joku kiinnostuu minusta ja aikoo tehdä asialle jotain. Olen luonteeltani avoin ja sosiaalinen ja helpostilähestyttävä. Ulkonäköni on sen verran hyvä että kiinnostan, mutta ei niin hyvä, että pelottaisin epävarmimmat pois, joten välillä tuntuu, että saisin kenet vaan. Paitsi tietysti sen jonka lopulta haluaisin.

    • yh-84

      1) Ujo
      2) Huonot sosiaaliset taidot (porukassa ihan ok mutta sitten kun pitäis jutella jonkun tuntemattoman kanssa kaksin niin menen lukkoon, tai puhua pölpötän mitä sattuu)
      3) Olen yh

      Siinäpä ne isoimmat

    • Sinkkujen sinkku

      Kohta yksi Olen ruma
      Kohta kaksi Olen tyhmä
      Kohta kolme Olen idiootti
      Kohta neljä Olen saamaton
      Kohta viisi Olen liian vanha
      Kohta kuusi Olo on kuin menninkäisellä

      Minut nähdessään naisen silmät muljahtaa yleensä kerran ympäri ja sitten suu vetää voimakkaasti oikealle tai vasemmalle. katse harhailee ja sitten jalat alkavat liikkua normaalia vikkelämmin ja häipyy sitten horisonttiin.

      Ei mitään mahdollisuuksia saada kiinni ainakaan vapaaehtoisesti.

      Niin piti vielä mainita että olen hyvin ikävä ihminen.
      Eikös siinä ole jo syitä riittävästi
      Siis hyvin vaikea sinkkudepressio kyseessä
      Ei parannuskeinoa, ainoastaan pysyminen sisätiloissa ja tv:n katselu hoitona.
      Pysyy kurissa mutta siinä kaikki.
      Pahinta mitä ihmiselle voi sattua on tavata toinen sinkku tai sitten varatun joka inhoaa sinkkuja.

      • Nainen 37 v

        1) En tapaa miehiä juuri missään. Työsuhderomassit eivät käy ja harrastukseni taas ovat niin naisellisia, ettei niissä porukoissa liiku yhtään miehiä. Nettitreffailua olen kokeillut, mutta ne kohtaamiset ovat mielestäni jotenkin epäaitoja, koska tarkoitus on selvästi vain tutustua ja sitten aika nopeasti pitäisi tietää, että onko henkilö kiinnostava vai ei. Joskus olen ajatellut, että jos saman henkilön pääsisi tapaamaan rennosti yhteisen tekemisen merkeissä, esim. harrastuksen, niin saattaisi napatakin.
        2) Minulla on voimakas tarve saada välillä olla yksin. Ahdistun heti, jos toinen vaikuttaa roikkuvalta tai pyrkii liian nopasti lähelle. Kun romanssiyritelmät ovat päättyneet, niin olen oikeastaan ollut helpottunut.
        3) Olen pidättyväinen ja jännitän helposti. Eräs ex-pokaystävä sanoi jotenkin osuvasti, että en osaa "antaa palaa." Hän oli oikeassa.


      • S. Freud
        Nainen 37 v kirjoitti:

        1) En tapaa miehiä juuri missään. Työsuhderomassit eivät käy ja harrastukseni taas ovat niin naisellisia, ettei niissä porukoissa liiku yhtään miehiä. Nettitreffailua olen kokeillut, mutta ne kohtaamiset ovat mielestäni jotenkin epäaitoja, koska tarkoitus on selvästi vain tutustua ja sitten aika nopeasti pitäisi tietää, että onko henkilö kiinnostava vai ei. Joskus olen ajatellut, että jos saman henkilön pääsisi tapaamaan rennosti yhteisen tekemisen merkeissä, esim. harrastuksen, niin saattaisi napatakin.
        2) Minulla on voimakas tarve saada välillä olla yksin. Ahdistun heti, jos toinen vaikuttaa roikkuvalta tai pyrkii liian nopasti lähelle. Kun romanssiyritelmät ovat päättyneet, niin olen oikeastaan ollut helpottunut.
        3) Olen pidättyväinen ja jännitän helposti. Eräs ex-pokaystävä sanoi jotenkin osuvasti, että en osaa "antaa palaa." Hän oli oikeassa.

        Eräs ex-pokaystävä sanoi jotenkin osuvasti, että en osaa "antaa palaa."

        Ex-pokaystävä, haa! Sinä miestennielijä, taidatpa olla tuhma tyttö.


    • Semisti misogynisti

      Olen kuulemma komea, urheilullinen ja kohtapuoliin maisterismies sekä sinkku tahtomattani. Ainoa selitykseni on, että minulla on käynyt vain paska tsägä. Tapaamani naiset ovat aina olleet jossain "vaiheessa". On pitänyt lähteä ulkomaille tekemään väikkäriä, ollut vain sellainen elämänvaihe ettei pysty tai vastaava tekosyy. Parin kuukauden päästä näillä on kuitenkin ollut joku honkkeli, jonka kanssa seurustelevat edelleen.

      Ai, olenko katkera? Kyllä! Vihaanko naisia? Hieman.

      • lajitoverisi.

        Et ole ainoa mies joka on KATKEROITUNUT ja vihaa HIEMAN naisia.

        Niin se vaan on että joillakin meistä on tuollainen osa kun sinulla ja minulla.


    • frangipani

      Ohhoh! Olipa tämä ketju masentavaa luettavaa! Eikö Suomessa oikeasti ole iloisia sinkkuja? Voisin lisätä omaan listaani kai sitten, että muut sinkut ovat niin masentavia, ettei niistä halua riippakiveä itselleen ;) Ei vaan ihan oikeastikin, pää pystyyn nyt siellä, kaikista vähiten se surkuttelu asiaa edistää!

      Miksikö minä oon sinkkustyttö, vaikka oon kohta kolomenkymmenen? No, vaikkapa siksi, että

      1) juuri nyt en keksi mitään ekstraa, mitä kumppani voisi elämääni tuoda. Minua ei vaivaa edes sairaalloinen läheisyydenkaipuu, ja jakselen ihan hyvin itsekseni.

      2) olen viettänyt parissa pitkässä parisuhteessa elämästäni vuosia yhteensä 10 ja puolikkaan päälle, joten ihan hyvillä mielin olen elellyt itsekseni. Ei se niin auvoista elämää ollut epäsopivien kumppanien kanssa. Tarkoitus on kumminkin, ettei tämä sinkkuus kumminkaan olisi pysyvä olotila.

      3) jos ja vaikka haluaisinkin seuraa löytää, niin käyn tosi harvoin sellaisissa paikoissa, joissa sitä olisi tarjolla. Uskon, että yöelämässä liikkuu paljonkin kunnollisia mieskandidaatteja, mutta koska noin yleisesti ottaen oma ja muidenkin mielipide on, ettei baarista mitään löydä, niin kysyntä ei löydä tarjontaa.

    • niin hyvää on

      1 ihastun liian herkästi ja sokeasti
      2 en pelaa pelejä joten ilmeisesti etenen liian nopeasti
      3 ihastun ainan renttuihin ja ongelmaisiin - minulla ei ole kilttien perusmiesten kanssa tarpeeksi yhteistä

      eli jäänkin varmaan yksin.

    • Kolme kovaa

      Yksi. Haluan laatua.
      Kaksi. En ole vielä tarpeeksi laadukas asettamani tasoiselle kumppanille.
      Kolme. En ole koskaan kohdannut ihmistä, johon olisin tuntenut seksuaalista vetoa.

      • Paha pappi

        Kohta kolme on hämmentävä väite. Voi olettaa, että et ole kovin vanha?


      • ja yksi heikko
        Paha pappi kirjoitti:

        Kohta kolme on hämmentävä väite. Voi olettaa, että et ole kovin vanha?

        Oikeassa olet. Olen vaativa itseäni kohtaan ja haluan antaa tulevalle kumppanille parasta. Enkä puhu pelkästään ulkonäöstä, vaan hyvästä itsetunnosta ja terveestä suhtautumisesta seksuaalisuuteen. En ole siis mielestäni vielä riittävän kypsä henkisesti.


    • reantti

      1) Olen aina ollut sinkku ja niin tottunut siihen.
      2) Sairastelin viimevuonna aika pahasti, eikä fysiikka ei ole vieläkään täysin palautunut.
      3) En tapaa naisia paljoa ns. "luonnollisissa" tilanteissa (esim koulu, työt, harrastukset). Baareissa tulee harvemmin käytyä.

    • Cranky_geek

      Hmmm, pitääkin ihan miettiä mitkä kolme vois olla.

      1.) Ei sovi oikein nyt elämäntilanteeseeni.
      2.) En oo juurikaan jaksanu ees ettiä.
      3.) Liian vähän aikaa edellisestä suhteesta.

    • kiltti mies

      1.) liian kiltti
      2.) vinot hampaat
      3) naiset haluu ennemmin kusipää miehiä jotka haukkuu ja arvostelee.
      Kiltit miehet jotka pitä hyvää huolta naisesta ja rakastaa naista sellasena
      kun nainen on jäävät ilman naista

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      258
      5434
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      79
      3184
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2832
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2269
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      82
      2086
    6. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      48
      1876
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1707
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1675
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1647
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      253
      1494
    Aihe