Miksi joku piano on konsertti piano?
No joo, siksi että sitä on käytetty konsertissa, mutta mikäs sen syy on ?
Millä perusteella piano tulee valituksi konserttiin?
Ihmetyttää vain miksi olen nähnyt konsertissa ryssäläisen J.Beckerin, jota en itse pidä edes pianona, mutta Yamahaa tai Hellasta ei näy.
Itsellä on kuitenkin vain hyviä kokemuksia kyseisistä pianoista.
Konsertti piano? Miksi?
5
871
Vastaukset
- 64wys
jos se on flyygeli? On kai niitä halpoja ja kalliita pianoita, eri tasoisia.
- miksi?
No kun se ei edes ollut flyygeli vaan hieman normaalia koristeellisempi pystypiano.
Outoa että pystypiano on konsertissa, ja vieläpä venäläinen.
- Pia-nisti
Noissa J.Beckerin pystypianoissa on omia hienouksiaan. Keskimmäinen pedaali tekee sellaisia juttuja, joita ei ihan joka pianolla saakkaan aikaan. Että ei se J.Becker nyt ihan niin surkea ole kuin väitetään. On niitä huonoja yamahoitakin.
Mikä olisikaan hienompaa kuin yllättää konserttiyleisö päästelemällä pianosta erilaisia ääniä ainoastaan pedaalia käyttäen. Tämä onnistuu ainakin venakolla.- kiinnostunut.
Aiheesta muuaalle...
Millaisia ääniä sieltä keskimmäisen pedaalin takaa sitten tulee? - Pia-nisti
kiinnostunut. kirjoitti:
Aiheesta muuaalle...
Millaisia ääniä sieltä keskimmäisen pedaalin takaa sitten tulee?Sellaisen äänen kuten cembalossa.
Pedaali laskee kielten eteen kankaan jossa on metallin paloja tms kiinni.
Ei kovin moderni juttu, mutta harvinainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760