Näin mies isketään

Miehen näkökulma

28

3330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen27v

Ei tuossa kyllä varsinaisesti mitään iskuvinkkejä ollut eikä juuri mitään uuttakaan. Itse en halua lähestyä miehiä tanssilattialla enkä halua, että mies lähestyy minua siellä, koska nämä miehet haluavat usein vain seksiä.

Sanoisin, että baarista jokainen nainen löytää helposti halutessaan yhden yön seuraa, mutta on todella hankalaa löytää sopiva mies parisuhteeseen.

• Ravintolassa naiset etsivät vain panoseuraa tai ovat pinnallisia ja mikään seura ei kiinnosta, on tosi vaikeaa löytää naista parisuhteeseen.
        Noin ajattelee moni mies. En minä tosin.

• jkföägrl

jonkun tutkimuksen (saatto olla ihan joku pilipalijuttukin..) mukaan noin joka 5ssä miehessä baarissa on seurustelu ainesta.. Ihan tavallisia pällejä ne sielläkin on, samoja jotka käy viikolla siwasta ruokaa tai pyörii hölkkäpoluilla lenkkarit jalassa.
        Ja joo varmasti noin 99,9% miehistä baareissa haluaa seksiseuraa mutta ei se tarkoita etteikö olisi mahdollista että joku heistä saattaisi olla oikeastikin kiinnostunut :)

minua on ainakin baaritutut on usein pyytänyt myöhemmin ulos kahville yms. ja yhden baaritutun kanssa seurustelenkin tällä hetkellä =)

• Baarista
        jkföägrl kirjoitti:

jonkun tutkimuksen (saatto olla ihan joku pilipalijuttukin..) mukaan noin joka 5ssä miehessä baarissa on seurustelu ainesta.. Ihan tavallisia pällejä ne sielläkin on, samoja jotka käy viikolla siwasta ruokaa tai pyörii hölkkäpoluilla lenkkarit jalassa.
        Ja joo varmasti noin 99,9% miehistä baareissa haluaa seksiseuraa mutta ei se tarkoita etteikö olisi mahdollista että joku heistä saattaisi olla oikeastikin kiinnostunut :)

minua on ainakin baaritutut on usein pyytänyt myöhemmin ulos kahville yms. ja yhden baaritutun kanssa seurustelenkin tällä hetkellä =)

Olen samaa mieltä että samoja tavallisia ihmisiä ne baareissakin on, mutta erona on alkoholin aiheuttama humalatila.

Baarista voi löytää laatuseuraa pidemmäksikin aikaa, mutta täytyy ymmärtää, että humalainen ihminen harvoin esiintyy edukseen, koska alkoholi tuo ne kaikkein alkeellisimmat halut pintaan.

Ei ihminen muutu baarissa, vaan baarissa nautittu alkoholi muuttaa ihmisen.

• nuorinainen**

mies isketään iskemällä. kyllä se taito pitää jokaisella olla!!

• Miehen näkökulma
        nuorinainen** kirjoitti:

mies isketään iskemällä. kyllä se taito pitää jokaisella olla!!

Ei se nyt ihan noinkaan mene, jos tavoitteena on haluttu miesseura. En usko että tällä planeetalla on ketään, joka voi vain poimia haluamiansa miehiä (tai naisia), vaikka henkilöllä olisikin siitä vakaa käsitys. Kaikki ihmiset toimivat samojen perustarpeiden varassa, mutta ihminen luo merkityksiä ja arvostuksia, jotka erottavat meidät eläimistä (moni tietysti haluaa kyseenalaistaa tämän humaltuneista yksilöistä puhuttaessa).

Tämän vuoksi voimme jakaa kokemuksiamme ja koittaa oppia niistä, jotta halutun seuran iskemisen tödennäköisyys kasvaa, kun löytäminen on hoidettu.

• nuorinainen**
        Miehen näkökulma kirjoitti:

Ei se nyt ihan noinkaan mene, jos tavoitteena on haluttu miesseura. En usko että tällä planeetalla on ketään, joka voi vain poimia haluamiansa miehiä (tai naisia), vaikka henkilöllä olisikin siitä vakaa käsitys. Kaikki ihmiset toimivat samojen perustarpeiden varassa, mutta ihminen luo merkityksiä ja arvostuksia, jotka erottavat meidät eläimistä (moni tietysti haluaa kyseenalaistaa tämän humaltuneista yksilöistä puhuttaessa).

Tämän vuoksi voimme jakaa kokemuksiamme ja koittaa oppia niistä, jotta halutun seuran iskemisen tödennäköisyys kasvaa, kun löytäminen on hoidettu.

Ei tietenkään kaikkia saa "isketyksi", mutta jos tekee parhaansa voi antaa asian olla jos miestä ei kiinnosta.. paitsi itse en tosin ole luovuttaja ainesta. :D

• Miehen näkökulma

Kiitos palautteesta!

Joo tosiaan, ajatukset liittyvät iskemiseen, kuten keskustelualueen otsikointi määrittää. Rakkauden löytämisestä löytynee lisää toisaalta.

Mitä vinkkejä lisäisit niille naisille, jotka haluavat iskeä miehen?

• Nainen27v

"Mitä vinkkejä lisäisit niille naisille, jotka haluavat iskeä miehen?" itse en kyllä ymmärrä tätä, että määritellään iskeminen pelkästään siten, että nainen yrittää iskeä itselleen miestä yhdeksi yöksi.

Mielestäni iskeminen on vähän laajempi käsite. Olen esimerkiksi kavereilleni selitellyt juttuja miten yritin iskeä yhtäkin miestä mutta sitä kiinnosti vain seksi. Eli jonkun mielestä ilmeisesti sain miehen iskettyä koska mies olisi todellakin halunnut seksiä. Mutta omasta mielestäni en saanut miestä iskettyä siten kun olisin halunnut. En tiedä osaanko selittää tätä että tämän voi ymmärtää. Eli joskus baarissa kun yrittää iskeä miestä parisuhdetarkoitukseen niin mies luuleekin, että olen etsimässä seksiseuraa.

No joka tapauksessa, jos aloittaja hakee vinkkejä siihen, miten nainen voi saada baarista seksiseuraa niin tässä vinkkejä:
      -ole itsevarma, mikään ei ole miehen mielestä houkuttelevampaa kuin itsevarma nainen
      -pukeudu tyylikkäästi ja seksikkäästi, huom. älä huoramaisesti. Eli ei minihameita eikä liian paljastavia kaula-aukkoja. Hame voi olla polviin asti ja vaikka jotkut kivat pitkät saappaat jalassa jne.
      -hymyile paljon äläkä ole liian kännissä
      -lähesty jotain miestä itse hienovaraisesti. On oikeastaan ihan sama mitä sanot, voit keksiä vaikka tikusta asiaa.. esim. kysy mitä mies juo tms.
      -jos lähestyt miestä itse, älä ota sitä liian vakavasti, vaan huumorilla, jos saat pakit niin toivota miehelle hyvää iltaa ja jatka matkaa
      -ole välillä baarissa yksin, jotta sinua on helpompi lähestyä
      -kun juttelet miehen kanssa niin kosketa häntä jotenkin ja katso miten mies reagoi
      -kun juttelet miehen kanssa kuuntele mitä hän sanoo ja sano ääneen omat mielipiteesi, vaikka ne olisivatkin erilaisia kuin miehellä, miestä ei tarvitse mieleistellä
      -jos haluat kokeilla miehen suutelemista istuessasi miehen vieressä niin katso ensin miehen silmiä ja sitten huulia ja raota samalla omia huuliasi niin mies voi jo tämän merkin nähtyään suudella sinua
      -ole positiivinen, iloinen ja fiksu. osta omat juomasi ellei mies välttämättä halua tarjota. jos mies tarjoaa niin voit välillä hakea teille molemmille juomat
      -älä ehdota seksiä suoraan, vaan katso mihin tilanne johtaa, voit vihjailla jotain siihen suuntaan
      Tässä nyt jotain.. näitähän nyt on vaikka miten paljon

• Miehen näkökulma

Kiitos täsmennyksestä, Nainen27v!

Yrittänet sanoa että "iskeminen" on yleistä toisen romanttisen huomion kiinnittämistä, joka joko johtaa seksiin tai johonkin laajempaan.

"..katso ensin miehen silmiä ja sitten huulia ja raota samalla omia huuliasi.."

Suuteluvinkkisi on loistava ja selventää tärkeää iskemisprosessin vaihetta. Olen itse asiassa lukenut siitä, että tavallisen ei-romanttisen katsekontaktin tulisi sijoittua silmien ja nenänpään muodostaman kolmion alueelle. Huulten tarkastelu puolestaan on selvä romanttisen kiinnostuksen merkki.

• Ex Pinp

Todella hyvät vinkit sinulla, Nainen27v! Nuo toimivat!

Nimenomaan naisen aloitteellisuus on kaiken a ja o. Miehet ovat ihan helppoja.

Pari korjausta ja tarkennusta kuitenkin!

Jos haluat sitä seksiä:
        - ehdota seksiä suoraan jos mies on jo suudellut sinua

Jos haluat sitä parisuhdetta ja iskeä sillä tavalla:
        - Tee kaikki mitä yllä paitsi
        - Myötäile miehen mielipiteitä. Mielistelemättömyys toimii naisiin. Se ei tarkoita, että se pätisi miehiin. Mies tykkää siitä, että hänen mieltymyksensä ovat vähintään naisen mieleen elleivät jopa ihailtavia. Voit silti olla eri mieltä mutta silti olla miehen mielipiteistä cool.
        - Älä suutele, äläkä vie seksiin, mutta voit pusuttaa poskelle iloisen hymyn kera. Saa kuitenkin ilmaista pitävänsä seksistä flirttaillen. Se houkuttaa ja mies tietää ettet ole haluton häntä kohtaan eikä se johdu hänen viehättävyydne puutteesta
        - Ilmaise, että sinulla oli hauskaa, mies on mielenkiintoinen ja olisi kiva tavata hiljaisemmissa merkeissä vaikka kahvilla.

• Helpotan vähän

Naisille itselleen pukeutuminen tuntuu olevan tärkeä asia, mutta suurin osa miehistä ei vertaile mielessään naisten pukeutumisen tyylikkyyttä. Eli pukeutumiseen ei kannata uhrata liikaa aikaa ja rahaa.

Tuo suutelukikka nauratti ainakin näin luettuna. Tuli mieleen komediaelokuva, jossa joku bimbo ampuu yli. Ehkä pitää ampuakin, sillä me miehet olemme huonoja lukemaan kasvoilta tuollaisia vihjeitä. Tavallinen iloisuus, hymy ja pehmeä äänenkäyttö toimivat paremmin.

Yksin kannattaa todellakin aina välistä olla ja lähestyä miehiä. Omat mielipiteet ovat toki sallittuja, mutta aina välillä myötäilläkin miestä. Samanmielisyyden näyttelemisellä me miehetkin huijaamme tutustumisvaiheessa niin toisiamme kuin naisiakin.

• miehinen mies

Veikkaan kanssa että monelta mieheltä jää hauskapinto pitämättä ilman selkeitä merkkejä.

Tuon suutelukikan voi hoitaa myös sulavasti.

• Iskeminen

Kun miehen haluaa iskeä, otetaan esim paistinpannu tai muu vastaava, ja humautetaan kunnolla.

• Hahahaaa

tää vastaus sai kyl makeet naurut :)) tuli mieleen Pekka Puupää leffat kera Justiinan :D

• naiSeksi

mieki repesin!! : DD

• ExPinp

Oppaan nimi pitäisi olla "näin voit ehkä tulla juuri sen miehen iskemäksi jonka haluat mutta älä pidä odotuksia kovin korkealla sen suhteen. Ei tuossa edes ollut iskemistä vaan annetaan taas kerran naisen vaan olla ja miehen tehdä kaikki työ.

Bullshittiä! Uskomatonta, että tuo on miehen kirjoittama. Itse paljon naisia tavanneena, onnistuen ja epäonnistuen, sanoisin että tuotahan naiset jo tekevät mutta ei tuo miehiin toimi.

"Käyttäydy itsevarmasti. Näytä siltä että tiedät olevasi mielenkiintoinen. Varo kuitenkin että itsevarmuutesi ei lipsahda nokkavuuden puolelle. "

Itsevarmuus yhdistettynä ystävälliseen päällekäymiseen toimii. Mutta itsevarma nainen pääsääntöisesti karkoittaa miehet. Suurimmalle osalle lähestymiskynnys on jo liian korkea muutenkin. Herttainen, hieman epävarmasti käyttäytyvä mutta lähestyvä nainen tuo miehelle olon, että tämän naisen kanssa voi huoletta jatkaa juttua.

"Luo katsekontakti ja hymyile."

Tämä onkin ainoa hyödyllinen neuvo mutta jälleen kerran vain jos nainen taas kerran odottaa että mies tulee ja tekee kaiken työn. Tällä tavalla ei saa sitä haluamaansa urosta, vaan vaan jonkun.

" Harvassa ovat ne hetket jotka pysäyttävät miehen perustavammin kuin kauniin naisen jakamaton huomio."

Siellä on monta jotka hymyilee ja se voi joskus vain tarkoittaa juomapummiutta. Suurin osa miehistä on jo oppinut tämän.

" kauniiden silmiesi tarkalla kohdistamisella ja kasvolihastesi synkronoidulla jännittämisellä. "

Tuo kasvojen jännitys kyllä toimii. Siihen riittää ihan se jännitys, joka naisella on miehen takia.

"Riippuen tavoitteistasi, jos mies ei tule luoksesi heti ensimmäisen iskun jälkeen, "

Minkä iskun? Mies tulee luokse? Miksei nainen mene miehen luokse?

"Tanssi! Tanssilattia on paras paikka näyttää aktiivisempi puolesi. "

Mitä seksikkäämmin tanssit, sitä epävarmempi mies on ellet tanssi selvästi juuri hänelle ja kosketa. Tanssiva nainen näyttää juuri tällaiselta "hei olen täällä vaan tyttöporukalla pitämässä hauskaa, älä vaivaudu". Eri asia on hakea mies tanssimaan.
      " Näin mies saa sinusta menevän kuvan ja on rohkaistuneempi lähestymään sinua."

Mitä menevämmän oloinen nainen, sitä todennäköisemmin hän etsii jotain ihan muuta kuin tätä miestä, joka hänestä olisi kiinnostunut. Menevyys on hyvä sitten kun on tutustuttu.

" Todennäköisesti myös hän pitää tanssimisesta ja on odottanut oikeaa hetkeä aloitteen tekemiseen. "

Aloitteen? Eikös tämän pitänyt olla mieheniskemisopas?

"upea vartalosi yhdistettynä innostavaan musiikkiin on paras paikka näyttää miehelle mistä hän jää paitsi. "

Näinpä. Muutamankin tytön kanssa tanssinut tietää ettei tanssi merkitse mitään vaan se on todella tuota "mistähän jään paitsi" -katselua. Ja kun kuitenkin niitä "söpösti pyöreitä" siideriprinsessoja on paljon, on parempi tanssia hillitysti ja mennä vaikka moikkaamaan.

"Kosketus klubilla on kuin allekirjoitus liike-elämässä. Miehesi löydyttyä kosketus on tehokas ja tyylikäs tapa viestittää, että olet kiinnostunut ja avoin ehdotuksille. "

Paras ohje tähän mennessä, paitsi että miehee vetoaa kylläkin se, jos nainen ihan itse sillä pikku pikku suullaan osaa puhua ja tehdä ehdotuksen itse.

"poistu klubilta hyvissä ajoin ainakin pari tuntia ennen valomerkkiä."

Ilman miestä? Miehelle jäi sellainen olo, että "jaahas, olin se illan tanssiapina ja tyttö lähti paremman uroksen matkaan kun jo puolen yön jälkeen katosi".

"Näin tunnelma ei pääse latistumaan väsymyksen vuoksi, "

Tämä on hyvä ohje naiselle. Miestä ei pikkutunnit latista mutta naiset kylläkin menettävät kiinnostuksensa todella herkästi.

"mies jää odottamaan seuraavaa tilaisuutta tutustua sinuun paremmin ja vältytte kiusalliselta neuvottelulta narikkajonossa."

Eikö pikku suu toimi kun narikka on ylivoimainen paikka sanoa että olipa hauska ilta ja vois ottaa uusiks.

"Nämä liikkeet yhdistettynä mielenkiintoiseen keskusteluun tulevat takaamaan sinulle menestyksen ja sisäisen petosi kunnioituksen."

Olisi edes opettanut sitä keskustelua. Harva nainen osaa jutella mitään mielenkiintoista. Poikkeuksiakin on. Toisaalta ei sinne klubille olla keskutelemaan tultu metelin keskelle vaan pitämään hauskaa. Tyypilliset haastattelukysymykset on sallittuja toki naisille vaikka ne miesten suusta ovatkin tylsää diibadaabaa jota jokainen mies suoltaa. Mies kyllä kokee naisen olevan kiinnostunut ihan perushaastattelustakin.

• Miehen näkökulma

Kiitos kommenteistasi, ExPinp!

Hyvä että toit esiin erilaisia kokemuksia joista oppia.

• OutoOpossumi

Mää innostun heti jos nainen alkaa puhumaan asioista jotka häntä kiinnostavat - ja ne ovat aika lailla samoja kuin omani. Sellaiset kun ovat nimittäin aika harvassa.

Tosin nämä naiset saavat yleensä kiinnostuneiden miesten ryöpyn niskaansa joten he ovat harvoin vapaana. Aika monet miehet ovat näköjään kiinnostuneita samoista asioista...

• Arvoitus4U

Ystävällinen hymy tepsii ainakin minuun joka kerta. Ja tunne siitä että nainen vilpittömästi haluaa tutustua minuun. Luulen että kohtelias käytös tepsii jokaiseen mieheen. :)

Ylimielisyys ja tunne siitä että nainen on sotkemassa minua johonkin suhdepeliin ovat useammankin kerran saaneet minut poistumaan ja toivottamaan hauskaa loppuelämää. Ja nainen joka ensimmäiseksi pyytää drinkkiä saa vastaukseksi "mikä ettei jos tasa-arvon kunniaksi tarjoat ensimmäisen kierroksen". Mistä päästään kännisiin naisiin, ne ovat totaalisen turn off.

Vastasin vaikka en itseäni ronkelina pidäkään. Olen valikoiva. =D

• avataar

Minä luulisin, että minut saa iskettyä kun tulee ja sanoo, notta moi. Ei tarvi silmien räpyttelyä eikä perseestä puristamista varsinkaan. Vaatteitakaan ei tarvitse heittää pois päältä ihan hetkeen jos ei ihan välttämättä tahdo.

Eri asia on sitten se, että millainen sen naisen pitää olla. Siitä on ollut jo monet ketjut, mutta en väitäkään, etteikö ulkonäkö nyt jotain merkkaisi. No se siitä.

Olenkohan muuten jotenkin kummallinen tapaus, mutta ei minua koskaan kukaan kyllä tule iskemään. Olis muuten kiva tietää, että miksi? En usko, että olen niin luotaantyöntävän näköinen.

• Mennis

Mennään vain juttelemaan. Parasta on kai esittäytyä ja kysyä aluksi jotain kevyttä. Tämä on yleensä se kohta joka vaatii eniten pokkaa. Yritetään sitten löytää jokin molempia kiinnostava aihe. Omaperäiset avaukset ovat usein plussaa, jos eivät ole *liian* erikoisia. Sitten jos synkkaa, jatketaan jutustelua kunnes on aika lähteä kotiin. Silloin voi kysyä vaikka, haluaisiko toinen tulla mukaan jatkamaan keskustelua, tai sopia treffit joksikin toiseksi päiväksi samaa tarkoitusta varten.

• querelle

Iskeä yöksi vai elämäksi? Minä iskin yöksi ja nyt näyttää siltä, että sain elämäksi. Olin liian humalassa, niin kuin aina silloin olen, kun olen juonut. Hän kantoi minut kotiin ja jäi yöksi, seuraavaksi päiväksi, viikoksi. Siitä on nyt neljä vuotta. Sammu ravintolan nurkkaan ja toivo, että oikea löytää sinut. Iske se oikea sitten aamulla sanomalla vaikka, että katsotaanko elokuvia vai otetaanko tasottavat.

• Ex Pimp

:) Mikäpä herttaisempaa kuin nähdä tuollainen jo kauan yhdessä ollut pari tuolla kaduilla. Näitäkin rakkaustarinoita onneksi näkee.

Lutusta, kun pultsaripariskunta hoippuu käsikkäin lähikapakista kohti kotia. Mies pitelee housuunsa kussutta naista pystyssä kainalossaan hellästi tai nainen poimii mieskultaansa ojasta hihasta repien. Silti hellä katse ja lempeä ääni ja kunnioitus kajastaa noista pareista, vaikka vähän otetaankin.

• silmäpako

apuva .kuolen nauruun.....housuunsa kussutta naista.....ohhoh..

• isketty

Minut on isketty kahdesti täsmälleen samalla metodilla. Molemmilla kerroilla isku johti aina avioliittoon asti, joten ainakin minuun keino on tehonnut. Nainen tuli yksinkertaisesti pyytämään apuani tai neuvoani asiaan, josta tiesi minun olevan kiinnostunut ja halukas auttamaan. Huomasin avuntarpeen nopeasti tekosyyksi, mutta se oli erittäin hyvä tapa päästä alkuun.

• ei ei lähde

Miehet on niin helppoja että oikein yököttää.

• aikuinen nainen

Voi,kun itkettää/naurattaa,monien jutut!Ei Miestä millään isketä...minä oon ainakin tavallinen naitsu,lapsiakin on.En pystyis koskaan heittäytyyn"avuttoman"naisen rooliin.Rehellisyyttä peliin,molemmin puolin,normi ujoutta myös...ja katsekontakti...kin,eihän täs mitään kissoja olla.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6494
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3883
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3280
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      378
      1783
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1033
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      910
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe