ATM:ien hyviä puolia

ES

Jokainen aateeäm kertoo kolme hyvää piirrettään!

Ja muut, jotka katsovat etteivät ole "alemmantasoisia", kertovat kolme huonoa ja ikävää ominaisuuttaan tai tapaansa.

Vastaakohan yksikään ATM... - jos tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta, niin edes yksi ihana piirre vaikka sitten itseironian nuhruisessa valossa.

46

203

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • and_justice_for_all

      Ikäviä puoliani?

      1. Yritän muuttaa liikaa asioita.
      2. Kärsimättömyys.
      3. Itsekritiikki.

      • lisäys

        4. Kuten sir_einokin, varastat muiden naisia.


      • and_justice_for_all
        lisäys kirjoitti:

        4. Kuten sir_einokin, varastat muiden naisia.

        Kenen naisia varastan? Sinultako?

        En koske varattuihin naisiin. Älä pelkää, saat pitää omasi, en sitä sulta vie.


      • lisäys
        and_justice_for_all kirjoitti:

        Kenen naisia varastan? Sinultako?

        En koske varattuihin naisiin. Älä pelkää, saat pitää omasi, en sitä sulta vie.

        Herra nussijamestari voi lähteä vaikka mutsiaan nussimaan.


      • and_justice_for_all
        lisäys kirjoitti:

        Herra nussijamestari voi lähteä vaikka mutsiaan nussimaan.

        :DDDD

        Sinullahan on sana hallussa!!!


      • Jihaa!
        and_justice_for_all kirjoitti:

        :DDDD

        Sinullahan on sana hallussa!!!

        Onko tää and_justice_for_all nussinut äitiään?


      • and_justice_for_all
        Jihaa! kirjoitti:

        Onko tää and_justice_for_all nussinut äitiään?

        Sitä voit jäädä miettimään. Oletko muuten yli 12-vuotias?
        En viitsi sanoa pahasti kun epäilen sinun olevan lapsi, tai pahasti jälkeenjäänyt kommenttisi perusteella.

        Mieti asiaa oikein kunnolla yön yli. Kysy huomenna uudestaan jos asia vielä silloin askarruttaa.


      • Me
        and_justice_for_all kirjoitti:

        Sitä voit jäädä miettimään. Oletko muuten yli 12-vuotias?
        En viitsi sanoa pahasti kun epäilen sinun olevan lapsi, tai pahasti jälkeenjäänyt kommenttisi perusteella.

        Mieti asiaa oikein kunnolla yön yli. Kysy huomenna uudestaan jos asia vielä silloin askarruttaa.

        Sunulle "and_justice_for_all"

        Älä ota vakavasti, hän on joko hullu tai humalassa.


      • and_justice_for_all
        Me kirjoitti:

        Sunulle "and_justice_for_all"

        Älä ota vakavasti, hän on joko hullu tai humalassa.

        En ota vakavasti :)

        Mietin äsken että en ole koskaan hullummassa paikassa ollut kuin tämä palsta. Onneksi osa noista sekoilijoista on ihan normaaleja ja osa teinejä, jotka vain pitävät omasta mielestään hauskaa huutelemalla kaikkea typerää.

        Yritän ottaa ihan huumorilla tuollaiset jutut.


      • Me
        and_justice_for_all kirjoitti:

        En ota vakavasti :)

        Mietin äsken että en ole koskaan hullummassa paikassa ollut kuin tämä palsta. Onneksi osa noista sekoilijoista on ihan normaaleja ja osa teinejä, jotka vain pitävät omasta mielestään hauskaa huutelemalla kaikkea typerää.

        Yritän ottaa ihan huumorilla tuollaiset jutut.

        Kyllä, aika mielenkiitoisia tyypeja :)

        Monella tasolla poikeavat normi ihmisistä....


    • SE

      Mistä tietää onko ATM?

      • ES

        Olet ATM jos ajattelet, että ihmiset tulee luokitella alempi- ja ylempitasoisiin ihmisiin ja että tämä tasoisuus määrittää ihmisen kohtalon ikuisiksi ajoiksi. Tunnuslause: ATM on ATM on ATM forever. Varma ja äärimmäinen ATM:yyden merkki: tunnet halveksuntaa, vihaa ja katkeruutta naisia ja "panomiehiä" kohtaan ja uskot vakaasti panorinkeleihin.


      • Miten voi?!"??!
        ES kirjoitti:

        Olet ATM jos ajattelet, että ihmiset tulee luokitella alempi- ja ylempitasoisiin ihmisiin ja että tämä tasoisuus määrittää ihmisen kohtalon ikuisiksi ajoiksi. Tunnuslause: ATM on ATM on ATM forever. Varma ja äärimmäinen ATM:yyden merkki: tunnet halveksuntaa, vihaa ja katkeruutta naisia ja "panomiehiä" kohtaan ja uskot vakaasti panorinkeleihin.

        Kuinka on mahdollista, että olet ollut täällä jo kuukausia etkä tajua mikä on ATM?? Lord Boredom selitti juuri äsken pizzeriavertauksella hyvin tarkkaan mikä on ATM. Käy lukemassa LB:n kuvaus asiasta, se löytyy Mette-Maaritin ketjusta jossa Mette-Maarit yrittää kiistää MAT:n.


      • SE
        ES kirjoitti:

        Olet ATM jos ajattelet, että ihmiset tulee luokitella alempi- ja ylempitasoisiin ihmisiin ja että tämä tasoisuus määrittää ihmisen kohtalon ikuisiksi ajoiksi. Tunnuslause: ATM on ATM on ATM forever. Varma ja äärimmäinen ATM:yyden merkki: tunnet halveksuntaa, vihaa ja katkeruutta naisia ja "panomiehiä" kohtaan ja uskot vakaasti panorinkeleihin.

        En siis ole ATM vaikka olen jo kolmekymppinen ikisinkkumies.


      • ap
        Miten voi?!"??! kirjoitti:

        Kuinka on mahdollista, että olet ollut täällä jo kuukausia etkä tajua mikä on ATM?? Lord Boredom selitti juuri äsken pizzeriavertauksella hyvin tarkkaan mikä on ATM. Käy lukemassa LB:n kuvaus asiasta, se löytyy Mette-Maaritin ketjusta jossa Mette-Maarit yrittää kiistää MAT:n.

        Lordin mukaan
        ATM = mies jolle ei ole seksuaalista kysyntää
        ATM = apinanaivopitsaa

        Ja syy tähän on se, että ATM = introvertti (ujo yms.)? "Panomiehet" ovat ekstroverttejä?

        Introvertti ja ujokin ihminen voi suhtautua muihin ihmisiin positiivisesti, haluta olla tekemissä muiden ihmisten kanssa, vaikkei sitten todellisuudessa siihen olisikaan mahdollisuuksia. Ei introverttius tarkoita sitä että olisi välttämättä sosiaalisesti kylmä ja kuollut eikä edes että olisi ihan välttämättä sosiaalisesti tuhoontuomittu ja parisuhdekyvytön.

        On varmasti paljon ujoja ja ei-niin-sosiaalisesti-rohkeita ihmisiä, joilla on seksielämää ja parisuhde.

        Vai tarkoittaako tämä ATM:ien "introverttius" jotain totaalista naispelkoa?

        Pihalla oon...


    • kolmen lista

      1. Saamattomuus
      2. Epäsosialisuus
      3. Päälle puhuminen

    • ATM4EVA.

      Olen

      1. komea
      2. älykäs
      3. luotettava.

      • ap

        Hienoa. Toista nuo joka aamu hampaita pestessäsi.


    • Hämärän rajoilta

      Olen rehellinen. Siksi listassani on vain yksi kohta.

      • ap

        Rehellisyys = pessimismi?


    • 232323

      Tähän on helppo vastata.

      1. Pikkutarkka niuhottaja
      2. Huono muisti
      3. Laiska

      Siis loistoyksilö :)

    • Hei, ei piirteet oo sillee hyviä ja huonoja, ihan pöhköö tuollainen luokittelu, kun toiselle hyvä piirre voi olla toiselle huono!

      Minun ainakin on aika vaikea vastata tällaiseen, koska ne hyvät puolet, joita keksin, ovat aika banaaleja. Jos vaikka ilmoitan olevani "huumorintajuinen", niin se ei oikeasti tarkoita mitään. Se on epäilemättä hyvä puoli, mutta loppujen lopuksi hyvin harva, jos kukaan, on huumorintajuton. Se, etteivät kaikki ymmärrä sen huumorin päälle, ei ole mikään vastaväite.

      No, sanotaan nyt sen verran sitten, että olen saanut kuulla työkavereideni pitävän minusta ja arvostavan minua paitsi ammatillisista seikoista, myös ilmeisesti sen vuoksi, että minun kanssa on jotenkin helppo tulla toimeen. Ja että osaan esiintyä jotenkin hyvin. Pitää ehkä paikkansa, ainakin työpaikalla, jossa tunnen muut eikä tarvitse tehdä erityistä vaikutusta keneenkään. Yksi pitkään seurustellut kaverini kerran sanoi luultavasti saman asian hieman toisin: olen paljon vähemmän vittumaisempi kuin hän ja ihmiset kai yleensä.

      Oliko tuossa nyt yksi sitten. Mikähän se toinen voisi olla? Olen hyvä kirjoittamaan? En tiedä onko se hyvä tai edes totta, mutta ainakin nettitreffeillä käy aina niin, että kirjoitukset antavat paremman kuvan kuin ulkonäkö ja suullinen ulosanti. Mikä, hauskaa kyllä, tuntuisi olevan ristiriidassa kohdan 1 kanssa.

      No, yksikin piirre kai tehtävänannon mukaan riitti, joten olen jo ylittänyt vaatimukset.

      • :D :D

        "Hei, ei piirteet oo sillee hyviä ja huonoja, ihan pöhköö tuollainen luokittelu, kun toiselle hyvä piirre voi olla toiselle huono!"

        :D

        ensimmäinen kerta tänään palstalla kun nauroin

        - satunnainen ATM


      • :D :D

        nimettömyyden turvin voisin antaa vielä kehun: sulla on usein hauskoja juttuja. huomattavasti hauskempia kuin palstan nussijamestareilla


      • ap

        Kiitti. Tulihan tuossa oikein reippaasti.
        Kun aloin lukemaan vastaustasi (ja kun aloitus oli välttelevä), mielessäni pyöri kolme hyvää piirrettä sinulle: hyvä kirjoittamaan, jonkin sortin huumoria, tykkäät pannukakuista.

        Tuo mitä mainitsit joidenkin muiden (IRL-ihmisten) suhtautumisesta kuulostaa hyvältä: harvinaisen vähävittumainen. Muista panna sekin deitti-ilmoitukseesi...


      • Ihan simppelisti;

        Joku voi nähdä tietyn miehen jäyhänä. Se on -.
        Joku toinen nainen näkee saman miehen rauhallisena ja turvallisena, se on .
        Yrität väkisin ymmärtää väärin, miksi?


      • Ihan simppelisti; kirjoitti:

        Joku voi nähdä tietyn miehen jäyhänä. Se on -.
        Joku toinen nainen näkee saman miehen rauhallisena ja turvallisena, se on .
        Yrität väkisin ymmärtää väärin, miksi?

        Oliko tämä vastaus suunnattu minulle? Jos oli, niin ei, en minä ymmärrä tuota väärin, mutta se, mitä naiset ja muutamat miehet eivät tunnu ymmärtävän, että niiden naisten määrä, joka näkee jonkun tietyn miehen jäyhänä on eri suuri kuin niiden, jotka näkevät saman miehen rauhallisena ja turvallisena. Kun kyse on ATM:stä, on miinusmerkkisenä näkevien naisten määrä murskaavan suuri, ja plusmerkkisenä näkevien häviävän pieni. Tyypillisesti vielä ATM:llä enemmistön plusmerkkisinä näkevät ominaisuudet eivät riitä kompensoimaan miinusmerkkisiä.


    • Twin Six

      Hyviä piirteitä... eihän niitä edes ole niin montaa. :(

      Aika syvältä täytyy kaivaa, mutta:

      1. ei ole velkaa
      2. hyödytän työnantajaa työpanoksellani
      3. 6-pack näkyy

    • fisher83

      Mtuo atm juttu on mulle vähän uusi käsite, enkä oikeen tykkää koko termistä. En tunne kyllä vihaa tai katkeruutta ketään kohtaan mutta seurusteluasioissa kun ole aika kokematon niin niiltä osin minut voisi kai tuohon laskea?
      Joten:

      1) olen hyvä kuuntelija
      2) olen luotettava
      3) ???

      Aika jännä muuten, en oo koskaan aatellut hyviä puolia itsessäni. Mutta ei tule kuinnuo kaksi mieleen. :D aika säälittävää omalla tavallaan. Kyllähä nyt ihmisen kolme hyvää puolta pitäisi itsestään löytää helposti?
      Mutta ehkä se on pääasia kuitenkin etten pidä itseäni huonona ihmisenä enkä myöskään pidä itseäni parempana kuin muut. Se riittää minulle. Ehkä joku nainen jonain päivänä vois sitten kertoo mulle noita hyviä puolia. :)

    • Jaahas huonoja puolia:

      1. Hiljaisuus eli puhumattomuus. (en paljoa puhu siis viihdyttäjää tai hauskuuttajaa minusta ei saa tekemälläkään)
      2. Paska kunto. (enkä jaksa tehdä asialle mitään)
      3. Laiskuus.

      Jos mun laiskuutta ja hiljaisuutta joku kestää niin olen ihmeissäni.

      • hghgtytyyuuu

        Sun pitää löytää sellainen topakka emäntä itsellesi.


    • jackaroo

      No enpä nyt kauhean hyvin tunne tuota ATM käsitettä, mutta kyllä kai se minäkin sellainen olen, kun en ole koskaan parisuhteessa ollut, eikä nuo naiset minua nyt tuolla kaupungilla mitenkään sen kummemmin huomioi.

      - Olen luotettava ja pidän sen minkä lupaan
      - Osaan huomioida muut ihmiset kun teen tai sanon jotain
      - Olen melko rauhallinen ja kartan väkivaltaa

      On kai noita hyviä puolia monia muitakin, mutta mikään noista ei ole täysin absoluuttinen. Olen esimerkiksi melko ahkera, mutta samalla myös mukavuuden haluinen ja se johtaa siihen että jonain päivänä teen paljon ja toisena taas en yhtään mitään. Olen säästäväinen, mutta joskus saatan ostaa jotain isompaa ja kallista vaikka ilmankin pärjäisin. Jne...

    • Truth or Tell

      Klassinen tyttöleikki jossa he härnäävät YTM-poikaystäviään kiusallisilla kysymyksillä.

      Ja ATM:ko hyvätkin piirteet ovat siis verrattavissa vain YTM:n huonoihin?

      Tuohan sanomattakin on selvää, joten miksi ihmeessä nöyryyttää itseään kertomalla ja lisää?

      • ap

        Pikkasen vainoharhaista...


    • Mies1985

      -Minulla on fiinejä harrastuksia ja ajatuksia
      -Ja kyky esitellä ne kirjallisesti tai verbaalisesti kauniissa valossa
      -Jaksan kuunnella ja keksiä kysymyksiä naiselle joista voi tulla tärkeä olo

    • AuToMatic.

      -musikaalisuus
      -pitkäjännitteisyys
      -intohimoisuus

    • sdgasdgsdg

      Haetaanko tässä sellaisia piirteitä, joita naiset pitävät hyvinä?

      • ap

        Sellaisia jotka itse katsot olevan hyviä piirteitä sinussa.


      • anonyymi atm
        ap kirjoitti:

        Sellaisia jotka itse katsot olevan hyviä piirteitä sinussa.

        Ööö, no, vaikka se, että olen jaksanut pysytellä yhteiskunnassa kiinni enkä ole ainakaan vielä vaipunut työtön ATM -tasolle(taso, eh heh) ja esim. lopettanut koulua, vaikka sosiaalinen elämäni on objektiivisesti arvioituna niin surkeaa kuin se vain voi olla. Toisena se, että olen jo melkein oppinut olemaan piehtaroimatta päiväkausia surkeudessani jonkun nöyryyttävän tapahtuman jälkeen. Nykyään vain en enää jaksa välittää sellaisista asioista, kaikki toivo on kuitenkin jo menetetty.


      • ap
        anonyymi atm kirjoitti:

        Ööö, no, vaikka se, että olen jaksanut pysytellä yhteiskunnassa kiinni enkä ole ainakaan vielä vaipunut työtön ATM -tasolle(taso, eh heh) ja esim. lopettanut koulua, vaikka sosiaalinen elämäni on objektiivisesti arvioituna niin surkeaa kuin se vain voi olla. Toisena se, että olen jo melkein oppinut olemaan piehtaroimatta päiväkausia surkeudessani jonkun nöyryyttävän tapahtuman jälkeen. Nykyään vain en enää jaksa välittää sellaisista asioista, kaikki toivo on kuitenkin jo menetetty.

        No, jos oikein toivottomalta tuntuu, niin kuvittele pahempaa, neliraajahalvaus tai jotain. Ja sori vaan, jos olet neliraajahalvautunut, mieti silloin... jotain vielä pahempaa. Ainahan on pahempaa ja pahempaa. Tai kuvittele jotain parempaa...


      • Neliraaja-
        ap kirjoitti:

        No, jos oikein toivottomalta tuntuu, niin kuvittele pahempaa, neliraajahalvaus tai jotain. Ja sori vaan, jos olet neliraajahalvautunut, mieti silloin... jotain vielä pahempaa. Ainahan on pahempaa ja pahempaa. Tai kuvittele jotain parempaa...

        halvaus voi olla pahempi juttu miehelle, mutta hyvempi naiselle. Yksi potentiaalinen ahdistelija vähemmän.


      • anonyymi atm
        ap kirjoitti:

        No, jos oikein toivottomalta tuntuu, niin kuvittele pahempaa, neliraajahalvaus tai jotain. Ja sori vaan, jos olet neliraajahalvautunut, mieti silloin... jotain vielä pahempaa. Ainahan on pahempaa ja pahempaa. Tai kuvittele jotain parempaa...

        Itse suosin tuskan lievittämisessä usein tähtitiedettä. Jos ei muuta, niin ajatukselle siitä, että joskus miljardeja vuosia sitten ja satojen valovuosien päässä tapahtuneesta supernovan räjähdyksestä ja tähtipölystä on aikojen saatossa jotakin kautta onnistunut muotoutumaan tällainen luuseri, voi naurahtaa hämsymäisen epäluontevasti.


      • ap
        anonyymi atm kirjoitti:

        Itse suosin tuskan lievittämisessä usein tähtitiedettä. Jos ei muuta, niin ajatukselle siitä, että joskus miljardeja vuosia sitten ja satojen valovuosien päässä tapahtuneesta supernovan räjähdyksestä ja tähtipölystä on aikojen saatossa jotakin kautta onnistunut muotoutumaan tällainen luuseri, voi naurahtaa hämsymäisen epäluontevasti.

        Tähtien tutkailu on hyvä idea irrota itsestä, naurahtaa edes hieman oudosti. Olen kauan, vuosia halunnut mennä Ursan tähtitorniin Kaivopuistoon, mutta en ole mennyt. Ei sitä vaan tule yksin mentyä minnekään.


      • .
        ap kirjoitti:

        Tähtien tutkailu on hyvä idea irrota itsestä, naurahtaa edes hieman oudosti. Olen kauan, vuosia halunnut mennä Ursan tähtitorniin Kaivopuistoon, mutta en ole mennyt. Ei sitä vaan tule yksin mentyä minnekään.

        Ota kissat mukaan ja vapauta ne puistoon.


      • .
        . kirjoitti:

        Ota kissat mukaan ja vapauta ne puistoon.

        Vitsi vitsi. Kissoja pitää hoitaa hyvin.


    • sir_eino

      1. Herkkyys. Voin vaikuttaa sosiaaliselta ja avoimelta mutta minun on todella vaikea paljastaa syviä tunteitani kenellekään muutamaa todella läheistä ihmistä lukuunottamatta. En pysty enkä halua enkä uskalla asettaa itseäni haavoittuvaan asemaan kun pelkään että saan henkisesti turpiini. Samasta syystä välttelen riitoja ja konflikteja minulle tärkeiden ihmisten kanssa. Pelkään että ihmiset lähelläni hylkäävät minut jos ilmaisen vaikka suuttumusta. Vaikka se olisi aiheellista. Osaan kyllä suuttua, mutta en osaa näyttää sitä ihmisille joista välitän.

      2. Impulsiivisuus. Kaikkea pitää kokeilla. Ihan kaikkea. Mitä mieleen nyt sattuu tulemaan. Oli se fiksua tai ei. Lottovoiton tuhlaisin tunnissa, minulla on ollut paljon yhden illan juttuja, olen joutunut putkaan ja tehnyt muutenkin kaikkea tyhmää. Multa puuttuu joku palikka joka estää hölmöilyt. Minut saa myös helposti ylipuhuttua vaikka mihin. Ihmiset sanovat usein olevansa impulsiivisia vaikka käyttävät jotain harkintaa. Mä en käytä. Olen saanut impulsiivisuuteni takia elämänkokemusta paljon mutta toisaalta joutunut myös ongelmiin ja jopa vaaratilanteisiin. Puuttuu sellainen pitkäjännitteisyys. Unohtelen asioita. Laskut kiertää Intrum justitian kautta. Saatan ottaa tonnin pikavipin ja lähteä alle vuorokauden varoitusajalla äkkilähdöllä ulkomaille. Olen vaihtanut duunia ja kämppää usein. Kerran muutin saman talon saman rapun samanlaiseen kämppään mutta kerrosta ylöspäin. Miksi? En minä tiedä. Korkeakoulututkinto on, mutta en saanut sitä kasaan viidessä vuodessa. Enkä kuudessa. Enkä kahdeksassa. Jouduin hakemaan opinto-oikeuden jossain välissä uudestaankin takaisin... Yritän terapiassa työstää tätä, että miettisi edes hetken ennen kun tekee jotain eikä tee ja mieti vasta sitten.

      3. Tarvitaanko vielä kolmas? Pureskelen kynsiäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      258
      5434
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      79
      3184
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2832
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2269
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      82
      2086
    6. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      48
      1876
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1707
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1675
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1647
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      253
      1494
    Aihe