Mitenkä palstalaisilla?

4697

Onko sinulla enemmän vai vähemmän kumppaneita kuin ikätovereillasi? Nettipalvelu kerää eri maiden käyttäjiltä kokemuksia ja tarjoaa niistä tilastotietoa vertailuun.

Kansainväliseen ja kansalliseen seksivertailuun tarjoutuu nyt mahdollisuus, kun nettideittipalvelu Mingle2 kerää käyttäjiltä tietoa näiden seksikumppaneiden määrästä.

Palvelusta selviää, että esimerkiksi helsinkiläisillä 30-vuotiailla naisilla on ollut keskimäärin 14 kumppania. Etelä-Suomen läänissä asuvilla 30-vuotiailla miehillä on ollut keskimäärin kahdeksan kumppania, kun taas naisilla on ollut keskimäärin 10 kumppania. Palvelun mukaan suomalaisilla on kahdeksan kumppania keskimäärin.

Kyselyssä selvitetään ikä, sukupuoli, seksuaalinen suuntautuminen ja kumppaneiden määrä. Lisäksi palvelussa kerrotaan asuinpaikka läänin ja kotikaupungin tarkkuudella. Palvelu on englanninkielinen.

12

112

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todennäköisesti vähemmän, mutta sellaisenaan riittävästi :)

• eretetrtrt

Minulla ei ole ollut yhtään kumppania. Elämä vituttaa välillä.

• Herkkutatti sateessa

Ei paljon tarviitse itse voidella tai olla kuivana kun aina on edellisen naisen märät heppiä kostuttamassa.

Pumppaan vain mehut ylös edellisestä ja tökkään seuraavaan mehupuristimeen.

• 34lyufkhj

Itsellä taitaa olla tyttö-juttukavereita paljon jokainen päivä, mutta seksikumppaneita ei paljoa.

• 34lyufkhj

Eli ihan oikeasti elämässä, ei tietokoneen kautta..

• sir_eino

Enemmän. En tarvitse tilastoja tarkistaakseni asiaa.

• abcdef888

vähemmän varmaan, mutta parempi pippeli, jolla pystyy tyydyttämään naisen 4 kertaa illassa.

• Vähemmän.

• Gordon Gekko

Vähän enemmän.

Lutkittelijat vetävät varmaan näkkärin henkitorveen, kun helsinkiläisellä 30-vuotiaalla naisella on ollut keskimäärin 14 kumppania...

• Suuri Isä

Helsingistä ei siis löydy ensimmäistäkään parisuhteeseen kelpaavaa naista. Tosin 30 vuotias on jo niin iäkäs, ettei kelpaisi muutenkaan kuin kassien tyhjennykseen.

• Gordon Gekko

Eihän tuosta voi tehdä johtopäätöksiä kaikista naisista. Jos yhdellä naisella on 28 kumppania ja toisella 0, keskiarvo on 14.

• Terävin kynä

Onko nolla kumppania enemmän vai vähemmän?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kehu kaivattuasi yhdellä lauseella

"Hän on todella mielenkiintoinen henkilö. "
      Ikävä
      172
      2961
    2. En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona

Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va
      Ikävä
      211
      2172
    3. Taisit vihdoin ymmärtää

Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.
      Ikävä
      15
      2171
    4. Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"

Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa
      Maailman menoa
      479
      1887
    5. Tänään sen huomasin ja se tuntuu

Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t
      Ikävä
      151
      1643
    6. En ymmärrä

Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.
      Ikävä
      98
      1113
    7. Saatat yllättyä mitä mun sisällä.

Oikeasti on. Luulen että saatat tietää.
      Ikävä
      83
      1008
    8. Olipa kiva nähdä pitkästä aikaa

Joku ihminen vaan kolahtaa! Ei sille voi mitään!
      Tunteet
      9
      973
    9. Sekopään intensiivinen kaipaus

Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise
      Ikävä
      113
      899
    10. Onko yhtään

Ikävä mua.
      Ikävä
      65
      814
    Aihe