käytän paljon kynsilakkaa, ja kun otin kynsilakat pois yksi päivä niin huomasin että kynnet itsessään oli vähän kellahtavat / oranssihtavat O______O johtuu tuo varmaan kynsilakasta, mutta miten saisin tuon värin tavalliseksi? väri ei ole kovinkaan voimakas, mutta sen kuitenkin eroaa tavallisesta :/ olisiko neuvoja?
en tupakoi tai mitään semmosta
keltaiset kynnet o__o
3
2609
Vastaukset
- kasvaa pois
Voit koittaa hioa kynnen pintaa kevyesti bufferilla. Niitä myydään viilojen joukossa , ovat sellaisia joissa on monia erivärisiä tasoja, yleisimmin yhdellä puolella on 2 tasoa ja kääntöpuolella koko viilan mittainen tummanharmaa kiillotustaso.
Se kasvaa kyllä aikanaan pois, mutta voi olla sitkeä vaiva siihen saakka, sillä ei kannata hioa koko kynsikerrosta pois jottei kynsi ohene. Voit käyttää violettiin taittavaa "keltaisuutta korjaavaa" lakkaa - mutta se ei aidosti korjaa keltaisuutta vaan tekee optisen harhan. Niitä on monissa sarjoissa omansa, Mavalalta mm. löytyy (kaikki Mavalat nyt Anttilassa muuten tarjouksessa -25% etukortilla).
Jatkossa kannattaa käyttää aina aluslakkaa. Pahimpia värjääjiä ovat tummat lakat (mustat, siniset jne.) sekä oranssihtavat punasävyt. En tiedä onko yleinen sääntö että pikakuivaavat lakat kellastavat, mutta minulla kaikki 60seconds lakat ovat värjänneet aluslakankin kanssa. Pahin on ollut Rimmel.- kynsienlakkaaja
kauankohan siinä sitten menee jotta se kasvaisi sitten pois? :S
- Elisabeth_H
Kynsien keltaisuuden saa tosiaan pois (tai ainakin vähenemään) kynnen pintaa hiomalla, tai odottamalla että keltaisuus kasvaa pois, mutta kummastakaan ei ole juurikaan hyötyä jos lakkaat kynsiä säännöllisesti värilakoilla (=kynsi kellastuu hetkessä uudelleen). Aluslakan käyttö ainakin vähentää kellertymistä, mutta ei estä sitä eikä poista keltaisuutta.
Itse otin jouluna käyttöön Trindin nail repair - lakan kynsieni vahvistamiseksi. Laitoin viikon verran uudet lakat joka päivä, ja sen jälkeen olen käyttänyt tuota aluslakkana manikyyrien alla, eli vaihtanut 1-2 kertaa viikossa. Vähän aikaa sitten huomasin tuon poistaneen lähes kokonaan kynsien keltaisuuden! Oikein tervetullut sivuvaikutus, joten voisin kyllä suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733