Mitä tehdä naisen kanssa?

Mies1985

Naisesta kuuluikin ja nainen oli kiireinen mutta antoi ymmärtää että voisin aina soitella ja että voisimme nähdä myöhemmin. Tavallaan vastuu meni aika paljon minulle mikä tuntui vähän turhauttavalta ja olisin toivonut vähän enemmän aktiivisuutta mutta toisaalta nainen oli kyllä tosi empaattisen ja rehellisen kuuloinen ja kannusti minua huomioimaan itseään.

Noh, mietin nyt että mitähän minä oikein ensi viikolle keksisin? Siis mikä lähentäisi suhdettamme parhaiten ja miten tällaisessa tilanteessa yleensä edetään?

Olemme siis tuttuja yöelämästä ja fyysistä kontaktia on ollut ihan kivasti mutta ei kuitenkaan suudeltu tms.
Jossakin vaiheessahan pitäisi tulla niin tutuksi että voisi tulla/mennä kylään, aina yöksikin asti. Minkälaisten portaitten kautta tuolle tasolle noustaan?

Teemmekö jotain yhdessä ja sitten saatan naisen kotiin jolloin hän voi kutsua sisään? Nainen asuu kaupungin keskustassa ja minä en, jolloin ei ole kovin luontevaa tuoda häntä itseni suuntaan kovin pian, koska toiminnat ja palvelut ovat enemmän hänen luonaan.

Mitkä ovat hyviä aktiviteetteja?
Olen keksinyt seuraavat;
-keilaus; harmitonta vaikka olen huono siinä ja se on vähän kallista muistaakseni.
-elokuvat; ei kovin sosiaalista mutta kuitenkin perinteistä treffiainesta.
-kahvilat; ei kovin intiimiä, tilaa voi olla vähän ja tuntuu peruuttamiselta suhteessa siihen mitä ollaan jo tehty, kuin menisi kehityksessä taaksepäin. Käyn kaverinaiseni kanssa kahvilla.

27

4173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi voi sentään

Mä tietäisin ratkaisun sun todelliseen ongelmaasi.

• Ei niin vaikeaa

Älä vaan jää junnaamaan tilanteeseen, jossa fyysinen läheisyys jää jonnekin kaveriosastolle.

Menkää vaikka puistoon ruokkimaan pullasorsia tai oravia. Söpöt elikot saavat naisen hellälle tuulelle. Sympaattisen näkymän inspiroimana kiedot kätesi naisen yyötärön ympärille, ja annat pikku pusun poskelle. Jos nainen reagoi tyytyväisyyttä osoittavalla tavalla, annat toisen ja siten ehkä vielä suullekin.

sitten voisi olla ohjelmassa vaikka yhteistä ruoanlaittoa jomman kumman luona ja lisää läheisyyttä ja hellyydenosoituksia.

• Mies1985

Ainakin täällä Etelä-Suomea pohjoisemmassa on vielä talvista enkä tiedä noista puistoista. Oravat ovat arkoja ja sorsista en tiedä. Menisi seisoskeluksi ja on vielä niin kylmä että penkille istumisestakin voi saada eturauhastulehduksen.

Hauska ajatus ja varmaan toteuttamisen arvoinen loppukeväästä.

Kiitos.

Muita vinkkejä?

• Kavereista

Mitähän kaveriosastolla kukin tarkoittaa. Olen mies, ja mun kohdalla nainen ylittäisi kaveriosaston jo pelkästään tuollaisella käsi kontaktilla, puhumattakaan sitten mistään suulle "pusuttelussa" heti pusun ja kontaktin jälkeen.

• tussuni on kiireessä

Nainen on kiireinen etsimään parempaa miestä, mutta pidä yhteyttä niin hän antaa sullekin joskus ehkä piirakkaa, jos jaksat vaan roikkua taustalla kännykkäsoitoin messissä.

Työnsin äsken maksamakkarötkön pimpsaani, jaaha, jospa sen ottaisi pois, kivan viileä pinta

• itkuparkuporutulee

Olet jo hävinnyt pelin. Jos olisit tavoittelemisen arvoinen, nainen olisi tehnyt sinulle aikaa. Nyt hän pitää sinua varalla.

Miksi te miehet aina juoksette tällaisten naisten perässä? Kohta on taas itku ja parku kuinka "kaikki naiset haluavat renttuja/pitävät kunnon miehiä vain varalla/..."

• Mies1985

Nainen on ihan tavallinen, perusnätti; kivannäköinen muttei mitenkään korostetun naisellinen ja ystävällinen ja jossain määrin rohkea.
        Naisella ei ole mitään räiskyviä harrastuksia eikä sen näköisiä kavereitakaan kai.

Minkälaisten naisten perässä pitäisi sitten juosta?
        Kaikkien niiden jotka eivät ole osoittaneet mitään kiinnostuksen merkkejä?

Olemme sentään laulaneet ja tanssineet yhdessä (naisen aloitteesta), nainen on koskettanut minua ja myöhemmin hoitanut minua muutenkin. Mutta ei siitä viimeisestä sen enempää.

• Handjob
        Mies1985 kirjoitti:

Nainen on ihan tavallinen, perusnätti; kivannäköinen muttei mitenkään korostetun naisellinen ja ystävällinen ja jossain määrin rohkea.
        Naisella ei ole mitään räiskyviä harrastuksia eikä sen näköisiä kavereitakaan kai.

Minkälaisten naisten perässä pitäisi sitten juosta?
        Kaikkien niiden jotka eivät ole osoittaneet mitään kiinnostuksen merkkejä?

Olemme sentään laulaneet ja tanssineet yhdessä (naisen aloitteesta), nainen on koskettanut minua ja myöhemmin hoitanut minua muutenkin. Mutta ei siitä viimeisestä sen enempää.

"hoitanut minua muutenkin."

No kerro nyt kun aloitit. Eli antoiko käsipeliä vai oliko minkälaisesta hoitelusta kyse? Se on hyvä merkki jos on päässyt seksuaalisen koskettelun asteelle.

• ..............

Nyt äkkiä lukemaan Neil Straussin Pelimies ja ottamaan oppia. Olet yhden siirron päässä kaverikortista. Tarvitset ronskeja otteita ja miehekästä menoa eikä mitään mukavaa hengailua mistä puuttuu se seksuaalinen kipinä.

• Gordon Gekko

Kävely voi olla ihan hyvä aktiviteetti. Tai sitten kutsut naisen luoksesi tai itsesi hänen luokseen kylään, vaikka kahville tai katsomaan jotain leffaa DVD:ltä tms. Jos naista ei kiinnosta, niin sitten keksi jotain muuta.

• ei kävelyä, pliis!

Ei ole, kävelylle pyytäminen on tosi ärsyttävää, jos ei asuta naapureissa. Mitä tuun bussilla sinne, niin voidaan mennä kävelemään? Älkää tehkö sitä virhettä. Tai mulle, koiran omistaja, joo kävelen semmoset 10-15 km päivittäin yksi ehdotti kävelyä ja vielä paikassa, minne mä joudun meneen autolla tai bussilla.Ja se tiesi. Joo, ei: ei kävelyä, paitsi silloin kun asutaan lähekkäin eli: kävelymatkan varrella!

• Gordon Gekko
        ei kävelyä, pliis! kirjoitti:

Ei ole, kävelylle pyytäminen on tosi ärsyttävää, jos ei asuta naapureissa. Mitä tuun bussilla sinne, niin voidaan mennä kävelemään? Älkää tehkö sitä virhettä. Tai mulle, koiran omistaja, joo kävelen semmoset 10-15 km päivittäin yksi ehdotti kävelyä ja vielä paikassa, minne mä joudun meneen autolla tai bussilla.Ja se tiesi. Joo, ei: ei kävelyä, paitsi silloin kun asutaan lähekkäin eli: kävelymatkan varrella!

No ok, ymmärrettävää. Mulla oli mielessä tilanne, jossa mies ja nainen asuu kävelymatkan tai ratikkareitin päässä toisistaan.

• ES
        ei kävelyä, pliis! kirjoitti:

Riippuu henkilöstä. Mulle kelpais kävely hyvin.

• 156t31q56t
        ES kirjoitti:

Riippuu henkilöstä. Mulle kelpais kävely hyvin.

No ei muuta kuin Mies1985:n kanssa kävelylle.

• jatkuu---+++

HYVÄ HYVÄ!!!
      No, ensinnäkin, et sitten heti liikaa soittele, etkä joka asiasta viestittele. Mutta. Sun tarttee tehdä selväksi että olet kiinnostunut muutenkin kun kaverina. Siis, kiinnostusta pitää osottaa tai se luulee sua kaveriksi, mutta jos sä heti ekana kirjotat 4 tekstaria päivässä siitä miten olet kastellut kukkia, niin se on kuollut juttu heti. Sitä voi tehdä seksin jälkeen, ei ennen. Suutelemisen ja hieman pidemmän treffailun jälkeen saa ihan vähän innostua. Mutta ei 4 tekstaria vieläkään.

Hassut tekstarit ja kuulumisen kyselyt tyyliin "mulla on tylsääääää.... oh baby, viihdytä mua, pliis!" koska sillä tavoin saisit hieman jotain juttua jo aikaan, ja vähän jotain huumoria. Runo, siis hauska runo. Tai jotain, mistä on ollut puhetta, että meet jonnekin, niin kerrot siitä, että joo, et arvaa, kun oli puhetta.
      Ei siis joka päivä, vaan tyyliin laitat viestin ja jos se vastaa, niin muutaman kerran vastailette ja sitten sanot heit. Sä saat vähän parempaa maaperää kattoo, vastaako se, kiinnostako sitä, onks se ihan tympee. Lisäksi, se että muistaa. Jos ei koskaan kysy mitä toiselle kuuluu, se olettaa ettei kiinnosta mitä kuuluu.

Jos se vastaa ja tuntuu edelleen siltä, että voitte treffata, niin kysyt treffeille: kahvila on vähän tylsää, jos sä haluat kahvia, niin sitten röyhkeesti kutsut sen teille: sulla on halpa kahvila, mistä saa halpaa kahvia, haluaakse tulla käymään. Tai kutsut itsesi niille, että saanko tulla kahville, tuon pullat mukana! Se ois tietenkin parempi ja herrasmiesmäisempi tapa. Voit sitten siellä sanoa, että ens kerralla sun luona, sä voit tarjota pullat sillonkin...
      Ja viet ne pullat, kahvia paketin sekä pullan ja jos haluat osottaa mitään tosi alotteellista niin vaikka ruusun: se nyt on jo kyllä sitten ihan selkee merkki. Mutta se osottaa romanttisuutta ja rohkeutta. Tekee asian selväksi: sä et hae kaverinaista. Juttelette ja häivyt kahen tunnin päästä viimestään, etkä jää roikkumaan. Heti ei saa roikkua.

Ja kato muuten, että tuotteet on laktoosittomia, jos et tiedä onks sillä allergiaa!!!

Keilaus on hyvä, tai akvaario, eläin tarha tai joku semmonen erilainen paikka. Museo, taidemuseo, jos se kattoo taidetta. Semmosta huoletonta ja kivaa yhdessä oloa, ja jos et muuten uskalla suudella, niin kysyt suoraan illan päätteeksi, sä olet niin kaunis, saanko mä suudella sua? (mä haluaisin suudella sua, loukkaannutsä jos mä suutelen sua, ollaanko me treffeillä voisitsä suudella mua, jne. jne.)
      Ekoilla treffeillä, jos menee pupu pöksyyn, niin voit halatakin, mutta siis ihastusta saa osottaa ja jos treffeille mennään, niin jos ne päättyy semmoseen "heippa!" niin se tarkottaa todella yleensä "heippa" tai niin mä tulkitsen.

• jatkuu---+++

Jos te käytte jo laulamassa ja tanssimassa, niin tehän olette sen verran pitkällä, että voit ihan hyvin vähän viestittää enemmänkin ja ruusun vieminen on jo ihan hyvä juttu. Ja mitä tohon juoksemiseen tulee: SINÄ olet oikeassa, nyt et päästä sitä karkuun, kun olet noin pitkälle päässyt. Sulla on jo joku kaverinainen, nyt romantiikkaa peliin.

Niin ja korkeintaan 2 viikkoa viestittelet, harvakseltaan ja sitten treffeille, muuten se menee jo. Älä nyt enää panttaa tai hannaa, vaan anna palaa!!!

PS. Ja vielä siihen ajan käyttöön: sehän tekee sitä aikaa, kun tajuaa, että sitä kannattaa tehdä. Mutta ei ennen. Hyvä mies1985!!! Mä toivotan sulle onnea matkaan, toivottavasti te löydätte yhteisen sävelen!

• Gordon Gekko

En haluaisi nyt kritisoida tätä pitkää efforttia, mutta tuo ruusu ja suutelukohta oli jotenkin...tekisin eri lailla. Tuoko ihmiset oikeasti ruusuja nykyään treffeille?

• pöhhistä juu
        Gordon Gekko kirjoitti:

En haluaisi nyt kritisoida tätä pitkää efforttia, mutta tuo ruusu ja suutelukohta oli jotenkin...tekisin eri lailla. Tuoko ihmiset oikeasti ruusuja nykyään treffeille?

Olipa dorka kommentti!
        Kun se oli vaan esimerkki siitä, mitä kannattas vaikka tehdä! (omaakin mielikuvitusta saa käyttää) Mulle on yksi mies tuonut kukkia suunnilleen ensi treffeille (mekin oltiin siis nähty ja flirtattu jne ennen) ja oli tosi ihanaa. On muuten toinenkin tuonut ruusuja... Mulle on muuten tuotu kukkia useammankin kerran. Että sä ehkä et, mutta ehkä sä et sitten tiedä sitä vaikutustakaan ja etenkin kun sä et ole nainen, niin... Tai ehkä sun lyylis vaan on sitä luokkaa, ettei paljon kandee vaivaa nähdä :D

Tietysti sen tuomisen pitää olla vilpitöntä. Että jos ei irtoo muistaminen niin turha kai se on esittääkään. Tosin, jos itsensä kutsuu toisen luokse kahville, niin multa ainakin saisi kenkää ihan saman tien, jos olisi niin tyhmä, ettei mitään toisi: siis tulee vaan pummimaan kahvia. Tosi iskevää!

Samoin multa yksi ujo mies kerran kysyi, kun se ei muuten uskaltanut suudella, omalla tavallaan tietenkin. Se oli suloista. Tosin mä suutelin sen seurauksena sitä. Ja huomattavasti suloisempaa, kun moni varmaelkeisen miehen "nyt mä tässä sua himoitsen" nuoleskelu. Ög.
        Että ehkä sun ei pitäskään kritisoida, koska mä olen se nainen, jolle on vastaavia juttuja tehty ja vaikkei kaikki naiset olekaan samanlaisia, niin mä nyt kuitenkin edustan edes sitä yhtä naisen näkökulmaa ja sinä et.
        Että en haluaisi kritisoida lyhyttä epäyritystäsi, mutta haluanpas, tekisit varmaan eri tavalla, etkä muistaisi millään tavalla. Tai "niinkun nykyaikana" eli "kuten kaikki muutkin" ja no joo, totta, nykyään miehet on kyllä 10 vuodessa tylsistyneet ihan harvinaisiin mittasuhteisiin ja esittäminen on kyllä huipussaan. Ei niillä riitä ajatus oikein mihinkään, ne raahaa kahville huoltoasemalle ja ulos syömään tarkottaa nakkikioskia. Kuvainnollisesti vähintään. Joo, surkeeta on, jos siihen täytyy tyytyä. Tosin tiedän, että joillekin silläkin on irronnut.

Sen ruusunkin voi viedä ihan huumorilla ja iloisesti!
        Kattos, ei ehkä ihan aina just kandeis tehdä niinkun "nykypäivänä": käydään vaan kiinni ja esitetään jotain, ei vaivauduta edes kukkaa matkaan poimimaan ja puhutaan "nykyajasta". Höpö, höpö.
        Nykyaikana kaikki ei ole hyvää tai kaikki kohteliaisuus, söpöys, toisen huomioiminen, ja muu ei ole "vanhaa aikaa". Ehkä sille bile-hile-pissaliisalle ei kannata viedä kun sinisiä smile-nappuloita, tai ei mitään ja aina irtoo, mutta aika moni arvostaa vielä jotain muutakin.

Ja ei, se ei just tarvitse olla ruusu tai kukkia, mutta siltä pohjalta voi miettiä, että oisko kiva jotain viedä ja millä sen ilmasee, että on romanttisesti kiinnostunut, ilman sanojakin. (Etenkin jos vaarana on se, että tyttö pitää jonain pelkkänä kaverina)

"Tuoko ihmiset oikeasti ruusuja nykyään treffeille?"
        Todellakin, etenkin jos menee kotiin käymään. Pitäskö kukkia viedä vaan hääpäivänä ja hautajaisiin?

• Gordon Gekko
        pöhhistä juu kirjoitti:

Olipa dorka kommentti!
        Kun se oli vaan esimerkki siitä, mitä kannattas vaikka tehdä! (omaakin mielikuvitusta saa käyttää) Mulle on yksi mies tuonut kukkia suunnilleen ensi treffeille (mekin oltiin siis nähty ja flirtattu jne ennen) ja oli tosi ihanaa. On muuten toinenkin tuonut ruusuja... Mulle on muuten tuotu kukkia useammankin kerran. Että sä ehkä et, mutta ehkä sä et sitten tiedä sitä vaikutustakaan ja etenkin kun sä et ole nainen, niin... Tai ehkä sun lyylis vaan on sitä luokkaa, ettei paljon kandee vaivaa nähdä :D

Tietysti sen tuomisen pitää olla vilpitöntä. Että jos ei irtoo muistaminen niin turha kai se on esittääkään. Tosin, jos itsensä kutsuu toisen luokse kahville, niin multa ainakin saisi kenkää ihan saman tien, jos olisi niin tyhmä, ettei mitään toisi: siis tulee vaan pummimaan kahvia. Tosi iskevää!

Samoin multa yksi ujo mies kerran kysyi, kun se ei muuten uskaltanut suudella, omalla tavallaan tietenkin. Se oli suloista. Tosin mä suutelin sen seurauksena sitä. Ja huomattavasti suloisempaa, kun moni varmaelkeisen miehen "nyt mä tässä sua himoitsen" nuoleskelu. Ög.
        Että ehkä sun ei pitäskään kritisoida, koska mä olen se nainen, jolle on vastaavia juttuja tehty ja vaikkei kaikki naiset olekaan samanlaisia, niin mä nyt kuitenkin edustan edes sitä yhtä naisen näkökulmaa ja sinä et.
        Että en haluaisi kritisoida lyhyttä epäyritystäsi, mutta haluanpas, tekisit varmaan eri tavalla, etkä muistaisi millään tavalla. Tai "niinkun nykyaikana" eli "kuten kaikki muutkin" ja no joo, totta, nykyään miehet on kyllä 10 vuodessa tylsistyneet ihan harvinaisiin mittasuhteisiin ja esittäminen on kyllä huipussaan. Ei niillä riitä ajatus oikein mihinkään, ne raahaa kahville huoltoasemalle ja ulos syömään tarkottaa nakkikioskia. Kuvainnollisesti vähintään. Joo, surkeeta on, jos siihen täytyy tyytyä. Tosin tiedän, että joillekin silläkin on irronnut.

Sen ruusunkin voi viedä ihan huumorilla ja iloisesti!
        Kattos, ei ehkä ihan aina just kandeis tehdä niinkun "nykypäivänä": käydään vaan kiinni ja esitetään jotain, ei vaivauduta edes kukkaa matkaan poimimaan ja puhutaan "nykyajasta". Höpö, höpö.
        Nykyaikana kaikki ei ole hyvää tai kaikki kohteliaisuus, söpöys, toisen huomioiminen, ja muu ei ole "vanhaa aikaa". Ehkä sille bile-hile-pissaliisalle ei kannata viedä kun sinisiä smile-nappuloita, tai ei mitään ja aina irtoo, mutta aika moni arvostaa vielä jotain muutakin.

Ja ei, se ei just tarvitse olla ruusu tai kukkia, mutta siltä pohjalta voi miettiä, että oisko kiva jotain viedä ja millä sen ilmasee, että on romanttisesti kiinnostunut, ilman sanojakin. (Etenkin jos vaarana on se, että tyttö pitää jonain pelkkänä kaverina)

"Tuoko ihmiset oikeasti ruusuja nykyään treffeille?"
        Todellakin, etenkin jos menee kotiin käymään. Pitäskö kukkia viedä vaan hääpäivänä ja hautajaisiin?

Öö...ei tuo mun kommentti omasta mielestä kovin kirpeä ollut?

Joo, mulle ei ehkä sitten ole luontevaa tuo kukan vieminen, mieluummin teen tai vien ruokaa tai juomaa. Tai jotain muuta sopivaa. Mun mielestä olennaisempaa kuin tuomiset on yhteiset jutunaiheet ja huumori. Mutta olet oikeassa, että jos menee toisen luokse, on ihan kohteliasta olla jotain omastakin takaa.

Mulla ei ole muuten kovin paljon yhteistä tai tekemistä bile-hile-pissaliisojen kanssa.
        Ja täysi mielipiteenvapaushan täällä palstalla on.

• haluatko kärsiä pask
        jatkuu---+++ kirjoitti:

Jos te käytte jo laulamassa ja tanssimassa, niin tehän olette sen verran pitkällä, että voit ihan hyvin vähän viestittää enemmänkin ja ruusun vieminen on jo ihan hyvä juttu. Ja mitä tohon juoksemiseen tulee: SINÄ olet oikeassa, nyt et päästä sitä karkuun, kun olet noin pitkälle päässyt. Sulla on jo joku kaverinainen, nyt romantiikkaa peliin.

Niin ja korkeintaan 2 viikkoa viestittelet, harvakseltaan ja sitten treffeille, muuten se menee jo. Älä nyt enää panttaa tai hannaa, vaan anna palaa!!!

PS. Ja vielä siihen ajan käyttöön: sehän tekee sitä aikaa, kun tajuaa, että sitä kannattaa tehdä. Mutta ei ennen. Hyvä mies1985!!! Mä toivotan sulle onnea matkaan, toivottavasti te löydätte yhteisen sävelen!

pidä turpas kiinni ilma lisäyksiä kusipää jatkuu--- , tuollaisia lässyjä riittää, ette tiedä mitään ketkä opikeasti on syyllisiä

• Mies1985

Jotenkin naisen viestin uusi, kriittinen analysoiminen ja kaikki lannistavat pleijeriosaston viestit tässä ketjussa ovat taas saaneet minut aika lailla luopumaan toivosta vaikka eipä tässä ole mitään menetettävääkään niin että voihan sitä jotain kokeilla.

Mikään ei voi olla ikinä yksinkertaista ja suoraviivaista naisen ja miehen välillä (koska mies on naiselle lähtökohtaisesti sen verran vähäpätöinen asia), vaan enemmän tai vähemmän jonkinlaista varpaillaan olemista ja temppuja. Päiväni ovat pitkiä joten miettimiseen on tietysti aikaa.

• ES

Mietit ja analysoit liikaa.

En tajua, miksi mies ja nainen eivät voisi olla myös ystäviä, kavereita ja etenkin alussa, kun tutututaan. Siitä sitten asiat etenisivät. Minä ainakaan en haluaisi parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka ei pystyisi näkemään minua myös ystävänä.

Mun treffi-ideaalini olisi vaikka sellaiset treffit, että mies tulisi mun luo ja mä olisin tehnyt pannukakkua, joka palaisi pohjaan. Palohälytin piippaisi kimeästi. Selviäisipähän heti alkuun, miten niuhottava mies on, onko huumorintajua, joustaako pää ollenkaan. Ja sitten me menisimme johonkin ravintolaan.

• Handelsjobben

Se on vaan hyvä jos et odota mitään. Yksi hyvä tapa mokata orastavan suhteen alussa on kuvitella siitä heti liikaa ja asettaa odotukset korkealle. Jos et odota mitään niin olet todennäköisesti myös rennompi ja itsevarmempi ja saatat yllättyä vain positiivisesti.

• ä08äg0ä08äg

Mies on analysoinut ja oivaltanut enemmän kuin sä tulet koskaan tamponeja tussuus tunkemalla oivaltamaan, se miksi mnaiset eivät miehiä isommin kunnioita, syy siihen on se, että naiset jakavat tussuaan useille eri miehile eli miehet ovat heille helposti korvattavissa, seuraavan selä'lleen menon ja jalkojen levityksen päässä

• vinkki123

Heippa!

Olen reilu parikymppinen nainen ja vastaan tähän naisen näkökulmasta.

Mut on yleensä pyydetty melko nopeasti ensitapaamisen jälkeen jo kotiin, en kuitenkaan missään nimessä ole jäänyt heti yöksi tai pompannut sänkyyn.

Etkö voisi ehdottaa esimerkiksi leffailtaa luonasi? Lupaisit tarjoavasi hyvää ruokaa hyvässä seurassa :) Siinä sitä oikeasti tutustuu parhaiten toiseen, kun myös jätätte aikaa keskustelulle ja yhdessä ololle.

• Mies1985

Kiitos vastauksesta.

Kämppäni on aika pieni eikä minulla ole edes tv:tä...Ruokaakaan en suuremmin osaa laittaa että en oikein tiedä.

Että toivon että voisin ensin käydä hänen luonaan kylässä. Katsoo sitten.

• justiina ja kaulin
        Mies1985 kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.

Kämppäni on aika pieni eikä minulla ole edes tv:tä...Ruokaakaan en suuremmin osaa laittaa että en oikein tiedä.

Että toivon että voisin ensin käydä hänen luonaan kylässä. Katsoo sitten.

Lisää vinkkejä: luovu tuosta nurisevasta asenteesta edes hetkeksi.

Tässä ketjussa ihmiset in koittanut oikeesti sua kannustaa ja antaa hyviä vinkkejä. Mitä sä teet? Oot vaan joku Ihaa-aasia ja super-mytrynaama toteamalla, ettei puistossa ole kyllä nyt sorsia, keilaus on liian kallista ja kämppäkin on pieni etkä kyllä ruokaakaan osaa laittaa.

Kuinka hurmaavalta kuulostat tämän uuden naistuttavuuden korvissa kun jakuvasti vaan kitiset ja ruikutat?

Mitäs jos vaan kokeilisit uusia asioita ja katsoisit mitä se maailma tuo tulessaan. Menkään sinne puistooon ruokkimaan sorsia, vaikka niitä ei siellä todennäköisesti olekkaan: teidän tekeminen on silloin sorsien ettimistä ja yhdessä sen voivottelua, että missäs ne sorsat on. Et ole aikaisemmin laittanut ruokaa, noh ehdota tälle naiselle, että mitä jos te kokkaisitte jotain hänen luonaan yhdessä ja sitten sen jälkeen sä voisit opetella kokkaamaan itseksesi (ja hankkia kokkaamisen tarvittavat välineet). Seuraavan kerran voit kutsua hänet sulle syömään.

Vai asennoidutko sä oikeesti niin, että en mä osaa, en oo koskaan tehnyt, en tuu koskaan osamaan, en tuu koskaan tekemäään, en tuu mitään uutta koskaan oppimaan, en tuu koskaan tästä mihinkään muuttumaan ...

Ne kivat hetket ei tuu itsestään vaan ne pitää rakentaa. Vaivaa pitää nähdä oman elämän eteen. Nyt sulla kerrankin on tilanne, että joku susta on kiinnostunut joten toimi.

Jos et toimi, niin ei sulla kyllä voi olla oikeuksia sitten tällä palstalla nurista, miksi naiset on niin kranttuja, miksi kukaan ei ole susta kiinnostunut ja miksi on niin kurjaa olla sinkku.

Lapsellista touhua "mies"1985.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33