Ratsastusmatkat Sunhorse Oy?

Ratsastusmatka?

Löytyykö ketään, joka olisi käynyt Sunhorse Oy:n ratsastusmatkalla Espanjassa? Jos niin olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan mielipiteitä matkasta ja tästä matkanjärjestäjästä?

13

2869

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

      En valitettavasti voi suositella kyseisen yrityksen toimintaa kenellekkään.

    • taas kiinnostaa
    • En suosittele

      Firman omilla sivuilla on tietysti vain positiivinen palaute...

      Olen ollut Sunhorsen järjestämällä matkalla ja en voi suositella yritystä sillä saamamme kohtelu oli ala-arvoista. Varsinainen ratsutila ja matka muuten oli kyllä ihan ok mutta matkanjärjestäjää en suosittele.

    • en sanoisi noin

      Kaikkia ei voi miellyttää, aina on joku tyytymätön asiakas, sen tietää jokainen yrittäjä tai myyjä kaupan kassalla. Itse mieluummin uskon niitä jotka oikeasti ovat antaneet palautetta omalla nimellään kuin niitä jotka täällä huutelevat puskista nimimerkillä. Reklamaatiojärjestelmä on kehitetty sitä varten jos palvelu ei ole vastannut luvattua. Mutta jos on itse ymmärtänyt jotain väärin matkasta ja harmittaa, niin kannattaa kirjoitella täällä nimettömänä niin osoittaa vain lisää tyhmyydestään.

    • P3TTYNYT

      Kävin itse viime syyslomalla sunhorsella ratsastamassa.
      Odotukset olivat korkeat, mutta pettymys oli suuri.
      Meitä ei noudettu paikasta josta meidät piti noutaa siskoni kanssa paikka siaitsi näkyvällä paikalla kaikista suunnista. Seuraavana päivänä meitä vastaan tuli suomalainen nainen joka pahoitteli ja lupasi viedä meidät ellei kyytiä ilmaantuisi.
      Kyyti ilmaantui ja meitä haki itsekeskeinen nainen joka ensitöikseen alkoi puollustamaan itseään ja väitti meidän erehtyneen hän ei keskustellut meidän kanssa ja elehti negatiivisesti vaatteilemme (meillä oli jalassa lenkkarit). Meille tuli matkasta paha mieli ja erittäin epätervetullut olo. Ratsastus oli ihan ok, mutta olisin odottanut enemmän extermeä koska olin ns kokeneiden ryhmässä, käyntiä tuo oli suurimmaksi osaksi.
      Jos ihmiset olisivat olleet ystävällisiä matka olisi ollut eri!
      Ratsastus Espanjassa oli pitkä haaveeni mutta pettymys jäi vahvasti mieleen.
      EN SUOSITTELE! Massatuotantoa, ihmisiä ei huomioida yksilöinä.

      • P3TTYNYT

        Korjausta siis edelliseen meillä oli siis jalassa TENNARIT ei lenkkarit.
        Jos joku sattui ihmettelemään! :)


    • PALVELU HUIPPUA

      Hei P3TTYNYT. Taidat hieman sekoittaa asioita keskenään ja haukkua väärää puuta. Se mitä tuossa kirjoitat on sama kuin sanoisit, että et pidä Finnairin lennoista koska Köpenhaminan lentokentällä oltiin epäystävällisiä koska kentällä neuvoivat Sinua oman turvallisuutesi vuoksi olemaan jättämättä käsilaukkuasi vartioimatta. Finnair ei voi mitenkään vastata siitä, miltä kaikista matkustajista tuntuu lentokentillä ja ovatko jatkoyhteydet ajoissa vai myöhässä, koska ei omista niitä eikä määrää niistä. Toki Finnair kuten Sunhorsekin on valinnut laadukkaat ’jatkoyhteydet’, jotka on testattu parhaiksi.
      Itse olen ollut Sunhorsella laskuttajana, ja voin sanoa että asiakkailleen enemmän omistautunutta yrittäjää saa hakea kuin mitä on Sunhorsen matkatoimisto Suomessa. Siellä yritetään täyttää kaikkien erikoiskoistoivomuksetkin, kuten tässäkin teidän porukalle, sillä heidän valikoimaansa ei tosiaan kuulu teidän tyyppiset noutokeikat parin tunnin vaelluksille , vaan matkoja myydään paketteina eli viikon mittainen majoitus ratastuspaketti ratsutilalla. Eli jos aina ei joka hotellin nurkalle osata sieltä vuoristotallilta tulla minuutilleen kun tapana ei siis edes ole noutaa sinne asiakkaita muualta kuin lentokentältä, niin ainakin on joustettu ja yritetty löytää teidät omalta hotelliltanne, ja pääsitte ratsastamaan.

    • PALVELU HUIPPUA

      JATKOA P3TTYNEELLE. Jos teille on alihankkija eli tallin oma porukka sanonut jotain tennareista, niin ihan asiaa on puhunut, eihän kukaan omaa turvallisuuttaan ajatteleva ratsasta tennarit jalassa, varsinkaan vuoristoisessa maastossa. Miksikö? Kahdesta syystä, eli tennareissa ei ole korkoa joka estäisi jalan liukumisen jaluistimeen, mikä on todella vaarallista, ja lisäksi jalustinhihna voi hangata suojaamatonta nilkkaa aika pahasti. Tällaista on tapahtunut, ja siksi sanovat , että omalla riskillä nousette vaellushevosen selkään tennareissa. Ikävää että teille sen vuoksi on tullut huono olo, mutta teidän parastanne siinä on todellakin ajateltu. Ja ensi kerralla ainakin tiedätte mikä on oikea varustus vaelluksella.
      Tuo kertomasi teitä hotellillenne auttamaan tullut suomalainen henkilö oli arvatenkin Sunhorsen porukkaa, kun taas se toinen teidät tallille vienyt henkilö oli vaellustallin omaa porukkaa, ja he eivät siis ole suomalaisia. Huomasitko lainkaan, että Sunhorsen henkilökunta saapui hotellillenne ja oli valmis kuljettamaan teidät tallille siitäkin huolimatta, että koko parin tunnin vaelluksenne ei edes kuulu heidän ohjelmiinsa ja on rahallisestikin aivan mitätön juttu heille viikon vaelluksiin verrattuna? Eikö se jo osoittanut teille jotain Sunhorsen palveluiden korkeasta laadusta?
      Ihan hienoa mielestäni se, että suomalainen matkatoimisto kuitenkin rajojen yli järjesti teille kauan unelmoimanne parin tunnin ratsastuksen Espanjassa, ja oli valmis huolehtimaani teistä jopa paikan päällä, vaikka ette varmaan olleet maksaneet lisäksi matkaopaspalveluista, niistä Sunhorse ei edes laskuta koska heillä ei ole matkaoppaita Espanjassa, mutta tekee sellaistakin työtä tarvittaessa ilmaisena lisänä. Kulttuurierotkin kannattaa ottaa huomioon, elikkä ei etelässä aina kaikki suju niin kellolleen kuin Suomessa.

    • andalusialainen1

      Tämä viestiketju on viime vuodelta, mutta haluaisin nostaa saman kysymyksen esille. Onko tuoreita kokemuksia tästä Espanjalaisesta tallista? Vieläkö on toiminnassa? Onko kellään antaa yhteystietoja?

    • melissa3

      Ratsutilalla kaikki ystävällisiä.
      Hieman vauhdikkaampaa menoa olisimme toivonut kun vielä erikseen kasvotusten pyysimme, että toisella kerralla olisi kiva jos laukkaisimme ja ravaisimme pelkän kävelyn sijaan. Maisemat ja hevoset oli loistavia ja kokemus hieno.

    • Pettynyt 2014

      Edelleen kyseinen yhtiö väittää että hänellä on oma suomalainen ratsastuskoulu Espanjassa.
      Oli pettymys huomata että kyseisellä henkilöllä ei ole edes omaa tallia vaan käyttää espanjalaista tallia ja sen hevosia.
      Nettisivut antavat aivan eri käsityksen. voisiko sanoa että huijausta.
      Jos et ole tyytyväinen Sunhorsen palveluun, saat selkääsi tai pahimmassa tapauksessa uhataan oikeuteen. Onko tämä viiden tähden palvelua.
      Ei mielestäni. Eivät osaa hoitaa asiakkaita. En voi ollenkaan suositella kenellekkään.

    • Tätiratsastaja

      Haluaisin myös tietoja tästä firmasta. Olisin kiinnostunut lähtemään ratsastusmatkalle Espanjaan.

      • Matkaratsastaja

        Suosittelen ulkomaisia ratsastusmatkatoimistoja, esim. Far and Ride tai In the Saddle, heiltä saat ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua, ja kohteet ovat tarkkaan valikoituja. Heiltä löytyy useita kohteita Espanjasta. Sunhorsesta minulla on erittäin huonoja kokemuksia, en suosittele.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1609
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1301
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1079
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1058
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. 4
      942
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    Aihe