Miten olette saaneet keskimaan kesätöitä? Itse hain nettisivujen kautta useaan eri keskimaan kauppaan, mutta mietin että miten olisi viisasta toimia seuraavaksi. Ilmoitetaanko mitään jos ei ole tullut valituksi?
Keskimaa kesätyöt
3
590
Vastaukset
- keskimaantyöntekijä
Tuskin ilmoitetaan jos et saa paikkaa, kun hakemuksia tulee niin paljon... täytin alkusyksystä keskimaan sähköisen hakulomakkeen, vaikka mitään ei ollutkaan varsinaisesti haussa ja noin 1,5kk:n kuluttua sain puhelinsoiton ja lopulta työn. voin kertoa, että jos haet Jyväskylään, ovat kesätyöpaikansaantimahdollisuudet valitettavasti todella heikot kaikkien paikkojen suhteen. tämä on opiskelijakaupunki ja valinnanvaraa sopivista työntekijöistä löytyy. lisäksi ns. ruuhka-apulaiset saavat ensisijaisesti kesätyöt. itseltä löytyi 4 vuoden työkokemus s-ryhmältä ja lisäksi opintoni tukevat työtäni. mutta tsemppiä, toivottavasti joku työ löytyy :)
- mistä kesätyö
Itse haluisin kanssa jyväskylään keskimaalle kesätöihin mm. kaikki s-marketit yms kaikki vaan käy!
oisko kellään mitään linkkejä mistä vois laittaa hakemuksia?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802