ELIXIA....

pettynyt............

Onko kellekään tuttu? Ite oon menossa tänään irtisanoon sopimusta, sopimuskin alko vasta tänään.

Ihme touhua, että kun mulle kaupattiin se sopimus ja kysyin että kuinkas sen irtisanomisen kanssa, jos ei mun jalka kestäkään tai jos into lopahtaa tai jotain. Sano että "Juujuu, meillä sä pystyt irtisanomaan tän sopimuksen koska tahansa.". Se unohti sitten kertoa, että sen pystyy irtisanoon jos muuttaa pysyvästi paikkakunnalle, missä ei ole elixia-keskusta tai on lääkärintodistus ettei pysty koko sopparin aikana liikkumaan. TYHMÄNÄ luotin siihen mitä se naikkonen selitti, enkä lukenu ehtoja. OLIS PITÄNY! En tajuu, miten voin olla niin tyhmä, etten lukenu niitä. No, ainakin opin etten luota mitä ne sanoo.

Luin netistä että sopimuksen alkamisesta on 10 päivää aikaa irtisanoo, jos ei ole tyytyväinen elixiaan. Ja mähän irtisanon sen. Mistä mä voin tietää jos mulla ei vaikka joku kuukausi ookaan rahaa maksaa sitä kuukausimaksua, mikä on jonkun 60-70 euroo. Opiskelijalle paljon.

Oon tosi pettyny siihen, että noin harrastetaan kauppaa, että valehdellaan päin naamaa.

19

1920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa vaihtaa halvempiin ja vähemmän kaupallisiin saleihin. Näillä saleilla on kuukausikortit ja 10-kerran kortit yleensä todella edeullisia ja neuvottelun varaa aina huomattavasti enempi kuin näissä suurissa ketjuissa.

    • aloittaja.....

      Kiitoksia vinkistä. Kun menin irtisanomaan sopparia, niin jäsenneuvoja yritti ja yritti saada mieltäni muuttumaan. "Meillä on näin ja näin ja tulee paljon halvemmaks ja miksi sä haluat lopettaa plaa plaa plaa".

    • Et sillai

      Mistä mä voin tietää jos mulla ei vaikka joku kuukausi ookaan rahaa maksaa sitä kuukausimaksua...
      Elämä on valintoja, ei pidä tehdä sopimusta johon ei voi sitoutua...

      • x

        Niinpä, kannattaa tosiaan lukea ehdot ja miettiä asiaa ennen kuin laittaa nimensä mihinkään papereihin. Mielestäni useimpien kuntosalien vuosisopimukset on liian tiukkoja ja niitä markkinoidaan liian "aggressiivisesti", mutta ihmettelen myös ihmisten sinisilmäisyyttä, kun jatkuvasti netissä joku valittaa siitä kuinka on jäänyt koukkuun sopimukseen josta ei pääse irti. Ap sentään luki ehdot ennen kuin sopimuksen irtisanominen oli jo liian myöhäistä, monelle muulle käy huonommin.


    • PPPPPPPPPPP.

      Elixia olisi kuulemma nostamassa kuukausimaksun 80:iin ja tehnyt espoon kaupungin kanssa sopimuksen, että siellä saa treenata ilmaiseksi kaupungin syrjäytyneet vähäosaiset tai vastaavat, joista varmaankin kaupunki maksaa salille korvauksen. Tämä nyt ei ole hyvä suunta mitenkään, jos näin on asioiden laita

      • hyppynarut

        Kyllä syrjäytyneetkin tarvitsevat kuntsikassa käyntejä kuntoaan kohentamassa ja hyvä niin , olkaamme onnellisia kun me työelämässä olevat voimme itse maksaa kuntoilustamme , elikkä Espoo toimii hyvin ja ELIXIA vielä paremmin :)


      • Aivan älytöntä touhua!!! Itse treenaan salilla, jossa kk-maksu on 35€ (naisilta 23€) ja saliin pääsee 24/7. Ja muutenkin sellainen sali josta ei takuulla lopu raudat kesken isommallakaan treenaajalla. ;)


      • TYTTTI ;))
        TheOne kirjoitti:

        Aivan älytöntä touhua!!! Itse treenaan salilla, jossa kk-maksu on 35€ (naisilta 23€) ja saliin pääsee 24/7. Ja muutenkin sellainen sali josta ei takuulla lopu raudat kesken isommallakaan treenaajalla. ;)

        Jep.

        Itse käytän salia jossa kuukausimaksu on 24 euroa ja pääsen sinne kortilla koska haluan , paikka on sopivan kokoinen ja kyllä raudat "kolisee" .

        Jos tarvitsen ohjattua toimintaa niin sekin onnistuu asiantuntevilta ohjaajilta ;)


    • Intonsa menettänyt

      Liityin vähän aikaa sitten Itiksen Elixiaan ja paikka ei kyllä ole hintansa väärti. Nyt joutuu sitten olemaan jäsen koko loppuajan, tylsää mutta ittepähän tein sopparin. Olisi pitänyt valita joku toinen paikka. Ihan tenava ja bodarimeininkiä. Päivisin käy semmoisia kavereita jotka oikeasti on jämähtänyt jollekkin 70 luvun punttitasolle. Oletin että täällä olisi voinut käydä ihan normaalisti elämään suhtautuva mutta olikin toisin. Paikka on suunniteltu aktiiviharrastajalle joka ei ymmärrä normaalista elämästä mitään.

      • KanaRiisi

        NO???

        Ei ainakaan Turun Länsikeskuksen Elixian paikka ole tenava ja bodarimeininkiä , käymme aikuisten ystävättärieni kanssa siellä pari kertaa viikossa ja olemme erittäin tyytyväisiä , ei sitten mitään valittamista !!! :)

        Saimme messuilta hyviä tarjouksia joita käytämme nyt hyväksi ja syksyllä taas uudestaan alkaa kuntsikkatouhut !!! :)


    • Intonsa menettänyt

      Varmasti kaikki paikat erilaisia. Valitettavasti se selviää vasta sitten kun on sitoutunut pitkäksi aikaa.

      • Pitää vaan ensin tietää mitä hakea. ;)

        Itse esim kammoksun näitä "trendikkäitä" tekstiilisaleja, jossa käydään vaan näyttäytymässä. Kenellekkään ei edes tule hiki pintaan ja keskitytään vaan siihen, että näytetään hyvältä davidin uusimmissa jumppatrikoissa. Ja taustalla tietty soi jotai Nrj tms schaissee...

        Juu kiitos ei. Itse viihdyn HC saleilla, joissa on rautaa tarpeeksi, porukat treenaa tosissaan ja ammattimaisesti ja taustalla huutaa hevi! ;D

        Ymmärrän toki ettei tämä(kään) kaikille sovi.

        Miettikää etukäteen mitä haluatte/haette. Onnistuneita treenejä kaikille. =)


      • miiru
        TheOne kirjoitti:

        Pitää vaan ensin tietää mitä hakea. ;)

        Itse esim kammoksun näitä "trendikkäitä" tekstiilisaleja, jossa käydään vaan näyttäytymässä. Kenellekkään ei edes tule hiki pintaan ja keskitytään vaan siihen, että näytetään hyvältä davidin uusimmissa jumppatrikoissa. Ja taustalla tietty soi jotai Nrj tms schaissee...

        Juu kiitos ei. Itse viihdyn HC saleilla, joissa on rautaa tarpeeksi, porukat treenaa tosissaan ja ammattimaisesti ja taustalla huutaa hevi! ;D

        Ymmärrän toki ettei tämä(kään) kaikille sovi.

        Miettikää etukäteen mitä haluatte/haette. Onnistuneita treenejä kaikille. =)

        aika omituista että kritisoit ihmisiä ulkonäön perusteella. Minä ainakin tykkään muodista ja tykkään että myös treeni vaatteenikin ovat kivoja. kukapa ei haluaisi pukeutua kivan näköisesti oli sitten salilla tai missä tahansa. ja nrj musahan on tosi hyvää minun mielestä! Mitäs ihmeellistä siinä on jos saa musiikista tsemppiä omaan treeniin , oli se mitä musiikkia tahansa.Kyllä minulle tulee treenatessa hiki pintaan vaikka hyvältä näytänkin. Luuletko olevasi muita parempi/kovempi jos kuuntelet heviä ja pukeudut 80 luvun salihousuihin??


    • muuttopaperi Elixiaa

      Kannattaa muutta paikkakunnalle, jossa ei ole Elixiaa.

    • Epäelixinen

      Onko kellään hyvää vihjettä missä Turusa kannattaisi käydä edullisesti suhtkoht kunnollisessa kuntosalissa?

    • Äärest pettynyt

      Lapsiparkissa on aina liikaa lapsia suhteessa henkilökunnan määrään. Illan aikana on saattanut käydä lapsia päälle kolmekymmentä ja samalla hetkellä parkissa saattaa olla esim. 23 lasta ja tällöinkin vain kaksi hoitajaa. Huuto on kamala, hoitajat yrittävät hymyillä vaikka läpi loistaa se, että ei kädet riitä millään. Vanhemmat vievät jopa alle kuukauden ikäsiä lapsiaan hoidettavaksi ja syli-ikäisiä vauvoja saattaa olla neljäkin samaan aikaan. Tähän päälle vielä villit leikki-ikäiset. Ei käy hoitajia kateeksi. Etenkin kun ylihinnan salijäsenyydestään maksaneet vanhemmat tulevat naama väärinpäin ruikuttamaan hoitajille kun esim. vierastuksesta kärsivä vaippaikäinen on huutanut naama punaisena hoitajille yli puolituntia, jonka jälkeen nämä ovat päättäneet hakea vanhemman. Ei ei ja ei. En voi missään tapauksessa suositella lapsiparkkia.

    • Marta12

      Älä vain mene sinne! Tulet orjaksi. Ja laskut tulee perään vaikka ulkomaille muutatkin.
      Olin Helsingin Itäkeskuksen jäsen. Personal treenit oli laskuttanut tuntia oman mieltymyksen mukaan. Välillä unohti minun tunnit eikä tullut paikalle, mutta laskutti kuitenkin.
      Hyvin ystävällinen laskutusosaston ihminen, kun sain hänet kiinni monen soittopyynnön jälkeen, ilmoitti tyylisi ettei Elixia voi joustaa laskutuksessa, vaikka asuin ulkomailla enkä käynyt salilla.
      Elixia on epätoivoinen toimija! Erityiset terveiset Sofialle Asiakaspalvelusta.
      (Mikäli haluaisit tuhota kilpailijan, palkka heille Sofian)

    • Anonyymi

      Kävin tekemässä Elixialla toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen, jonka päätin lopettaa kahden viikon tyytyväisyystakuun puitteissa.
      Jäsenyyden lopettaminen oli todella vaikeaa, mutta puhelimitse sain sen vihdoin hoidettua, kun soitin Elixian asiakapalveluun. Tämäkään ei nyt mitenkään helppoa ollut, mutta sentään onnistui.
      Sain viikon kuluttua sopimuksen purkamisesta ~15 euron laskun Elixialta, jonka käsitän koskeneen sitä yhtä ainutta treeniä mitä kävin heidän kuntosalillaan tekemässä.
      Olin hyvin hämmentynyt laskusta ja lähetin heille viestiä asiasta (muistaakseni sähköpostia, sitä kautta ainakin sain vastauksen). Melkein kahden viikon kuluttua sain vastauksen (tämä on siis pari päivää laskun eräpäivän jälkeen), jossa minulle kerrottiin laskun lähettämisen olevan "vahinko" ja täten voin jättää laskun huomioimatta.
      Todella surkea kuntosali ja asiakaspalvelu. En suosittelisi kenellekkään.

    • Anonyymi

      Olen nyt käynyt Elixian salilla vuoden verran, eikä mitään ikävää ole. Jatkan näin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2632
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      341
      2480
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2150
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      62
      1835
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1724
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1503
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1487
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe