Täällä ihmiset manailevat että kuinka tylsää, yksinäistä ja masentavaa on olla sinkku. No minä nyt 2kk sitten eronneensa haluaisin kuulla jotain positiivisiakin ajatuksia sinkkuudesta. Onko ylipäätään olemassa sinkkuja, jotka nauttivat siitä? Itse tietenkin eroani suren, mutta olen periaatteesa myös aika innoissani uudesta tilanteestani. Nuorena naisena sinkkuus vois olla ihan kiva kokemus jossain vaiheessa. Olen päättänyt etten ala seurustelemaan kesän aikana. Haluan olla kesällä sinkku ja katsastaa kesämiesten antimet, ollan kavereitten kanssa, tehdä töitä ja ottaa rennosti. Muutenkin on ihan kivaa kun viikonloppusin voi mennä ystävien kanssa. Totta kai välillä on sellasia viikonloppuja ettei ole MITÄÄN tekemistä ja se masentaa kun jos olisi kumppani niin voisi olla sen kanssa, mutta välillä on toisaalta ihan hyvä vain olla. En tiedä. Ajatuksia tästä?
Ja jos nautitte sinkkuudestanne, niin miten vietätte yksinäiset päivät ja illat? :)
Kivaa olla sinkku??!
105
2697
Vastaukset
- Sinkkutäti
Vanhempana naisena sinkkuus on vielä kivempaa =). Ei tarvitse enään miettiä perheen perustamista kun lapset on jo tehty ja aikuisia. Tosin sinkuksi ei kai voi kutsua naista jolla on lapsia vaikka miestä ei olisikaan.
Nuorempana oikeasti sinkkuna piti olla liikenteessä koko ajan ja paikallaan oleminen oli vaikeaa. Nyt siitä osaa jo nauttia. Yksinäisyys on luxususta kun muistaa ajat jolloin kaikki oli yhtä härdelliä.
Silloin nuorena sinkkuna ei ollut mihin verrata. Sitä odotti koko ajan jotain tapahtuvaksi. Toivottavasti osaat oikeasti nauttia omasta itsestäsi sillä sinkkuus on parasta aikaa tutustua itseensä. Kirjasto on hyvä keksintö ja sitä kannattaa hyödyntää. Parisuhde ei ole mikään tavoite mutta hyvä tavoite on päättää että kun se parisuhde tulee kohdalle osaat olla siinä oma itsesi. Jahka tiedät kuka olet ja mitä haluat. Nyt voit tutustua itseesi. Et voi päättää alatko seurustelemaan vai et sillä siinä kohtaa kun joku kolahtaa et mieti sitä.
Se hetki on se sitten ja nyt on tämä. Olet varmasti matkalla jonkun luokse ja sillä matkalla tapahtuu kaikenlaista. Törmäät tyyppeihin jotka on vääriä ja välillä olet yksin. olen ollut sinkkuna 6 vuotta eikä mitään valittamista. mieluummin itsekseen kuin huonossa parisuhteessa. olen 35 vuotias mies. pärjään hyvin ja mulla on hyviä ystäviä, miehiä ja naisia ei voi valittaa kaikkeen tottuu. päivä kerrallaan vaan eteenpäin. sinkkuudesta kannattaa nautiskella kaikkea kivaa voi tehdä yksinkin. koti pyörii myös hyvin yksin, siivoaa vaan omat jälkensä se riittää.
- tsirks
Arvostakaa sinkkuutta! Itse olen lusinut tylsässä avoliitossa 10 vuotta enkä jostain syystä ole vaan saanut otettua itseäni niskasta kiinni ja lähdettyä omille teilleni - suuri syy on taloudellinen tilanne, edullisempaa asua kimpassa.
Nauttikaa omasta rauhasta, avoliitossa/avioliitossa sitä ei aina ole :(. Puolisoni on erittäin läheisriippuvainen, joten olen erittäin kateellinen yksin eläville. Joskus tuntuu, ettei kuule omaa sisäistä ääntään, kun on aina toinen vierellä hälisemässä.- Anonyymi
Tuollaista se oli... Itsekin kokenut. Huh. Toivottavasti olet jo päässyt tuosta vankilasta.
- Anonyymi
Oma rauha ihanaa. Minulla ikää yli 40 ja samanikäinen turkkilainen rakastaja pitää tyytyväisenä. Asumme muutaman kilometrin päässä toisistamme ja kun haluan,ilmoitan niin hän tulee. Ja sitten taas omaa rauhaa. Helppoa elämää;)Viestimme joka päivä ja lempeä on silloin kun siltä tuntuu. Hän valmis aina,kun vaan minä haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma rauha ihanaa. Minulla ikää yli 40 ja samanikäinen turkkilainen rakastaja pitää tyytyväisenä. Asumme muutaman kilometrin päässä toisistamme ja kun haluan,ilmoitan niin hän tulee. Ja sitten taas omaa rauhaa. Helppoa elämää;)Viestimme joka päivä ja lempeä on silloin kun siltä tuntuu. Hän valmis aina,kun vaan minä haluan.
No tämähän se just on naisten kanssa ongelma. Siinä lähistöllä ja saatavilla pitää pyöriä, jos naista vaikka joskus sattuisi haluttamaan, muuten niin kauheasti naisseurasta välitä.
Itellä haluttaa aina, mutta naisen haluja pitää päivystää. - Anonyymi
Olin aikoinaan naimisissa 12vuotta ja oli oikeasti viiden tähden helvetti. Kyllä vapaana on ihanaa💓
- Tosi kivaa
Täällä myös yksi "sinkku", vai saako kutsua itsensä sinkuksi kun on eronnut ja on lapsia. Varmaan se on niin, kuin sinkkutäti kirjoittaa, siitä osaa nauttia kun ei
enää tarvitse miettiä perheen perustamista. Lapset ovat jo aikuisia ja nautin suunnattomasti siitä, että saan tehdä mitä itse haluan.
Uskon kuitenkin, että ratkaisusi olla kesän vapaalla on hyvä, jokainen pitäisi ostata olla yksin, ilma sitä taitoa on hyvin vaikeata myös olla kaksin. Tarkoitan, tällä, että helposti ripustautuu toiseen, jos ei ole tottunut olemaan yksin, se
kasvattaa äärettömästi jos osaa nauttia omasta seurasta.
Hyvää kesää sinulle. - viihdyn hyvin
Täällä myös varttuneempi nainen ja lapset aikuisia jo.Niin, totta tuo on, että nyt osaa nauttia yksin asumisesta todella, saa olla niin kuin haluaa, eikä koko aikaa varuillaan, mitä toinen ajattelee.
Kyllä tämä elämänvaihe sopii nyt minullekkin hyvin, koen suurta vapaudentunnetta, ja pidän ihan arkipäivästä, ei tarvitse olla aamulla muuta kun saa rauhassa lukea lehden ja siivota silloin kun itselle sopii.
Nykyisin on tämä nettikin, eli aina pääsee vuorovaikutukseen ihmisten kanssa jos haluaa.
Mutta, kun osaa olla itsensä kanssa, osaa olla muidenkin kanssa. - xCandace
Sinkkuna oleminen on todella kivaa! Olen ehkä hieman höyrähtänyt, mutta minusta on ihanaa saada tehdä mitä huvittaa, milloin huvittaa. Parisuhteessa pitää aina miettiä aikatauluja ja yhteisiä arkiaskareita - kuka lenkittää koiran, kuka vie roskat ulos ja kuka tiskaa. Sinkkuna saa mennä viipottaa ihan vapaana. Yksikseenkin voi tehdä vaikka mitä: laulaminen, soittaminen ja maalaaminen muun muassa sujuvat paljon paremmin omassa seurassa. Puhumattakaan, että nyyhkyleffassa saa itkeä silmät punaisiksi ja turvoksiin ilman että kukaan naljailee asiasta.
- M38, tre
"Sinkkuna oleminen on todella kivaa! Olen ehkä hieman höyrähtänyt, mutta minusta on ihanaa saada tehdä mitä huvittaa, milloin huvittaa. Parisuhteessa pitää aina miettiä aikatauluja ja yhteisiä arkiaskareita - kuka lenkittää koiran, kuka vie roskat ulos ja kuka tiskaa."
Ei hellan lettas sentään mitä touhua !! No ei ole ihme, miksi ihmiset eivät viihdy parisuhteissa. Olisiko syy siinä, että varsinkin naiset sortuvat suhteissaan jatkuvaan ylisuorittamiseen ja suoraan sanottuna täysin itse luotuun kiireeseen. Koko ajan pitää olla tekemässä jotakin, ja kun tulee kesäloma, silloin on suoritettava kaksin verroin enemmän niin että tyrät rytkyy. Just joo...
Vaikka elän sinkkuna, siitä huolimatta minulla ei ole ollut koskaan tarvetta esimerkiksi miettiä tai tehdä lähiajan taktista suunnitelmaa suunnitelma siitä, mihin kellonaikaan vien roskapussin ulos, ja että tiskaan joka ilta klo 20:15. Mulla on tapana viedä roskapussi roskikseen, kun se on täynä tai jos on oletettavissa, että roskat alkavat haisemaan ennen kuin roskis on täynä. Tiskit tiskataan joko heti, tai viimeistään siinä vaiheessa, kun haluaa saada puhtaita astioita. Yksinkertaista. Helppoa. Kannattaa kokeilla.
Pärjää hyvin ilman viikko- ja päiväohjelmien laatimista, kun käyttää hieman sitä kuuluisaa maalaisjärkeä. - Lintsusss
M38, tre kirjoitti:
"Sinkkuna oleminen on todella kivaa! Olen ehkä hieman höyrähtänyt, mutta minusta on ihanaa saada tehdä mitä huvittaa, milloin huvittaa. Parisuhteessa pitää aina miettiä aikatauluja ja yhteisiä arkiaskareita - kuka lenkittää koiran, kuka vie roskat ulos ja kuka tiskaa."
Ei hellan lettas sentään mitä touhua !! No ei ole ihme, miksi ihmiset eivät viihdy parisuhteissa. Olisiko syy siinä, että varsinkin naiset sortuvat suhteissaan jatkuvaan ylisuorittamiseen ja suoraan sanottuna täysin itse luotuun kiireeseen. Koko ajan pitää olla tekemässä jotakin, ja kun tulee kesäloma, silloin on suoritettava kaksin verroin enemmän niin että tyrät rytkyy. Just joo...
Vaikka elän sinkkuna, siitä huolimatta minulla ei ole ollut koskaan tarvetta esimerkiksi miettiä tai tehdä lähiajan taktista suunnitelmaa suunnitelma siitä, mihin kellonaikaan vien roskapussin ulos, ja että tiskaan joka ilta klo 20:15. Mulla on tapana viedä roskapussi roskikseen, kun se on täynä tai jos on oletettavissa, että roskat alkavat haisemaan ennen kuin roskis on täynä. Tiskit tiskataan joko heti, tai viimeistään siinä vaiheessa, kun haluaa saada puhtaita astioita. Yksinkertaista. Helppoa. Kannattaa kokeilla.
Pärjää hyvin ilman viikko- ja päiväohjelmien laatimista, kun käyttää hieman sitä kuuluisaa maalaisjärkeä.Ei se ole yhtään hellanlettas jos on sellaisessa parisuhteessa missä toinen vain juo kaljaa tai näppäilee kitaraa eikä ikinä osallistu mihinkään kotona, itse saa viedä roskat aina, tiskata aina, vaihtaa sulakkeet aina, ostaa vessapaperin kun toinen ei hoksaa että jos otetaan viimeinen rulla käyttöön niin kannattaisi jo siinä vaiheessa miettiä uusien ostamista, itse saa korjata vessan pöntön, itse saa omilla rahoillaan ostaa tv:t, pesukoneet ym. kun toinen juo omat rahansa, toinen ei osallistu yhtään mihinkään eikä ole kiinnostunut mistään yhteisistä asioista tai kodin hoidosta. Jne jne...
Niin, ja minusta sinkkuna on ihanaa!
- aloittaja tytsykkä
ihanaa kuulla, että ei sinkkuus niin kamalaa ole.
Minä en vielä osaa oikein suhtautua siihen kunnolla kun olen vielä surullinen erosta, mutta uskon sen sujuvan hyvin.
Otti vain päähän kun miettii, että jos on pariskunta niin ne voi tehdä mitä vaan ja se on suloista ja ihanaa ja päläpälä. no minä, nuori ja ihan nätti nainen menin tänään, maanantaina, kebabbiin syömään kun oli nälkä. tunsin itseni siellä niin surkeaksi. Siellä oli vain nuoria pareja, ja tuntui kun ne olis kattonu mua ja ajatellu: "voivoi, mitä tuokin nuori tyttönen yksin tekee maanantaina kebabissa, tosi säälittävää"
Otin annokseni mukaan ja menin kotiin syömään..en jääny sinne kun tuli vähän orpo olo :/ - erosta jo aikaa
tuo on just sitä eron jälkeistä aikaa, tuntuu, et muilla on kivaa ja puoliso,mutta yksin orpo olo.
Jos voin lohduttaa näin, sanon, et aika haavat parantaa ja tulet huomaamaan miten mukavaa on sinkun elämä.Parisuhteessa olevat vielä kadehtii, usko vaan.
Mutta, aikansa ottaa sillä erosurukin on käytävä läpi, ja toivut varmasti, voimia! - jackaroo
On siinä sinkkuna olemisessa toki ne hyvätkin puolensa ja jos on paljon sosiaalista elämää ja muutakin tekemistä niin sitä parisuhdetta ei aina osaa edes kovin paljoa kaivatakaan.
Itse vietin viimeiset 5 vuotta juurikin tuollaista "onnellisen sinkun" kiireistä elämää, jossa päivät olivat täysiä ja tekemistä riitti. Mutta sitten kun muutin pois tuon kaiken luota, niin se yksinäisyys iski kyllä melko lujaa ja se halu päästä parisuhteeseen alkoi kasvaa hyvin nopeasti.- Anonyymi
Mulla ei ole 11vuoteen ollut halua päästä parisuhteeseen😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole 11vuoteen ollut halua päästä parisuhteeseen😀
Sama😁😁😁fuckbuddyja on ollu.
- sinkkunakivaa
miksi sitten muutit pois kaiken mukavan keskeltä? :)
Niin ja voi olla että kun olen eronnut niin vain kuvittelen, että pariskunnilla on kivaa ja ihanaa ja että mua pidetään orpona. Tuskin kukaan mua ajattelee sillä tavalla, kuin vain minä itse. Mutta on se aika anaalista tuolla kaupungilla yksin kulkea. Eri se on sitten kun on kaveri messissä mutta tänään ei niilläkään ole perhana ollut aikaa mulla :D - hyvä aika
riippuu varmaan iästä, nuorempana vaikeampaa olla sinkku, mutta kun on jo vanhempi ja takana parisuhdetta sun muuta, elämä on ihanan rauhallista yksin, eikä kaipaa ketään enää vierelleen.
Saa olla se mikä on, eikä tarvii olla toisen mieliksi missään.- Anonyymi
Juuri näin👍👍👍👍
- realismus
Totta tuhiset - minäkin olen kiinnittänyt huomiota, että ollakseen sinkku-palsta täällä käytetään sanaa "parisuhde" varmaan eniten koko palvelun tarjonnasta.
Jotkut, kuten vaikka m30 ihmettelee naisia, jotka "eivät edes halua tai kykene oikeaan parisuhteeseen" kykenemättä vastaamaan, miksi ihmeessä naisen (tai kenenkään) pitäisi haluta oikeaan parisuhteeseen.
Oma lukunsa nuo amisprovoilijat, jotka "haluu pillua".
Miksei sinkkupalstalla olla hilpeinä sinkkuja ja nautita siitä?- Singlesiis
Eikö ihmiset ja työkaverit vähän niinku katso teitä sinkkutädit kieroon meinaan se seksielämä, kuitenkin kaikki miettii teistä miten hommat hoituu...
sori mutta näin se on, ei vaan kukaan ilkee ääneen sanoa. - Anonyymi
Eihän suhteessakaan aina ole seksiä. Heh. Sinkkuna on mukavinta,kun ystävät valittaa parisuhdeongelmia ... Ajattelen vaan,että minä saan olla kotona just niin kuin lystään. Ei tarvitse riidellä eikä keskustella. Vain oma tila ja rauha. Ah en koskaan en suhteeseen. Senkin olen nimittäin kokenut. Etenkin yhdessä asuminen oli kamalinta! JA SEKSIHÄN voi hoitua masturboimalla tai panokamum kanssa. Itsellä oli vakituinen pano. Eikä sen pitäisi olla muille päänvaiva miten minä hoidan seksin. Aina ei edes jaksa seksiä. Sairaita on ne,jotka miettii toisten asioita tai seksiä. Olettavat ties mitä.
- Anonyymi
Singlesiis kirjoitti:
Eikö ihmiset ja työkaverit vähän niinku katso teitä sinkkutädit kieroon meinaan se seksielämä, kuitenkin kaikki miettii teistä miten hommat hoituu...
sori mutta näin se on, ei vaan kukaan ilkee ääneen sanoa.No pitää olla sairas,jos miettii toisten seksielämää😀😀herranjestas. Onhan nykykään normaalia vaikkapa dildottaa!!
- Anonyymi
Singlesiis kirjoitti:
sori mutta näin se on, ei vaan kukaan ilkee ääneen sanoa.No huh huh. Ei kait kukaan täysjärkinen mieti toisten seksiä. Ei se suju aina suhteissakaan. Erektiohäiriöt ym..Ja mitepä se muille kuuluu ylipäätään miten tyydyttää itsensä😁😁😁
- crocuta_crocuta
Nah...
- uusisingleleidi
Kun täällä palstalla liikkuu varmaan aika paljon juuri eronneita, niin kuin minäkin, niin olisi kiva myös heille jaksaa positiivisa kokemuksia sinkkuudesta. Jos vain sellaisia on :) Muuten eronneet n surun murtamia ja sitten täällä vielä surkutellaan kun sinkkuna on ihan hirveetä, niin tämä juuri eronnut henkilö masentuu entisestään. Ja siis tottakai jos sinkkuus on itselleen ihan pepusta niin ei tarvi esittää muuta, mutta jos täällä on sellasia jotka löytää jotain positiivistakin siitä niin rohkeasti sanokaa se ja antakaa vaikka vinkkejä miten sinkku voi viettää viikonlopun :)
- sinkle81
Sinkkuus on ihan jees. Olen 29-vuotias mies ja parisuhteissa on tullut vietettyä varmaan n. 7 vuotta elämän aikana. Kaikenkaikkiaan koen sinkkuuden vapauttavammaksi. Saa mennä silloin kun itse huvittaa, ihan hetken mielijohteestakin. Saa harrastaa, matkustaa ja olla pois kotoa ilman mitään omantunnon tuskia. Ei haittaa, vaikkei menisi kotiin lainkaan ennen sunnuntai-iltaa kun perjantaina pääsee töistä, jos jotain kivempaa tuli eteen.
Sinkkuuden varjopuolia on satunnainen läheisyydentarve, joka tosin on vähenemään päin kun ikää tulee lisää. Satunnaisia irtosuhteita ei jaksa enää hakemalla hakea, joskaan en pistä lainkaan pahakseni, jos sellaisia spontaanisti tulee eteen. Lisäksi suurin osa kaveripiiristä joko on perheellisiä, tai seurustelee vakavasti. Tämä valitettavasti rajoittaa omiakin menemisiä, kun ei aina joka paikassa huvita yksin olla. Esim. matkustelu yksin on aika kuivaa touhua. Kavereiden puolisotkin ovat hyviä kavereitani, mutta jostain syystä nuo pariutuneet eivät lähde kovin usein mihinkään. En voi ymmärtää miksei, kun itse olin suhteessa viimeksi, niin halusin nimenomaan tehdä yhdessä juttuja kokoajan ja tavata ystäviäkin yhdessä.
Helposti sinkkuuduttuaan menettää joitain rutiineja, joihin on tottunut suhteessa ollessaan. Tämäkin luo omalta osaltaan sitä yksinäisyyden tunnetta. Kun tuo vaihe menee ohi, alkaa muodostua uusia rutiineja.
Sinkkuna ollessaan ja viihtyessään tulee helposti nirsoksi mahdollisia yhdessäeläjiä kohtaan. Tällä hetkellä en esim. voisi kuvitella ryhtyväni suhteeseen naisen kanssa, joka ei täytä "tiukkoja" kriteerejäni. Olen mieluummin sinkkuna.
Sinkkukavereita saisi olla lisää! Tai edes pariskuntia, jotka haluavat mennä, harrastaa ja kokea uutta, eivätkä aina vaan löhötä kotona! - kokeiltu on
kun tottuu yksin asumiseen, siitä ei hevin luovu, kokeilin ja voi miten se ahdisti, kun oli jo omat tavat eikä aina jaksanu ottaa toista huomioon. Sen jälkeen en ole valittanu yksinäisyyttä, hyvä muistutus, että parisuhde ei ole aina sitä miltä näyttää.
- Anonyymi
Eipähän oo ukkoo pieremässä ja kuorsaamassa joka yö. Ja saan käyä vettä juomassa yöllä ilman että kysytään minne menet. 😯
- Anonyymi
Täällä iki sinkku mies ikää 47v ,
Tästä sinkkuudesta en luovu vaikka tapahtuisi mitä, on tämä niin kivaa.
Itse sää päättää kaikesta ei tarvi kattella mitään nenän nyrpistelyä.
Samoin ei tarvi muistaa kuin työvuorot ja laskujen eräpäivät.
Muutama vuosi saattaa tuntua pahalta sitten tuntuu yhdeltä juhlalta ja saat nauraa parisuhteessa oleville.
Tervetuloa ryhmään mukavaan. - Anonyymi
Tämä sinkkuus on helvettiä. Masentuu kun ei kelpaa naisille. Ikää 36. Vielä 30 naiset kiinnostuis halusi tavata. Ilmeisesti en vain ole kiinnostava persoona ja oon tylsä ja ujo. Komea en ole. Ikä ja lihominen tehny tehtävänsä. Mutta ei ennen naiset näin nirsoja ollut. Helpoimmin lähti treffeille ja antoi läheisyyttä. Nyt ei saa mistään edes seksiä. Olen kai itsekki muuttunu kun en enää kelpaa. No elää erakon elämää käy töissä ja on yksin.
T. Allu- Anonyymi
Sun pitäisi vaan kiertää enemmän ympäri suomea vonkaamassa pesää
- Anonyymi
Liian pitkä viesti, jota ei laiska ämmä edes jaotellut. Antaa olla, pidä pillusi.
- Anonyymi
Näkee vaa paljo oman tyylisiä naisille. Jotka kelpaisi minulle ulkonäön puolesta sun muuta. Masentuu vaa vitusti ku on kaikki vloput yksin ja sohvalla olisi tilaa kivalle naiselle.
- Anonyymi
Ottakoot naiset komean jännämiehen jolla on perkele komea naama ja saatana 40 tonnin mersu ja paljo kavereita ja jännä elämä. Korkeasti koulutettu johtoasemassa.
- Anonyymi
Semmosiahan ne prinsessat kauniit nuoret laihat haluaa saatana. Just semmosia. Perus duunari ei kelpaa. Paskalla 2 tonnin autolla.ja kaveriton. Sosiaaliset taidot heikot. Ujo. Tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmosiahan ne prinsessat kauniit nuoret laihat haluaa saatana. Just semmosia. Perus duunari ei kelpaa. Paskalla 2 tonnin autolla.ja kaveriton. Sosiaaliset taidot heikot. Ujo. Tyhmä.
Noh, noh Allu. Kyllä sinäkin onnistut, kunhan jätät tuon vihan pois. Minä vanhana ukkona tiedän.
>Timppa<
- Anonyymi
No ennen onnistui. mutta nykyään ei.
- Anonyymi
Sinkkuna on hyvä olla ja ilman irtoseksiäkin pärjää. Hyvillä mielin, kun tiedostaa, kuinka paljon itsekkäitä ja ylimielisiä naisia on markkinoilla vaanimassa seuraavaa mies uhriaan?
- Anonyymi
"Semmosiahan ne prinsessat kauniit nuoret laihat haluaa saatana. Just semmosia. Perus duunari ei kelpaa. Paskalla 2 tonnin autolla.ja kaveriton. Sosiaaliset taidot heikot. Ujo. Tyhmä."
Eiköhän Allu sinun ole jo korkea aika unohtaa niistä nuorista laihoista prinsessoista haaveilu. Olet pian keski-ikäinen setä, eivät ne sinusta kiinnostu.
Aika tekee tehtävänsä ja nuorille kuuluu nuoret kumppanit ja nuoria kiinnostavat asiat.
Sinulla aika on ajanut jo ohi, armotta.- Anonyymi
Joo olen unohtanu ikuisesti naiset. Vois vaikka tappaa ittensä paremmin.
- Anonyymi
Sinkkuna hautaan.
T. Allu - Anonyymi
Ikuisesti yksin kaveriton runkkari.
T. Allu - Anonyymi
Makaan vain sängys,kavereita ei ole. 16 tonnia velkaa. Rahat ei riitä elämiseen. Kaikki on paskaa. Työpaikka on. Mut en tuu koskaa saamaa naista. Mieslapsi. Vammainen. Kaljuuntunut isomahainen läski.
T. Allu - Anonyymi
Joko sitä velkaa taas on?
Eipä siitä kauaakaan ole kun kehuskelit miten velat on mukavasti maksussa ja elämä hymyilee?
Miten ihmeessä se tuollaista vuoristorataa menee?
Terapian piti olla auttanut, olit muuttunut ja kaikki meni kovaa kyytiä parempaan?
Miksi et voi tyytyä siihen mihin muittenkin pitää: ikää tulee ja jos on ollut yksin on vaikeampi löytää ketään. On myös oltava sen verran henkisesti kypsä ettet niitä pikkulikkoja ja nuoria naisia kyttää, he ovat kuule jo menneen talven lumia sinunkin kohdaltasi.
Palaa maan kamaralle noista turhista haaveistasi ja katsele oman ikäisiäsi. Hyväksy että sitä mitä sinulla ei ole, ei vaan ole. Ei se kitisemällä parane.
Sitä ihmettelen että miten sitten päästit asiat menemään noin kun kerran nuorempana niitä naisia kehuskelit olleen? Miksi silloin et katsonut jotakuta sopivaa ja vakiintunut? Niinhän muut tekee!
Sitä sanotaan että se on turha rypistää kun se on jo housuissa. Näinhän se on.- Anonyymi
No vittu oon jo viillelly itteeni saatana.. mitä vitun väliä.. ku ei tuu koskaa naista saamaan.. heido sullekki vaa.. vittu piti syntyä kehariksi ja idiootiksi mieslapseksi.. miksei vain voi olla normaali saatana.
- Anonyymi
Etkä tajua etten kattele enää nuoria enkä halua nuoria.. kattelen oman ikäsiä muttakun en saa heitä.. ja en saa nykyää ketää.. no nuorempana niitä oli.. no koska mut jätettiin ja en tykänny siitä naisesta koska se halus lapsia ja minä en halua lapsia.. no ilmeisesti terapeutti ei myönnä suoraa että olen mieslapsi ja voisin tappaa itseni.
- Anonyymi
En ole velkaantunut. Kyse on vaan siitä että loppuvuoden tulot ovat niin pienet, että en pysty lyhentää lainaa ja kyllä käyn terapiassa.
- Anonyymi
Olen jo vuosia miettiny itsemurhaa. Sitä en ole vaan tehnyt.
- Anonyymi
Minä viihdyn kyllä todella hyvin sinkkuna.
Olen kokeillut myös yhdessä asumista mutta ei tunnu hyvältä.
En halua kotiini ketään, koti on yksityis alueeni joka kuuluu vain minulle.
En ole eurustellut viimeisen suhteen jälkeen kertaakaan, siitä on jo joku vuosi.
Mitä pitempään on yksin sitä korkeammaksi nousee muuri ketään huoliakaan.
Systeemi jossa tapaillaan mutta ei sitouduta eikä sidota voisi mennä. Eräs kaverini on tällaisessa suhteessa jos sitä suhteeksi voi sanoa, ja hyvin tyytyväinen.
Vapaa joka tavalla mutta kun yhdessä sopivat niin tapaavat. Ei kyttäilyä eikä mustasukkaisuutta eikä vaatimuksia.
Sellaista voisin joskus harkita, en juuri nyt. Olen tyytyväinen nykyiseen.
Sinkkunainen - Anonyymi
Allu: jos olet alkanut viillellä kannattaa kyllä puhua terapeuttisi kanssa tästä avoimesti.
Ei sinun asiat ainakaan parempaan päin ole menossa terapiasta huolimatta. - Anonyymi
Taitais olla erilainen suhtautuminen sinkkuuteen aloittajalla, jos olis yli 30 vuotta sinkkuna ja vasten omaa tahtoa.
2 kuukautta ei ole mikään aika, että voisi sanoa olevansa edes sinkku. - Anonyymi
No kaippa tää elämä on yksinäistä tuskaa. Nuorena menetti kumppanit ja on lihava ja kaljuuntunut ja ei kelpaa vaikka vakituinen työ.
T. Allu- Anonyymi
Harmi kun et halua sinne vankilaan. Siellä voisit syntyä uudelleen terapian, koulutuksen sekä kannustuksen avulla.
- Anonyymi
Mussaki paljo hyvää mutta ei vain kelpaa naisille. Olen laskenut rimaa ja silti ei kelpaa. Ollaan yksin aina. Vain komeat sporttiset miehet kelpaa.
- Anonyymi
Mulle kelpais ihan hyvin 100 kg pullukka. Mut mä en kelpaa hänelle. Sitte saa kaikki olla.. mulle niin riittää.
- Anonyymi
Se on kun on mieslapsi niin ei kelpaa kellekkää karu totuus.
- Anonyymi
Ei sille voi vaan mitään jos synty heikkolahjaiseksi mieslapseksi.
- Anonyymi
Vittu ihan sama mä oon hyvä tälläsenä.se on sit naisten ongelma jos en kelpaa tälläsenä.
Ei voi mitää jos on heikkolahjainen kaljuuntunut lihava mieslapsi.
T. Allu - Anonyymi
Jos mä en kelpaa omana itsenäni niin unohdetaa läheisyys seksi ja kaikki. Vittu mulle riitti. Ihan sama mitä musta ajatellaan ei kiinnosta.
- Anonyymi
Jotkut ei vaan saa parisuhdetta vaikka mitä tekis.
- Anonyymi
Kyl musta huomaa et oon muuttunu. Musta on tullu vaa vihasempi ku en kelpaa enää naisille ollenkaan.mitä ennnen.
- Anonyymi
Sen huomaa mun käytöksestä ja persoonasta ku vituttaa nykyää olla sinkku ja läheisyyttä ei saa mistään.
- Anonyymi
Ku ei saa naista on masentunu lihoo vaa ja syö vaan. Hain äsken karkkia ku ihan sama jos oon lihava.
- Anonyymi
Uskon et ihmiset ei musta tykkää. Ei kavereita ja ehkä se johtuu tästä et oon vaikee mieslapsi. Naiset ei kiinnostu eikä halua ees jutella. Harmi et musta tuli tällänen.
- Anonyymi
Aika paljon pornoa sitä katsoo nykyään kun ei naista saa.
- Anonyymi
Joutuu katsomaan myös pornoa jos on nainen jota ei kiinnosta nainti hommat.
- Anonyymi
Samaa kuin Latvallallaas rallissa ikinä e4i saqa pinpsaa jai aina pettäää heheheh.
Mutta mikä on kummitusten kuningas, on on se se Bernie... ei ole vaan se on Sinun sukusi haudan kaivaja LD - Anonyymi
Sinkuillahan on se on tiedetty, enemmän ihmissuhteita ja seksiä ja sellaista.
On vähän luuseria olla AVOliitossa kuten sinaä. - Anonyymi
Auton omistaja on "tuppulaheinää", sitten katsotaan kortit kun noin puolivuotias eli eläkeikäinen, silloin pelataan ne elämän kortit:
Montako Ässää on jäänyt käteesi, montako heität pois? - Anonyymi
Seksiä on kuules ylimäärin ja rahaa riittääää, pankkikorttikin jo diners cardisit varamtomille ne ovat.,
So, Shon Must go on and.... I certainly wish Yoy woud have sex some time of your life ;DD;; - Anonyymi
Olet valtion petturi jos sinulla on puoliso, varasta normaaleilta ihmisilä eli sinkuilta varoja.
Sinun varallisuutesi pitää puolittaa aina kuukaisuttain, kuin eli vsauvastakin sitten jokainen toinen viikko jalka tai käsi poikki.
Näin rehellistä toimintaa... - Anonyymi
Jos todella kalliiksi yhteiskynnalle tulee, niin silolin voi jo poistaa isännältä päänkin.
- Anonyymi
Aloittaja eli "Teuvo-Ylikalevi" Luulomies, sukuineen haaveilee paremmasta elämästä :D
- Anonyymi
Itse olen ollut riittävän kauan yksin. Parisuhde on hakusessa, kunhan sopiva löytyy ja tarkoitus olla yhdessä loppuelämän ajan. Haluan jakaa arkeni ja juhlani rakastamani ihmisen kanssa. Lapsenlapsiakin hoitaen.
- Anonyymi
No mistä se löytyy jos ei käy baareissa ei oo nettisovelluksia ei kavereita? Ei mistään.
- Anonyymi
Että onko kivaa olla sinkku?
Omasta puolestani vastaan että kiitos, minusta on oikein kiva olla sinkku.
Tykkään elämästäni kovasti juuri näin. On hyvä olla ja elää. Se on pääasia että viihtyy omassa elämässään ja omissa nahoissaan. En ole halukas vaihtamaan mihinkään.
-sinkkunainen- - Anonyymi
Onhan se kivaakin joo, mutta pian huomaa 10 vuotta vierähtäneen täysin yksin. Alkaa elämän rajallisuus tulla mieleen ja se mitä tässä enää ehtii saada, kun kyllästyttää yksin oleminen.
- Anonyymi
Sinkkuna on pitemmän päälle masentavaa. Ei millään löydä naista nykyään. Mut ei jaksa enää etsiä yrittää. Pakko se jaksaa yksin olla.
- Anonyymi
Jos ei seksiäkään saa niin sitten pitää tyydyttää itsensä.
- Anonyymi
Ja se onkin aina taattu tyydytys ja just niin monta kertaa kun vaan tekee mieli.
- Anonyymi
Mikäpä tässä elellessä ☺. En mä näe sinkkuutta mitenkään pahana juttuna. En tarvii ketään "ohjelmatoimistokseni", vaan keksin kyllä aina tekemistä, jos sellasta haluun. Vaihtaisin sinkkuuteni vain erinomaisen hyvään ja toimivaan parisuhteeseen. Yhtään vähempi ei kelpais.
- Anonyymi
Jännä juttu että monet viihtyy nykyään sinkkuna miehetkin.
- Anonyymi
Autuaalinen olotila tämä sinkkuus sanoisin
- Anonyymi
Varmasti on niinkin että moni sinkkuna elävä elää niin koska eivät halua paremman puutetta ja ketä tahansa yksin olemisen pelossa.
Ihmissuhde ja parisuhde varsinkin ei ole leikki josta lähdetään kun enää ei huvita tai kun löydetään parempi leikkikaveri. Siksi järkevä ihminen ei ryntääkään päätä pahkaa paniikissa kenen tahansa matkaan, vaan elää mieluummin sitten yksin.
Miettikääpä avioerotilastoja.. - Anonyymi
No en minä itse miehenä ikää 36 v. Olisi se kiva kun olisi nainen kainalossa ja pääsisi vähän pussailemaan. Mutta ei ole mitään vientiä. Pelkkää työssäkäymistä eikä muuta olekkaan. Naisille en kelpaa.
- Anonyymi
Sama täällä. ikää 49 ja elämä pelkkää työssä juoksemista. Sais edes halata naista joskus, ja nukkua vierekkäin jonkun kanssa... Jutella kahvikupin äärellä. Katsella leffoja yhdessä... Seksiäkin, mutta ei se ole se pääasia niin kuin moni kuvittelee ja luulee. Mutta sellaisen kanssa joka kiinnostaa ja haluttaa. Se on ilmeisesti liikaa vaadittu.
- Anonyymi
Näkee monesti että sosiaaliset jännämiehet vie naiset. Ujot tylsät miehet ei ssa naista.
- Anonyymi
Lakkaa yrittämästä jännänaisia ja siirrä kiinnostuksesi kiltteihin ja kunnollisiin naisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lakkaa yrittämästä jännänaisia ja siirrä kiinnostuksesi kiltteihin ja kunnollisiin naisiin.
Semmoinen olisi. Mutta tilanne on että ei kukaan nainen ole kiinnostunut tällä hetkellä
- Anonyymi
Olisi kiva koskea naista ja puristella pyllyä.
- Anonyymi
Niin olisi. Kiva hieroa pimppaa ja suudella kaulaa. Haaveita vain.
- Anonyymi
Kauan kestäneen aviolitton erosta aikaa yli kymmenen vuotta. En ole kokenut yksin olemista ongelmaksi koskaan. Jos siihen muutos joakus tulisi niin silloin minun täytyisi rakastua.
- Anonyymi
Ja kun on parisuhteen kokenut josta sitten eronnut, on oppinut varmasti paljon ja monia pilviliinoja havainnut juuri niiksi, pilvilinnoiksi.
Ei ole yksin oleminen ongelma minullekaan. Päin vastoin.
En tiedä pystyisinkö koskaan enää parisuhteeseen, liian mukavuudenhaluinen.
Ja tuo rakastuminen, se se vasta vaarallista onkin! Sokaisee silmät ja vie järjen.
Eletään niin ruusunpunaisissa haaveissa ja kun arki koittaa pudotaan kipeästi todellisuuteen. Väistämättä.
Ei se ruusutarha kestänytkään, pelkkää unelmaa joka haihtuu.
Sen putoamisen jälkeen se sitten vasta koetellaankin että kestääkö vai ei. Onko aitoa tunnetta vai pelkkää unelmaa. Ja kuten tilastoista voimme lukea, aika karua todellisuutta.
Monella kiire ja hoppu epätoivoiseen parisuhteen etsimiseen johtuu yksin olemisen pelosta. Luullaan että se toinen automaattisesti tuo onnen. Ja se vasta onkin niin täysin väärä motiivi lähteä siihen leikkiin. Paljastuu sitten kipeästi aikanaan.
- Anonyymi
Olisi oma nainen kiva. Mutta mistä sellaisen saa. En tiedä
- Anonyymi
Ostamalla nuken. Ihmistä kun ei voi omistaa.
- Anonyymi
Hanki pumpattava Barbara.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=3SLwKJohNgo
Ja hän onnen antaa! - Anonyymi
Jos on aina vapaus valita seksikumppaninsa se on sitä sinkun vapautta. Mutta kallista elämää, maksaa hirveästi verrattuna jos eläisi jatkuvasti saman kanssa.
- Anonyymi
Pelaan videopelejä, syön herkkuja, katson animea ja istun netissä päivät sekä illat. Koska olen kunnollinen ja kiltti mies, ei yksikään nainen ole koskaan kelpuuttanut. On vain tyhjyyttä ja katkeruutta.
- Anonyymi
Lopeta se herkkujen syönti, laihduta ja mene töihin niin naiset saattaa kiinnostua.
- Anonyymi
Sulla on niin vähän aikaa vasta tuota sinkkuutta, että ei ihme että nautit siitä nyt. Ole sinkkuna 10 vuotta ja varmasti mielessä käy monta kertaa, että tätäkö se on loppuelämä? Tulee paniikki ku miettii miten elämä kulkee vääjäämättömästi kohti loppua ja olet täysin yksin.
- Anonyymi
"Jos on aina vapaus valita seksikumppaninsa se on sitä sinkun vapautta. Mutta kallista elämää, maksaa hirveästi verrattuna jos eläisi jatkuvasti saman kanssa."
Onpa omituista? Käytätkö rahasi maksullisiin?
Itse olen ollut vapaaehoisesti sinkku toista kymmentä vuotta enkä todellakaan valita enkä vaihtaisi!
Miten tämän nyt kalliiksi pitäisi tulla? Olen saanut mukavasti rahaa säästöön ja vielä enemmän nyt Korona-aikana kun matkustamaankaan ei pääse. Koska olen sinkku olen ainoa joka tienaa. Kuitenkin olen ostanut sinkkuaikanani oman asunnon, vaihtanut auton parempaan. En mitenkään saa palkkaani tuhlattua hölynpölyyn enkä turhuuteen, kapakoissa en käy, en polta.
On kuitenkin hyvä vakaa kaveripiiri, on työkaverit, on lähiomaiset. En ole yksin.
Seurustella en halua mutta vapaamuotoiseen tapailuun halukkaita kyllä löytyy. Sellaiseen missä ei mitään vaadita eikä odoteta. Pelisäännöt on selvät.
Sen voin vielä mainita että syön hyvin ja roskaruokaa ja eineksiä en käytä.
Jos yhtään on taloudenpidosta hajua pärjää vallan mainiosti eikä tarvitse kituuttaa. - Anonyymi
Ei minulla ole yksinäistä vaikka olen sinkku. On harrastuksia,työ ja ystäviä ja tekemistä. Joskus kyllä viihdyn ihan omassa rauhassa ja voin silloinkin viestitellä ystäville. En halua edes parisuhdetta. Elämä on kivaa ja helppoa näin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202248
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4232151Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13958Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109756Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!14740Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32669