säbämaila

7

osaisko joku sanoo, millanen maila sopis mulle? oon tyttö ja pituutta noin. 160cm. Vedän yleensä rannelaukauksia. Eli sopisko jäykkä vai vähemmän jäykempi? täl hetkellä mul on fat pipe orc 30, ei oo tuntunu kovinkaa kummoselta ja siks haluisinki uuden:) oon kyllä aina pelannu fat pipella, mut voishan sitä kokeilla jotain toistaki merkkiä.

kiitti vastaajille (=

8

474

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blastsäbäri

OSTA BLAST!! jäykkyys 3.1 ja joku iha normi lapa on kuule hyvä!!!!
      ite pelannu 3 vuotta blastilla ja koko tiimi kans ja kaikille tytöille meil sopii hyvin ja ei siis pelata mitään harrastesählyä vaan c sarjassa suomen mestaruustasoa:D

• ghj

myyykäää mulle säbä maila
      -----------------------------------------

• ghj

ehdotan fhat pipe kierre ranne lapaaa

• bmxboy

Osta zone tai Salming

• djunnu

joku pehmee jäykkyyksinen varsi , hard lapa jos lauot tosi paljon, medium jos syötteletkin vähäsen :D ja soft lapa jos haluut tosi pehmeitä syöttöjä/vastaanottoja ja softilla ei lähde niin hyvät vedot

• age4

Onko Realstick Basecamp hyvä maila

• sählääjä

Fat pipe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      428
      6179
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      116
      3520
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      88
      2406
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      25
      1879
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      109
      1135
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      94
      1103
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1045
    8. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      61
      1025
    9. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      42
      922
    10. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      77
      919
    Aihe