Alottelen oikeestaan vasta meikkausta. Mulla on aika pienet silmäluomet, ne jää vähän sinne piiloon ja kulmakarvat on aika alhaalla. Ripsari on ihan kiva joo mut haluaisin ehk jotain vähän näyttävämpää, kuten eyelineriä mut se on just vähän problem ton silmäluomijutun takia.
Mistä kannattas alottaa, ja mikä ois sellanen näkyvä mut ei liian dramaattinen mut kaunis meikki? Silmät on muuten vihreenruskeat, ruskeutta haluisin korostaa :P
Meikkauksen alkeet...
1
245
Vastaukset
- M
Voithan sä eyelineria käyttää, vaikka silmäluomet ovatkin pienet. Mut muista pohjustaa luomi! Esim. Lumenella on ihan hyvä silmäluomenpohjustusvoide.
Eli; pohjusta luomet, pikkasen puuteria päälle, valitse joku maanläheinen sävy luomiin jos et halua hirveen dramaattista meikkiä. esim. ruskea, tai joku vaalea sävy. Laita eyeliner ihan ripsien rajaan, teet pikkasen paksumman viivan silmän ulkonurkkia kohti. Jos haluat hiukan kissamaista ilmettä, jatka linjaa ja vedä ns. kissaviivat. (Kutsutaanko sitä sillä nimellä edes? :D) Mut elä vedä sitä kissaviivaa alaspäin, vaan ylöspäin et ei tuu faaraosilmät.
Jos valitsit luomiväriksi ruskean, laita sitä väriä pikkasen alaluomelle myös. Muista häivytys aina! Meikkipensselillä on hyvä häivytellä. Pitkiä vetoja silmämeikkilinjan mukaisesti.
Taivuta ripset. (Jos sinulla on vaaleat ripset, ota vähän ripsiväriä pensseliin ja tuputa ripsen alut värillä) ja sit ripsari nopeaan loppuripsiin. Meinaan, et jos et tuputa ripsien alkua vähän värillä ekaks, saattaa jäädä sellainen raita, eyeliner, vaalea ripsi ja sit tumma ripsi. Saattaa näyttää vähän hassulta.)
Ruskeisiin silmiin käyvät mm. nämä värit:
Vastavärit: siniset, turkoosit ja violetit.
Sukulaisvärit: ruskeat, terracotta ja persikka.
Jos oli sekavaa, niin anteeksi. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275