Vanhojen rakkauskirjeiden lukeminen.

ohohvahinko

Kun luin vanhoja tyttöjen lähettämiä kirjeitä, kokonaan unohtanut sellaisen missä tyttö kirjoittaa että on vakuuttunut siitä että haluaa viettää elämänsä minun kanssani.

Elämä vain vei sitten erilleen ja tytöt vaihtuivat.

En kyllä muistanut tuota että se oli tuollaistakin kirjoittanut joskus.

Siivotessa löytyi jotain vanhoja kirjeitä..

7

144

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Damn it, Logan

13 vuotta sitten, kun ensi rakkauteni jätti minut, poltin kaikki tuolta tytöltä saadut rakkauskirjeet ja kuvat. Nyt harmittaa, olisivat olleet mukavia muistoja. Tuo tyttö on tietääkseni säilyttänyt minun kirjoittamani rakkauskirjeet.

• Hmm, mullakin oli tyttö kirjekamuna. Mutta niitä ei löydy enää mistään, niistä on sen verran kauan aikaa. Nykyään hän on johtavassa asemassa, sen olen ottanut selvää.
      En muuten enää muista miksi se loppui, no en muista kyllä monesta muustakaan.

• Mulle ei oo kukaan kirjottanu rakkauskirjeitä :(

• voi voi

varmasti sinuakin joku ajattelee positiivisesti muttei välttämättä uskalla lähestyä.

• GanjaMan------------

Kui vanhaa porukkaa täälä oikein on? En mä oo koskaan saanu tytöltä mitään kirjettä, sähköpostia ja tekstiviestejä vain.

• jackaroo

Huoh. En minä ole koskaan saanut keneltäkään rakkauskirjeitä joita muistella. Ehkä nuo rakkauskirjeet on vähän vanhemman ikäluokan juttuja. En tiedä...

• en ole kiinnostava

Yhtään en ole saanut, yhden olen kirjoittanut (tai ei sekään oikeastaan ollut RAKKAUSkirje, ihan kirje vain).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      72
      1116
    2. 65
      1080
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      61
      862
    4. 93
      837
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      43
      697
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      694
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      608
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      68
      602
    9. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    10. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      21