Latailin puhelimeen runtastic ohjelman ja se tuntuu kyllä todella kätevältä. Pitäisi vaan saada vielä syke kapulan tietoon. Googlaamalla löysin vain kaksi Bluetooth sykemittaria "Zephyr HxM Bluetooth" (100e) ja "Polar Wearlink" (70e)
Onko kokemusta noista tai joistain muusta?
Sykemittari älypuhelimeen
5
578
Vastaukset
- molempi parempi
Toimivat kuulemma molemmat hyvin. Polarin tilasin itse endomondosta. 70 e ilman kuluja. Itse käytän Nokian N8:ssa sports-trackeria ja endomondoa. En vain osaa päättää vielä kumpi noista on parempi :)
- pitänee tilata se
Oletko tutustunut runtastic:iin? Itse tykkäsin tuosta, mutta vertailupohjaa ei ole kun en ole käytännössä muita kokeillu.
Kai sitä täytyy sittän pistää Polari tilaukseen. - tänään tilattu
Runstastic:n ilmaisversio ei tue bluetooth sykemittaria, pitäisi ostaa vitosen maksava pro-versio. Ei ehkä ole liian kallis jos tykkää ohjelmasta.
Tilasin tänään Polar sykevyön endomondon verkkokaupasta. - x-box-trot
Olen käyttänyt Polarin bluetooth-lähetintä Sports-trackerin kanssa Nokian N95:ssä. Ei ole mitään valittamista, eli ihan hyvin pelittää. Tilasin lähettimen myös tuolta Endomondon verkkokaupasta, kun siellä ei tule postikuluja hinnan lisäksi.
- odotellessa
Ovi palvelusta ladattava Sports-tracker toimii vain Nokian puhelimissa. Siitä on kyllä tulossa Android versiokin ja se oli luvattu kevääksi... ulkolaiset asiakkaat on jo ihan hermona, kun heidän mielestään kevät meni jo eikä luvattua ohjelmaa kuulu, heistä huhtikuukaan ei ole enää kevättä vaan jo kesää :) Suomalaisittain toukokuukin lasketaan vielä kevääksi :)
Itsekkin odotan tuota ohjelmaa, jos se olisi parmpi kuin nykyiset Android versiot, joista en ole täsmälleen itseäni mielyttävää vielä löytäny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797