Mitä tapahtuu

älykääpiö.mnm

ihmiselle joka lähtee juoksemaan muiden halun mukaan? Tekee aina kuten muut haluavat.

4

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menettää itsensä...

• sitäseontaionko?

Mittee sitte sille tapahtuu kun ei mene toisten halujen mukaan?
      Häviää olemattomiin jos käskyttäjä on narsisti,narsisti ottaa just tälläiset silmätikukseen.

• Väsyy. Väsyy niin paljon, ettei enää välitä. Ei välitä perheestä, läheisistä, työstä, harrastuksista, itsestä, ei mistään. Ihmettelee vaan omaa onnetonta olotilaansa, ja miettii miten tästä suosta noustaan. Kun edes joskus; joskus, joku juoksisi omienkin halujen mukaan. Ja saattaapi olla, että alkaa juoksuttamaan toisia, omien halujensa mukaan.

Suosittelen, että joskus tästä painajaisesta pitää herätä, aukaista silmänsä ja katsoa ympärilleen; miettiä mitä olen elämälleni tehnyt. Millaisena sen haluan nähdä, loppuelämäni. Puhdistaa pöytä, totaalisesti, ja alkaa jälleenrakennustöihin.

• 00000000NOLLA

"Väsyy. Väsyy niin paljon, ettei enää välitä. Ei välitä perheestä, läheisistä, työstä, harrastuksista, itsestä, ei mistään. Ihmettelee vaan omaa onnetonta olotilaansa, ja miettii miten tästä suosta noustaan"

Tunnistan tuon selvästikin itsestäni. Aikaisemmin mukavalta maistunut työ muuttui enemmän sellaiseksi "kunhan selviän hengissä- meiningiksi". Samaa oli muutenkin havaittavissa. Herää aamulla ja toivoo, että olisi jo ilta, että voisi mennä takaisin nukkumaan. Kaikki siinä välissä oli yhtä pakkopullaa. Keskittymiskykyni oli heikko ja olin äärimmäisen levoton.

Eräs ystäväni totesi kerran (hän on ollut onnellisesti naimisissa 20 vuotta), että sen jälkeen kun hän tapasi miehensä, jokainen päivä on ollut heräämisen arvoinen ja energiaa on vaikka muille jakaa. Minun suhteessani kävi taas päinvastoin. Energiavarastoni tyhjenivät tyhjenemistään. Ja lisäksi en välittänyt ulkonäöstäni tippaakaan. En vain jaksanut. Olen aina ollut kiinnostunut muodista ja kauneudenhoidosta, mutta silloin en jaksanut. Hiukset olivat takussa, iho kuiva ja karhea, lihoin melko paljon. Ja narskuhan oli tulokseen tyytyväinen. Valmistikin rasvaista ruokaa.

Enkä todellakaan jaksanut välittää vanhoista ystävistäni. Ei minulla ollut jakaa rakkautta heille. Minut oli imetty kuiviin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6084
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3043
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2203
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1817
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1778
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1532
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      49