ihmiselle joka lähtee juoksemaan muiden halun mukaan? Tekee aina kuten muut haluavat.
Mitä tapahtuu
4
80
Vastaukset
Menettää itsensä...
- sitäseontaionko?
Mittee sitte sille tapahtuu kun ei mene toisten halujen mukaan?
Häviää olemattomiin jos käskyttäjä on narsisti,narsisti ottaa just tälläiset silmätikukseen. Väsyy. Väsyy niin paljon, ettei enää välitä. Ei välitä perheestä, läheisistä, työstä, harrastuksista, itsestä, ei mistään. Ihmettelee vaan omaa onnetonta olotilaansa, ja miettii miten tästä suosta noustaan. Kun edes joskus; joskus, joku juoksisi omienkin halujen mukaan. Ja saattaapi olla, että alkaa juoksuttamaan toisia, omien halujensa mukaan.
Suosittelen, että joskus tästä painajaisesta pitää herätä, aukaista silmänsä ja katsoa ympärilleen; miettiä mitä olen elämälleni tehnyt. Millaisena sen haluan nähdä, loppuelämäni. Puhdistaa pöytä, totaalisesti, ja alkaa jälleenrakennustöihin.- 00000000NOLLA
"Väsyy. Väsyy niin paljon, ettei enää välitä. Ei välitä perheestä, läheisistä, työstä, harrastuksista, itsestä, ei mistään. Ihmettelee vaan omaa onnetonta olotilaansa, ja miettii miten tästä suosta noustaan"
Tunnistan tuon selvästikin itsestäni. Aikaisemmin mukavalta maistunut työ muuttui enemmän sellaiseksi "kunhan selviän hengissä- meiningiksi". Samaa oli muutenkin havaittavissa. Herää aamulla ja toivoo, että olisi jo ilta, että voisi mennä takaisin nukkumaan. Kaikki siinä välissä oli yhtä pakkopullaa. Keskittymiskykyni oli heikko ja olin äärimmäisen levoton.
Eräs ystäväni totesi kerran (hän on ollut onnellisesti naimisissa 20 vuotta), että sen jälkeen kun hän tapasi miehensä, jokainen päivä on ollut heräämisen arvoinen ja energiaa on vaikka muille jakaa. Minun suhteessani kävi taas päinvastoin. Energiavarastoni tyhjenivät tyhjenemistään. Ja lisäksi en välittänyt ulkonäöstäni tippaakaan. En vain jaksanut. Olen aina ollut kiinnostunut muodista ja kauneudenhoidosta, mutta silloin en jaksanut. Hiukset olivat takussa, iho kuiva ja karhea, lihoin melko paljon. Ja narskuhan oli tulokseen tyytyväinen. Valmistikin rasvaista ruokaa.
Enkä todellakaan jaksanut välittää vanhoista ystävistäni. Ei minulla ollut jakaa rakkautta heille. Minut oli imetty kuiviin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581