Minkälainen maila sopis rannevetoihin ja kikkailuun ja veiveihin? Minkälainen lapa? Kuinka jäykkä? yms
tai kertokaa millanen teillä ittellänne on ja miten sillä lähtee esim vedot ja muut :)
Mikä maila?
4
241
Vastaukset
- CHILL!
Kanttii ostaa exel CHILL!. Rannarit lähtee kovaa ja palloa on helppo kuljettaa/pysyy hyvin lavassa. On myös makuasia mistä mailasta pitää, sen pitää sopia käteen ... mut CHILL! on mailana paras. Suosittelen!
- S-BOW!
voitko säbätär sanoo pituus ja paino. ja paljo saa enimmäksee maksaa. jos voit käyttää 100 euroo ni kannattaa prismast exel double curve tai budgetsportist fatpipe s-bow tai normi bow. mut toi chill on mulla myös ja se on aika hyvä hinta-laatu suhteessa. siin sen verra kouruu et veto lähtee heikommallaki pelaajalla( riippuu lavan kovuudesta ja varren taipuvuudesta). vois auttaa jos kerrot pituuden,painon ja kuinka vahvaoot.(ei tarvi kaikkii sanoo mut ees osa).
- S-BOW
ja chillii saa aika halval. mut on myös jtn fatpipe bane jne. ja unihoccei vaik unarit aika kalliita
- S-BOW!
S-BOW kirjoitti:
ja chillii saa aika halval. mut on myös jtn fatpipe bane jne. ja unihoccei vaik unarit aika kalliita
ja itel fatpipe orc , exel scream ja chill ja ihan parin päivän sisää ostan fatpipe S-BOW:in . ja fadäri hole vois olla iha hyvä vetoihi ja kynää varsinki jälkimmäiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741