Moi!
Mitä tapahtuu lomilleni jos irtisanoudun nykyisestä työstäni ennen kuin lomani alkavat?
Eli tilanne on se, että olisin irtisanoutumassa nykyisestä työpaikastani pikaisesti ja heti kahden viikon kuluttua aloittamassa uudessa työpaikassa. Kesälomat ovat kertyneet vuoden ajan, mutta en ehdi/voi niitä pitää uudesta työstäni riippuen eikä vanha työpaikkani jousta niin että voisin heti ottaa edes osan noista lomapäivistä. Lomarahat saan käsittääkseni ihan normisti, mutta miten käy varsinaisen loman? (Eka kertaa ollut vakityösuhteessa, enkä ole ihan kärryillä tästä lomasysteemistä)
Kiitos!
Irtisanoutuminen + loma??
K
1
278
Vastaukset
- ei lomaa
Saat vanhan työpaikan pitämättömät lomat rahana eli lomakorvauksen. Uudessa työpaikassa sinulle on tulossa lomaa vasta kesällä 2012. Ensi kesän joudut olemaan töissä. Korkeintaan voit saada muutaman päivän palkatonta lomaa. Googlen haut a) lomakorvaus työsuhteen päättyessä ja b) vuosiloma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1101770Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2481466- 741356
- 661245
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883