Suomesta ei löydy Victoria's Secretiä, valitettavasti, mutta olen aivan ihastunut niiden tuotteisiin. En viitsi lähteä ulkomaille vain rintsikkaostoksille, joten ajattelin tilata heidän verkkokaupastaan.
Verkkokauppa toimii USA:ssa, eli Suomen tulli saattaa pyytää jotain veroja tilauksesta? Mikä mahtaa olla se hintaraja, kuinka arvokkaan paketin saa tilata jenkeistä ilman, että joutuu maksamaan tulliveroja?
Verkkokaupassa tilatessa eurooppalaisilta kysytään APO/DPO/FPO osoitetta. Eli siis MITÄ?!? Kohdassa lukee "City" ja pudotusvalikosta löytyvät kohdat APO, DPO ja FPO. Googlettamalla löytyi, että nämä olisivat jotain erilaisia toimitustapoja?? Mutta enpä tiedä... Miksi pudotusvalikon selityksessä lukee "City"... Mikähän näistä vaihtoehdoista kannattaisi valita?
Victoria's Secret
2
680
Vastaukset
- Calvin Klein
Hintaraja on jotain vähän alle 45€. Itsellä toi sääntö toiminu hyvin. Siis tuotteet postimaksut muutettuna dollareista euroiksi. Aina on tullu paketit postiin, eikä ole tarvinnut maksaa veroja tai tullissa ravata. Victoria's Secrets on kuitenkin sen verran kallimpaa tavaraa ainakin mun käsityksen mukaan, että alle ton 45 egen voi olla aika hiljasta. Tosta voit tutustua tarkemmin tulli juttuihin:
http://www.tulli.fi/fi/suomen_tulli/julkaisut_ja_esitteet/asiakasohjeet/ostaminen_ulkomailta/tiedostot/019_yksityish.pdf
Käsittääkseni nykyyään ei tarvii ravata tullissa, koska verot voi maksaa myös netissä, jonka jälkeen paketti tulee postiin (ei varmaa tieotoa). Käy tullin
sivuilla. Noi APO/DPO/FPO jutut ei käsittääkseni kuulu euro tilaajille, voin toki olla vääräsäkin.- Calvin Klein
Sorry parit kirjoitusvirheet. Ois parempi tarkistaa ennen kuin lähettää. Jälkeenpäin vähän turhaa . = )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579