Onks kukaan ostanu tai kokeillu tai käyttäny nuita Humörin farkkuja. Tarkoitan tämän mallisia:
http://www.arkclothing.com/Ark_Male/Key_Trends/Drop_Crotch_Jeans/Humor_Black_Santi_Jeans.html
Ovatko minkälaiset jalassa ja onko tuo alennettu haarus hyvä ratkaisu jos hakee vähän rennompia farkkuja, joita ei tarvitse roikottaa? Siis tiedän ettei monet tee niin, mutta HipHop tyyli on se mun juttu.
Humör-farkut
12
928
Vastaukset
- saegh
Haha, korkeahko vyötärö. Mutta ilmeisesti ajaa asiansa. Itse aikoinaan teini-ikäisenä hiphoppaillessa pidin isoja farkkuja joita asianmukaisesti roikutin niin että perä vilkkui, tai olisi vilkkunut ilman isoa paitaa.
85€ on sen verran paljon joistain farkuista etten rupeaisi ainakaan itse ostamaan. - mieshänseon.
Kiitos vastauksesta! :)
Juu onhan tuo paljon rahaa, mutta kyllähän vaatteita tarttee ja jos tykkää pitää jotakin ja se nostaa itsetuntoa ihan hieman vain niin eikö se ole sen arvoista? ;) Rahaa menee myös paljon turhempaankin. Lähempänä kesää olisi kuitenki vasta tarkotus ostaa nuo housut ja sitteki pitää kokeilla, että onko nuo yhtä hyvät mitä kuvissa on nähny ja epäilee. Ja voihan olla, että hinta tippuisi hieman tai muilta valmistajilta tulisi vastineita tälle mallille... - dskjga
Itse omistan kahdet Humörin farkut ja lisää halajan. Todella hyvät ovat jalassa ja juuri se ettei housuja tarvi roikottaa perseen alapuolella ja tyyli on silti rento on todella mukavaa. Kapeat lahkeet kruunaavat kokonaisuuden, rento hiphoptyylinen housu, mutta silti tyylikäs, eikä tule ihan joka kulmauksessa vastaan, bueno.
- mitetintäheppu
niin mistä te löydätte niitä humör farkkuja eli mistä olette ostannut niitä? itse en haluaisi tilata mistään ulkomailta tai niin onko suomessa myynnissä niitä humör farkkuja??
- muotidiiilerrrr
On muuten rumat ja tyylittömät housut.
Ei jatkoon - Humörmies
On useammat Humörfarkut mulla. Enkä enää juuri muita käytä. Kaikki ei näytä maailman mukavimmilta housuilta mutta ainakin kaikki mun farkut tuntuu hyvältä päällä. Suomessa ei tietääkseni ole juuri kauppoja jossa myydään. Tampereella oli joku. Netissä on useammassakin paikassa. Itse ostan Tanskalaisesta nettikaupasta smart fashion koska siellä on halvempaa ja sairaasti ale vaatteita.
- ............>
Hyvin mahtuu vaipat noihin.
- Humörmies
HUMÖR -merkkiä myyvät Suomessa mm.seuraavat myymälät:
- One Way, useampi kaupunki
- Spirit Store, useampi kaupunki
- Cruel Age, helsinki, Turku
- Jim&Jill, Seinäjoki
- Stocker&Scandinavian Design, Tampere
- Jim&Jill, Varkaus
- Gallery, Helsinki
- Shop Tetuan, Helsinki
- Wautsi, Pietarsaari
- X-Globe, Raahe
- Freezer, Sastamala
- Saint Louis, Lahti- Humöriii
En ole sama Humörmies joka kirjoitti 15.8.11. Pahoittelut kun käytin vahingossa samaa nimimerkkiä!
- Thothe
Ostin tuon tapaiset farkut mutta en tosin humörilta vaan warpilta. Noh, pari viikkoa oston jälkeen olin lähdössä polkemaan pyörällä kyseiset farkut jalassa.. Unohdin hetkellisesti alennetun haaruksen kun nostin jalan tangon yli ja istuin satulalle. *REPS-ääni kuului ja aattelin että nyt ei hyvin käyny. Nojaa haaroihin tuli jonkinmoinen reikä mutta onneksi suku osaa paikata! Ei käsityöt vahvuuksiani..
- Humööööör!
Suosittelen ! mulla on 3 ton tyyliset farkut, erittäin mukavat, tyylikkäät ja ei tarvitse roikottaa , minä itse maksoin kaikista 3 farkuista 350e! että ei tuo 80e ole paljoa humörin farkuista, erittäin laadukkaat!
- Juupa juu
Stylepit.fi Siellä niitä aika paljon on. Itse ainakin suosittelen :) On mukavat, hienot ja menee kaikkialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351