Paras voide kuivalle iholle, ainakin talviaikaan, on TUMMELI (älkää naurako) On edullista, iso purkki riittää vaikka kuinka kauan. Yövoiteena vähän ehkä liian tuhti, mutta päivävoiteena kuivaan naamaan ihan ehdoton. Olen käyttänyt jo useamman vuoden, enkä löydä valittamista naamastani. Ei kiristä eikä kutia. Ainakin Vapaa Valinta myy sitä, kokeilkaa.
PARAS voide kuivalle iholle
5
435
Vastaukset
- ihmettelee hän
Miten niin yövoiteena liian tuhti ja päivävoiteena sopiva? Eikö se yleensä mene niin päin, että päivävoide kannattaa olla ohuempaa, jotta imeytyy kunnolla ja on hyvä meikin alla. Kun taas yövoide saisi olla täyteläisempää ja hoitavampaa.
- Tummelifani
No jos on liian tuhti yövoide, se tukkii ihohuokoset, eikä iho hengitä yön aikana, myös tyynyliina rasvoittuu äkkiä. Yöllä ei iho tarvitse erityistä suojaa.Päivällä taas ihoa rasittavat tuuli, aurinko, pakkanen, ilman saasteet ym. ym. ja voide on oltava suojaavampaa.
- ihmetteli hän
Ok, kiitos kun selvensit asiaa :) Imeytyykö se Tummeli kunnolla kasvoille? Vaikuttaa niin rasvaiselta voiteelta, että vaikea kuvitella sitä kasvovoiteeksi :) Itse olen käyttänyt sitä koirien polkuanturoihin :D
- tummelifani
Täytyy sitä nyt pyöritellä iholle vähän pidempään kuin jotain muuta voidetta, mutta kun ei läträse sitä liikaa, niin toimii hyvin, ainakin mulla, kun on ihan korppukuiva iho. Eikä kirvele, jos joutuu vahingossa silmiin. Otan sitä mukaan matkoillekin, pakkaan vain johonkin kalliin näköiseeen purkkiin, että luultais hienommaksikin aineeksi...
- peukku up
tummelifani kirjoitti:
Täytyy sitä nyt pyöritellä iholle vähän pidempään kuin jotain muuta voidetta, mutta kun ei läträse sitä liikaa, niin toimii hyvin, ainakin mulla, kun on ihan korppukuiva iho. Eikä kirvele, jos joutuu vahingossa silmiin. Otan sitä mukaan matkoillekin, pakkaan vain johonkin kalliin näköiseeen purkkiin, että luultais hienommaksikin aineeksi...
siis onko se samaa tummelia molemmissa tuubissa ja siinä isossa purkissa, vai onko niissä jotain eroa? Pitäis mennä kauppaan kattoon mut en oo ehtinyt, mutta aattelin josko joku tääl tietäis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392832Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs272651100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es442306Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201891Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo401773Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa521605- 381513
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä291399- 441326
- 261191