Ketä palstalaista haluaisit?

GallupKysyväinenUtel

Sen enempiä selittelemättä. Kerro aiheesta.


____________

Oma suosikkini oli Ei se satu, mutta häntä ei ole näkynyt viime aikoina. Hän taisi olla biseksuaalikin. Hrrrrr...

140

411

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reipas Poikamies

      Officen naisiin haluni menee ;) Nahkaa ja korkkareita ja hiukan sitomistakin...suklaakastiketta ja silkkihuivi....

    • crocuta_crocuta

      Tuota... Ei haittaa jos olisi vilaukselta nähnyt edes varjon...

      Yhden jätän sitten pois laskuista kokonaan tässä, on nähty varjo monesta kulmasta...

      Ja sen lisäksi tulee mieleen sitten vissiin tasan yksi josta on mitään nähnyt... Joten vastataan sitten Xena-183

      • hehe ;)

        No et sinä nyt vielä Noin epätoivoinen ole. - Huoli pois ! Kyllä se nätti tyttö vielä löytyy sinullekin :)


      • crocuta_crocuta
        xena-183 kirjoitti:

        hehe ;)

        No et sinä nyt vielä Noin epätoivoinen ole. - Huoli pois ! Kyllä se nätti tyttö vielä löytyy sinullekin :)

        En ole vielä niin epätoivoinen, että haikailisin jostain mistä en ole nähnyt edes still kuvaa varjosta... Näin minä sen näen.


    • satunnainen kävijä

      Ellastella: on niin nätti nimimerkki, ettei muita kriteereitä katsota.

      • ES

        Heh - minähän olen viime aikoina ollut pelkkä eeäs.


    • ES vastuuseen!

      ja lasdfjlasdflk ja ökaösdfklaöf ja erlöelörklör ja ....:,,,,,,,:..... ja tuhat muuta nikkiä

      • ES

        Nöf.


      • Lurps
        ES kirjoitti:

        Nöf.

        ES:n kamelinvarvasta haluaisin. Kovasti.


      • djbgkdhgphdoö

        Ja taas. Tästähän tulee tapa. Sorry ES.

        p.s. Rumalla miehellä ei tee mitään.


    • nothing_to_say

      Naisasialooseria ja kamunaista haluaisin nähdä livenä.
      Me:tä haluaisin halata ja nähdä jukeboxin läheisyydessä, tai karaokessa.
      ES haluaisin kehottaa terassille kesällä.
      AT-miehistä haluaisin tulevan YT-miehiä.

      • ....................

        Aha. Olet siis se justice for all panomies mulkero uudella nimellä.


      • nothing_to_say
        .................... kirjoitti:

        Aha. Olet siis se justice for all panomies mulkero uudella nimellä.

        Tai ehkä sinä olet entinen ,,,,,,,,,,,,,,,, ottomies pimpero uudella sivunimellä? Kukapa tietäisi? Ehkä olenkin kamunainen?


      • Me

        Mäkin halasin and_justice_for_all:in :)


    • Me

      Hän ei oo panomies vaan ihana mies :)

      • ....................

        Panomies mulkero on mulkero vaikka sinä naisena et sitä näkisikään. Englanniksi sanotaan manwhore.


      • nothing_to_say
        .................... kirjoitti:

        Panomies mulkero on mulkero vaikka sinä naisena et sitä näkisikään. Englanniksi sanotaan manwhore.

        Oletko nähnyt jonkun palstalaisen tositoimissa monienkin eri naisten kanssa kun noin ahkerasti nimittelet?
        Tunnetko ehkä minut? Olenko vienyt sinulta naisen?
        Kuulostat juttuinesi ekaluokkalaiselta, joka on oppinut kaksi uutta rumaa sanaa. Pistähän jotain järkevää perustelua noille jutuillesi, niin voidaan alkaa keskustella aiheesta niinkuin kaksi aikuista.


      • ajfa

      • ajfa

      • Me

    • ....................

      Ei kiinnosta nähdä vaivaa tuollaisen mulkeron takia. Halusin vain ilmoittaa että sinut on tunnistettu.

      • nothing_to_say

        Mulkero? Mikä se on? Sieni? Kukka? Minut on tunnistettu. Hui! Kerro nyt sitten hyvä mies minun oikea nimeni alkajaisiksi?


      • ....................
        nothing_to_say kirjoitti:

        Mulkero? Mikä se on? Sieni? Kukka? Minut on tunnistettu. Hui! Kerro nyt sitten hyvä mies minun oikea nimeni alkajaisiksi?

        En tiedä oikeaa nimeäsi eikä se kiinnosta pätkääkään. Sen tiedän että aiemmin olit and_justice_for_all.


      • nothing_to_say
        .................... kirjoitti:

        En tiedä oikeaa nimeäsi eikä se kiinnosta pätkääkään. Sen tiedän että aiemmin olit and_justice_for_all.

        Mistä olet minulle vihainen?
        Miksi sinua kuitenkin kiinnostaa arvailla jotain entisiä nikkejäni?
        Kerro nyt vaikka vaan se mitä pahaa sinulle olen tehnyt?


      • and justice for all

      • ::::::::::::::::::..

        jes, kyllä se on se justice ....

        sama mielistelyn mestari joka aikansa justice_ ... nimimerkillä horisi ja
        nyt horinat jatkuu uudella nikillä!


      • and_justice_for_all.
        ::::::::::::::::::.. kirjoitti:

        jes, kyllä se on se justice ....

        sama mielistelyn mestari joka aikansa justice_ ... nimimerkillä horisi ja
        nyt horinat jatkuu uudella nikillä!

        Tässä nyt olen. Kerro mikä minussa niin paljon sinua kiinnostaa? Haluaisitko jotain neuvoja, vai ihan vaan jutella?


      • ::::::::::::::::::::
        and_justice_for_all. kirjoitti:

        Tässä nyt olen. Kerro mikä minussa niin paljon sinua kiinnostaa? Haluaisitko jotain neuvoja, vai ihan vaan jutella?

        Kerro mikä on Metallican paras albumi ja biisi?


      • and_justice_for_all.
        :::::::::::::::::::: kirjoitti:

        Kerro mikä on Metallican paras albumi ja biisi?

        Master of puppets paras levy ja parasta biisiä on vähän vaikea sanoa. Tykkään Seek and destroysta unforgiven III:n melkein kaikesta. Nikki tosin tuli Al Pacinon leffasta.


      • and_justice_for_all.
        and_justice_for_all. kirjoitti:

        Master of puppets paras levy ja parasta biisiä on vähän vaikea sanoa. Tykkään Seek and destroysta unforgiven III:n melkein kaikesta. Nikki tosin tuli Al Pacinon leffasta.

        Mistä noin omaperäisen .................................... nikin keksit? Mikä niissä pisteissä on parasta?


      • ::::::::::::::::::::
        and_justice_for_all. kirjoitti:

        Mistä noin omaperäisen .................................... nikin keksit? Mikä niissä pisteissä on parasta?

        Parasta on kun ne pisteet menee kahdessa tasossa.


      • and_justice_for_all.
        :::::::::::::::::::: kirjoitti:

        Parasta on kun ne pisteet menee kahdessa tasossa.

        Kummalla tasolla itse menet? AT vai YT?


      • Me
        and_justice_for_all. kirjoitti:

        Kummalla tasolla itse menet? AT vai YT?

        Hän luule sinun olevan YT-tason mies ja itsensä istutti AT-penkille.

        Sä ärsytäät hänet olemalla fiksu, huumorintaijuinen ja normaali mies.
        Mutta, hän kuvittele sinun teeskentelevan meidän (palstan naisten) edessä, koska haluat meiltä vaan SITÄ.
        Taas me (naiset) hänen mielestä ollaan aivotomia kanoja, ketkä ei ymmärrä oma parasta. Ja meile sopiva mies olisi lutkiteleva AT-mies. Aamen!


      • ;) ;)
        Me kirjoitti:

        Hän luule sinun olevan YT-tason mies ja itsensä istutti AT-penkille.

        Sä ärsytäät hänet olemalla fiksu, huumorintaijuinen ja normaali mies.
        Mutta, hän kuvittele sinun teeskentelevan meidän (palstan naisten) edessä, koska haluat meiltä vaan SITÄ.
        Taas me (naiset) hänen mielestä ollaan aivotomia kanoja, ketkä ei ymmärrä oma parasta. Ja meile sopiva mies olisi lutkiteleva AT-mies. Aamen!

        Onko Me tässä http://www.youtube.com/watch?v=td8yw_Ge32A&feature=related


      • ajfa
        Me kirjoitti:

        Hän luule sinun olevan YT-tason mies ja itsensä istutti AT-penkille.

        Sä ärsytäät hänet olemalla fiksu, huumorintaijuinen ja normaali mies.
        Mutta, hän kuvittele sinun teeskentelevan meidän (palstan naisten) edessä, koska haluat meiltä vaan SITÄ.
        Taas me (naiset) hänen mielestä ollaan aivotomia kanoja, ketkä ei ymmärrä oma parasta. Ja meile sopiva mies olisi lutkiteleva AT-mies. Aamen!

        Niillä on ymmärrys ongelma. Eivät tajua lukemaansa. Olen sanonut monesti etten halua täältä etsiä kumppania. Haluan vain tutustua ihmisiin jotka elävät ja ajattelevat eri tavalla kuin minä. Seasta löytyy upean hienoja ihmisiä kuten sinä ME, ES, Eino ja vaikkapa Crokuta-Crokuta. Uusista ihmisistä oppii uusia asioita ja parhaimmillaan voi oikeasti löytää ystävänkin ja sitä suurempaan tarvitaankin jo paljon enemmän kuin täällä sekopäisen seassa anonyymina höpöttely. Hassua etten ikinä ole itseäni rankannut miksikään maailman tavoitelluimmaksai ihmiseksi, vaan ainoastaan yritän olla sosiaalinen ja mukava. Kun saan naisseuraa, niin olen paha ihminen. Todella hassu paikka koko palsta. Tosin hienoa täällä on se että oppii arvostamaan itseään ihan eri tavalla.
        Minä olen vain NAM = normaalitason mies ja olen tyytyväinen elämääni.

        Virtuaalihali ja oikein iloista lauantaita honey ME! Pidä Ella ja pojat kurissa kun olen hetkellisesti kohta pois täältä.


      • Me
        ajfa kirjoitti:

        Niillä on ymmärrys ongelma. Eivät tajua lukemaansa. Olen sanonut monesti etten halua täältä etsiä kumppania. Haluan vain tutustua ihmisiin jotka elävät ja ajattelevat eri tavalla kuin minä. Seasta löytyy upean hienoja ihmisiä kuten sinä ME, ES, Eino ja vaikkapa Crokuta-Crokuta. Uusista ihmisistä oppii uusia asioita ja parhaimmillaan voi oikeasti löytää ystävänkin ja sitä suurempaan tarvitaankin jo paljon enemmän kuin täällä sekopäisen seassa anonyymina höpöttely. Hassua etten ikinä ole itseäni rankannut miksikään maailman tavoitelluimmaksai ihmiseksi, vaan ainoastaan yritän olla sosiaalinen ja mukava. Kun saan naisseuraa, niin olen paha ihminen. Todella hassu paikka koko palsta. Tosin hienoa täällä on se että oppii arvostamaan itseään ihan eri tavalla.
        Minä olen vain NAM = normaalitason mies ja olen tyytyväinen elämääni.

        Virtuaalihali ja oikein iloista lauantaita honey ME! Pidä Ella ja pojat kurissa kun olen hetkellisesti kohta pois täältä.

        Joo, vielä yksi juttu unohtuu.
        Silloin kun palstan häiriköt hyökkää kimpun niin älä reagoi.
        Viisaat sanoo: "Älä heitä helmiä sioille"


      • ajfa
        Me kirjoitti:

        Joo, vielä yksi juttu unohtuu.
        Silloin kun palstan häiriköt hyökkää kimpun niin älä reagoi.
        Viisaat sanoo: "Älä heitä helmiä sioille"

        Heitän niitä mielummin kivillä. ;)


      • Me
        ajfa kirjoitti:

        Heitän niitä mielummin kivillä. ;)

        No, taas muutuit murrosikäiseksi pojaksi, hih;)))

        Mä lähden nyt urheilemaan, nähdän ;)


      • ajfastus! :)
        Me kirjoitti:

        No, taas muutuit murrosikäiseksi pojaksi, hih;)))

        Mä lähden nyt urheilemaan, nähdän ;)

        Ei saa koskaan muuttua vanhaksi ja tylsäksi. Aina pitää löytyä pikkupoika jostain sisältä. Nähdään:)


      • hfgkjghlh
        ajfa kirjoitti:

        Niillä on ymmärrys ongelma. Eivät tajua lukemaansa. Olen sanonut monesti etten halua täältä etsiä kumppania. Haluan vain tutustua ihmisiin jotka elävät ja ajattelevat eri tavalla kuin minä. Seasta löytyy upean hienoja ihmisiä kuten sinä ME, ES, Eino ja vaikkapa Crokuta-Crokuta. Uusista ihmisistä oppii uusia asioita ja parhaimmillaan voi oikeasti löytää ystävänkin ja sitä suurempaan tarvitaankin jo paljon enemmän kuin täällä sekopäisen seassa anonyymina höpöttely. Hassua etten ikinä ole itseäni rankannut miksikään maailman tavoitelluimmaksai ihmiseksi, vaan ainoastaan yritän olla sosiaalinen ja mukava. Kun saan naisseuraa, niin olen paha ihminen. Todella hassu paikka koko palsta. Tosin hienoa täällä on se että oppii arvostamaan itseään ihan eri tavalla.
        Minä olen vain NAM = normaalitason mies ja olen tyytyväinen elämääni.

        Virtuaalihali ja oikein iloista lauantaita honey ME! Pidä Ella ja pojat kurissa kun olen hetkellisesti kohta pois täältä.

        tAKAS


    • Me

      No, ATM:ille koko maailma jakantunut lutkin ja mieslutkin.

      Tuskin nyt sanonut mitään uutta. Katso, ei se normaalien miesten syy et sinä luulet olevasi luuseri ATM.

      • ....................

        Luuletko että sanoillasi on mitään merkitystä? Sinä et minulle seksiä antaisi vaikka sanoisin mitä joten miksi mielistelisin sinua.


      • nothing_to_say
        .................... kirjoitti:

        Luuletko että sanoillasi on mitään merkitystä? Sinä et minulle seksiä antaisi vaikka sanoisin mitä joten miksi mielistelisin sinua.

        Rauhoituhan kauniin virren ja lempisanasi parissa. Tämän omistan sinulle ....................mies. Olkoon mulkero kanssasi.

        http://www.youtube.com/watch?v=5wC1RO2Me00


      • Me
        nothing_to_say kirjoitti:

        Rauhoituhan kauniin virren ja lempisanasi parissa. Tämän omistan sinulle ....................mies. Olkoon mulkero kanssasi.

        http://www.youtube.com/watch?v=5wC1RO2Me00

        Älä ota vakavasti palstan ATM:ien hyökkäykset, heidän tarkoituksensa saada kaikki normaali miehiä pois sinkku palstalta.

        Kyllä normaalilla naisilla on oikeus keskustella normaalien miesten kanssa JOPA sinkku palstalla.


    • me

      No, minä en antaisin seksiä kenellekään jos en olisi suhteessa.

    • ES

      Enpä kerro, mikä on listani tilanne tällä hetkellä...

      Mutta jos muusta kuin seksihaluamisesta puhutaan, niin tänään olen haaveillut Jungfrausta. Tänään on ollut sellainen "pala-kurkussa" -päivä. Haaveissani minä asuisin jossain isommin ja mukavammin, olisi jo kevät, aurinko paistaisi. Menisin junalle Jungfrauta vastaan. Seisoisin sovitussa tapaamispaikassa ja odottaisin junantuloa. Jungfrau kävelisi kohti, tunnistaisin kyllä, vaikken ole häntä aiemmin nähnyt.

      Menisimme jonnekin keskustan kahvilaan tai jonnekin muualle. Jos Jungfraulla olisi raskasta kannettavaa, ne voisi jättää aseman matkasäilöön.

      Menisimme asunnolleni. Jostain syystä ajattelen, että asuisin metroradan varrella, vaikken asu.

      Kuvitelmissani Jungfrau istuisi parvekkeella, jossa olisi lämmintä, ja kissani istuisivat parvekkeenpöydällä ja katselisivat alhaalla soratiellä kulkijoita. Ne antaisivat Jungfraun silittää, vaikka molemmat kissat ovat aika arkoja, mutta jostain kumman syystä ne eivät pelkäisi Jungfrauta.

      Ja sitten, jotain, en tiedä mitä. Juteltaisko me? Jungfrau nördäisi omalla tietokoneella ja minä omallani ja olisimme Sinkut-palstalla - eiiiiiiii. Menisimme kävelylle, vaikka olisi juuri alkanutkin sataa. Minulla on valkoiset Hai-kumpparit. Jungfrau haluaisi ihmetykseni kävellä avojaloin, mutta en sanoisi mitään. Onneksi minulla hyllyssä odottamassa useita villasukkapareja.

      • jaaapajaaaaaaaaaaaaa

        Nussisitteko ennen vai jälkeen kävelyreissua?


      • ES
        jaaapajaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Nussisitteko ennen vai jälkeen kävelyreissua?

        Ei, vaan kävelyreissun jälkeen Hämärän Rajoilta ja LordBoredom tulisivat kylään (jos Hämsy asuu lähettyvillä). Paistaisin koko joukolle pellillisen pannukakkua. Jungfrau ja pojat jatkaisivat juttua loputtomiin, kun minä olisin jo mennyt nukkumaan kissat vieressäni; kuulisin hiljaisen puheen ja sateen jatkuvan, nukahtaisin.


      • Me

        Ella, sun haave helposti toteuttavissa :)


      • jaaapajaaaaaaaaaaaaa
        ES kirjoitti:

        Ei, vaan kävelyreissun jälkeen Hämärän Rajoilta ja LordBoredom tulisivat kylään (jos Hämsy asuu lähettyvillä). Paistaisin koko joukolle pellillisen pannukakkua. Jungfrau ja pojat jatkaisivat juttua loputtomiin, kun minä olisin jo mennyt nukkumaan kissat vieressäni; kuulisin hiljaisen puheen ja sateen jatkuvan, nukahtaisin.

        Minulla alkaa seisoa kun ajattelen miten nussisitte jungfraun kanssa ja kissat katselisivat.


      • Gordon Gekko

        Tosi sympaattinen postaus!
        Toisaatla, kun otetaan huomioon minkä otsikon alla tämä on, niin täytyy myöntää, että pimeämpi puoleni odotti koko ajan jotain "virhettä", jonka olisi voinut vääntää kaksmieliseksi jutuksi. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut, enkä olisi ehkä jaksanut sitä kirjoittaakaan. Toisin kuin jotkut.


      • ES
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Tosi sympaattinen postaus!
        Toisaatla, kun otetaan huomioon minkä otsikon alla tämä on, niin täytyy myöntää, että pimeämpi puoleni odotti koko ajan jotain "virhettä", jonka olisi voinut vääntää kaksmieliseksi jutuksi. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut, enkä olisi ehkä jaksanut sitä kirjoittaakaan. Toisin kuin jotkut.

        Tosi kummia ne miesten lesbofantasiat...

        En tuossa sellaiseen viitannut. Villasukatkohan ne oli se kohta, joka sai ajatukset harhailemaan...


      • Me
        ES kirjoitti:

        Tosi kummia ne miesten lesbofantasiat...

        En tuossa sellaiseen viitannut. Villasukatkohan ne oli se kohta, joka sai ajatukset harhailemaan...

        Hetero naisena aika vaikea ymmärtä senkin seikkan miten voi innostu toisesta naisesta.
        Minulle esim. vaan miehet ovat erittäin seksikkäitä, NAM! ;)))


      • Sapphic Tales
        jaaapajaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Minulla alkaa seisoa kun ajattelen miten nussisitte jungfraun kanssa ja kissat katselisivat.

        Pannullinen palanutta pannukakkua (eihän ES osaa kokata) lepää hellan päällä. ES seisoo epäonnistuneen kokkauksen nujertamana lieden vieressä. Koko kävelymatkan oli tytöt tunteneet jotain väreilyä ilmassa. Ehkä se on se kevät, ES tuumailee. Jungfrau kävelee selin olevan ES:n luokse ja laittaa vasemman kätensä varovasti hänen vasemman rintansa päälle ja oikean käden vatsan päälle ja alkaa hitaasti livuttamaan kättä alaspäin. Jungfrau huokaa ES:n korvaan: "En pidä miehistä." ES ei sano mitään, häntä jännittää, hän on jäykistyneenä paikoilleen. Jungfraun pehmeät huulet koskettavat varovasti ES:n kaulaa ja antavat kevyitä suudelmia. Oikea käsi lipuu alemmas. ES päästää tahtomattaan voihkaisun ja laittaa kätensä Jungfraun käden päälle. Jungfrau liikuttelee kättään ES:n haarovälissä pellavakankaisten housujen päällä. ES alkaa päästää samanlaista ääntä kuin kissansa kehrätessään. ES:n kehräyksen houkuttelemana kissat, Kalle ja Julle, hiipivät tiskipöydän päälle ja katsovat tyttöjen touhua. Vihdoin ES:n vastarinta murtuu ja hän kääntyy kasvotusten Jungfrauhun. He suutelevat janoisesti, kuin imien toistensa huulilta elämän eliksiiriä jota ilman he eivät selviäisi tästä yöstä. Intohimoisen suutelun lomasta ES sanoo hengästyneen kuuloisena: "Miehet on sikoja.". Kalle ja Julle katsovat toisiaan kummastuneen näköisenä. Keltakuvioiset verhot heilahtavat tuuletusikkunasta päässeen kevättuuleen heiluttamana, keltainen valo suodattuu niiden lävitse muotoillen kahden intohimonsa kouriin lukittuneen hahmon pehmeät kaaret kuin hetkeä ennen Gomorran tuhoa jumalten suolapatsaaksi muuttaneen kahden nymfottaren ikuisuuteen seisahtuneen geometrian.


      • ES
        Sapphic Tales kirjoitti:

        Pannullinen palanutta pannukakkua (eihän ES osaa kokata) lepää hellan päällä. ES seisoo epäonnistuneen kokkauksen nujertamana lieden vieressä. Koko kävelymatkan oli tytöt tunteneet jotain väreilyä ilmassa. Ehkä se on se kevät, ES tuumailee. Jungfrau kävelee selin olevan ES:n luokse ja laittaa vasemman kätensä varovasti hänen vasemman rintansa päälle ja oikean käden vatsan päälle ja alkaa hitaasti livuttamaan kättä alaspäin. Jungfrau huokaa ES:n korvaan: "En pidä miehistä." ES ei sano mitään, häntä jännittää, hän on jäykistyneenä paikoilleen. Jungfraun pehmeät huulet koskettavat varovasti ES:n kaulaa ja antavat kevyitä suudelmia. Oikea käsi lipuu alemmas. ES päästää tahtomattaan voihkaisun ja laittaa kätensä Jungfraun käden päälle. Jungfrau liikuttelee kättään ES:n haarovälissä pellavakankaisten housujen päällä. ES alkaa päästää samanlaista ääntä kuin kissansa kehrätessään. ES:n kehräyksen houkuttelemana kissat, Kalle ja Julle, hiipivät tiskipöydän päälle ja katsovat tyttöjen touhua. Vihdoin ES:n vastarinta murtuu ja hän kääntyy kasvotusten Jungfrauhun. He suutelevat janoisesti, kuin imien toistensa huulilta elämän eliksiiriä jota ilman he eivät selviäisi tästä yöstä. Intohimoisen suutelun lomasta ES sanoo hengästyneen kuuloisena: "Miehet on sikoja.". Kalle ja Julle katsovat toisiaan kummastuneen näköisenä. Keltakuvioiset verhot heilahtavat tuuletusikkunasta päässeen kevättuuleen heiluttamana, keltainen valo suodattuu niiden lävitse muotoillen kahden intohimonsa kouriin lukittuneen hahmon pehmeät kaaret kuin hetkeä ennen Gomorran tuhoa jumalten suolapatsaaksi muuttaneen kahden nymfottaren ikuisuuteen seisahtuneen geometrian.

        No jopas on fantasiat... Hämsyllä?


      • jaaapajaaaaaaaaaaaaa
        ES kirjoitti:

        No jopas on fantasiat... Hämsyllä?

        ESle kyssäri. Miksi olen saanut ensimmäisestä nusuttelu kysymyksestä paljon enemmän miinuksia kuin jälkimmäisestä?


      • ES
        jaaapajaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        ESle kyssäri. Miksi olen saanut ensimmäisestä nusuttelu kysymyksestä paljon enemmän miinuksia kuin jälkimmäisestä?

        Höh. Mistä minä tiedän.


      • jaaapajaaaaaaaaaaaaa
        ES kirjoitti:

        Höh. Mistä minä tiedän.

        Sano nyt jotain
        Paremmin sinä tiedät kuin minä.


      • ES
        jaaapajaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Sano nyt jotain
        Paremmin sinä tiedät kuin minä.

        Miten niin? Tarkoitat että minä olisin miinustellut? Eihän miinuksia voi panna kuin yhden per lukija.


      • jaaapajaaaaaaaaaaaaa
        ES kirjoitti:

        Miten niin? Tarkoitat että minä olisin miinustellut? Eihän miinuksia voi panna kuin yhden per lukija.

        Tarkoitan että ehkä sinulla on joku aavistus miksi. Minulla ei ole.


      • Pervomies..
        ES kirjoitti:

        Miten niin? Tarkoitat että minä olisin miinustellut? Eihän miinuksia voi panna kuin yhden per lukija.

        Mutta ES:ää voi panna useampikin lukija ;)


      • ES
        jaaapajaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Tarkoitan että ehkä sinulla on joku aavistus miksi. Minulla ei ole.

        Koska ensimmäinen on suora mölötys, toinen epäsuorempi mölötys?


      • ......
        ES kirjoitti:

        Koska ensimmäinen on suora mölötys, toinen epäsuorempi mölötys?

        mölö mölö, mitä sulla on päälläsi?


      • ES
        ...... kirjoitti:

        mölö mölö, mitä sulla on päälläsi?

        Vaatteet on päällä. Ei mies. Tsihihihi.


      • oikea ES
        ES kirjoitti:

        Vaatteet on päällä. Ei mies. Tsihihihi.

        trolli

        Mulla on vaaleanpunaiset pikkuhousut jalassa ja pitkä valkoinen yöpaita. En ole jaksanut pukeutua kun ei ole mihin mennä.


      • jaaapajaaaaaaaaaaaaa
        ES kirjoitti:

        Koska ensimmäinen on suora mölötys, toinen epäsuorempi mölötys?

        Nyt minulle tuli mieleen miten ES istuu villasukat jalassa koneen äärellä kissa sylissään. ESllä on yöpuvun paita päällään, kukallinen. Jalassa on - oooh - ei olekaan mitään. Reisien päällä on vain kissa jonka vaaleaa päätä on vaikea erottaa ESn jalkovälistä. Jotain tuuheaa heiluu kissan karvojen lisäksi. Kissan pään suunnalta kuuluu lipitys kuin kissa olisi maitokupilla.


      • ES
        oikea ES kirjoitti:

        trolli

        Mulla on vaaleanpunaiset pikkuhousut jalassa ja pitkä valkoinen yöpaita. En ole jaksanut pukeutua kun ei ole mihin mennä.

        Voihan kakka. Mee trolli poiiiiiiiis hus hus. Toisaalta: kuvauksesi voisi olla totta ja onkin tavallaan.


      • Trolli..
        ES kirjoitti:

        Voihan kakka. Mee trolli poiiiiiiiis hus hus. Toisaalta: kuvauksesi voisi olla totta ja onkin tavallaan.

        En mee pois. Oon sun fani. Ja itseasiassa näen mitä sulla on ylläsi tälläkin hetkellä. Kjäh kjäh. ;()


      • ES
        jaaapajaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Nyt minulle tuli mieleen miten ES istuu villasukat jalassa koneen äärellä kissa sylissään. ESllä on yöpuvun paita päällään, kukallinen. Jalassa on - oooh - ei olekaan mitään. Reisien päällä on vain kissa jonka vaaleaa päätä on vaikea erottaa ESn jalkovälistä. Jotain tuuheaa heiluu kissan karvojen lisäksi. Kissan pään suunnalta kuuluu lipitys kuin kissa olisi maitokupilla.

        Nöf nöf. Menepä etsimään kivoja nettipornosivuja ja sitten nylkytät sohvankulmaa, kyllä se siitä.


      • ES
        Trolli.. kirjoitti:

        En mee pois. Oon sun fani. Ja itseasiassa näen mitä sulla on ylläsi tälläkin hetkellä. Kjäh kjäh. ;()

        Vai niin.


      • Pervosetä...
        ES kirjoitti:

        Nöf nöf. Menepä etsimään kivoja nettipornosivuja ja sitten nylkytät sohvankulmaa, kyllä se siitä.

        Ihanaa kun sä puhut tuhmia. Tuhma tyttö.


      • jaaapajaaaaaaaaaaaaa
        ES kirjoitti:

        Nöf nöf. Menepä etsimään kivoja nettipornosivuja ja sitten nylkytät sohvankulmaa, kyllä se siitä.

        Ääniefekteistä päätellen kyseessä onkin harvinainen tapahtuma. Possu ja kissa tuntevat luontaista vetovoimaa toisiinsa. Possu röhkii onnessaan kissan nuollessa kuin viimeistä päivää ennen pallien leikkuuta. Jäämme kiinnostuneina odottamaan tapahtuman tuloksia. Seuraako graviditeetti ja jos seuraa niin näyttääkö se enemmän äidiltään vai isältään.


      • also_sprach_jungfrau
        Sapphic Tales kirjoitti:

        Pannullinen palanutta pannukakkua (eihän ES osaa kokata) lepää hellan päällä. ES seisoo epäonnistuneen kokkauksen nujertamana lieden vieressä. Koko kävelymatkan oli tytöt tunteneet jotain väreilyä ilmassa. Ehkä se on se kevät, ES tuumailee. Jungfrau kävelee selin olevan ES:n luokse ja laittaa vasemman kätensä varovasti hänen vasemman rintansa päälle ja oikean käden vatsan päälle ja alkaa hitaasti livuttamaan kättä alaspäin. Jungfrau huokaa ES:n korvaan: "En pidä miehistä." ES ei sano mitään, häntä jännittää, hän on jäykistyneenä paikoilleen. Jungfraun pehmeät huulet koskettavat varovasti ES:n kaulaa ja antavat kevyitä suudelmia. Oikea käsi lipuu alemmas. ES päästää tahtomattaan voihkaisun ja laittaa kätensä Jungfraun käden päälle. Jungfrau liikuttelee kättään ES:n haarovälissä pellavakankaisten housujen päällä. ES alkaa päästää samanlaista ääntä kuin kissansa kehrätessään. ES:n kehräyksen houkuttelemana kissat, Kalle ja Julle, hiipivät tiskipöydän päälle ja katsovat tyttöjen touhua. Vihdoin ES:n vastarinta murtuu ja hän kääntyy kasvotusten Jungfrauhun. He suutelevat janoisesti, kuin imien toistensa huulilta elämän eliksiiriä jota ilman he eivät selviäisi tästä yöstä. Intohimoisen suutelun lomasta ES sanoo hengästyneen kuuloisena: "Miehet on sikoja.". Kalle ja Julle katsovat toisiaan kummastuneen näköisenä. Keltakuvioiset verhot heilahtavat tuuletusikkunasta päässeen kevättuuleen heiluttamana, keltainen valo suodattuu niiden lävitse muotoillen kahden intohimonsa kouriin lukittuneen hahmon pehmeät kaaret kuin hetkeä ennen Gomorran tuhoa jumalten suolapatsaaksi muuttaneen kahden nymfottaren ikuisuuteen seisahtuneen geometrian.

        Olihan se tietysti vain ajan kysymys, että siirryin mainstream-palstapornosta lesbopornoonkin.


      • also_sprach_jungfrau

        Kuulostaa erittäin mukavalta kuvitelmalta! Minäkin haluaisin sinne. Tosin pitäisin mieluiten kengät jalassa, koska varpaiden paljastaminen julkisesti on siveetöntä.

        Jutteleminen olisi mukavaa. Kirjakaupassa käynti olisi myös, ja puistoissa käveleminen. Toisaalta olisi myös mukava kikattaa kuin keskenkasvuiset. Onnistuisikohan se, että teeskenneltäisiin olevamme lukiolaisia? Kirjoitettaisiin toisillemme lappusia, joissa puhutaan fiktiivisistä pojista; seurattaisiin tuntemattomia kaupungilla, kokeiltaisiin vaatteita kaupassa ja katsottaisiin hetken haikeina tietynlaista ikkunoista heijastuvaa kullanpunaista auringonvaloa ja ajateltaisiin, että kun aikuisina näkisimme tuollaisen saman heijastuksen, muistelisimme sitä, kun olimme joskus nuoria.


      • ES
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Kuulostaa erittäin mukavalta kuvitelmalta! Minäkin haluaisin sinne. Tosin pitäisin mieluiten kengät jalassa, koska varpaiden paljastaminen julkisesti on siveetöntä.

        Jutteleminen olisi mukavaa. Kirjakaupassa käynti olisi myös, ja puistoissa käveleminen. Toisaalta olisi myös mukava kikattaa kuin keskenkasvuiset. Onnistuisikohan se, että teeskenneltäisiin olevamme lukiolaisia? Kirjoitettaisiin toisillemme lappusia, joissa puhutaan fiktiivisistä pojista; seurattaisiin tuntemattomia kaupungilla, kokeiltaisiin vaatteita kaupassa ja katsottaisiin hetken haikeina tietynlaista ikkunoista heijastuvaa kullanpunaista auringonvaloa ja ajateltaisiin, että kun aikuisina näkisimme tuollaisen saman heijastuksen, muistelisimme sitä, kun olimme joskus nuoria.

        "Onnistuisikohan se, että teeskenneltäisiin olevamme lukiolaisia?"

        Onnistuu! Tulee kuin luonnostaan.
        Myös 5 v. onnistuu multa tarpeen tullen ilman mitään ongelmia.


      • Gordon Gekko
        ES kirjoitti:

        Tosi kummia ne miesten lesbofantasiat...

        En tuossa sellaiseen viitannut. Villasukatkohan ne oli se kohta, joka sai ajatukset harhailemaan...

        Miesten lesbofantasiat syntyy kai yksinkertaisesti siitä, että naiset näyttävät niin kauniilta ja aistillisilta, yhdessä ja erikseen.

        Tuossa sun jutussa tietty levy miesten päissä lähtee varmaan liikkeelle tuosta: "tänään olen haaveillut Jungfausta...", vaikka selvititkin millä tavalla.


      • ES
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Miesten lesbofantasiat syntyy kai yksinkertaisesti siitä, että naiset näyttävät niin kauniilta ja aistillisilta, yhdessä ja erikseen.

        Tuossa sun jutussa tietty levy miesten päissä lähtee varmaan liikkeelle tuosta: "tänään olen haaveillut Jungfausta...", vaikka selvititkin millä tavalla.

        Ei mulla mitään lesbokomplekseja ole, hieman huvittaa ja ihmetyttää miesten vissiin aika yleinen lesbofantasia. En tajua, mikä miehiä l-jutussa kiinnostaa, kun ihan samat miehet voivat olla homofoobikoita ja toisaalta naiset eivät fantasioi homomiesten välisestä seksistä.

        Aateeämmiä on kiva joskus vähän kiusata. Mutta haluaisin mä oikeasti joku päivä odottaa jossain Jungfrauta tulevaksi (junalla kai) ja sitten me kohtaisimme. Jotenkin absurdi ja arkinen kuvitelma.


      • Anonyymi

        absurdi ja arkinen kuvitelma on jatkuvasti lisäntynyt euroopassa viimeiset 30 vuotta,,,perhe,politiikan muuttumassa persepolitiikaksi on melkein
        lakkauttanut ihmistuotannon ,,,,ja aiheuttanut yhteiskuntien
        ,rakenteisen muutoksen,,2-lla ryhmillä---MAMUJA,,JA NAMUJA
        onneaksi suuri,osan namuista on ymmärtämässä nyky tilanteen ja
        ongelmijen sen,kanssa,,,,,,muuten euroopan joutsen,laulin ei kuka
        halua kuunella


    • älkääs naurattako

      No en ketään ilman livenä näkemistä ja kunnollsita tutustumista. Kovat kriteerit, niistä en tingi missään tilanteessa, vain paras kelpaa ja jos en parasta saa niin olkoot!

      • Persereiästä

        Nuolisin ES:ää...sieltä!


      • haluan....

        ES on paras! Raikas, tuore kedon kukka!


      • .....

        Eli paras on varmaan sir_eino, eikö niin? Miehistä parhain. Parasta naistahan täällä ei ole. Todellista YTN:ää.


    • Aika vaikee, kun ei täällä ole kovin montaa pysyvää nimimerkkiä. Mutta vastaan mäkin että ei se satu, koska hän on mun naaman nähnytkin.
      Toinen kenet haluaisin nähdä on yks vaihtuva nikki, kun ei asuta kovin kaukana.

    • pena-182

      Siis xena-183?

    • Mies1985

      Eipä täällä muita naisia ole kuin ES joten sitten ES. Minulla on hyviä muistoja Ella-nimisistä naisista.

      • ...

        Miten niin ei ole muita naisia?


      • ES

        Onhan täällä... Me, Jungfrau, pirun sosiaalistajat, Xena, Papu.Sparrow, Milla Magia, Tyttönen_82 ja vaikka ketä. Ja numerotyyppi, kolmen pisteen tyyppi ja fsgdfgdagfgasaghfg.


      • hgsfhopqewf
        ... kirjoitti:

        Miten niin ei ole muita naisia?

        Mä.


    • En mä nyt halua ketään _täältä_ :P

      • Jorma Iso-Jorma

        Mua sä haluut.


      • ...

        Eikä kukaan sinua. Käytettty mikä käytetty.


      • Katimus
        ... kirjoitti:

        Eikä kukaan sinua. Käytettty mikä käytetty.

        Oma käsi kullan kallis! Sua ei kukaan haluaisi käyttämättömänä tai käytettynä. Nauti siitä minkä ansaitsetkin. XDD


      • ... kirjoitti:

        Eikä kukaan sinua. Käytettty mikä käytetty.

        Ja käytetään vielä lisää monet kerrat :D


      • Jorma Iso-Jorma kirjoitti:

        Mua sä haluut.

        Noei nyt kyllä löydy mitään sellaista viitettäkään joka nostaisi halua edes teoriassa.


      • ajfa
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Ja käytetään vielä lisää monet kerrat :D

        Hienoa! Elämästä pitää nauttia. Ei ruikuttaa kurjuutta täällä.


      • ajfa kirjoitti:

        Hienoa! Elämästä pitää nauttia. Ei ruikuttaa kurjuutta täällä.

        Niinpä, kerranhan me täällä vaan ollaan, joten kannattaa elää elämä eikä tuhlata sitä ja jättää käyttämättä :)


      • Filosoohvi
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Niinpä, kerranhan me täällä vaan ollaan, joten kannattaa elää elämä eikä tuhlata sitä ja jättää käyttämättä :)

        Käyttämätön nainen on aina hukattu tilaisuus.


    • 77777777777777777777

      Glammie

    • Kuuma mies

      Kylmä Nainen. Ai joo, mutta ei se olekaan palstalainen enää.

    • Nyt en tarkoita provosoida ketään, mutta kieltämättä olisi mielenkiintoista olla jonkun miehen ensimmäinen ;) Toimia siis ikään kuin opettajana ja "luoda" tästä itselle sopiva kumppani. - Mutta en nimeä ketään, koska asia ei ole ajankohtainen.

      • ..............

        eATMe?


      • ghghfff

        Ota Reipas Poikamies! Se tykkää aikuisista naisista, sääristä ja korkkareista...


      • Päästä vaan pallerot alas sieltä vatsaontelosta !
        Sanoin olevan kiinnostunut kokemattomasta Miehestä XD


      • ghghfff kirjoitti:

        Ota Reipas Poikamies! Se tykkää aikuisista naisista, sääristä ja korkkareista...

        no names ;)


      • Kokematon35

        Voisko sua tosiaan kiinnostaa kolmevitonen kokematon mies?


      • Kokematon35 kirjoitti:

        Voisko sua tosiaan kiinnostaa kolmevitonen kokematon mies?

        Mikäli elämäntilanteeni olisi toinen, niin miksipä ei kiinnostaisi ?
        Mutta elämä on muutakin kuin seksiä ja parisuhteessa täytyy moni muukin asia toimia ennen kuin edetään seksiin asti ! Sinänsä partnerin kokemattomuus on tähän ikään ehtineen naisen mielestä enemmänkin mielenkiintoinen kuin negatiivinen asia ;) Näinhän se menee miehilläkin, niin miksi ei naisilla ?!


      • Kokematon35
        xena-183 kirjoitti:

        Mikäli elämäntilanteeni olisi toinen, niin miksipä ei kiinnostaisi ?
        Mutta elämä on muutakin kuin seksiä ja parisuhteessa täytyy moni muukin asia toimia ennen kuin edetään seksiin asti ! Sinänsä partnerin kokemattomuus on tähän ikään ehtineen naisen mielestä enemmänkin mielenkiintoinen kuin negatiivinen asia ;) Näinhän se menee miehilläkin, niin miksi ei naisilla ?!

        Olen käsittänyt, että monet naiset halveksivat ikäistäni miestä joka on kokematon. Kiva kulla, että edes joku on eri mieltä.


      • Kokematon35 kirjoitti:

        Olen käsittänyt, että monet naiset halveksivat ikäistäni miestä joka on kokematon. Kiva kulla, että edes joku on eri mieltä.

        höpö höpö ;)
        Saattaa olla, että nuoremmilla ja epävarmoilla naisilla (ja toisilla miehillä) on sellainen käsitys, että kaikki pitäisi osata jo kolmetoistavuotiaana, mutta ei se pidä paikkaansa. - Toki nainen nauttii siitä, että mies tietää mitä tekee, mutta ei se poissulje sitä vaihtoehtoa, että nainen ensin "kouluttaa" sen miehen ja nauttii sitten työnsä hedelmistä XD


      • Kokematon35
        xena-183 kirjoitti:

        höpö höpö ;)
        Saattaa olla, että nuoremmilla ja epävarmoilla naisilla (ja toisilla miehillä) on sellainen käsitys, että kaikki pitäisi osata jo kolmetoistavuotiaana, mutta ei se pidä paikkaansa. - Toki nainen nauttii siitä, että mies tietää mitä tekee, mutta ei se poissulje sitä vaihtoehtoa, että nainen ensin "kouluttaa" sen miehen ja nauttii sitten työnsä hedelmistä XD

        No hyvä. Pitäisi vaan löytää sopiva nainen jostain.


      • Xena WarriorPrincess
        Kokematon35 kirjoitti:

        No hyvä. Pitäisi vaan löytää sopiva nainen jostain.

        Siinähän se on yläpuolellasi. Etkö ymmärrä vihjettä ;/ vink, vink


      • Kokematon35
        Xena WarriorPrincess kirjoitti:

        Siinähän se on yläpuolellasi. Etkö ymmärrä vihjettä ;/ vink, vink

        Niin tossa ylempänä se sanoo, että elämäntilanne ei ole sopiva. Ja sen profiilissa lukee siviilisääty: varattu. Ei ollut ihan niin helppoa naisen löytäminen.


      • Kokematon35 kirjoitti:

        Niin tossa ylempänä se sanoo, että elämäntilanne ei ole sopiva. Ja sen profiilissa lukee siviilisääty: varattu. Ei ollut ihan niin helppoa naisen löytäminen.

        Kaikki eivät ole yhtä sisälukutaitoisia kuin sinä ;)

        - eli kiitos, vastasitkin jo puolestani !


      • Kokematon35
        xena-183 kirjoitti:

        Kaikki eivät ole yhtä sisälukutaitoisia kuin sinä ;)

        - eli kiitos, vastasitkin jo puolestani !

        No pitäähän sitä nyt sentään lukea osata :)


      • Kyynikk0
        Kokematon35 kirjoitti:

        Niin tossa ylempänä se sanoo, että elämäntilanne ei ole sopiva. Ja sen profiilissa lukee siviilisääty: varattu. Ei ollut ihan niin helppoa naisen löytäminen.

        Varatut naiset on aina valmiita syrjähyppyihin jos löytyy tarpeeksi jännittävä mies joka "vie jalat alta" ihanan jännittävillä jutuillaan. "Ooh, tunteet vei mukanaan, en voinut sille mitään!"


      • Hämmästyttävää, että Sinun näkökulmastasi Miehellä ei voi olla enää poikuus tallella ? Itse asiassa minun ihannemieheni on poikamainen monessa muussakin suhteessa, mutta ei enää ikänsä puolesta. - Makunsa kullakin ja niistä asioista ei kannata väitellä ;)

        Vinkiksi vain sinulle, mikäli naista vielä etsit, että kannattaa vielä vähän hioa tuota keskustelutaitoasi noin niin kuin kohteliaisuuden näkökulmasta. - Lipevä ei kannata olla, mutta jonkun verran hienotunteinen kuitenkin XD


      • Reipas Poikamies
        ghghfff kirjoitti:

        Ota Reipas Poikamies! Se tykkää aikuisista naisista, sääristä ja korkkareista...

        Poikamaista reippautta naisellista naista kaivaten ;) Saat olla minun ensimmäinen joka toteuttaa hartaimmat haaveeni....

        Oih, stalkkaako minua joku (ole pliis nainen sitten), vai miten tässä minun mieltymykset niin usein mainitaan...


      • läski korkkareissa
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Poikamaista reippautta naisellista naista kaivaten ;) Saat olla minun ensimmäinen joka toteuttaa hartaimmat haaveeni....

        Oih, stalkkaako minua joku (ole pliis nainen sitten), vai miten tässä minun mieltymykset niin usein mainitaan...

        Minä stalkkaan... lääh!


      • REipas Poikamies
        läski korkkareissa kirjoitti:

        Minä stalkkaan... lääh!

        No mikä jottei ;) Pulleat purjeet ja muodokas peräsin on kyllä mieleeni! Lääh sulle kans!


    • Me

      Ehdotaisin sulle työtönATM:in, hän on ihan hyvää heppu silloin kun halua.
      Ja neitsyt;)

      • .....

        Mutte sille kelpaa vaan nuoret kauniit teinineitsyet.


      • ..

        Työtön ATM on saanut naista. Se on kertonut siitä eikä se valehte tällä palstalla.


      • ..............
        .. kirjoitti:

        Työtön ATM on saanut naista. Se on kertonut siitä eikä se valehte tällä palstalla.

        Mitä vittua!!?!??? Onko työtön ATM KÄYTETTY MIES!!!! Nyt meni uskottavuus koko jätkältä!! Hänet potkitaan AT-sotureiden oikeamielisestä klaanista ja joutuu hakemaan poliittista turvapaikkaa KT-miesten tai YT-Panorinkelimiesten kerhosta!!


      • Lutkimus Maximus
        .............. kirjoitti:

        Mitä vittua!!?!??? Onko työtön ATM KÄYTETTY MIES!!!! Nyt meni uskottavuus koko jätkältä!! Hänet potkitaan AT-sotureiden oikeamielisestä klaanista ja joutuu hakemaan poliittista turvapaikkaa KT-miesten tai YT-Panorinkelimiesten kerhosta!!

        Käytetyllä miehellä ei tee mitään!


    • Me

      Kyllä hän kelputta Xenan, fiksuna miehenä tuskin sanoo ei pikku seikailulle, hih;)))

      • noh noh ;)
        En ole koskaan etsinyt parisuhdetta seikkailumielellä


      • Cranky_geek
        xena-183 kirjoitti:

        noh noh ;)
        En ole koskaan etsinyt parisuhdetta seikkailumielellä

        Onpas sulla muuten vientiä täällä. ;-)


      • Cranky_geek kirjoitti:

        Onpas sulla muuten vientiä täällä. ;-)

        Kunhan lämpimikseen puhuvat ;)


      • bluikkis..
        xena-183 kirjoitti:

        Kunhan lämpimikseen puhuvat ;)

        Täällähän te ootte!! :) Mä jo ajattelin et mihin on kaikki tutut kadonneet...mut nyt töihin moi!


      • xena-183 (ei kirj.)
        bluikkis.. kirjoitti:

        Täällähän te ootte!! :) Mä jo ajattelin et mihin on kaikki tutut kadonneet...mut nyt töihin moi!

        Sinne ;) Maanantai...
        Muksaa työpäivää !


      • Cranky_geek
        bluikkis.. kirjoitti:

        Täällähän te ootte!! :) Mä jo ajattelin et mihin on kaikki tutut kadonneet...mut nyt töihin moi!

        Juuh, täällähän myö lymyillään. :-P Ei tässä minnekään olla kadottu. Mukavaa maanantaita vaan ja törmäilemisiin. :)


    • näinpä näin

      Kuten sinä itsekin. :)

    • sir_eino

      Satu joskus mutta nykyään ei kukaan. Palstan naiset ovat ihan ok mutta live voittaa ne 100-0.

      • ....................

        ....mutta pillu kyllä kelpaisi vaikka heti paitsi että sir panoeino ei sitä tietenkään naisten edessä myönnä. Voisi mennä pillut sivusuun jos myöntäisi.


      • sir_eino
        .................... kirjoitti:

        ....mutta pillu kyllä kelpaisi vaikka heti paitsi että sir panoeino ei sitä tietenkään naisten edessä myönnä. Voisi mennä pillut sivusuun jos myöntäisi.

        Kelpaahan se mutta se keneltä se kelpaa ei kirjoittele tänne palstalle.


    • Eewuli

      enpä mie kethän halua

    • Carl G. Jungfrau

      Jungfrau on aikamoinen jääkuningatar mutta varmaan varsinainen peto kun saadaan moottorit käyntiin.

      • Pyttipannut

        Kaikki naiset käynnistyy isolla meisselillä...


    • Jätkä 25

      Sanoisin kyllä kanssa että xena-183. Vaikuttaa niin kaikinpuolin naiselliselta naiselta :D

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3469
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      88
      2943
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      55
      2386
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2328
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      87
      2158
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1747
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1716
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1697
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      280
      1615
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1499
    Aihe