Tietääkö joku saako TYR uimalaseja muualta kuin Jenkeistä, siis myykö Suomessa kukaan? Vielä jos viitsitte vinkata missä on parhaat uimapukuvalikoimat pääkaupunkiseudulla niin olisin kiitollinen! :-)
TYR uimalasit ja paras uimapukukauppa?
10
2745
Vastaukset
- minä
kyllä jotkut suomessa myy niitä...mutta en tiiä
mistä löyät sellasen ihmisen...- Huuskpe
Tyrin laseja ja muita kamppeita löytyy Espoosta
IQ Swimgearilta Puh :045-133564. Itse olen jahdannut technoflex laseja ja vihdoin löytyi !!!
- simmaaja
Uintikisoissa myydään ainakin joskus TYR:in laseja ja uikkareita, mutta niitä on aika vaikea löytää kaupasta. Hyviä uimapukuja myy esimerkiksi Intersport megastore (mikonkadulla).
- minä
yleensä kisoissa myy`ään essenuotoa mutta kyllä mäkin on tyr:iin törmänny...
- uimari
minä kirjoitti:
yleensä kisoissa myy`ään essenuotoa mutta kyllä mäkin on tyr:iin törmänny...
SM:ssä varmaan on myytävänä TYRin tuotteita.
Eli 8-11.7 Mäkelänrinteessä.
Taitaapi alkaa aamulla 10.00 ja illalla 16.00 tai 17.00
- Minä
Saako TYR:in nenäkappaleita jostain? Tarvitsisin pidemmän, kuin nykyisissä laseissani. Nykyisissä nenäkappale on liian lyhyt ja lasit painavat nenänvartta liikaa, kun lasit pitää kiristää tosi tiukalle, että pitäisivät vettä. Voiko esimerkiksi TYR:in nettikauppaan luottaa?
Tyr.fi on maahantuojan sivusto, eli voi luottaa. Tai sitten jos tulevat käymään kisoissa lähellä, niin etukäteen maahantuojalle vinkkiä, että voisiko kisoissa olla sitä-sun-tätä myynnissä, olisi ostaja tiedossa.
- Minä
juho.ratava kirjoitti:
Tyr.fi on maahantuojan sivusto, eli voi luottaa. Tai sitten jos tulevat käymään kisoissa lähellä, niin etukäteen maahantuojalle vinkkiä, että voisiko kisoissa olla sitä-sun-tätä myynnissä, olisi ostaja tiedossa.
Kiitti!
- paddeloija
Ostin tyr uima housut ebaystä
- catlady
essenuoto.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533