TYR uimalasit ja paras uimapukukauppa?

kotiäiti

Tietääkö joku saako TYR uimalaseja muualta kuin Jenkeistä, siis myykö Suomessa kukaan? Vielä jos viitsitte vinkata missä on parhaat uimapukuvalikoimat pääkaupunkiseudulla niin olisin kiitollinen! :-)

10

2661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

kyllä jotkut suomessa myy niitä...mutta en tiiä
      mistä löyät sellasen ihmisen...

• Huuskpe

Tyrin laseja ja muita kamppeita löytyy Espoosta
        IQ Swimgearilta Puh :045-133564. Itse olen jahdannut technoflex laseja ja vihdoin löytyi !!!

• simmaaja

Uintikisoissa myydään ainakin joskus TYR:in laseja ja uikkareita, mutta niitä on aika vaikea löytää kaupasta. Hyviä uimapukuja myy esimerkiksi Intersport megastore (mikonkadulla).

• minä

yleensä kisoissa myy`ään essenuotoa mutta kyllä mäkin on tyr:iin törmänny...

• uimari
        minä kirjoitti:

yleensä kisoissa myy`ään essenuotoa mutta kyllä mäkin on tyr:iin törmänny...

SM:ssä varmaan on myytävänä TYRin tuotteita.
        Eli 8-11.7 Mäkelänrinteessä.
        Taitaapi alkaa aamulla 10.00 ja illalla 16.00 tai 17.00

• Minä

Saako TYR:in nenäkappaleita jostain? Tarvitsisin pidemmän, kuin nykyisissä laseissani. Nykyisissä nenäkappale on liian lyhyt ja lasit painavat nenänvartta liikaa, kun lasit pitää kiristää tosi tiukalle, että pitäisivät vettä. Voiko esimerkiksi TYR:in nettikauppaan luottaa?

• Tyr.fi on maahantuojan sivusto, eli voi luottaa. Tai sitten jos tulevat käymään kisoissa lähellä, niin etukäteen maahantuojalle vinkkiä, että voisiko kisoissa olla sitä-sun-tätä myynnissä, olisi ostaja tiedossa.

• Minä
        juho.ratava kirjoitti:

Tyr.fi on maahantuojan sivusto, eli voi luottaa. Tai sitten jos tulevat käymään kisoissa lähellä, niin etukäteen maahantuojalle vinkkiä, että voisiko kisoissa olla sitä-sun-tätä myynnissä, olisi ostaja tiedossa.

Kiitti!

• paddeloija

Ostin tyr uima housut ebaystä

• catlady

essenuoto.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6908
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1238
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      954
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe