Mistä löytys pitkälle miehelle T-paitoja L menee muuten hyvin mutta muistuttaa napapaitaa x:t lisää enemmän leveyttä kun pituuttaa ideoita?
Vastaukset 5
- Martha M
Naisten mallistoissa on useinkin sellaisia pitempiä paituleita ym., jospa niistä löytyisi sopivan neutraali kuvio ja väri. Entäpä ns. vaarinpaita?
- földofasdjfaldjs
meillä on ainakin mulla ja miehellä molemmilla käytössä blackhorsen miesten t-paitoja! ovat reilunkokoisia pituus- ja leveyssuunnassa ja laatukin on ollut hyvää. niitä vain ei joka kaupasta tahdo löytyä - omituista??? kaikenmaailman halpoja taiwanilaisia napapaitoja kyllä löytyy...
- ,,
Olen vain 170 cm pitkä nainen, ja t-paidat ovat usein liian lyhyitä.
Paitsi hihattomat topit.
Ostan tästä syystä L-kokoa.
Levikseltä löytyi muinoin riittävän pitkiä.
- Abu Ali
Huomasin kysymyksesi, kun etsiskelin, löytäisinkö helposti Helsingistä tällaisia melkoisen mukavia, mutta loppuun käyttämiäni paitoja: http://www.bigoliver.fi/magnum-tpaita-p-796.html
Jos joku tietää, saako noita ostettua myös suoraan Helsingistä, kuulisin mielelläni. - Espritiltä
Olen lähes 180 cm ja mieheni pari cm pidempi. Ostamme molemmat Espritin t-paitoja, koska heidän mallistostaan löytyy muitakin kuin napapaitoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3481474- 1141196
- 1151065
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116831
- 111822
- 18460
- 38444
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i91423- 36423