Sellast olisin kyselly ku nyt ku oon innostunu alkaa käymää kuntosalilla ni tahtoisin eroon noista manboobseista... Olisiko mitään hyviä vinkkejä? Ja sit olisin viä kyselly sellasesta kun Twinlab ZMA fuel. Mahtaisko nämä mitenkään edesauttaa hävittää näitä boobseja? Tai muista tälläsistä vitamiineist helppiä? Kiitän suuresti jo etukäteen jos joku tähän vastauksen osaa antaa!
Moo!
9
552
Vastaukset
- -
Mä nyt en ihan tosissaan voi ottaa tota sun tekstiäs. mut yks ohje joka toimii varmasti man boobseihin.
LAIHDUTA.
nehän on läskiä, eli laihduttamalla ne lähtee, ei millään muulla. - dont feed the troll
Liekö pahemman luokan trolli vai tosissaan? Jos tosissaan, niin laihdutus. Eli kuluta enemmän kuin syöt, syö vähemmän kuin kulutat. Karsi hiilareista, painota proteiiniin ja hyviä rasvoja vähäsen. Ajoita aamupalaan ja ennen jälkeen treenien isoimmat sapuskat, ilalla vähemmän, esim. munakas/maitorahka/raejuustoa tms.. illalla/yöllä et tarvitse hiilareita.. Tee samalla lihaskuntoa, eli treenaa niitä rintalihaksia punnerruksilla tai mielellään parhaan tuloksen saavuttamiseks salilla penkkipunnerrus tangolla kässäreillä yms. Voit saada samalla lihasta sinne niin lopputulos on loistava! Treenaa myös muuta kroppaa tasapuolisesti. Nyt alkaa kelit olla lämpöset jo, niin lenkille vaan heti aamusta. Tai mihin aikaan sopii.
- kfgtdc
Se tässä nyt vähän kuseekin kun oon tiputtanu 20kg pois... Oon 180cm 80kg ja kummiski aikalail fyysist työtä kokoaika ni ajattelin kysäst täält helppiä noiden ongelmakohtien kans...
- jepjep_
Nopeiten se tosiaan onnistuu jos treenaat samalla lihaskuntoa. Kun saat lihasta sinne rintoihin, niin ne näyttää ihan erilaisilta kuin se laiha flat look mihin päädyt kun pääset eroon rasvoista. Eli salikortti nyt käteen. Tehokas treeni onnistuu 45minuutissa. Kukaan ei voi sanoa että ei ole aikaa. Nyt saa salikortteja huokeaan hintaan, eli treeniä vaan ja proteiini voittoinen ruokavalio, hiilareita aamulla ja treenin yhteydessä ainoastaan ja hyviä rasvoja (oliiviöljy, Omega3..) sopivasti pitämässä rasvanpolttoa ja hormoonitoimintoja yllä. Treeniohjelmia, vinkkejä, ruokavalio yms löydät
www.pakkotoisto.com/forum ja sieltä aloittelijoiden osio tai Treenaus. Voit myös laittaa sinne kysymyksiä. Teen itsekin fyysistä työtä, mutta silti jaksan treenata, eli salille vaan ennen töitä tai heti välittömästi töiden jälkeen niin jaksaa kyllä. Tarpeeksi kova motivaatio niin kaikki onnistuu. Saat nopeasti tuloksia! - Abrahadabra420
Twinlab ZMA fuelin suosittelen jättämään kaupan hyllylle.Ei auta sinua hävittämään boobsejasi.Vaan niinkuin edelliset jo kertoivatkin niin punttia koko kropalle ja aerobista liikuntaa.Intervalli treenit ovat läskin paha painajainen.Eli jos pitempi aerobinen suoritus käy puuduttavaksi niin intervalli treeneistä saa hyvää vaihtelua.Ja ehkä kuitenkin se numero 1. on RUOKAVALIO.Sen tärkeyttä laihduttamisessa ei voi ikinä korostaa liikaa.
- kugt
Väitetään et tua ZMA vaikuttas jotenkin hormonitasapainoon... Työpaikkalääkäri vihjasi et siellä vois olla jotain hämminkiä kun kerroin et tulosta ei ole tapahtunut vaikka olen laihduttanut? 2vuoden salikortti mulla on ja pysrkinyt siellä nyt käymään ja toinen päivä eli 4krt/vkossa. Ruokavalio koostuu aamupalalla: 2kuppia kahvia ja puuro marjojen kera, välipala: omena/jugurtti kahvi, päivälline: Wokkivihanneksia kanan kera, välipala: salaattia ja illallinen: jugurttia johon lisään marjoja/paistettuja/keitettyjä kanamunia... En tiedä onko tos ruokavalios jotain sellast mis pitäs parantaa? Tosin pääsen sinne salille vast joskus kasin aikaa illalla enkä yleensä syö salin jälkeen enää mitään. Salilla treenaan aerobista 25-30min ja käyn rinnan, vatsalihakset, kädet, jalat ja selän läpi laitteitta.
- jepjep_
Zma sisältää sinkkiä, magnesiumia ja B6 vitskua. Ne voi ostaa kaikki erikseen paljon halvemmalla, yleensä saat 20e:lla jo melkeen 3kk satsin kun ZMA purkki riittänee kuukauden. Kunhan tsekkaat että magnesium on sitraattia. Oksidi ei imeydy hyvin ja saman hintaista kuraa. Tsekkaa vaikka www.ebn.fi . ZMA vaikuttaa lähinnä uniin syventävästi, en ole kuullut mitään hormoonitasapainosta. Sinkin puute voi vaikuttaa testosteronitasoihin kaiketi. Hyviä rasvoja kannattaa nauttia, mm. oliiviöljyä ja tilaa myös Omega3 tabuja. Sinuna söisin myös kananmunia keltuaisineen ja naudan jauhelihaa 7-10% noiden rasva pitäisi vaikuttaa testosteroni tasoihin. Tärkeää on saada testot ylös ja estrogeenit alas, jos hormonitasoissa häikkää.. Syö myös monivitamiinia, vahvaa c-vitskua ja d-vitskua. Perus ravinteet jokaiselle treenaajalle. Samasesta puljusta löydät nuokin halvalla.
Jogurtti kannattaa vaihtaa raejuustoon tai rasvaton maitorahka (Ehrmann 0,70c/250g purkki).. Turhia sokereita ja liian vähän protskua, eli jogurtti pois se on turha. Päivällinen ehdottomasti TREENIN jälkeen!!! Oli se kello mitä tahansa niin sapuskaa treenin jälkeen. Ne ravinteet menee lihaksille. Menet kataboliassa nukkumaan, lihakset ei saa mitään ravintoa, ei hyvä juttu ollenkaan! Esim. Wokkivihannekset kanan kera on treenin jälkeen aika buenos dietillä. Salaatin sekaan kylmäpuristettua oliiviöljyä 1-2rkl. Syöt todella vähän proteiinia, salitreenistä et saa kaikkea irti eikä lihaksetkaan varmaan kasva. Lisää aamupalalle proteiinia raejuuston/maitorahkan/heraproteiinin merkeissä. Heraa saat halvalla www.ebn.fi iso purkki riittää pitkäksi aikaa. Treenin jälkeen tulisi hörppäistä pikkaisen protskua myös. 20g riittänee. Pääasia kuitenkin on että syöt treenin jälkeen. Muista nostaa painoja tai lisätä toistoja jokaisessa treenissä, älä pyöri paikallaan treenin kanssa. Tee aerobinen vasta salitreenin jälkeen, muuten kulutat turhaan voimia itse treenistä. Sinuna kyllä harjoittelisin treenaamaan ihan vapailla painoilla. Maastaveto, penkkipunnerrus käsipainoilla ja tangolla, Dippi v-telineessä, Leuanveto kapealla/leveällä vasta/myötäote, Jalkakyykky yms.. Tuloksiakin tulisi enemmän. Pakkotoistolta saat lisää tietoa.. En tiedä mitä maratonsarjoja teet, mutta pyri 8-10 toistoväliin, painot ovat suht raskaat näin ja tulosta tulee, sarjoja 3-5 per liike. En tiedä monta kertaa treenaat kropan läpi, tuskin neljää kertaa. Sarjatauot 1-2min sarjojen välillä.
Sinuna harjoittelisin liikkeet vapailla painoilla, tässä ohjelma siihen. Kone liikkeet pois kokonaan! Tulokset on ihan eri luokkaa..
http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/73043-starting-strength-1-jakoinen-perusohjelma-aloittelijalle/ - iso kiitos tekstistä
Kiitos oikein paljon hyvästä tekstistä! Onko suositella mitään hyvää monivitamiinipurnukkaa? Onko sinkillä merkitystä millasta se on kun kaupas ku kävin eile ni kaikis sinkkipurnukois luki et soveltuu ihoon, limakalvoihin ja vastustuskykyyn? Laitteilla olen käynyt kropan läpi joka kerta pienillä painoilla 30-35kg painoilla 15/laite että tulis tehtyä muutakin ku aerobista... aerobisella olen ajattellut että sitä läskiä palaisi rinnan kohdalta niin saisin boobseja pois ja sen jälkeen vasta alkaa harjottaa lihasta siihen esim rintaprässillä ja vinopenkissä... Olenko nyt liian hukassa vai pitäiskö päästä boobseista eroon helpommalla tavalla? Sopisko ne mitä salin respas yleensä myydään energiapatukat treenin jälkeen? Onko ne mistään kotosin?
- juujuu123
Älä ny niit patukoit ainakaan osta!! Ne on iha hirveitä! siält löytyy ebn.fi sivuilt hyviä monivitamiinineja! Sinkkiä kun sinkkiä... Kaikki toimii. 30-35kg???? Oletko sä joku kettutyttö vai? Lisää painoja! Boobseist pääset eroon ku vetäset 45min zygyllä/pvä ja vedät hyvän puntin päälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321